~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

muutamat gallupin vastaus kun pääsin vihdpoin luku urakkani päätökseen! Damn Girls! Te kirjoitatte ihan älyttömästi! :D

Eli Paino/pituus. Oon itse tappiluokkaa eli 162 ja painan 48kiloa. Oon järkyttävän laika liikkuu ja nyt täytyy alkaa juoksee henkihieveris tuol jossai espoon metis et ehkä saan kropan kuukaudes kuntoo kun lähdetää kreetalle.

poltatko: Poltan,ikävä kyllä. Poltan 5-10 tupakkaa päivässä. miljoonasti mienannut lopettaa.

Miehen ammatti: (Tuotantotalouden) diplomi-insinööri opiskelija(kirjoitetaankohan se noin? :D ) Mikäli oikein muistan...

Anaaliseksiä? Kyllä, mutta harvoin ehkä kerran kolmessa kuukaudessa... Itse tykkään. Ja tosiaan mies varmasti antaisi minun tunkea hänelle sen tekopeniksen perseeseen että tietäis miltä musta tuntuu jos niin sanoisin. :D Ei siksi että tykkäisi vaan siksi että tietää itse sit miltä tuntuu jos olisin vastaan ideaa siis yli päätänsä.

Sitten: TA voihan se olla et ovis on ollu vaan oletettua myöhemmin, jos huolestuttaa niin voithan lääkärissä käydä tekemässä testin? Eiköhän se oo sitä mitä toivot, toivotaan ainakin. :)

Onnea plussanneille! :heart: :flower:
Ja pahoittelut punaisen paholaisen kyläilyn saaneille. :hug:

Itseään alkaa jo jänskättää ku ovulaatio on käsillä, viimeks en löytänyt niillä perhanan tikuilla yhtää plussaa et olis ovis... Kenelläkää ehdotuksia mitkä on hyvi ja halpoja ovistestejä? nyt kattoo typerintä ohjelmaa, kuten rokkarille morsian :D Hyvää illan jatkoa neidit.
 
baby butterfly No toivon ainakin että oisin raskaana.Kyllä nyt ois minunkin aika saada kokea se onni.:heart: :D En mä vielä niin huolestunut oo että lääkäriin menisin, mutta jos ens viikon keskiviikkona testaan negan niin sitten on varmaankin jo varattava aika lekurille...
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
HaLPe, ootko varma ovulaatiosta et millo ois tapahtunu ja tuliko ees ovulaatiota?
tunsin oviksen 7-8 päivä, eli tänään ois dpo 13-14..



mä poltin 10 vuotta ja paljon...mut lopetin samalla, ku lopetin pillerit, eili helmikuussa..eipä oo tehny paljoo mieli, ku on oma vauva vaan mielessä..:)
mies ei polta, ni sekin helpotti asiaa..

G1: Restonomi
G2: NEVER!

muoks. Humulle :hug:
 
Iltaa kaikille :wave:
Pirskatti ku mulla on nää sivut tökkiny koko päivän, nyt vast suostu avaa ees koko kaks plussan sivuu!! Ei siis mitenkään että riippuvainen olisin näistä sivuista... :LOL:
Humu82 :hug:
Jahas tääl on galluppia ja kyselyä jos jonkin laista, elikkäs poltan joo, sietäs kyllä lopettaa. Sitten seuraava eli timpuriks tuo mies ihteään haukkuu ja viimesenä tuo että saako mies "lykkiä kakkososastoon" ni joskus harvoin joo, kuhan ei tavaks tuu
:D En kyllä antais jos kokisin sen epämiellyttäväks..
No juu.. B) Sit muut jutut eli ei mitään uutta :headwall: Tissit aina vaan kipeet ja alavatsaa on varsinki tänää vihlonu aika ajoin tosi paljon, ihan ku joku kääntäis puukkoa tuol alavatsas.. |O
 
G: on kauniisti pyydetty, ja vähemmän kauniisti kielletty. kerran annoin vahingossa luvan, ja kyllä se jäi siihen yhteen ainoaan kertaan. kumpikaan ei nauttinu, ja olo oli tosi alas tallottu kauan sen jälkeen :(

mun piti haulla ettiä sitä alkuperästä pinoa ja kirjotin hakukenttään "eskimosta haaveilevat" :LOL: :LOL:

juu iltavuorossa ja alkaa olla väsy ja väkisinki naurattaa kaikki. varsinkin kun mua ei päästetty syömään tänää ollenkaa!
 
hei kailille!!
onnea lussaneille ja :hug: sitä tarvitseville!!

( . )... eilen ku olin miehen keikallakävi niin ikävästi ku olla ja voi... mies oli kertonu kaverilleen ennen km:ää et meille tulee vauva. no se oli kertonu vanhemmilleen ja eilen sit tapasin tämän miehen kaverin vanhemmat. no hänen äitinsä sitten onnittelemaan että teille on tulossa vauva et oleppas sie pysyny hoikassa kunnosaa ja koskas se syntyy... hyvä etten vetässy lättyyn sitä naista ku muutenki ollu koko viikko yhtä tuskaa...no totesin tälle naiselle vaan että en mie tässä istus nyt ku vauvan olis määrä syntyä näinä päivinä jos olis menny kaikki hyvin...no se nainen oli sit vähän et mitä?? sitten vasta tajus et ai sekä meni kesken... olin et joo niin teki...meni nainen hiljaseksi eikä puhunu koko loppupäivänä mulle mittään... että otti päähän ku se miehen kaveri kuiten ties senki eikä ollu voinu kertoo sit vanhemmilleen... |O :'( :headwall:
 
Nyt minä taidan poistua koneelta ilta puuhiin ja nukkumaan.
Huomenna eka lomapäivä ja suunnitteilla niin paljon puuhailuja,
että taitais enemmän lomaa olla kun menis töihin, heh! :LOL:

saanpahan ajatukset muualle tästä "tietämättömyyden tuskasta"
...tilasin kyllä tänään lisää r-testejä. Joten testailen heti kun saapuvat postilaatikkoon. :D

moikka ja hyvää yötä! :wave:
 
täällä alko siis tuhruvuoto..kuten aina ennenki dpo7 :ashamed: kyllä osaa masentaa..jos miu prolaktiini arvo ja kilpirauhasarvo on hyvä ni miks tulee välivuotoja..ja syön siis nyt teroja viidettä päivää vasta :eek: viime kierros autto toho tuhrutteluu ku vedin teroja 2tpl pv 10pv ajan..nyt siis viides tero pv ja tuhru alko..nyt siis tuhrutan viikon kunnes menkat taas alkaa.. :headwall:

humu :hug: oon tosi pahoillani..
mulmul no jopas on otsaa tulla tollee onnittelee..ku varmaa huomas et eipä maha paljon pömpötä..inhottavii ihmiset ku ne ei aina aattele loppuu saakka kaikkee :hug:
 
Rouva B mun oikeamunasarja sattui ja sattuu edelleenkin yhdynöissä varsinkinkin päällä ollessani. syy onmulla siinä että 6x6cm munasarjakysta. se siellä painaa.
ISO halaus Humulle :hug:
Emme harrasta peppuseksiä! en oo kokeillu, enkä halua! Olen sanonu ihan samaa miehelle, että jos sää otat dildon perään, ni sit mäki voin ottaa! Eipä olla edes keskusteltu asiasta... Ja menkkojen aikana ei harrasteta seksiä. Mies varmaa pyörtyis(vaikka ein paljoa es vuoda) ja mun ei ees tee mielei sillon.

Mies on sisustusasentaja telakalla.

Oltiin eilen iron maidenin keikalla tampereella ja aika jeez oli meininki.
 



21.7.2008

Kride........................kp 61/20-30..................................yk 3

Santtuli....................kp 53/27........................................yk 3

Humu82..................kp 49/27-33.....................................yk 3
Hebbeliini.................kp 41/28..............................................yk?



Piglet...................... kp 39/27-.................................(taustailee)
Kukkaiskeiju.............kp 34/29-36........................................ yk1
TinyAngel.................kp 33/29-30........................................yk 4
Nera-85....................kp 32/28-35.......................................yk 3



johanna83...............kp 29/32-40.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 28/30-33..............................(tjottailee)
Lumikeiju.................kp 26/28- ...........................................yk 3
Miss Mindy................kp 26/34..............................................yk1
Kauris-82.................kp 26/30............................................yk 4
outsa5.....................kp 24/33.............................................yk 5
tyty86......................kp 24/30-35.........................................yk 5
Rva B.......................kp 23/39-41......................................yk15
Emiliana.................. kp 20/28-33...................................... yk 4
Noomi- .....................kp20/22-26........................................yk1




Sannya.....................kp 18/??.........(pitää taukoa yrityksestä )
Arabel......................kp 17/25-28.....................................yk 15
miracle....................kp 17/28...............................yk 4(yht.yk 7)
Louvre...................kp 14/32-35.....................................yk5
kiharapää............... kp 14/32-35(-43).............................yk 11
ElinaMaria..............kp 14/28...............................................yk 6
Siniviuhka............... kp 13/26-29.........................................yk 6
Kuumeilija............... kp 12/26-41.......................................yk 6
mulmul.................... kp 10/25-28.......................................yk 12
baby butterfly..........kp 10/28...............................................yk2



Humu82...................kp 8/27-33....................................yk1(yht. yk4)
Laala...................... kp 7/??...............................................yk 2
yöperhonen-.............kp 7/23-25..........................................yk6
nibbler.................... kp 6/28.............................................yk 14
Ouska......................kp 6/28-??.......................................yk 5
Terhi82....................kp 6/28...............................yk3(km jälkee)
Hemuli1981.............kp 5/28-38........................................yk 3
Veena......................kp 5/24-28.......................................yk 15
Duffy........................kp 4/34.............................................yk 4
Talvis.......................kp 1/30-31(-43).............................yk 4
HaLPe......................kp 1/24-27.......................................yk 6
Jouskari-82.......................................................................yk11



[color]

HAAMUJENGI:

Suunnistaja.............kp 31/26-28........................................yk 4





Taustailee:

Daadel.....................tjottailee
Inkaliina-83
Diodium
apsu
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t..........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on
Citilda......................kp ?/27-28........(taustailee)................yk 5
teddybear82...........kuumeilee, esikoisen yrittäminen alkaa elokuussa
Valma.....................Taustailee
Henuliini.................. taustaileepi
papaijaa8

[color]




PLUSSANNEET:

Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9
Nanniina......................yk 9............37/32-36
xAnnax.......................yk 7............ 35/28-31
Zoe-F....................... yk 1............ ..27/??
EllaMaaria.................yk 1...............kp?/??
melisha.....................yk1 .............kp 28/30
Linna
kesk.arvo = yk 4,62 (185/40)




[/quote]

 

Yhteistyössä