~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Tervetuloo finu :flower: !

Mul on nyt surupuserossa, ku kävin äske leikkimässä yhen ihanan pienen vauvan kanssa...tuli sellanen olo, et en oo jotenki ansainnu äitiyttä..nytkin vaatteeni tuoksuu ihan vaavalta..ja kun se äiti niin hehkutti, miten paljon sitä oma lasta rakastaa..olin ihan pala kurkussa, ku tuntu niin kaukaselta se, että joskus voisin itse sellaista kokea..tää on tietty vaa tällasta hetkellistä itsesäälissä rypemistä, mutta kuitenkin.. :ashamed:

HaLPe *hali*
on tää kyllä semmoista ettei juuri enää mitään osaa sanoa...tiedän kyllä tunteen.

Kyllä mä kuitenkin pohjimmiltani uskon että sinulla ja minullakin vielä ne nyytit on kainalossa...ei ehkäpä ens vuoden alussa, mutta vielä joskus. :heart:

toi mun ystävä ei vaa tiedä, et me yritetään ja sano aika monta sellasta asiaa, joka koski kovasti, ku on ite niin onnellinen vauvansa kanssa..en sit tiiä pitäskö sille kertoo..en kyl haluis ehkä vielä..tänne on kyl hyvä kirjotella, ku tietää, et muut tietää miltä must tuntuu..heillä, kun vauva tuli ekasta yrityksestä..

HaLPe mä olen kertonut hyvälle ystävälleni meidän vauvan teko puuhista (hänellä tärppäsi ihan heti ekalla). On ollut kyllä helpotus jutella hänen kanssan asiasta. On se kuitenkin ihan eri asia kirjoittaa täällä kuin puhua oikeasti. Mua ainakin helpotti suunnattomasti kun tänään puhuttiin mun tilanteesta.

Miss Mindy no mä voin kertoo mitä mä oon tänään puuhastellut että on syöminen unohtunut...kaksi kuppii kahvii(toisen äsken ja toisen kuudelta aamulla) oon juonut ja yhden pullan söin äsken kun kaveri oli kylässä.
*ystävä oli kylässä...mutta silloin mä söinkin päivän ainoon "ruuan" pullan. :D
*kävin kaupassa
*pesin ikkunan
*kudoin
*pyyhein pölyjä
*pesin pyykkiä
*maalasin lautoja
*kaivoin kuoppaa, tehdään terassia

äsken tein kanasalaattia ja kohta taidankin mennä sitä syömään. :p

TA hyvä kun sanoit tuon kutomisen, ostin eilen vaaleanpunaista ja vaaleansinistä lankaa josta ajattelin tehdä kaksi pientä kaulaliinaa (muuta en osaa ) :LOL: taidan alkaa niitä puuhastelee... ja ikkunanpesu ei kyllä olis huono idea... hmm... kiitti :D

ainut ongelma etten malta lähteä koneelta :D

ehkä mä kerron sille, ku ollaa lähös ulkomaille ens kuussa, just mun loppukirron aikoihin, jos en esim. halua juoda alkoa..ni se vois vähä ihmetellä.. ja muutenki voisin olla rennommin sen seurassa eikä tarviis esittää, et ei muka oo vauvakuumetta..

teretulemast finu.!

hirmusesti tullut tekstiä taas naikkoset.. :) kyllä meillekin sellainen pieni ihme suodaan aikanaan :heart: ei hätiä..!

meilläkin eilen tuo nukkumaanmeno vähän viivästyi :) olin aivan poikki, mutta mis sanoi että vauvasiemenet täytyy kylvää ensin. :heart:

tuohon mahakeskusteluun... ennen minä olin se joka aina huomasi mahat ja vauvat. nyt molemmat kilpaa bongaillaan "voi kun on ihana masu" ja "ompa iso". hassua :)

TinyAngel niinku miracle sanoi, on varmana käyny niin ettet oo ovuloinu, tai et se on stressaamisen takia tapahtunu myöhemmin... älä nyt pahastu, mut oot niin innokas, että kaikkien kp:n kyttääminen ja varsinkin listan päivittäminen on varmoja keinoja joilla on ite tietoinen omasta tilanteestaan... ja siitä kun se oma tilanne ei mene toivotun mukaan... :hug: tsemppiä että jaksat :heart:

talvis meikä on laiska eikä oo jaksanu kirjotella yv:tä =) mutta mielessä oot aina ku palstalle tuun.. ;) ja ps.eilen taas treenasin ja tänään jatkuu..

Täällä tuhru on alkanu häviimää ja tilalle tullu vaaleenpunasta valkkarii..noh tässä viel 5pv ni sit on kierto päässy loppuusa ja hanat aukee..ja uutta yritystä..vielä ei vituta niin pahasti ku sit 5pv päästä :kieh:

Moikka tytöt! :wave:

AU. Ihan hirveesti nyt sattuu tuonne vasempaan kylkeen ja alamahaan. Ilmeisestikin ovulaatiota pukkaa kun limaisuuttakin tuntuisi olevan jonkun verran... :/ Empä muista millon olis näin paljon ovis sattunu. Täytyy varmaan kohta ottaa panadolia. :( Eli tämä kierto meni meiltä ihan ohi kun siippa on taas toisella paikkakunnalla. :headwall: Hitto kun ärsyttää!!

TA mullakin kesäkuussa myöhästy menkat viikolla. Enkä tiiä syytä... ei se varmaan mitään vakavaa ole. :hug:

nibbler ei tarvii aina tykätä. :hug: mäkään en tänään tykkää kun on ihan väärässä paikassa ku missä pitäis olla... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:
nibbler ei tarvii aina tykätä. :hug: mäkään en tänään tykkää kun on ihan väärässä paikassa ku missä pitäis olla... :headwall:
niin ja vielä huijaa mut mukaan juoppokuskiks!!
ja valehtelee! :headwall:

tyhmä minä ku menin uskomaan
Eikä! Tyhmä! |O Sano sille että on ihan tyhmä! Ja sitten tee jotain mikä ärsyttää sitä.... hihiii.. kosto on makeaa. :LOL: Ei vaan. sellainen pieni kosto on suloista....

Nibbler: Peesaan ElinaMariaa, kostoa kehiin. Joku kunnon jäynä :D Mä olen kanssa aina sellainen että painan kaiken kaaliini ja kostan B)

Tyty: Hyvä että jakselet paremmin. Ja ei muuta kun avautumaan tänne, jos ahdistaa!

Yhteistyössä