~[Esikoisesta Haaveilevat]~

nibbler: kuulostaa musta kans paniikkihäiriöltä.. tai sitte joku stressireaktio jos on pidempään ollu ressaavaa.

(.) pelottaa, että täti iskee kimppuun :headwall: taas niin massua kouristaa. väsyttää ja paleltaa ja mikä oudointa; kun syö jotain ni tulee heti ihan ähky olo! mulle joka olen kun pohjaton kaivo :LOL:
 
kaz
Nibbler Joku puhui kerran omissa raskausoireissaan, että oli ollut ennen testaamista hirveän säikky... en sitten tiedä... Toivottavasti ei kuitenkaan mitään vakavaa:)

:hug: Tädin yllättämille.
 
hei kaikille pitkästä aikaa!
mulla nettipimento ollu tässä jo jonkii aikaa... ärsyttää :kieh: tahtoo netin toimimaan!!! |O
onnea kaikillee joille on tapahtunut jotain onnellista ja :hug: sitä taritseville.
omaa: tilanne on vieläkin aika sekava mut ehkä tämä tästä... ehkä. :ashamed: selviteltävää on vielä aikastalailla ja se vie aikaa,eli vaava rojekti on jäissä edelleen...
mut mut palailenpas taas sitten ku saan netin käyttön taas...
+++++++++++++ kaikille!! :whistle:
mulmul :wave:
 
EM: isot rutistukset sinulle. Tiedän, miltä tuntuu. Luulenpa, että mulla on noi samat fiilikset tässä päivän parin sisällä myös. Tädin pitäisi tulla huomenna tai viim ti. Toisaalta tekisi mieli testata, toisaalta taas en uskaltaisi. Koko tämän kierron on ollut suht varma fiilis, ettei taaskaan. Noh, sen näkee lähes väistämättä tässä muutaman päivän sisään. Välillä sitä miettii, jos jonkun ihmeen kautta tässä tärppäisi, niin missä vaiheessa uuteen raskauteen "uskaltaisi uskoa", sekavasti sanottu, mutta ymmärrät varmaan, mitä tarkoitan. Tsemppiä, kyllä tämä vielä tästä meille kummallekin, ihan varmasti.
 
Moikka!

Halauksia ei plussanneille. EM ja Kukkaiskeiju ainakin oli...

Täällä on menkat lopuillaan. Ovulaatiost kyselisin että onko otollisinta heilutella peittoja ovulaatiopäivänä vai ennen tahi jälkeen sen? Meillä vaan tjottaillaan niin en oo niin perehtynyt. Muka tjottaillaan, heti ekana uudesta työlistastakin katsoin ne päivät joina heilutellaan peittoja. Onneks siippa vaan nauro. On kyllä mukavaa kun sekin on ihan yhtä innoissaan kun mä.

Mutta nyt laittamaan kihlauskuvia kuntoon. Meinataan kihlajaisiin tehdä meijän magneettiseinälle niistä kuvanäyttely :)
 
Kiitos sympatiasta. nyt on kyllä menny molemmat tuntemukset ohi, mut tuo menkka olo tulee ja menee...mä muuten söin 3/4 osaa pizaa!! tätä ei oo tapahtunu koko mun syömättömyyskauden aikana edes silloin kun on ollu ahmimiskohtaus tai muutenvaan hirvee nälkä! ja ei tehny ees paha ja oisin jaksanu loputki ellei ois tullu kiire töihin :) oon salaa ylpee ittestäni :D



Mansikkatee se on että kun tikut näyttää plussaa niin sillon röhistään sängyssä, ja sitten kun se alkaa haalenemaan tai katoaa. muuten ei saa (no vitsi vitsi) :D
eli kun ne testit näyttää plussaa, niin ovis on vasta tuloillaan, elikkäs ennen ja just ovispäivänä kannattaa tampata peitot.jos vaan teillä onnistuu niin joka toinen päivä koko kierron ajan ja sitte vielä ovispäivänä kerta kiellon päälle :)

tää tosin ei meillä onnistu. tuo mies ei oo sitte yhtään uhrautuvainen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:
Mikita meillä siis yhtä kauan yritystä takana. :hug: jokohan kohta olis meijän vuoro? Eiks se ollu kuitenkin niin että 90% pareista saa lapsen alulle vuoden sisällä?

[Juu pidän peukkuja sinulle ja kaikille muille myös! :hug: Juu yleensähän siinä se vuosi menee ja meillä on kyllä jo asioita puhuttu lääkärin kanssa eteenpäin, jos ei lasta ole kuulunut ensi vuoden alkuun mennessä! Toivotaan, että sitä ennen tärppää!!

Onkos täällä muita, jotka syövät teroluteja? Ihan oisin vaan kyselly, että onko niistä tullut kenellekään mitään oireita?? itsellä vatsa turpoaa aika mukavasti, joka kerta kun on kuuri päällä ja sitä ehtii jo toivoa, että joko sitä olis raskaana :'(
 
Iltaa arvon leidit :wave:
Tervetuloa uusille, ainaki muutama uus nimimerkki pisti silmään tuolta kun pikaselasin uusimmat sivut :D
Minullapa ei edelleenkä mitää uutta oo tapahtunu, tätiä odotellessa kai.. Oireita ei oo mihinkään suuntaan |O
Piti kaivaa sukkapuikotki esiin tänää ja alottaa sukkien kutominen ku paleltaa nii vietävästi *hrrrr* syksy tulee vaikkei tahtoskaa :snotty:
 
Ovulaation aikana ollaan yritetty heilutella peittoja joka toinen päivä ja muuten sitten vähän harvemmin. Mutta sitä lähinnä mietin et riittääkö se joka toinen päivä? Mulla kun on kuitenkin tuo pirun kolmivuorotyö.

Hyvää yötä kaikille!
 
mansikkatee voi kuule riittäähän se joka toinen päivä hyvinkin! :) siittiöthän elää ainakin 3pv..

itsellä ei oo oireita tätiin, eikä raskauteen.. hitto kun mua pelottaa, että menkat tulee taas yhtä kivuliaina kuin viimeksi.. :| onneks nyt on niitä tehokkaita särkylääkkeitä..
 

1.9.2008

Minnie-....................kp 68/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 53/??............................yk 2
Terhi82...................kp 48/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 43/30............................yk 4
salmiakkitassu........kp 42/28...........................yk 1
Santtuli...................kp 41/27-57.......................yk 4

johanna83..............kp 36/32-40........................yk 5
Marshmallow...........kp 34/23-26.......................yk 2
Miss Mindy...............kp 34/33-35........................yk 2
Emiliana...................kp 30/28-33.......................yk 5

Heksu76..................kp 28/26..............................yk 1
Siniviuhka...............kp 27/26-29..........................yk 7
Kuumeilija...............kp 25/26-41..........................yk 7
Liunu.......................kp 25/29-30.........................yk 2
asty........................kp 24/28-42............................yk?
kiharapää...............kp 23/32-35..........................yk 12
katalin....................kp 22/28................................yk 1
yöperhonen-..........kp 21/29.................................yk 7
nibbler....................kp 20/28................................yk 15
HaLPe.....................kp 20/24-27...........................yk 7
Humu82..................kp 20/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 20/29-34...........................yk 2

DeviLiah.................kp 19/35.................................yk 3
toivova-84..............kp 19/25-29...........................yk 2
kaz.........................kp 18/26?...............................yk 2
Louvre....................kp 16/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 15/33-??...........................yk 6
Nera-85..................kp 14/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 14/23................................yk 2
JenPen....................kp 13/28...............................yk 2
Sompio....................kp 10/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 10/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 10/28...............................yk 1

Hemuli1981............kp 7/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 6/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 6/30..............................yk 6
kukkaiskeiju............kp 3/34-39.......................yk 3
Piglet......................kp 4/27-..............................(taustailee)
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?




 
Huomenia arvon naiset :wave:

Täällä elellään jänniä aikoja. Meillä menossa ensimmäinen inseminaatio siis ja nyt on toimenpiteesta ja oviksesta jo 11 päivää. Jännittää ihan hurjasti ja kuupan sekoaminen on hyvässä vauhdissa tyyliin olenko raskaana, en ole raskaana, jos kuitenkin olisin raskaana, pitäisikö testata, jos testaisin niin koska testaisin jne. Mihinkään muuhua asiaan keskittymisestä on turha haaveilla :saint:

MulMul: Nettipimento :eek: Kaamea ajatus. Mä olisin jo kipittänyt naapuriin :D

Mansikkatee: Kyllä munkin käsittääkseni jtp on hyvä. Me ollaan koitettu kumpaakin taktiikkaa (jtp ja joka pv).

Siis Nibbler: Ei 3/4 pizzaa ole mikään saavutus. Mä en ymmärrä kuinka jotkut voi jättää osan pizzasta syömättä :eek: Mun pizza kolo on pohjaton :D
 
emiliana, mansikkatee ja mikita kiitos. :)

Tänään pitäis menkkojen alkaa illalla. (kun viimeksi tuli kahdet menkat peräkkäin niin tämä päivä olis nyt kp28/28 jos katsotaan niistä jälkimmäisistä...) Jos ei tänään ala niin huomenna soitto gynelle. :|

Ei se mitään, oon varustautunut menkkoja varten punaviinillä ja tummalla suklaalla. :D Hyökkään tätiä vastaan endorfiinilla. :LOL:

Veena pidän sulle peukkuja!!! toivottavasti pieni on siellä tarttunut tiukasti kiinni!!
 
Huomenta tytöt.

täällä testattu negoista negoin :ashamed:
ei auta ku venailla tätiä, hyvä asia on tietysti se, että luteelivaihe oiskin pidempi.

yöllä sattui kuitenkin jotain kummaa...
heräsin kahdelta siihen, että nyt muuten lentää laatta! istuin siinä sängyllä ihan pihalla, että hei, eihän mul oo mitään krapulaa... oli kuuma ja kylmä yhtäaikaa.

join lasin vettä ja kävin veskissä mutta ei sentään tarvinu pönttöä halailla. menin miehen viereen valittelemaan pahaa oloani ja uni tuli sitten kuitenkin. nyt aamusel ei mitään :eek:

yöllä tietysti toiveikkaana ajattelin, että voisko olla raskauspahoinvointia, mut noup :'(
 
johanna :hug: negasta. Mullahan oli kans muka pahaa oloa... kadonnut kuin tuhka tuuleen :whistle:

Mä oon vähän sitä mieltä, et kun oikeasti haluaa niin paljon olla raskaana, niin sitä pystyy aiheuttamaan itselleen OIKEASTI fyysisiä oireita. Sulla on oikeasti oksetusolo kun sä niin kovasti haluaisit... en tiiä ymmärskö kukaan... ;)
 
kiitti Ellu. Joo, kyllä mä tiiän mitä sä tarkotat. Tuota en varmasti kyl voinu kuvitella (tai mistäs sitä tietää ) kun suoraan unesta heräsin siihen krapulaoloon.

Vitsi ku vois vaan unohtaa tän vauvailun vähäks aikaa. Siinä on vaan se ongelma, että jos oikeasti onnistun unohtamaan kiertopäivät ja keksin muuta puuhaa tilalle, niin unohdan harrastaa seksiä :eek: -ja sit jos heiluttelee peittoi, ni varmasti heti tulee mieleen; joko nyt tärppäis? ärghh :headwall: :headwall:
 
Kiitos ElinaMaria :) Kyllä tää on hermoja raastavaa, mutta toivotaan että pian saan tulla ilmoittaan teille plussasta :saint:

Neganneille :hug: Pahoin pelkään että se on itselläkin edessä. Tai sitten ei. Tai on. Tai ei. (huomaatteko mitään sekopäisyysoireita?:D)
 
Hei, pääsenkö sittenkin takasin listalle, vaikka taustailenkin. Jotenkin tästä pinosta on kätevin ja nopein tarkistaa oma tilanne.. :p

Pigletin tavoin mut siis vois laittaa tuolleen taustailijoihin. Tänään maanantaina kp13/29 ja yk 5.

Kiitos! :heart:
 
Mäkin voisin palata listalle taustalta ainakin loppukierroksi. elikkä on menossa
yk5 ja 19/31-41

Haleja kaikille niitä tarvitseville! Itse ainakin myönnän saavani aikaiseksi fyysisiä raskausoireita ihan vain toivomalla vauvaa niin kovasti.

Täällä kärsitään lähes oireettomasta virtsiksestä ja mietiskelen miten se vaikuttaa nyt sitten raskautumiseen. No pääasia että hoitavat pois tulehduksen kuitenkin.
 
Tänään testattu, kuten arvelinkin, puhdas nega, täti tulee siis koska tahansa. Ei tästä taida tulla mitään. Ihan kun saisin ne samat keskenmenot yhä uudestaan, uudestaan ja uudestaan. Aamuisen testituloksen jälkeen otin luurin kauniiseen käteen ja soitin erääseen paikkaan, missä vaiheessa pitäisi aloittaa tarkemmat tutkimukset (siis niiden lisäksi, mitä mulle tehtiin joskus silloin keväällä ja alkukesästä km jälkeen kun pyysin). Jos raskaaksi tuleminen ja lapsen syntyminen on yksi maailman luonnollisimmista asioista, niin musta se alkaa tuntua lähes mahdottomalta ja todellakin ihmeeltä. Anteeksi synkistely, nyt on vain aika kurja fiilis.
 

Yhteistyössä