~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Dodii ja taas on positiivisempi energia palstalle tullut sinä aikana kun tulin töistä ja ulkoilutin koiruuden :hug: hienoa, hienoa :heart: Jos tämä positiivinen tuulahdus toisi meille usealle vaikka muutakin positiivista energiaa esim. tuonne raskaus rintamallekin ;) ++++++++ :whistle:

toivotaan kaikille paaaaaaljon plussia.!!! :)

voih, tänään miekkoseni silitteli aamulla mun mahaa ja sano "älä välitä rakas, kyllä me se oma vauva saadaan.!" :) liikkis.. olin just aikasemmin itkeskelly sitä kuinka turhauttavaa on ku täti on kylässä. sitten myöhemmin se katteli jtn lehtee ja siellä oli joku auto joka kulkee moottorilla, siis lapsille, ja sit se sanoi tomerana "meijän lapselle tulee sitten tollanen" on se niiin hömppä. :heart:

Joo siis oon nytte sekoillu ja siis miultahan on otettu se prolaktiini arvo :D ei progesterooni..tyhmä minä..luin netistä noita viite arvoja ja noi viitearvot jotka laitoin ei voi olla ees mahollisii progesteroni arvoiks..ääh..tyhmä minä..eli siis arvot pitäs olla hyvät =)

joo miracle paitsi et jokin selityshän näille välivuodoille ja kemiallisille pittää olla..epäilen ite sitä endoo ku meil suvussa ollu..muuta en ennää keksi..ku noi arvotkii otettu..voihan se tietty olla et miu munasolut on jotekii viallisii..vaikka ovuloinkii..ehkä saan selvyyden sitte elokuussa siel gynel jonne hope sou pääsen jo sillo..nyt lähen polttaa läskii spinningbodypump rääkki tunnille..

Nii kait se sieltä tullee... On vaa nii masentavaa, ku on ollu nii innossaan aina et toinenki on iha varma, mut sitte nyt ei kuitenkaa ookaan... Vaikka onhan meillä vähä ristiriitasta tämä ollukki, ku välissä käytetty kumia ja sitte taas ei, et mie nyt päätin sitte et parempi vaan ku annan asioiden mennä omalla painollaan, enkä ala miestä mitenkää painostaan. Ainut et hän oli sitä mieltä et haluaa ehkä vuoden päästä sitte vasta... se tuntuu vaan ikuisuudelta nyt! No mie käyn kuitenki aina välissä teijän kanssa täällä läpättämässä kuulumisia, ku täällä teille voi ainaki jauhaa vauvoista ilman et ahistutte :D

Niimpä :) Ja itekki alotan tässä opinnot, nii niihin toivottavasti saan sitte purettua tämän jatkuvan vauva-asian pyörittämisen... Jospa se siinä aikaki kuluis noppeesti sitte. Tsemppiä teille kaikille kovasti! :heart:

Kiitos! Joo laita vaan... nii eihän sitä koskaan tiiä millon se miun ukkoonki iskee sitte kunnon vauvakuume. n. vuosi sitten se oli vielä nii päin et mies aina puhu et haluu lapsen jo vuoden päästä ja mie olin ettei mulla mitää kiirettä ole, mut kummasti ne asiat kuitenki on nyt kääntyny iha päälaelleen... Kyllä tässä vähä sekava fiilis on itellä, mut ei auta ku yrittää hyväksyä ja ymmärtää...

mä teen aina sillee, et otan omast profiilist viimeisen kommenttini tähän palstalle.. pääsen helposti siihe kohtaan mis oon viimeks ollu =)

ja mielialat vaan vaihtelee... oltiin miehen kans vaateostoksil. en ostanu ku alusvaatteita, perustrikoopaitoja ja kotihousut. olisin halunnu jonkun kivan paidan lauantaisiin juhliini, jotkut housutkin. mut oon niin pal lihonu ettei vaatteet tunnu enää näyttävän hyviltä päällä :ashamed: enkä halunnu ees kokeilla, ettei ala inhottaa... enkä haluais kauheesti laihduttaa, ku kierto menee siitäki sekaisin. siis kun musta ei oo laihduttamaan niin, et alkaisin liikkuu kauheesti. terveellisesti syön juu mut liikaa herkkuja. osaan laihduttaa vaan nälkäkuuril. ja kierron sekaantumist viimeseks haluan. eli oon paksu, koska haluun vauvan.

yritin miehel selittää jo kaikkee teroluteist ja primoist vai mitä ne oli.. ei raukka tajunnu varmaan kaikkee =)

Talvis, mut ei liiankaa paksu saa olla ettei kierto heitä sen vuoks.. Tosin en uskokaa et sie oisit :D Mut sanoin vain :) Mut jos jättäsit herkut pois? Jos söisit esim. rypäleitä tilalla? Vaik en mie kyl oikee ossaa kuvitella siuta paksuna (paitti sit ko oot raskaana ;)) ko siun kuvatkii kertoo iha muuta.

anteeksi jo etukäteen omaa napaa...
aaaarg!! mä en kestä enää, oon niin surullinen ja epätoivinen ku vauvaa ei kuulu eikä näy vaikka yritystä on ollu niin maan prkleesti... :'( yksi onni pois otettu eikä toista suotu tää on niin väärin!! |O masentaa ku jo kuiten yk 12 menossa (siis yhteensä poislukien aika ennen km:ää )... ja kaikki tää kasaantuu nyt erityisesti ku yksin on viikot ja miettii vaan asioita vaikka koittaa olla miettimättä. :'(
hitto mie taijan lähtee rääkkään itteeni lenkille jos se oloki vaikka paranis sillä... :kieh:

moikka kaikille!

taas kerran mulle kävi näin. En malttanut odottaa että menkat ois ees myöhässä. Ja nyt on kaikki testit käytetty...uusia pitää varmaan mennä taas kerran ostamaan!!!
testasin siis taas aamulla ja nega tuli...et sillee....

testeistä tuli mieleen...

Mie tilasin tänään taas lisää raskaustestejä meille töihin. Niitä on kyllä työpaikan naiset tarvinnu aika lailla. :D
Mut eipä ehdi mennä vanhaksi, saa varmasti tuoreita testejä sit asiakkaillekin. :LOL:
*puolustelee*

-B

PS. Ei maksa ne testit muuten kun 60 snt tai alle kappaleelta :eek:
Ja siinäkin saa myyjä omansa hyvin pois. Eli aika paljon on ilmaa hinnoissa! :eek:

Yhteistyössä