~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

mie haluisin päästä takas entiseen painooni eli 60-62... ja nyt painan jotain 72 olen tosin 175 pitkä, mutta lihosin kun oli se raskas ero pari vuotta sitten... nyt sitten olen taistellut näiden kilojen kanssa... Pitäisi alkaa vaan urheilemaan taas kovasti ja välttämään kaikkia herkkuja....

Mutta itse kun olen ollut melkeen koko ikäni pitkä ja hoikka niin on vaikea nähdä itseään vähän pyöreämpänä,,,
 
onnea melisha!




voi paskan paska!
mulle laitettiin s-postia duunista josta tykkäisin kamalasti, ja kerkesin jo innostua että viimeinkin pääsee mielekkäämpiin tehtäviin. ja nyt oli tullu meiliä että joku muu on siihen sopivampi ja ne että mua ei haluttais edes työhaastatteluun :(
"voit ottaa yhteyttä 7.8 ja kysyä asiaa"

VITUT!
anteeks mut nyt kyllä ärsyttää kauheesti! että ei edes haastatteluun päästetä!
 
Mä oon ite tämmönen 156cm lyhkänen tappi kun en sattunu pituudenjakotilaisuuteen. Ny painan 53kg. Pari kiloo lähti ihan vasta, ku tuli monenlaisia stressitekijöitä elämään. Pitää yrittää kattoo, ettei liikaa tipu ku mulla on useesti loppunu menkat jos paino putoo alle 50 :( Ei ois hyvä juttu ajatellen tätä raskautumisyritytä :/
 
miracle ns. pitkänä ihmmeisenä...en ole polttanut ollenkaan, mutta tosin vanhempanikin ovat suht pitkiä...äiti 178 ja isä 184 ja sisko 174

mut tosin omaan pituuskasvuuni vaikutti varmasti se että en suostunut syömään pienempänä juuri mitään... vasta yläasteelle siirtyessä paino alkoi nousta käyrille (pituuden suhde painoon käriä tarkoitan) asti,,,,

eli olin aika heikko ja pyörtyilin paljon... kuudennella luokalla painoin 26 kg ja pituuttakin oli jo reippaasti...
 
nibbsu tosi törkeetä, ensin lupaillaan ja sitten perutaan!!! :kieh:
Louvre oot sit samanlainen tappi kuin minäkin, no olen mä sua 2cm pidempi :D 158 ja kilot liikkuu siinä 55-57 tienoolla. Ihan en ole tähän painoon tyytyväinen tai noh joo olen, mut haluisin kyllä kiinetytyä...
 
Louvre oon jokusen millin vaille 163... :) ja mun paino on vaihdellu sen jälkeen ku en oo kasvanu ni 60-68 välillä... 65 tykkään et on ehdoton maksimi, mut 60 on jo semmone nälkää nähneen olone.. Oon kumminki semmone rintava ja persevä. :D ja sit kans johtuu siittä et on niin paksun olone, ku en oo kahteen vuoteen oikee aktiivisesti harrastanu mitään. On loputki lihakset lähteny ja perse roikkuu ja on löysä. :D
 
Juu mustkii tuntuu et viel oisin suht hoikka :D Et muodokas mut mahhaa ei juur ois, ja nykysi sitä kyl on :D Noh, ei auttais muu ko crosstraineril alkaa hurruutteleen ja lenkilki käydä sekä jättää makiat pois.. mut on se vua vaikeeta saaha aikasiks :p
 
missäs se nibbsukan pino on missä oli tavoittena vähentää tai lopettaa esim. kahvi, tupakki, mässäily ym...?
Pitäiskö se herättää taas henkiin...?! vaikka mulle tuottaa tuo kahvi tosi vaikeeta, niin kuin myös mässäily :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Jouskari Heh, täällähän on "pitkänhuiskeeta" porukkaa :D Talvis Mä puolestani olen yhdistelmä persevä patalappu :eek: Te ootte kyl kivannäkönen pariskunta, toisillenne luodut :heart:

Harrastukset on jääny täälläkin. Uinti on aina ollu mun juttu, mut viimeaikoina ei oo hallille kerenny..
 
En mä siis sanokaan et lyhyet ihmiset ois polttanu, iha vaa mielenkiinnosta kyselin et onks kui monella seki vaikuttanu :) Mul o äitkii 170 ni seki varmaa vaikuttaa et iha pieneks en oo jäänä.. Tosin sisko on kyl mua noin 5 senttii lyhempi.
 
Helou naiset!

:hug: hali tädin piinaamille ja melishalle onnea! Ihanaa, että taas yksi plussa saatiin joukkoon :flower:

Minäkin otan osaa tähän pituus/paino-keskusteluun. En ole vielä kerho sivuille saanut laitettua kuvaa, pitäs löytää joku hyvä :D Minä oon 163 pitkä ja painan 46kg, oon aina ollu tällanen luikku, osittain johtuu varmaankin siitä, että oli syntyessä 41cm pitkä ja painoin 1800gr, vaikka synnyinkin ihan ajallaan, ilmeisesti istukassa oli jotakin häikkää, eipä sitä sillon 80-luvun alkupuolella vielä osattu täysin selvittää mistä johtui. Koulussa olin aina se pienin, oikeastaan lukioon mentäessä aloin saamaan muita kiinni ja olemaan ikäisteni kokoinen.
Toisaalta tuo paino hieman hämää, kyllä sitä mullakin löytyy jenkkakahvaa ja lantio on leveä, mun vartalo on aika epäsuhta. Jalat ja kädet on melko tikut, mutta keskivartalossa on löllöä, kun en minäkään ole jaksanut vuosiin harrastaa mitään liikuntaa. Nyt olen käynyt lenkillä tässä viime aikoina ja kun sais vaan revittyä ittesä aina ylös niin ois kyllä hyvä juttu. Ja siis, mulle kyllä ruoka maistuu, että siitä ei ainakaan tällä hetkellä johdu tämä laihuus, vaan taitaapi meillä olla geeneissä, kun äiti ja sen äiti olivat samanlaisia.
 
Enhän mie nähtävästi ossaa pysyä pois täältä kuitenkaan :D Taas hiljanen työpäivä menossa, nii piti heti tulla kurkkimaan teijän jutusteluja. Määkipäs sitten osallistun pituus-paino keskusteluun. Ite oon semmosen 170cm pitkä tai ehkä vähä yliki ku on nii kauan siitä ku on viimeksi pituus mitattu ja paino heitteleepi siinä 59-61 välillä jatkuvasti. Se on kyllä kumma miten se löllykkä kertyy aina kuitenki yhteen kohtaan vaikka muuten oiski iha normaalipainon lukemissa. Ite oon kyllä liikunnallinen ja tanssin, mut silti mää vedän kaikkii herkkuja nii paljo ettei tuo taida olla ihmekään. Mulla on vähä sana "vika" ku Duffyllä et jalat ja käet on aina ollu iha tikut, mut sitte keskivartalo on jotaki ihan muuta sitte. :D

Hirmusesti onnea Melishalle ja kyllä meki vielä Hebbe saadaan nuo meijänki ukot innostumaan vauvoista, kuhan vaan vähä annetaan ajan kulua. ;)
 

Yhteistyössä