~[Esikoisesta Haaveilevat]~

ok :D niin, en todellakaan oo menny omille asioille pesemättä ja desinfioimatta käsiäni... haluan silti varmuuden asiaan. että saan oikean antibiootin, kun kaikki antibiootit ei tehoo kaikkiin bakteereihin...
Mut what ever.
 
Sompio Mun sisälukutaidossa on vikaa!!!! Ihan ymmärrettävää tekstiä sulta kun luki uudelleen, sori "perjantaipää".
Nibbler Töissä numeropalvelussa? Mä oon miettinyt joskus ihan syvällisesti sitä 118 leidin työtä, et miten ihmeessä ne aina osaa erottaa vaikka kuinka epäselvästi sanois niin just sen oikeen nimen mitä haetaan... siis vaikka martikainen, vois olla matikainen, matilainen, martiskainen... Mä ainakin oisin koko ajan että täh ja aa vai iii vai mitenkä. Tod.näk.asiakas löis luurin kiinni hitaasta palvelusta...
No niin, nyt minä laitan fetasalaattia ja otan oluen kun en kuitenkaan raskaana ole :p
 
Iltaa tytöt! =) Mua ihmetyttää.. Eilen illalla vessassa käydessäni bongasin sellasen kirkkaan, venyvän, sitkeen, melko ison limaklöntin..(kiva kirjotella tämmösiä :D ) Nii ja samanlaista limaa on tullu tän päivän aikana.. Aloinki miettiin, et voisko tää olla ovulaatioo.. Mul on kyl menossa jo joku kp51 ja oon käsittäny et pitkissä kierroissa ovista harvoin ees tapahtuu.. Mut kai se silti mahdollista ois..? Ootteko muut koskaan bongannu ovista pitkissä kierroissa? Niin ja niitä ovistestejä en oo viä koskaan käyttäny..
 

31.8.2008

Minnie-....................kp 67/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 52/??............................yk 2
Terhi82...................kp 47/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 42/30............................yk 4
salmiakkitassu........kp 41/28...........................yk 1
Santtuli...................kp 40/27-57.......................yk 4

johanna83..............kp 35/32-40........................yk 5
Marshmallow...........kp 33/23-26.......................yk 2
Miss Mindy...............kp 33/33-35........................yk 2

Emiliana...................kp 29/28-33.......................yk 5
Heksu76..................kp 27/26..............................yk 1
Siniviuhka...............kp 26/26-29..........................yk 7
Kuumeilija...............kp 24/26-41..........................yk 7
Liunu.......................kp 24/29-30.........................yk 2
asty........................kp 23/28-42............................yk?
kiharapää...............kp 22/32-35..........................yk 12
katalin....................kp 21/28................................yk 1
yöperhonen-..........kp 20/29.................................yk 7

nibbler....................kp 19/28................................yk 15
HaLPe.....................kp 19/24-27...........................yk 7
Humu82..................kp 19/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 19/29-34...........................yk 2
DeviLiah.................kp 18/35.................................yk 3
toivova-84..............kp 18/25-29...........................yk 2
kaz.........................kp 17/26?...............................yk 2
Louvre....................kp 15/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 14/33-??...........................yk 6
Nera-85..................kp 13/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 13/23................................yk 2
JenPen....................kp 12/28...............................yk 2

Sompio....................kp 9/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 9/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 9/28...............................yk 1
Hemuli1981............kp 6/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 5/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 5/30..............................yk 6
kukkaiskeiju............kp 2/34-39.......................yk 3
Piglet......................kp 3/27-..............................(taustailee)
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?


 
Kia kyllä tuo ovikselta kuullostaa kyllähän niitä voi pitkässäki kierrossa tulla :) i think...mulla ei oo varmaan koskaan ollu yli 35 päivää kierto niin en osaa sanoo yhtään enempää.

ON: nyt on tissi kipee ja mahaa turvottaa eli täällä on ovis ollu ja menny :)
 
Kia kyllä minustakin ovikselta kuulostaa. :) Paitsi ellei ole siemennestettä? Sehän saattaa olla vähän samanoloista kun tuo ovislima käsittääkseni... :D varmuuden vuoksi kannattaa kuitenkin peittoja heilutella. :D

ON: mä aamusella pissasin purkkiin ja menin takasin nukkumaan. Nyt se oottais mua tuolla ja mä en uskalla mennä tekemään testiä... :ashamed: mitä jos se on nega? menee koko päivä pilalle jos on...
 
ElinaMaria Testaa ihmeessä ja päästä itsesi piinasta! Me ollaan täällä valmiina halimaan jos on se saakutin nega, ja onnittelemaan plussasta :D Muuten se vaivaa kuitenkin... Negakin antaa selvyyttä, eikä täti sitten tullessaan tunnu yhtä pahalta kuin jos se selän takaa hyökkäisi.

Olen myös extrautelias ja toivon kovasti että plussaat :heart:
 
Nibbler Vai kissamummuksi kreikkaan, sait minut nauramaan heti aamusta =) Mun piti googlettaa ne venetsialaisetkin ja taas olen viisaampi. En ollu koskaan kuullutkaan... Kerran tapasin kaksi pohjanmaalaista tyyppiä ja erehdyin sitten kysymään et mikä se nyt on sitä ihan oikeeta aakeeta laakeeta pohjanmaata? Siitä tulikin sitten puolen tunnin vääntö kun toinen oli sitä mieltä että etelä- ja toinen että pohjoispohjanmaa :p
 
Voih, mä putosin! Kp1/34-39 yk 3 pyörähti käyntiin niin ettei mitään jättänyt arvailun varaan. No kyllähän mä tätä vähän odotinkin kun alko se vuoto muuttua, mutta toivoin viimeiseen asti. On tässä puolensa että kierto oli suht inhimillinen, vain 34 päivää!!! Jospa tää tästä tasaantuis...

Johanna:Sun täytyy nyt yksin sinnitellä maanantaihin ja toivon sulle parempaa kiertoa kun mulla :wave: paljon plussatuulia!!!++++++ :whistle:
 
kiharapää joo oireita on ollut.Lähinnä mahasärkyä ensin se alkoi yöllisillä säryillä ja vähitellen sitä alkoi olla ihan kokoajan. ja kun se helpotti alkoi mahaan pistelemään.(kun neulalla joku pistelis) ja tietty tää ainainen väsymys. ja jos ei syö säännölisesti tulee tosi paha olo, menee kyllä heti ohi kun syö jotain...maha on myös ihan sekaisin. ei uskalla vierailla syödä juuri mitään. :ashamed: Rintojakin on alkanut hieman aristaa...
Tänään ekaa kertaa pitkästä aikaa hyvin nukutun yön jälkeen olo on mitä mainioin :D :heart:

TinyAngel 5+2
 

Yhteistyössä