~[Esikoisesta Haaveilevat]~

Hihii, enhän mie osannu ollakaan viikonloppua pois täältä. :D Samantien ku mies lähti ovesta ulos nii mie syöksyin tänne. :LOL:

Voi harmistus kyllä kukkis ja EM! Teille ois kyllä suonu jo ne plussat molemmille.. :hug:
 
Halit negan saaneille ja onnittelut plussista.
Oon pitäny nyt vähän huiliakin kun ei mun kroppa yhtään pelitä. Nyt alkuviikosta vihdoin soittelen terveyskeskukseen ja sit selvitellään, ettää mikä mättää. :)
 
miehen suusta:
"mä varmaan joudun olal sun kanssa koko elämäni"
"nii-in mä ymmärsin että näin on sovittu, mutta miten sä nyt keksit ton"
"eiku mä aattelin että enhän mä voi löytää ketään kun ei kukaan halua harrastaa samanlaista seksiä ku me" :D
*nibblerin pään nyökytys*

oli pakko jakaa tää teidän kanssa :D ollu puheenaiheet synkässä tänään :)
ihanaa ku TA jaksaa jakaa kuulumiset myös tänne meille :) ja muut raskautuneet kans. mä ainaki tykkään (välillä ) nähä kuulumiset.
 
heippa kaikille :heart: en ole vähän aikaan käynyt lukemassa juttujanne, mutta onnea kaikille plussanneille :flower: Itelläni paha olo oksetus jo takana päin, ja oikein energiseltä tuntuu.. kävin eilen mammavaate ostoksilla, kun maha alkaa olla jo niin turvoksissa. Mies pelottelee kaksosilla =) 2Viikon päästä ensimmäinen ultra jännittää :heart: että mitä pikkuselle kuuluupi.
Melisha+ pikkuinen 10+0
:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:
mikita en mä usko että ne solut ja siittiöt käyttäytyy erilailla et yrittääkö vaiko ei... tää siis juontaa siihen, että mä kertakaikkiaan inhoan sitä lausetta: lopetatte vaan sen yrittämisen niin kyllä se vauva sieltä tulee... ja paskat... :LOL: Mutta se on totta että jos tuijotat vesikattilaa liedellä niin se ei kiehu IKINÄ. Mut jos unohdat sen siihen ja meet tekemään jotain muuta niin yhtäkkiä huomaat että se onkin jo porissut pari minuuttia... :D niin ja tervetuloa!!! :D Ovistikkuja kannattaa hankkia jos oot epävarma oviksen ajankohdasta.

tulipas sekava viesti. :whistle:

muoks*

Mikita:
Juu näinhän se on!!! Yritetään tässä nyt kovasti miettiä muita asioita (erittäin huonolla menestykseksellä :LOL: ) Juu ovistikkuja on käytetty jo monena kuukautena, mutta negaa näyttää nekin päivästä toiseen! Tällä hetkellä terolut- kuuri menossa; toivottavasti tällä saisi kierrot kohdalleen :headwall: ja siis yritetty on helmikuusta; eli 7kk.....
 
Mä otin joskus vaaleita raitoja hiuksiini ja veli sanoi siihen, että nyt kaikki näkee, että sä olet blondi. Ennen sen huomasi vasta, kun avasit suusi...

Ja pitää muuten paikkansa! Mä möläyttelen aina tosi tyhmiä juttuja. Jos ajattelisi joskus jotain ennenkuin sanoo, niin helpottaisi. Meidän kesälomareissulla mun piti kertoa aina sammakkolaji, kyn möläytin sammakoita. Tutut lajit tuli käytettyä jo ekana päivänä ja loppureissun keksin niitä omasta päästä.
 
Hei Nibbler! Minut voisi siirtää taustailijoihin. Kirjoittelen ehkä aktiivisemmin tuolla yli 30v-ketjussa ja lapsettomuus-puolella, vaikka enpä oo oikein jaksanut nyt oikein palstailla ollenkaan. Munatorvessa oleva nestekysta oireilee kivuliaasti ja vuotaa pahanhajuista nestettä. Lokakuussa seuraavat tutkimukset. Palsta-taukoilu tekee hyvää, ei pyöri ajatukset koko ajan tämän yhden ja saman asian ympärillä..

Voimia kaikille ja hyvää syksyn jatkoa! Plussatuulia - puuuuuuuuuuh! :heart: t. Lumikeiju
 
ai se sairaalan syke alko jo? Luulin että vastasyyskuussa... vai oliko se joku muu sairaalasarja...?

Täällä menkkoineni... no ei se mitään. Mä pistän kaiken toivoni nyt Johanna sun huomisaamuun!!! toivotaan plussaa, kyllä olis jo sun vuoro. Vielä ++++++puhurit sulle! :whistle:

Harjotteluun pitäis taas jaksaa raahautua! Onneksi on kohta ohi, enää kaks viikkoa...
 
Kiitos KIITOS kaikille halauksista. :heart:

Kyllä se taas tästä eteenpäin. Hitto kun noi negatestit ottaa aivoon. Pitäisköhän ens kerralla tehä testi vasta kun menkat on kaks viikkoo myöhässä.. ;) Tänään taisin bongata ekat viitteet tulevista menkoista - hyvä! Ainakin pääsee sitten eteenpäin ja uuteen kiertoon. Tänään on jo vähän parempi mieli. :)

Mikita meillä siis yhtä kauan yritystä takana. :hug: jokohan kohta olis meijän vuoro? Eiks se ollu kuitenkin niin että 90% pareista saa lapsen alulle vuoden sisällä?

Kukkis :hug: on se aika v***upää se täti.

Lumikeiju hyvää palstataukoa ja toivottavasti saat itsesi kuntoon pian ja uudelleen vauvantekoon. :hug:

Piglet :hug: sinunkin vuorosi olisi kyllä jo.... :ashamed:

Nyt tää lähtee puolukkaan. (jospa kävis niinkuin Kalevalan Marjatalle.... tulis raskaaksi puolukasta.... :p ) :wave:
 
Lämmin halaus ElinaMaria :hug: :heart: Olin jo ihan varma et oisit plussannut :/ Kukkaiskeijulle myös hali :hug:
Koittakaa jaksaa molemmat, nauttikaa kotoisasta syksystä, sytyttäkää kynttilöitä ja viihtykää hiljaisuudessa =) Tätä minä tällä hetkellä iltaisin ja pimeinä aamuina harrastan...
 
Nibbler, tuo mun kystaongelma on hankala. Jos tämän hetkinen kysta (10cm) vielä kasvaa, on aloitettava e-pillerit uudelleen jolloin kysta taas pienenee. Se olisi iso tappio tässä vaiheessa mulle ja mun miehelle.. Vauva"projekti" on siis koko ajan päällä edelleen, raskaaksi pitäisi tulla mahdollisimman pian tai muussa tapauksessa luultavasti ajaudutaan taas tilanteeseen että kystaa on hoidettava e-pillereillä.

Mua ei kystien takia voi leikellä, koska alavatsaa on suoliston takia leikelty aiemmin useasti. Tähystysleikkauksena tyhjääminen ei onnistu myöskään. Eli ei voi tehdä mitään muuta kuin toivoa että kysta pääsee tyhjenemään kohdun ja emättimen kautta (kysta on ilmeisesti oikeassa munatorvessa mikä on positiivinen asia, silloin sillä on luonnollinen tyhjenemisreitti) ja että tulisin mahdollisimman pian raskaaksi, jottei tarvitsisi aloittaa pillereitä.

Mulla on aiemmasta sairaushistoriasta (crohnin tauti) johtuen vähän erikoinen tilanne, eli vaikka näyttää siltä että yrityskiertoja on vasta 5, niin tosiasiassa tässä on yritetty olla jo aiemmin ilman pillereitä, vaan kystien takia se ei ole onnistunut :(

No katsellaan ja taustaillaan ja ootellaan ja toivotaan..... :heart:
 
voih :( kamalan iso! mulla oli vaan joku 2.5 cm (olikohan se jopa vähän isompi?) ja pelkästään se teki niin hirveen kipeetä että huh! varsinki lopulta se puhkeeminen jonka takia mä jouduin sinne ensiapuun ja siitä tähystysleikkaukseen...mulla oli molemmilla puolilla ja vasemmalla tais olla parikin.oikealla oli vaan se yks ja sen sisällä oli jotain. en tiiä vieläkään että mitä.


kertoisko joku mulle mitä tää on? mulla tuli äsken semmonen kipu ja olo että menkat alkaa JUST NYT! just semmonen nipristely, poltto ja ..krhm...löysä maha olo :ashamed:
mitään ei oo vielä lirunu mutta kyllä mä säikähin...

hmm... nyt se on menny ohi :/ eiku...

niin siis tolla lirumisella mä tarkoitin lähinnä verta, en mitään löysään mahaan liittyvää :D
 
muutenki ollu ihan ihme fiilis :( se alko eilen. sydän alko jyskyttää ihan hiveesti ja mä havahduin siihen että mä en enää hengittäny. aloin sitte hengittää ilman mitään sen kummempaa mutta kylkeen sattu kauheesti joka kerralla. sen jälkeen on ollu pitkin päivää semmonen "säikähtäny" olo... semmonen että pitäs alkaa juoksee pakoon jotain. onkohan paniikkihäiriö? tai site joku kumma homma vaan...
 

Yhteistyössä