~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Täällä on sitten kp 2 ja yk 15 |O On kyllä ihan hirveä olo ja alkaa pelottaan tosi paljon ettei sitä vauvaa tulekaan. Enpä olisi silloin yrityksen alussa osannut tällaista kuvitellakaan.

Tuntuu että päässä poksahtaa kohta jotain |O
 
Kiitos Valma, Duffy, Louvre ja Miracle. Juu meidät on tutkittu ja analyysimme mukaan ollaan selittämättömiä eli tutkimuksissa ei löytynyt syytä siihen miksi meillä ei tärppää.

Inseminaatiot hoidot piti aloittaa nyt keväällä mutta klinikan kesätauon takia ne siirtyivät syksylle. Jotenkin vaan alkaa jo tuntuun ettei niilläkään tulosta saada aikaiseksi. Inseminaatiohan on ihan sama juttu kuin yhdyntä (no, ei se nyt varmaan samalta tunnu :D) paitsi että sperma on supertehokasta..
 
Älä Veena luovu toivosta kuitenkaan!Kyllä se vaavi sieltä tulee =)

Me aletaan miehen kanssa tekemään lähtöä! Ottakaa tytöt paljon
kun se sattuu paistamaan.
Nähdään puolentoista viikon päästä! No voi se olla, että käyn täällä vknlopun aikana kaverin koneelta :D :D
 
Nyt ois vapaata koko v.loppu..jee B) meikä lähtee bodypumppii
ja sitte illal kamun kaa

Palailen huomenna karapulan kourissa..


Lupaan pittää hauskaa..nii ja ootte näköjää pituudesta puhunu..meikä on kans hobittien kansaa ja vaan 160cm :p jämä tappi..
 
yöperhonen-
en kuitenkaan ostanut testiä tänään...jospa sitten huomenna ostan ja sunnuntaina testaan...?? pitää miettiä vielä. Ainakaan tätii ei näy, mutta toisaalta tätä päivää on vielä jokunen tunti jäljellä...
 
miracle kyseli et onko "jämäkasvuset" polttaneet.. :D niin en oo never ever..oon vaan maistanu..sit ku loppu pituuskasvu tuli vaan kiloja..nyt painan sen 57kg ja tarkotus olis saada 3kg poijes..eli treenaamaa vaan :kieh:
 
yöperhonen- kyllä tässä yritetään kerätä asennetta, hih!
Taidan mennä ostamaan sen testin Riihimäeltä. Ollaan menossa sinne hotelliin ja muutenkin viettämään 1-vuotis hääpäivää...siellä ei luulis törmäävän tuttuihin. :D
 
miracle kun kyselit tupakan poltosta niin mä poltin joskus kasiluokalla, mutta ihan satunnaisesti...ja amiksessa aloin polttaa kännissä en muuten. Nykyään en polta ollenkaan...
mutta tuskin minun lyhyys siitä johtuu...taitaapi olla ihan rehdisti sukuvika siskoni, äiti, äidin sisko ja mummi ovat kaikki mua hieman lyhyempii...
 

Yhteistyössä