muutamat gallupin vastaus kun pääsin vihdpoin luku urakkani päätökseen! Damn Girls! Te kirjoitatte ihan älyttömästi!
Eli Paino/pituus. Oon itse tappiluokkaa eli 162 ja painan 48kiloa. Oon järkyttävän laika liikkuu ja nyt täytyy alkaa juoksee henkihieveris tuol jossai espoon metis et ehkä saan kropan kuukaudes kuntoo kun lähdetää kreetalle.
poltatko: Poltan,ikävä kyllä. Poltan 5-10 tupakkaa päivässä. miljoonasti mienannut lopettaa.
Miehen ammatti: (Tuotantotalouden) diplomi-insinööri opiskelija(kirjoitetaankohan se noin?
) Mikäli oikein muistan...
Anaaliseksiä? Kyllä, mutta harvoin ehkä kerran kolmessa kuukaudessa... Itse tykkään. Ja tosiaan mies varmasti antaisi minun tunkea hänelle sen tekopeniksen perseeseen että tietäis miltä musta tuntuu jos niin sanoisin.
Ei siksi että tykkäisi vaan siksi että tietää itse sit miltä tuntuu jos olisin vastaan ideaa siis yli päätänsä.
Sitten:
TA voihan se olla et ovis on ollu vaan oletettua myöhemmin, jos huolestuttaa niin voithan lääkärissä käydä tekemässä testin? Eiköhän se oo sitä mitä toivot, toivotaan ainakin.
Onnea plussanneille! :heart: :flower:
Ja pahoittelut punaisen paholaisen kyläilyn saaneille. :hug:
Itseään alkaa jo jänskättää ku ovulaatio on käsillä, viimeks en löytänyt niillä perhanan tikuilla yhtää plussaa et olis ovis... Kenelläkää ehdotuksia mitkä on hyvi ja halpoja ovistestejä? nyt kattoo typerintä ohjelmaa, kuten rokkarille morsian
Hyvää illan jatkoa neidit.