~[Esikoisesta Haaveilevat]~

JenPen saa kysyä. :) Rakenneultrassa todettiin ettei vauvalla ollut kaikki hyvin, munuaiset ja virtsatiet puuttuivat kokonaan ja keuhkot olivat alikehittyneet yms. :'( Raskaus keskeytettiin rv 20 kun lapsella ei ollut mitään toivoa selvitä elossa kohdun ulkopuolella. :ashamed:

Mä NIIN toivon että nyt olis meidän vuoro saada se oma vauva... ja se pieni syliin asti. :ashamed:
 
Heikun keikun kaikille! Paljon taas täällä asioita joihin voisi kommentoida ja pään sisällä sitäkin enemmän kysymyksiä. Eilen googletin noita ovulaatiotestejä ja meni ihan silmät kipeeks kun surffasin niin intensiivisesti. Loppukaikki, en saanut vastausta siihen minkä merkkinen ovulaatiotesti olis jees. Eli iso osa liputti noiden digitaalisten perään, mut mikäli oikein jymmärsin niin ne näyttää vain plus tai miinus eli sitä lähestyvää tai ohimenevää ovista ei näy. Oisko se sitten kuitenkin pare ostaa noita tikkuja...tai testiliuskoja vai niitä mis on se "imukärki" (tiijätte mitä tarkotan). ??? Ootte varmaan keskustellu tästäkin aiemmin ummet ja lammet mut jos joku kiltti vielä jaksais palata asiaan ja valottaa minua.. Olisin kiitollinen. Ja tervetuloa kaikille uusille, mukavaa saada muitakin uusia tänne räpiköimään jutuissa mukana =)
Minä näin taas tänään miehen sisaruksia, paljon lapsia ja vauvoja... Huoh.... Odotan odotan odotan..... Mukavaa iltaa ja lähestyvää viikonloppua kaikille!
 
Liunu Mulla on ollut vain digitaalisia ovistestejä viime kierrossa. Ja jokatoinen kerta se näytti mulle hemmetin virhemerkkiä ja en tiedä yhtään mitä tein väärin. Ihan samalla tavalla testatessa se sitten taas toimi. Mutta ovista en saanut sillä viime kierrossa näyttämään. Joko en ovuloinut, tai sitten ei näkynyt testissä. Mutta reilun viikon oikeaan aikaan tikuttelin päivittäin. Tai siis oikeaan aikaan, arvioin kierrosta etukäteen. Ja nyt jälkikäteen, kun laskin tädin alkamisesta, niin tikuttelin silloin kuin olisi pitänyt. Ja älyttömän kallis testi oli. Sillä olisi saanut kaapin täyteen niitä halvempia tikkuja.
 
huomasin vasta nyt että on perustettu uusi pino sen "tökkivän" tilalle...

Kiitos kaikille onnitteluista!Tuntuu kyllä vieläkin aika uskomattomalle...mutta kai se on vaan uskottava että raskaana tässä ollaan.
Oikein paljon plussa onnea teille kaikille!

TinyAngel 5+0
 

29.8.2008

Minnie-....................kp 67/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 50/??............................yk 2
Terhi82...................kp 45/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 40/30............................yk 4

salmiakkitassu........kp 39/28...........................yk 1
Santtuli...................kp 38/27-57.......................yk 4
kukkaiskeiju............kp 34/34-39.......................yk 2
johanna83..............kp 33/32-40........................yk 5
Marshmallow...........kp 31/23-26.......................yk 2
Miss Mindy...............kp 31/33-35........................yk 2

Emiliana...................kp 27/28-33.......................yk 5
Heksu76..................kp 25/26..............................yk 1
Siniviuhka...............kp 24/26-29..........................yk 7
Piglet......................kp 24/27-..............................(taustailee)
Kuumeilija...............kp 22/26-41..........................yk 7
Liunu.......................kp 22/29-30.........................yk 2
asty........................kp 21/28-42............................yk?
kiharapää...............kp 20/32-35..........................yk 12

katalin....................kp 19/28................................yk 1
yöperhonen-..........kp 18/29.................................yk 7
nibbler....................kp 17/28................................yk 15
HaLPe.....................kp 17/24-27...........................yk 7
Humu82..................kp 17/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 17/29-34...........................yk 2
DeviLiah.................kp 16/35.................................yk 3
toivova-84..............kp 16/25-29...........................yk 2
kaz.........................kp 15/26?...............................yk 2
Louvre....................kp 13/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 12/33-??...........................yk 6
Nera-85..................kp 11/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 11/23................................yk 2
Lumikeiju................kp 10/29...............................yk 5
JenPen....................kp 10/28...............................yk 2

Sompio....................kp 7/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 7/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 7/28...............................yk 1
Hemuli1981............kp 4/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 3/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 3/30..............................yk 6
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
 
Markka84 Hyvä, että miehelläkin on. Niin meilläkin on miehellä. Kun kysyy siltä, niin ei tunnusta, mutta katselee kaupassa syöttötuoleja, miettii mun vaatteita yms. Oltiin miehen äitille ostamassa uutta sänkyä ja mies bongaili sieltä hyviä syöttötuoleja :D
 
Markka ja sompio, meilläkin mies ihan innoissaan kunteen sitä vauvanpeittoa ja sukkaa. Aina ehdottaa itse että pidetäänkö elokuvailta niin mä voin hieroa sun jalkoja ja sä voit tehdä niitä käsitöitä! Ja leluhyllyn ohi mennessä kyllä suunnittelee jo vuvalle leluja. Eikoo ihania nuo vauvakuumeiset miehet!

Johanna:Älä älä nyt mee sortumaan :LOL: Vasta maanantaina ;) Eikös se maanantai ole muutenkin hyvä päivä testata kun jostulee nega niin maanantai on muutenkin aina vähän huono päivä niin ei sinänsä pilaa sitä. Ja jos tulee plussa niin ainakin pelastaa huonon päivän :D Ja musta ainakin vähän tuntuu että menkat alkaa nyt viikonlopun aikana...sen verran taas tuo selkä kipeytynyt ja vuoto on tosiaan väriltään vähän epäilyttävästi vivahtanut sellasen maitokahvin väriseks... Mutta jos ei ala niin maanantaina sitten :D

Kiva kuulla että Miraclella kaikki niin hyvin! :heart:

Liunu: Mulla oli kotitestin liuskatestejä, niillä ainakin näki hyvin kun ovis lähesty ja huippupäivän hyvin. Voin omasta kokemuksestani suositella!

Mä oon aika innoissani! Pääsin tänään keikalle synnärille...iiiks!!! En oo aiemmin ollut siellä kun harjottelussa, tästä se uraputki lähtee!!! Pitää parin tunnin päästä lähteä...
 
Huomenta murut!

Niin, huomenta, heräsin vasta nyt! Päätä särkee, kurkku kipee ja nenä oli tukossa aamulla. :snotty: Nukuin koko yön tosi levottomasti ja ihan hiestä märkänä olin koko ajan... täytyy myöntää että tää viikko on muutenkin mennyt aika levottmasti nukkuen.... :ashamed:
 
Täällä yks nuhanenä myös! Pikaista paranemista EM! Mulla pittää lähtiä pyörähtään töissä vaikka olo on vähä mitä on, mut eiköhän se siitä. Sitte viikonlopun tavotteena on kellistää se mun ukko kulta kunhan se kotio uskaltaa eksyä! :LOL: Et mukavaa viikonloppua jo kaikille! Mie palailen sitte maanantaina taas lueskeleen teijän monen sivullisen jutteluita ja yritän kiriä taas juttuihin mukaan! :D
 
Kiitos Kukkis, HaLPe ja henuliini ! Eipä tämä nyt vakavalta vaikuta, tälläistä pientä tukkoisuutta ja päänsärkyä. Uh. Pakko ottaa kyllä vähän särkylääkettä.

henuliinille kanssa paranemisia ja mukavaa viikonloppua. :D

Tää on kyllä aika kaamee viikko ollu... jokainen nipsaisu ja vihlaisu pitää analysoida. Koko ajan pitää tutkia että mitä TOI nyt vois tarkottaa... :ashamed: :headwall: menkkoja ei kuulu eikä näy, en oo saanu nukuttua kunnolla ja se keskiviikon nega harmittaa. Pah. |O
Tosin voihan olla että tämä kaikki stressikin viivästyttää menkkoja... :ashamed:

kukkis varmaan ihanaa mennä sinne todistamaan syntymisiä ja näkemään vauvoja!!! IIIIH!!! =)
 
iltapäivää :)

selvisi minunkin ihmeelliset monta päivää kestäneet vatsavihlaisut.... pissatulehdus... :(
stixasin töissä pissani ja heti tummeni leukkarit ja nitriitit.. :( viljelyyn kai pitäis näyte viedä, kun meillä töissä (oon vanhainkodis) on yhdellä asukkaalla oireeton vti, jota ei lääkärin mukaan voida hoitaa ja siellä kasvaa staphylococcus aureus-bakteeri... ettei olis samaa... :(
kun vaikka kuinka yrittää pitää huolta käsihygieniasta ym, niin riski tarttua on silti... :(

mut ihan hyvä toisaalta, jos en oliskaan raskaana.. tai siis ollaan menos laivalle 5.-6.9. ja aion todellakin ottaa perseet olalle :D ja 6.9. olis menkkojen mahd. alkamispäivä... :eek:
 
Asty Ei kaiketi vti tartu ihmisestä toiseen... vanhuksillahan oireetonta vti:tä ei hoideta ollenkaan, käypä hoito suositus. Mut eikun kuuria vaan aluilleen niin pääset paranemaan. Moni on muuten kehunu karpalojauhetta, sillä on saanu lieväoireisen vti:n paranemaan. vink vink.
 
kaz
Niin, joka päivä pitää käydä lukemassa, että mitä muille kuuluu.. :D

ON: Minulle sellaista, että haksahdin eilen tilaamaan raskaustestejä ja ne tuli tänään postissa... :eek: Epätoivo on toivoista pahin :LOL:
 
Liunu Öö... en osaa ilmeisesti ilmaista itseäni... En saanut viime kierrossa tikuteltua ovista. Aikaisemmin en ole yrittänyt. Eli joko en ovuloinut ollenkaan tai sitten se ei näkynyt testissä. Ostin ihan lähiapteekista, ClearBlue-merkkisiä, ja maksoi muistaakseni 35 e/7 kpl. Ja tuo oli siis digitaalinen. Siihen ei saa niitä testiliuskoja erikseen. Kun olisi kätevää samaan koneeseen ostaa uusia liuskoja, mutta ei saa, niin ei. En kyllä noin kallista osta enään. Tosin en tässä kierrossa aio tikutellakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liunu:
Asty Ei kaiketi vti tartu ihmisestä toiseen... vanhuksillahan oireetonta vti:tä ei hoideta ollenkaan, käypä hoito suositus. Mut eikun kuuria vaan aluilleen niin pääset paranemaan. Moni on muuten kehunu karpalojauhetta, sillä on saanu lieväoireisen vti:n paranemaan. vink vink.
kyllähän voi tarttua.. jos on bakteerikasvua, niin tarttuu melko helpostikin. Ainakin meille annettiin ohjeet, kun useammalla asukkaalla vti yhtäaikaa, että pyykit pestävä vähintään 60 asteessa, että päästään kierteestä eroon.

Meillä kans tälle asukkaalle, jolla paha vti, annetaan joka päivä puuron ja viilin kanssa puolukka/karpalohilloa.... mä en vaan voi sietää mitään kirpeää, joten taitaa jäädä välistä... pyydän kyllä että voin viedä näytteen viljelyyn, koska jos siellä joku bakteeri kasvaa, niin saa oikean antibiootin....

jännää, joku sentäs saattaa kasvaa mun sisällä :LOL:
 
tulukaa tytöt hakemaan mut pois täältä *väsyksissä silmät punasena kiroo kaikki ihmiset jotka on vailla puhelinnumeroitaan tänään*

eli täällä Nupassa taas :headwall: mä inhoon tätä. just jouduin höpöttelemään vartin ainaki jonku tyypin kanss ajoka ensin oli miljoonasateen laulaja ja lopulta hän oli kuuluisa kirjailija... ei sit selvinny mitä se halus.. ai juu! ikkunoita pesemään! :headwall: :kieh:

asiakaspalvelijan ihanaa elämää... ääniki ihan hukassa :(

ja tuo mies!
taas mä oon pienestä valittamassa muttakun muttakun. periaate asia kait. mä oon siis huomenna iltavuorossa ja olis nuo venetsiallaiset. no mies halus mennä kaverinsa huvilalle ja se joutuis olla siellä yötä. menkööt ei mua tartte odottaa!*marttyyri äänellä* ku musta tuntuu että se on koko kesän nyt menny ja ollu poissa ja mun kanssa vaan niitä "tavallisia päiviä"... taas näitä mun sekoja höpötyksiä, toivottavasti joku kestää/tajuu...

ehkä se vaan juoksee noin että kerkee elää villiä nuoruuttaan ennenkuin katala lapsi tulee ja kahlitsee sen ikuisesti kotiin, eikä koskaan enää pääse muualle ku töihin ja lapsikatsastukseen.

asty ei hyvää päivää mä repesin ääneen sun viimeselle kommentille :LOL: :LOL: kiitos, just ihan äsken sen huomasin lukee ja enhän mä nyt voi millekkää marmattaa ku nauratit :D
 
Asty Joo mä aattelin lähinnä et hoitaja saa tartunnan asiakkaasta, en ole ikäpäivänä kuullu. Eihän sitä mennä vessaan omille asioille suoraan vaipanvaihdosta tai käydä samassa wc:ssä ;) Mut joo hotajathan tietää missä kunnossa vanhusten pöksyt on kun ne pyykkiin laitetaan ja sit jos siellä myllää useamman alkkarit samaan aikaan niin tokihan ne pöpöt sillai saa tarttumaan. Se karpalojauhe ei kaiketi oo kirpeää?! Kun se on kuivatettua niin sen vois sit sekottaa vaikka jogurttiiin... vaikka ymmärrän et jos työskentelee päivät sekoitellen lääkemömmöjä velliin niin ei tee mieli tehdä sitä enää itselleen kotona :LOL:
 

Yhteistyössä