~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Toiveilija, On kyllä tosi sulonen massu. Ajatella, ppienen ihmistaimen pesä siellä! :heart:

TA:n puolesta jänskäillään täällä kovasti! Jospa nuo plussatuulet jotka Toiveilija puhkui, lepatti nyt seuraavaks siihen siun testiin! =) Nauttikaa vuosipäivästänne! :flower:

Minä bongasin Donnassa ekat muutokset! eli tosiaankin, siellä oli semmonen matomainen juttu siellä linssin reunass, tai muutama... jotka bongasin! eli ovulaatio on pian tulossa, mut ei oo vielä muutosvaihe edes meneillään. Eli ihme kyllä, terot aikaisti ainakin miun ovista ja toivottavasti lyhensi kiertoakin! Nyt siis kp 21 ja tätipäivä oli viime kierrossa 41... Pitkästä aikaa mulle siis kuuluu edes jotakin!

-B
 
Terhi, voi kulta yritä olla miettimättä tuota.. Kyllä se teillekin tulee vielä se onni, joka sit menee loppuun asti hyvin :) :hug: mullakii ois kai joku 23 vko mut nooh, kyl näist selvitään vaikka toki en voi kuvitellakaan miltä susta tuntui mut koeta silti jaksaa. Ja sure toki se suru mikä sulla sisälläsi on, anna kaiken tulla valtoimenaan! Kyllä se aikaa myöten onneksi helpottaa :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-82:
missäs se nibbsukan pino on missä oli tavoittena vähentää tai lopettaa esim. kahvi, tupakki, mässäily ym...?
Pitäiskö se herättää taas henkiin...?! vaikka mulle tuottaa tuo kahvi tosi vaikeeta, niin kuin myös mässäily :ashamed: :ashamed: :ashamed:
se ny vähän jäi :ashamed:
 
No, välillä tulee näitä päiviä kun ei sit mikään suju. Miettii vaan. Varsinki nyt kun oon yksin kotona vuosisadan nuhassa! Järkyttävä olo! silmät turvoksissa, nenä punasena, kurkku kipeenä ja nenäliinojen ympäröimänä sohvalle hautautuneena. Ja vielä täti kylässä! Hoh hoi.. |O Mageeta elämää. Mulla on tässä kuussa kolmas vapaapäivä ja kaks vielä edessä ja mä oon kipeä. Voisko tunnollisempaa kokkia ollakkaan?? Huomenna pitäs lähtee miehen kans tampesteriin kattoo iron maidenia..saas nähä kuin jaksaa. Rommi saattais auttaa...??
:p Jaa niin mulle voi laittaa kierron pituudeks 28pvä. ainaki viimeeks se ol se.
 
Mies toi kiinalaista ruokaa kotiin tuossa päivällä. Sit kun oltiin syöty(en kyl maista mitään) kultst sano että "tuu mun viekkuun tonne sänkyyn nukkumaan hetkeksi"... kyl mää niimpal rakasta sua kulta!! seki oli jo ihan kivaa hemmottelua.. :heart:
 
Sitä me ollaan aika paljon tehtykki. Oltu vaan. Mökillä viikko sitten oltiin pienessä saunassa koira meidän välissä lauteilla. Kuunneltiin kun puut kipunoi kiukaassa.
Terassille kun meni, näki kuinka aurinko laski koivujen taakse. Ihan hiljaista. Harrastettiin aivan upeeta seksiä. Nukuttiin ihan kiinni toisissamme. Herättiin aamulla auringon nousuun, katteltiin sitä hetki ja mentiin takas nukkumaan. Tollane on aika ihanaa. Sit viel ku herää kahvin tuoksuun..
Voi että ,mä oon vieläki niin rakastunu!! :heart:
 

Yhteistyössä