~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Miss Mindy se oli se eka yk ihan hysteerisen hauskaa odottamista tuleeko ne menkat vai ei. Ja sit kun meillä ne tuli niin oli niin kamalan pettynyt. Mutta ei kannata ottaa asiaa siltä kantilta et se on maailman loppu. Luin yhdestä tutkimustuloksesta joskus, minkä mukaan naine hedelmöittyy helpommin ja paremmin jos sen annetaan edetä omalla painollaan "tulee sit jos on tullakseen" menetelmällä. Onhan jotkut lapsettomat pariskunnat saaneet lapsen aluille vasta sitten kun on jo luovuttu toivosta ja lakattu yrittämästä... :)

Pk-Seudulla on ihan hirveest näkynyt noita vauva masuja ja vauvoja. Varsankin kun oo Kauppakeskuksessa kaupassa töissä niin niitä kyllä tulee eteen. Ja mies huomaa kans aina vauvat ja masut. JA nyt kun on ovis kohta käsillä niin mieshän pupuilee täysillä, eilen olisin voinu mennä mielummin vaikka nukkumaan ,mut mies oli sitä mieltä et nopsaan vaikka niin on sit vauvan rakennustarpeet sisällä. :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:
JA nyt kun on ovis kohta käsillä niin mieshän pupuilee täysillä, eilen olisin voinu mennä mielummin vaikka nukkumaan ,mut mies oli sitä mieltä et nopsaan vaikka niin on sit vauvan rakennustarpeet sisällä. :D :heart:

Ois voinut olla miun kirjoittama tuo...
Eli samoin meillä pikkasen venähti nukkumaan meno. :whistle:

-B
 
Hei taas..

Muutama päivä poissa täältä ja olen pihalla kuin lintulauta..

Onnea haamuilijoilla ja plussanneille, pahoittelut tädin yllättämille, :hug: kaikille muuten niitä tarvitseville.

baby butterfly: noita vauvamasuja ja nyyttejä tuntuu näkyvän -välillä liikaakin. Esim toisen, käynnissä olevan varh. km aikaan tuntui kohtalon huonolta huumorintajulta joutua pari tuntiseen työpalaveriin tietenkin r a s k a a n a olevan neuropsykologin kanssa. Toisaalta on taas ihana huomata, miten aktiviisia ihmiset ovat pientenkin vauvojen kanssa. Lapsen kun ei tarvitse tarkoittaa jotain ydinlaskeumaa, että olisi kodin "vankina" eikä pääsisi enää koskaan ikinä minnekään eikä voisi tehdä enää mitään. Tietenkin kaikki touhaaminen on lapsen kanssa varmasti erilaista, mutta sitä kuuluisaa maalaisjärkeä käyttämällä vauvan kanssa voi todellakin olla aktiivinen ja tehdä kaikkea kivaa. Odota innolla, että pääsisin toivon mukaan sitten joskus vauvauintiin, -muskariin jnejnejne. Mun oman isä taisi olla aikaansa reilusti edellä jo muinoin 80-luvulla. Isä otti mut rinkkaan mukaansa, mentiin metsään kävelemään jnejne -reissuja, joille halusin ehdottomasti mukaan vielä vuosienkin päästä.

Kyselyihin:
-en polta
-siippa on insinööri, projektipäällikkö tarkemmin sanottuna (meillä tuo humanistimaisteri kansankynttilä-insinööri kompensoi toisiaan hyvin: hän tietää ja osaa kaikkea sellaista, mitä mä en ja päinvastoin :) )

Ovis oli, tuli ja meni -ja onneksi myös bongattiin. Toivon niin kovasti, että onnistuisi..
 
uuu... pinaavat ajat käsillä. jos lyhyen kierron mukaan mentäisiin, niin tädin pitäisi tulla huomenna.. mut jos pidemmän niin sit vasta lauantaina.
Niin tekis mieli jo testata, mutta voi sitä pettymisen määrää, jos nega tulisikin. oletteko muuten tietoisia noiden kotitesti.fi r-testijen herkkyydestä, jos vaikka testaisinkin nyt. niin näkyykö jo?
 
Niin ja lisättäköön vielä sen, että oireita joita olen löytänyt/keksinyt:
- vessassa ravaaminen
- mahassa menkkatuntemukset, jatkuvaa nippailua
- ilmavaivat ja ripulointia
- kummallinen äksyily, hiillostun yllättävän nopeasti asioista.
 
Daadeli mulla on noit kotitestin testejä herkkyys on 25.Eli ei kaikkein herkempii. kannataa testaa aamulla ja vasta kun on ainakin päivän myöhässä.
Mulla ei ainakaan näy vielä plussaa vaikka tänään on 34/29-30
alkaa kyllä jo tuntuu siltä, etten oo raskaana vaan koko kroppa mennyt totaalisen sekaisin... :(
 
TA :hug: No toivoa ei ole vielä menetetty! Ja ainahan se negan testaaminen on perseestä, vaikka kuinka siihen olisi valmistautunut.

Järkevintähän se olisi odottaa sunnuntaille, nimittäin jos pidemmän kierron mukaan mentäisiin tässä kierrossa, niin silloin olisi päivän myöhässä täti. Odottavan aika on piiiitkä.
No katsellaan, kuinka käy.

Mutta nyt läden koiralauman kanssa pesupuuhiin.. aamulla juoksivat mudassa ja nyt koko lauma haisee märälle koiralle, paskalle, mudalle ja ruoholle. :wave:
 
Kyl siel kotitesti.fi:ssä piti kai olla herkimpiäki testei, mut ny en kyl löytäny.. Ko jossai vaihees vko pari sitten kyselin niilt, et miksei niil oo enää niit kymppejä ja jotain sanoi niide loppumisest mut et piti tulla uusia kyllä... Oha siel sit 20 herkkyyden joku puikkotesti mut ei sekkää kovin herkkä mu mielest oo..

TA,
voiha olla, ettet oo ovuloinu ni sen vuoks kestää vuodon alkamisessa.. Tai sit ovulaatio ollu rutkasti myöhemmin tai kuulut niihi suht harvoihi, joilla raskaushormonia erittyy hyvin hitaasti. Mut jos erittäin herkällä testillä oot testannu ja suht varma ovulaatiosta olleen jo esim 12 pvää sitten ni sit kyl olettasin, ettet oo ovuloinu täs kierrossa ollenkaan. Mut toivot. selkenis suuntaan tai toiseen! :heart: :hug:

Oon vaa ite nii monasti yheskii kierros testaillu ko mieli teki kepposet ja aloin miettii, et no mul varmaa vaa erittyy hormonia hitaasti.. Mut tosiasia oli, etten ovuloinu... Ni iha turhaan mie mietin ja mietin ja testailin koko ajan.. ootko TA muute lämpöjä mittaillu et onko ovista ollu?
 
miracle en oo lämpöjä mittaillut. eikä mulla oo koskaan mitään hajuu että milloin mulla ovis onkaan. enpä oo siihen kauheesti keskittynytkään. Lähinnä vaan oottelen aina alkaako menkat vai ei. ja nyt kun ei kuulu ei näy ja testi näyttää negaa niin oon kyllä aikas huolestunut. Mulla ei oo koskaan ollut menkat myöhässä kun katsoo ton pidemmän kierron mukaan eli 30...nyt mennään jo 34....alkaa jo hivenen pelottaa!!!
testasin sillä herkällä testillä (10) sunnuntaina eli silloin oli menossa 32/29-30 toivottavasti oon niitä joilla sitä alkaa kertymään vasta myöhemmin, mutta kyllä mä luulen vaan että nyt on kroppa niin sekaisin kun olla voi ja saan unohtaa lapsen teot ihan kokonaan....no toivottavasti ei!!! :'(
 
tervehdys! ajattelin että vielläkö teidän joukkoon mahtuu mukaan? pitkään olen tätä sivua seuraillut ja nyt vasta uskallauduin mukaan.
minäkin täällä ensimmäistä lasta kovasti haluaisin,yrittänyt ollaan nyt puolisen vuotta :ashamed: eikä vielläkään ole onnistunut.. nyt on pientä toivoa,koska menkat on myösässä pari äivää enkä ole testannut viellä :p
 
No mul oli 36 mittane kierto sillo kahesti ko en oo ovuloinu, eli se on iha normaalia. Elä suotta murehdi, tuskin mikkään viallakaan on! :hug: Eli jos et raskaana ole, ni todennäkösesti et vain oo ovuloinu. Ja jokkaisella niitä ovuloimattomiaki kiertoja vuodessa on yks tai kaks :)
 
Melisha kiitos ja onnea :heart:

TA voi kumpa siun tilanne nyt selkenis, mut luin kyllä eile tuolta mitäs nyt puolelta jonku keskustelun missä ap oli testaillu kotona monta monta negaa ja sit verikokeesta tuli plussa :D hope so... ai juu kattelin tuossa kalenteria niin miun kierto oliki viimekuussa 33pvää eikä 34 jos jossai vaiheessa jaksat sen päivittää :D

daadeli tuo ilmavaiva ja maha löysällä oleminen on kyllä outoa, mie oon nyt 5 päivää juossu persereikä pinkeenä pöntölle ku tuntuu että tulloo housuun :LOL:
 
emiliana: mä olen sitten siinä tilanteessa huomenna..

Me lähdetään tästä aika pian pesemään auto, sitten siivotaan se. Sit käydään tulostamassa laivareissun tilausvahvistus ja kuitti.. Tavarat pitää olla mukana jo valmiiksi. Sitten mennään mun isovanhempien luokse, josta ilmeisesti lähdetään suoraan laivalle, ja meidän äiti vie meidän auton heille, pois kaupungista meidän reissun ajaksi..

Mutta huomenna tai to tulen lukemaan paremmalla ajalla.. Täytyy jossain vaiheessa siivota, niin että meidän uusi pesutorni mahtuu tuohon eteiseen..

KP
 
TinyAngel: Mä testasin 2 päivää ennen oletettuja menkkoja gravidan merkkisellä, sen pitäs olla herkempi.. mutta tänään oli pakko viellä testailla semmoselle apteekin omalla. ja vahvaa plussaahan se näytti.. =) Pakko vaan uskoa että masussa pikkunen on..
 

Yhteistyössä