~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Hirmusesti tekstiä!

Joo, mulla siis yk1 menossa, mutta voin jo kuvitella sitä pettymyksen määrää jos ne menkat sieltä tulee. Toisaalta yritän suojella itseäni ja koko ajan ajatella että kyllähän ne tuleekin. Sit ne venyy kun mietin... :headwall: Ja itsestä löytää hassuja oireita...nännit on kipeet, jotenkin hullun kipeet...ja vatsakin vähän sellanen outo. Ja pari päivää jo ollu sellanen etova olo... Sitten kun ne menkat alkaa niin pidän itseäni hulluna. :LOL: Mutta tsemppiä teille jotka olette monta kuukautta jo yrittäneet, varmasti se aikanaan onnistuu :wave:

kukkaiskeiju minäkin aina kierron alussa tsemppailen ja valmistan itseäni siihen että se täti sieltä kuitenkin tulee, mutta sit viimeiset kymmenen päivää kierrossa on mahdottomia ja alan toivoa ties mitä.. oloa ei yhtään helpota se että kierrot ovat mitä ovat...

Anteeksi, mutta pisti hieman vihaiseksi suorasukaiset kommentit hebbeliinille. eiköhän se ole jokaisen oma asia millaisessa suhteessa sitä elää. Ei nyt kehattas ajaa toista syyttä suotta pois täältä meidän palstalta. Tiedän, että jokaisella on omat mielipiteet ja niin pitääkin olla, eihän tästä elämisestä tulisi yhtään mitään, jos jokainen ajattelisi "ihan sama".
Mutta välillä voisi aina miettiä mitä suustaan päästää.
(anteeksi, huono päivä ollut muutenkin, niin pienetkin asiat saa mut tulistumaan)
Menen nyt omaa mieltäni parantamaan saunaan, jospa olisin paremmalla tuulella, sen jälkeen.

Mie oon samaa mieltä Daadelin kanssa.

Tuolla Mitäs Nytissä tehtiin aiemmin galluppia, että kuinka monta lasta ois jääny tulematta jos mies ois aina se, joka päättäs millon lapsia tehtäis. Niin melkein kaikki kyllä ois jääny syntymättä... :eek:

Tyty: Hienoa, että oot vähän piristynyt! Terkkuja sinne "kotikonnuille", ihan kiva paikkahan se on. Mieki oon ollu joskus Ilosaarirokissa vartijana, ja stage managerina, ja vaikka minä... :whistle:
Oon muuten tulossa sinne ei nyt viikonloppuna, mut seuraavana. Pitääs pällistellä onko kaupunki muuttunu ja onko ne "Joensuun akat" hirveitä. :D Varmaan löytyy joka junaan...

-B

Olen nyt vähän pihalla siitä miten keskustelu on mennyt kun sitä on ollut niin paljon, mutta Hebbeliini, elähän missään tapauksessa koe ettet ole tervetullut palstalle! Se on varma että jokainen elää elämäänsä oman tyylinsä mukaan ja niikuin itse kokee parhaasti. Ja jos ongelmia on, niin pitäisi täältä aina kuuntelijoita (tai lukijoita) löytyä.

Ouska: Kuulostaa niin tutulta. Sitä koko kierron koittaa sanoa itselleen että turha ajatella mitään sieltä se täti tulee. Mutta sitten tulevat ne viimeiset päivät ja toivo nostaa taas päätään. Että jos kumminkin.. Jos kuitenkin olisi jo meidän vuoro saada se oma pieni. Ja sitten kun ne menkat alkaa niin tuntuu taas siltä että kaikki pirstaloituu ja me ei saada ikinä omaa pientä...

Mutta onneksi vähän ajan päästä alkaa taas kyttämään ovista ja siitä se lähtee.. Onneksi me naiset ollaan vahvoja ja kestetään tämä.

Meillä nää sivustot kaatui ja siksi jouduin poistumaan täältä...
"serves is too busy" se vaan herjasi...mutta täällä siis taas. Harmillista että kohta pakko mennä nukkumaan.

Mua ei saa jättää yksin!!!!
Mieheni lähti ystävän luokse käymään silloin kun en päässyt tänne...ja heikkouksissani menin testaamaan...voi miksi, miksi. eihän se noilla 25 testeillä voi mitenkään näkyä vielä. kuten arvata saattoi nega sieltä tupsahti!!! :(

Miracle: Kiitos taas kerran lohtu sanoista.

Dodii!!! Japaninlippu päivät ovat saapuneet!!! eli siis täti on tullut käymään..... Naama kukkii ku isoäidin pelargoniat ja pinna kiristyy nollasta sataseen alle kahen sekan... On se niin maa pirun kivvoo olla Nainen!!! Ja isolla ännällä!! :LOL:
Siis taas laskemaan päiviä... yk kolme alkaa..

Oon todella pahoillani jos mun sanat jotakuta loukkasi. Sanon mielipiteeni aina aika kärkkäästi, sitä vois ehk vähä harjaannuttaa. Mutta iloista mieltä vain kaikille ja toki kaikki tervetulleita tänne on, eihän se siitä kiinni ole. Mu mielest on iha hyväki asioista jutella ja eri mielipiteitä esittää, itse voisin toki ehk vähempi kärkkäästi ne esittää. Mut ei pidä mun sanoista mieltään pahottaa, toki jokainen tekee elämällään mitä haluaa, mut toivoisin et miestenkin mielipiteitä otettaisiin huomioon :) Mut siis iloista mieltä kaikille mun puolelta :hug: :heart:

Ollaanpas täällä puhuttu rankasti... haluan kommentoida myös.

Ensinnäkin, tiedän että täällä on ihmisiä, jotka on seurustellut ehkä vuoden, kaksi? Ja ollaan rakastuneita ja valmiit tekemään lapsia... vuoden kokemuksella yhteiselosta? Entä jos on ihmisiä, jotka kokevat olevansa valmiita äidiksi, vaikka ei ole välttämättä oikeaa miestä löytynyt? Haluan vain sanoa, ettei kannata tuomita ketään omien ennakkoluulojensa ja mustavalkoisen maailmansa perusteella. Eri ihmisillä on eri elämäntilanteet.

Hyvät naiset, vähän suvaitsevaisuutta soisin tänne.

tuolla jossai hamassa alussa siis noin kuusi sivua sitten oli keskustelua baareilusta yms. Joissakin baareissa, varsinkin jossain "teinihelvetis" missä on juuritäytäneitä överit vetäneitä teinejä on ihan kauhistuttavaa olla. En ymmärrä miten voi SAMMUA BAARII? Eikö tunne mitään omaa rajaansa? Tai se että strippaa ,yrittää varattua miestä tai jotain muuta typerää eikö omatunto toimi ollenkaan? Joskus kyl kun mun miehelle tulee joku nainen ihan pokkanaan itseään suoraan sanoen myymään tai ehdottelemaa, voisin suunnitella asentavani pommin sen autoon. :D

mun mielipide mies ja nais kaavaan:

eräs mun tuttuni (nainen) on tällä hetkellä kovassa vauvakuumeessa, mutta elämäntilanne ei salli tätä vielä ainakaan neljään vuoteen. miestä tämä tapaus ei missään nimessä halua ja mun mielestä olis sääli jos hän ei koskaan sais lapsia vaan tämän miehettömyys päätöksen takia. vermaan senkin mieli voi muuttua ja jos oikee mies tulee kohdalle niin kiva! mutta tapaus on niin syntymä äiti että ois haaskausta jos hän miehettömyyden takia ei saa lapsia.

ja minä sanon: tehkööt ne itse! mutta ehdottomasti tarvii paksumman tukiverkoston kuin mitä me miehelliset tarvitaan.

tämä että naiset tekee yksin lapsia, ja elävät yksinhuoltajina on yhteiskunnallisesti enemmän oikein, kuin se että mies haluisi lapsia yksin. mun palstailun alkuaikoina oli mies joka olis halunnu saada yksin lapsen, mutta jo ekassa vastauksessa vihjailtiin että jos ois pedofiili koska haluaa lapsia. yksin. mies.

Nibbler: Joo, tuo on totta. On otettava huomioon myös se, että naiset voi saada lapsia vain ennen vaihdevuosia. Kun taas miehet voivat lisääntyä vielä ennen kuolemaansakin.
Missään nimessä äitiyttä ei saa naiselta viedä sillä verukkeella, ettei mies halua lasta.

Naisella on oikeus ja usein tarve olla äiti, niin se vaan on. Sitä ei kukaan mies voi mennä riistämään pois, se ois ihan hirveetä.

Itse tiiän sen nyt, kun lasta niin kovasti haluan. En näkis elossani juurikaan iloa jos tää vauvakuumeilu multa kiellettäs tai otettais pois.
Onneks mulla on ihana mies, joka haluaa vähintään yhtä paljon vauvaa.
Mutta mie kuulun aika harvoihin onnekkaihin...
Enemmänhän on tapana toivoa, ettei vauvoja tulis, kun että niitä vartavasten toivottas.

Neganneille paljon haleja ja voimia. Ei muuta kun ettimään itestään sitä sisäistä feenix-lintua. :hug:

-B

Yhteistyössä