~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Juu mäki oon huomannu niii monen monituisia asioita elämässä, mistä oon iha hirmu kiitolline. Mul on jalat, joilla juosta ja muutenkii oon terve. Näen asioita, haistan ihania tuoksuja... Elämäs on niin paljon hyvää ja kaunista, et joskus meinaa pakahtua. Vielä ku on niin upea mieskin ja kaikki kohillaan, saa olla niin monesta asiasta kiitollinen :heart:
 
on oikeasti niin monia asioita, pieniäkin sellaisia, joita minä ainakaan en osaa arvostaa tai ainakaan ajatella päivittäin.. esimerkiksi nuo perus asiat.. terve kroppa, haju-, tunto- ja makuaisti ym ym.. ollaan siis kiitollisia siitä mitä meillä on.! asiat voisivat varmasti olla huonomminkin.
 
oh! Mä huomasin että olin laskenut päivät väärin. Ei se nyt sinänsä vaikuta mihinkään, edelleen aion vasta ens viikon lopulla testata, mutta mulla onkin tänään jo kp 31. Eli jos jossain välissä joku sitten korjaa kun taas päivittelee :) eli varmaan vasta huomenna.

Onko täällä ollut joku pituus paino gallup? en jaksanu ihan kaikkia sivuja lukea...

:ashamed: No mä olen kuitenkin 163cm/54kg. Hoikimmassa kunnossa pitkään aikaan, josko mä nyt ikinä ole kovin suuri ollutkaan. Tästä olisi hyvä lähteä mahaa kasvattelemaan :heart:
 
iltaa!

Galluppiin: pituus 165 ja paino varmaan jotain 54-57 väliltä. en tiedä kun en ole muuton jälkeen käynyt vaa'alla. :D

Voin sanoa laihoille luikuille, että ollessani alle 20-vuotias painoin 48 kiloa ja olin ihan tikku! Kattelin vanhoja kuvia ja hyi miten tikut jalat mulla oli. Ihan luiseva honkkeli. :LOL: Mutta kyllä se siitä muutaman vuoden sisällä alkoi paranemaan. Nyt oon ihan tyytyväinen. 53 olis mun ihannepaino ja sit pitäis kyllä olla vähän paremmassa kunnossa... :snotty: :ashamed: Oon laiska käymään lenkillä. Tarttisin vakkariharrastuksen.

toiseen galluppiin: oon polttanut tupakkaa vakituisesti noin 16 -vuotiaasta. Pahimmillaan meni aski kahdessa päivässä. Kun sain tietää olevani raskaana viime lokakuussa lopetin kuin seinään enkä ole tähän päivään mennessä aloittanut uudelleen. Siitä olen oikeasti TOSI ylpeä. Itseasiassa nyt oon ollut 10 kk polttamatta. :D
 
Mul ollu hirmuset lisääntyvän liman kaudet jo muutaman pvän, mut eilen (torstaina) sit seksiä enne jo olin kuiva ko sahara tuolt alapääst..ni sit aattelin, et ovis ois ollu jo eilen. Ny taasen tänää illalla alkanu jo taas limoja oleen enempi. Mul ei koskaa noi kuivat kaudet kauaa kestä, mut saa ny nähä millo se ovis sit ois ollunna... Ny lämpöje perusteel kahton et jos ei kahe pvän pääst nouse lämmöt ni tiedänpähä ainaski, etten oo ovuloinu :)
 
Hauskaa matkaa kukkaiskeiju!

Talvis aivan ihana laji, mutta aikaa ei nykyään ole ja painokin noussut sen verran ettei jalka kyllä enää taivu :D

Nyt käymään markkinoilla ja sitten äidin synttäripirskeisiin tapaamaan tuttuja :wave:
 
Huomenia neitoset!
Täällä on hemmottelu ilta vietetty, on se vaan niin ihanaa, kun tuon mussukan saa kotiin.
pitkään aikaan en oo nukkunu niin hyvin, mitä viime yönä. ja syöty on kans liiankin hyvin :D
maha on vieläkin aivan täynnä.
No mut nyt koirien ja siipan kanssa ulos peuhaamaan. :wave:
 
Tervehdys kaikille!
:wave:
kukkaiskeiju hyvää turkin matkaa sinulle!

Että minulla on ihana fiilis...

täti ei vaan näy ja jotenkin nyt tuntuu semmoiselta että...nyt ois onni meitäkin suosinut.
Eipä oo koskaan vielä ollut menkat näin myöhässä...

 
tiny Angel etkö oo vielä testannu.. :p siulla jännät paikat..hui!

Joo baari reissu oli ihan mukava..olin jo kyl hyvis ajoin koton ku väsy iski =) ja paljoo ei tullu juotuu..mut enpä juo oikeestaa ikin muutenkaa..noh nyt taas ei tartte lähtee mihkää pitkää aikaa..kaupungille pitäs ostoksille lähtee..
 
tyty86 mukava kuulla että ilta sujui hyvin. Minäkään en nykyään jaksa oikein loppuun asti noissa baareissa...

Testasin 28/29-30 ja 29/29-30 ja silloin tuli negat...ja testit on nyt sitten loppu.Tänään käyn ostaa testin ja testaamista Joudun odottamaan huomen aamuun.
 
kuule mie en luota hetkeekää enää toho napukkaa..miulla 4kemiallista takana ja joka ikises kierros napukka on ollu millo minkäkii laine..siihehä vaikuttaa seksi ja vessa käynnitkii..ei siihe oo luottamista.. =)
 

Yhteistyössä