~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

TA mie tuossa jo nauroinki että me tytöt täällä saataisiin vaikka varpaan turvotuksesta raskausoire :LOL:

Noh toivossa on hyvä elää, mutten jotenki yhtää usko että ekasta kierrosta vois tärpätä.. mutta tottakai se voi :) hope so..

Millos meinasit uudelleen testailla jos ei se pahamaineinen lortto elikkäs täti tule vielä??
 
Halusin pois listalta sen takia, ku ollaan miehen kans tjoittailemassa. Kun ei päästä aina tärppi päivinä pupuilemaan.. kp 24 olis täällä menossa..
voittehan te laittaa mut sinne tjoittailemaan, mut kp:ta en haluu näkyville.. oon huomannu, et vähemmän stressaa, ku ne ei ole näkyvillä ollenkaan.
 
Miss Mindy se on kyllä niiin totta. ihan sama mitä oireita
niin raskaanahan sitä on, heh! :LOL:

Meinasin odottaa testaamista keskiviikko aamuun, koska silloin mahdollinen raskaus ois edennyt viikolle 5+0 eli luulis viimeistään silloin olevan sitä raskaushormoonia sen verran että testilla herkkyys 25 sais plussan jos on tullakseen...
 
TA hui, mie en varmaan malttais odottaa :D oon tällänen hätähousu.. toivotaan parasta ja pelätään pahinta :D

hiljaista on täällä, onkoha kaikki töissä... miun pitäs mennä 17-24 töihi ja aamulla taas 7.30-> eipä varmaan yhtää väsytä...

G: Miehienne ammatit??
 
Miss Mindy no oon mäkin hätähousu oon testaillut tässä
kierrossa jo 3 negaa. :ashamed:
et voi olla etten malta oottaa sinne keskiviikkoon, mutta yritetään. Mulla alkoi lomakin, joten hieman jänskättää oonko heti huomenna testailemassa...ei kyl onneksi oo testejä millä testailla.


G: Sähköasentaja
 
ihailin tuossa tuota plussanneiden listaa ja huomasin samalla, et 21 on plussannu täällä mun olon aikana. hui miten paljon.. ja suurin osa plussauksista on tapahtunut kesän aikana.. :D
voiku tonne listalle sais jo oman nimen :(
 
G: mun mies tekee teidän miesten työeväät :D eli se ajaa sitä konetta joka pakkaa lihat snellmannilla.

joo kämmänen plussanneiden lista ku ei oo ite siellä :D vitsi vitsi. koskas siitä tulee vuosi ku juli tän pinon perusti? varmaan ollu ja menny jo... ois kiva jos joku matikkataitoinen laskis että kuinka monta prosenttia meistä ihan kaikista on plussannu. vaikka noissa tiedoissa ei meitä kaikkia varmaan oo...
 
Hei! Pikaisesti tulin käymään, mulle saa päivittää 3/34 eli täti tuli vihdoinkin ajoissa!!JEE!!!

Nyt on toivoa, että oon ovuloinut ja toivotaan että ovuloin tässäkin kierrossa. Niin yk4 alkoi nyt siis. Keikka oli eilen aivan loistava, jamiteltiin mahatavissa fiilikissä ja ilmakin oli hieno.
Nyt lähdetään jatkamaan Helsinkiin. Ensi viikkoon!
Suuri plussapuhuri kaikille :whistle: ++++++++++++
Ja onnittelut tietenkin, jos on plussia tullut, en ehdi lukea kertynyttä pinoa, pahoittelen :ashamed:
 
Heips vaan kaikille! :)

uuuuuuugggghhhhhhh mun pää halkeaa! :D :D darra, aivan älytön. olen soitellut ulkomaanpuheluita pitkin päivää tuontuostakin kun ei mikään pysy sisällä :D

ovislimat bongattu, jee!..oikein lorisee pöksyille :p oletettavasti ovis ois tänään tai huomenna, en oo varma, nii piti sit puksuttaa varmuudeksi :ashamed: =)

G mun mies on cnc-koneistaja..

laitanpa toisen, vähän ronskimman G:n pystyyn, eikä ole pakko vastata, siis: harrastatteko peppuseksiä, esim menkkojen aikaan tai muutenki? :p
 
sinikan galluppiin vstaan: Neweer... :x |O :D ei ei ei..siis mies on ehotellut monen monta kertaa mut miun pyllyyn ei panna mittää ku uloshan sieltä tulloo kamaa..ei siis sissään mittää.. :LOL: sanoin ukolle et sit se saa panna perseeseen jos mieki saan panna sitä tekodildolla..johan hymy hyyty :kieh:
 
Mulle taas sattuu ja tapahtuu:

Rikoin miun Donnan, en ees tiiä miten osasin kun se on aika yksinkertanen kapistus! Mut kuitenkin, just on ovisajat käsillä ja nyt ei oo Donnaa! :'(
Varmuuden vuoksi sitten yhdyin mieheeni, ja sattu kyllä outo juttu:

Vasempaan munasarjaan särki se seksi niin penteleesti!
sanoinkin miehelle että hei, sie tökit miun munasoluja!
Se oli ihan ihmeissään että häh... :eek:

Sit kun noita miehiä on niin helppo kusettaa.
Sanoin, että otetaan asia puheeks kun on se lääkäri meillä ensi kuussa. Että sillä on liian pitkä penis, ja se tökkii miun munasarjoja. Niin että varattas aika leikkaukseen, ei oo iso operaatio. Pala pois vaan kärjestä.

Niin mies oli jo kauhuissaan että EI EI hänen munaansa leikellä. :LOL:
Meni jo uskomaan! Shocked

Seksin jälkeen otin päikkärit, ja oli särkyä molemmin puolin munasarjoissa. Vasemmalla puolella ollu "suonenvetoa" munasarjassa jo kauan. Sit kun heräsin, niin se suonenveto ja kipuilu oli ohi. Olikohan mulla sit ovis? Limaakin on tänään ollu paljon...

-B

G: Veljensä kanssa pian yritysjohtaja hän on, nyt menossa sukupolvenvaihdos.
G: ei täälläkään. Ei voi ees kokeilla kun miun mies on hmmm... todella hyvin varistettu.
 

Yhteistyössä