~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Hyvin tehty Melisha, Onnea! :flower:

Hebbe: Sullekin varmaan selviää tän päivän aikana alkoko ne menkat vai onko virtsis pahana. Pahoittelut negasta ja onnittelut että asiiat ovat selviämässä! :hug:

Miracle: KIITOS! :heart: Onhan tässä oltu ilman ehkäsyä jo kolmisen vuotta, mut nyt vasta tästä kierrosta sain sit apuun nuo Terot. Ja ensi kierrosta Clomit. Ja ihan hyvin on mennyt nyt tähän kevääseen saakka, vasta nyt alkaa pää leviämään. Kun mitä enemmän aikaa kuluu, sitä sairaampi taidan olla tän lapsensaannin suhteen. Mut onneks tuli nyt apuja, eiköhänasiat selvä. Kiitos myös päivityksestä jälleen kerran! :flower:

-B
 
:wave: kaikille.. tulin ilmoittautumaan vaan sen verran tänne, että vauvahaaveet on jäädytetty osaltani hetkeksi... tällä välin on tapahtunut niin paljon, ettei ole enää riittänyt voimat käydä täällä ilmoittelemassa tilannettani.. miehen kanssa tuli ero, tai ainakin aikalisä, ja asutaan tällä hetkellä eri osoitteissa... elikkäs.. kuumeilu saa jäädä nyt vaan sille tasolle että ihaillaan ystävien pieni palleroita ja siinä kaikki.
plussatuulia kaikille.
 
:LOL: mä ihmettelin kun Rv B oli kirjoitellut tuolla yli 35 vuotiaitten pinossa ihan niitä näitä, että ei hitto oon aina luullut et on meikäläisen ikänen ja mielestäni on ikänsäkkin sanonut. Sit pläräsin listaa ettei sen nimeä ole siellä listallakaan, et mikähän juttu toi nyt on... mut nyt selvisi, oli erehtynyt pinosta :D
Mullekin on meinanut noin käydä, mut sit on ollut niin ihme juttuja ja huomannut sitten että oon klikannut väärää pinoa... :whistle:
 
Voi nolo!

Kävin kommentoimassa vahingossa väärään pinoon (yli 35 v-kuumeilijat). Minä, 26-vee. :ashamed: Noh, semmosta sattuu.

papaijaa: Kurjaa. Tosin palstatauko on tehnyt yllättävän monille hyvää, ihan monelta eri kantilta. Toivottavasti asiat järjestyvät pian parhain päin. :heart: Kaikkea hyvää!

-B
 
Ai jouskari huomaskin. :ashamed: Juu, nolo, aj vielä siellä kommentoin ihan muina miehinä "tutuille". :LOL: '

Höh.


Tänään muutenkin oon ollu ihan ajattelematon.
Mies viskas miut töihin. Astuin autosta ulos ja läiskäsin oven kiinni ja sit vasta tajusin miks miehellä oli hölmistyny ilme. Oli selittänyt jotain "tärkeetä" pitkät litaniat, ja mie vaan nousen kesken jutun ja lähen töihin. :ashamed:

En yhtään kuuntele sitä. Se on niin pirun kaunis mies, että usein vaan katon kun sen huulet liikkuu ja ihailen, enkä kuuntele sitten yhtään.

-B
 
RV B Jeps...kiitos... ja niin taisivat ne menkat alkaa...tosin hyvin pienellä vuodolla, mutta ei tuo enää sellaista virtsatietulehdusvuotoakaan ole, kuin joskus on ollut...

Mutta kiitos kaikille teille....Minä poistun sivustolta ainakin toistaiseksi...eihän sitä koskaan tiedä vaikka joskus alkaisi oikein kunnolla vaavin yrittäminen :D
 
ja sit oma napaa:
Mikä mua vaivaa, oon ollu kolme päivää samperin kärttynen, itsekseni täällä kiukkuilen ja välillä koirille. Tää ei todellakaan ole normaalia. Olen niin hermostunut tästä päivästä varmaan, kun siippa tulee... olen siivonnut koko huushollin, vaihtanut puhtaat lakanat, verhot yms.. haluaisin, että kaikki olisi täydellistä iltaa varten. Ja massu on ollu samaiset kolme päivää aivan kuralla (liekkö jännityksestä) ja massuun on kummasti nippaillu muniksien kohdalla (liekkö kuvitelmaa) ja vessassa on saanut illasta ravata.
 
:) jeps....

ain niin aamulla tein testin ja kun ei tullut heti mitään...tosin pimeessä sitä katsoin, niin kolme tuntia testin jälkeen kun katsoin sitä valossa (kun ei ole vieläkään noita lamppuja katossa :D) niin jälleen samanlainen haamuviiva prkl... kyllä nyt ihmetyttää... ja kun ei tämä vuotokaan tule edes suojaan saakka hmm... (ja nyt oli sama apteekin testi käytössä)

mietin nyt tässä et perunko lääkäriä ja testejä vai menenkö maanantaina vielä sinne...
 
miracle heh joo en mä nyt sillai paksu olekaan... mut itellä semmone olo et ku tarttis kokoo isompii vaattei hankkii kaappii ni ne ei näytä hyviltä päällä, ku ei kumminkaa sillai oo iso.. :( mielestäni parhaimmat linjat on siin 62-63 kilosena ja nyt about 68... ei oo kivaa, en viihdy... en mä oikee sillai tykkää rypäleistä... kyllästyy helposti.. :)
 
Saaks kysyy Talvis kuin pitkä oot? Kuulostat / näytät (kerhon kuvan perusteella) tosiaan aivan normaalipainoiselta =) Monestihan itsellähän on se tunne, et ois pari kiloo tiputettavaa ja sit toiset sanoo et ei tosiaankaan. Kivempi olo tulee itselle jos pääsee omaan tavoitteeseensa. =)
 
mäki tykkäisin olla jonku 63, mut oon 67-68... :ashamed: mut oon mä oikein tyytyväinen tähänkii painooni :) pittuutta on 169 kylläki vaa... Mut ko mieskii rakastaa mu kroppaa eikä haluis mua hoikemmaks ni mikäs tässä ollessa=) Mullakii toi makea on ongelma.. pitäs jättää pois..sit vois laihtua ehk.
 

Yhteistyössä