~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Heippa kaikille.Ja onnea plussanneille ja halit tädin yllättämille. :hug:

Huh viel ei ole menkat alkanut.Eli varmaan alkaa tasaantua tää kroppa :) Ihme nipistelyä on ollu kyllä mahassa. Ja tossa tikuttelin ovista kp14-15 kohdalla niin kyllähän sieltä viivaa iski vähäisen.eli haamua... :D jeah tällä viikolla olis sit se kontrolli käynti labrassa. ottavat koe palat 29 päivä :) nyt toivotaan ettei siel olisi mitään poikkeavaa tai ettei olis klamydia uusinnut.

Mie tästä menen taas kerran.. Tsemppiä kaikille :) :heart:
Ai niin ja tervetuloa uusille :)

moikka kaikille!

hiukan olen pihalla tämän palstan tapahtumista mutta olen tehnyt sitä tietoisesti.. Yrittääkseni hillitä kuumeilua ja päivien laskemista.. Täti tekee onneksi lähtöä. Kyllä se niin tuskaa olikin että huh huh..

MInäkin olen vaan kutonut kaiken vapaa-ajan. Pitäisi pikku hiljaa alkaa kerätä viikonloppua varten tavaraa kasaan valmiiksi niin on sitten viimeistään torstaina helpompi pakata ja on perjantaita varten kaikki valmista... Odotan innolla viikonloppua =)

no mulla on vähän sekaisin tuo kierto, viimeiset oikeat menkat alkoi 7.7, söin viikon( 6pv) pillereitä. Lähdettiin maalle ja jäi levy kotiin, sovittiin että annetaan olla kun oli muutenkin tarkoitus syksyllä alkaa yrittämään =) nyt ollut pientä vuotoa eiliseen asti, niin en oikein tiedä missä mennään ja miten lasketaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:
nibbler ei tarvii aina tykätä. :hug: mäkään en tänään tykkää kun on ihan väärässä paikassa ku missä pitäis olla... :headwall:
niin ja vielä huijaa mut mukaan juoppokuskiks!!
ja valehtelee! :headwall:

tyhmä minä ku menin uskomaan
Eikä! Tyhmä! |O Sano sille että on ihan tyhmä! Ja sitten tee jotain mikä ärsyttää sitä.... hihiii.. kosto on makeaa. :LOL: Ei vaan. sellainen pieni kosto on suloista....

jaaha..ainoo mitä mä tähän hätään keksin on että mä ajan sen bensat loppuun :D

mä tyty mietinkin kans että mitä kuuluu, mutta en kehannu kysyä kun et ite oo asiasta kertonu mitään. mutta hyvä että asia on hoidettu edestä pois :)

Onnittelut plussanneille!

:hug: tippuneille.

Meni hetki lukiessa, tullu taas paljon tekstii.. :) Tein eilen illasta plussatestin, selkää plussa tuli! Joten mut voi siirtää tuolta haamuilijoista plussanneisiin =) =) Oireena hieman arat rinnat ja vessassa täytyy juosta useesti.. Huomen aamulla soittelen neuvolaan.

Yhteistyössä