Helou naiset!
:hug: hali tädin piinaamille ja
melishalle onnea! Ihanaa, että taas yksi plussa saatiin joukkoon :flower:
Minäkin otan osaa tähän pituus/paino-keskusteluun. En ole vielä kerho sivuille saanut laitettua kuvaa, pitäs löytää joku hyvä
Minä oon 163 pitkä ja painan 46kg, oon aina ollu tällanen luikku, osittain johtuu varmaankin siitä, että oli syntyessä 41cm pitkä ja painoin 1800gr, vaikka synnyinkin ihan ajallaan, ilmeisesti istukassa oli jotakin häikkää, eipä sitä sillon 80-luvun alkupuolella vielä osattu täysin selvittää mistä johtui. Koulussa olin aina se pienin, oikeastaan lukioon mentäessä aloin saamaan muita kiinni ja olemaan ikäisteni kokoinen.
Toisaalta tuo paino hieman hämää, kyllä sitä mullakin löytyy jenkkakahvaa ja lantio on leveä, mun vartalo on aika epäsuhta. Jalat ja kädet on melko tikut, mutta keskivartalossa on löllöä, kun en minäkään ole jaksanut vuosiin harrastaa mitään liikuntaa. Nyt olen käynyt lenkillä tässä viime aikoina ja kun sais vaan revittyä ittesä aina ylös niin ois kyllä hyvä juttu. Ja siis, mulle kyllä ruoka maistuu, että siitä ei ainakaan tällä hetkellä johdu tämä laihuus, vaan taitaapi meillä olla geeneissä, kun äiti ja sen äiti olivat samanlaisia.