Markka ja
sompio, meilläkin mies ihan innoissaan kunteen sitä vauvanpeittoa ja sukkaa. Aina ehdottaa itse että pidetäänkö elokuvailta niin mä voin hieroa sun jalkoja ja sä voit tehdä niitä käsitöitä! Ja leluhyllyn ohi mennessä kyllä suunnittelee jo vuvalle leluja. Eikoo ihania nuo vauvakuumeiset miehet!
Johanna:Älä älä nyt mee sortumaan
Vasta maanantaina
Eikös se maanantai ole muutenkin hyvä päivä testata kun jostulee nega niin maanantai on muutenkin aina vähän huono päivä niin ei sinänsä pilaa sitä. Ja jos tulee plussa niin ainakin pelastaa huonon päivän
Ja musta ainakin vähän tuntuu että menkat alkaa nyt viikonlopun aikana...sen verran taas tuo selkä kipeytynyt ja vuoto on tosiaan väriltään vähän epäilyttävästi vivahtanut sellasen maitokahvin väriseks... Mutta jos ei ala niin maanantaina sitten
Kiva kuulla että
Miraclella kaikki niin hyvin! :heart:
Liunu: Mulla oli kotitestin liuskatestejä, niillä ainakin näki hyvin kun ovis lähesty ja huippupäivän hyvin. Voin omasta kokemuksestani suositella!
Mä oon aika innoissani! Pääsin tänään keikalle synnärille...iiiks!!! En oo aiemmin ollut siellä kun harjottelussa, tästä se uraputki lähtee!!! Pitää parin tunnin päästä lähteä...