~[Esikoisesta Haaveilevat]~

Ajattelin nyt itsekkin kirjoittaa tänne. Oon seurannut teidän keskusteluja jo pidemmän aikaa ja nyt vihdoin siis annoin itellekin luvan kirjoittaa.

Te ootte kaikki aivan mahdottoman ihania toisillenne ja pelkästään teidän keskustelut on auttanut monena huonona (ja vähän parempanakin) päivänä :) Ja toivon teille kaikille hurjasti voimia ja jaksamista tässä välillä ikuiseltakin tuntuvassa projektissa. Niin ja niitä plussatuulia

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Me ollaan siis avokin kanssa toivottu omaa pienokaista jo melko kauan. Eli tossa eilen lähti sitten jo 11 kierto käyntiin. Ja edellinen kierto oli eka, josta yritin bongata ovista muutenkin kuin luonnon omin menetelmin. Että nyt on järeemmät aseet jo käytössä...Ja eilen tilasin lisää tikkuja, ettei vaan lopu kesken :LOL:

Mutta kivaa päivää kaikille ja paljon plussia testeihin ;)
 
Hei, kaikki! Jaksua kaikille vaikka heleppoo ei aina oo. Vauvantekoprojektiin kulminoituu sana ODOTTAMINEN, pitää odottaa sitä odottamista. Luin tuossa, että naisella on olikohan se 12-15 kertaa vuoden aikana mahdollisuus tulla raskaaksi. Aika karu prosentti ja muu aika odotellaan. Mut ei auta lannistua, taistellaan sitäkin enemmän mitä toivottomammalta tuntuu!
Mun ovis on viikkoja sitten ollut ja mennyt, kaikkien tilastojen mukaan. Kuitenkin kolme päivää sitten nous lämmöt.... En ymmärrä nyt ollenkaan. Jos ovis oli vasta nyt niin sitten jää kyllä tuo väli aika lyhyeksi... Täytyy ostaa rutkasti niitä tikkuja, mutta sen verran optimisti että odotellaanpa nämä seuraavat menkat ennen shoppailua ;)
 
ElinaMaria tietenkin ärsyttää. :/ kyllä sinunkin tilanteesi tässä päivien saatossa selvenee. mutta jos ei nyt plussaa ala näkymään, niin todellakin kannattais soitella sille gynelle. :hug:

(.) voisin palata listoille. alkujärkytyksestä ollaan selvitty ja elämä kulkee parempaan suuntaan. miehen kanssa ollaan puhuttu asiasta usein, ja olen koittanu hänenki mielialojaan selvitellä. hän on ollut mun tukena koko ajan, ite en oo samaan kyenny. epäilin jo edes että harmittaako häntä, hölmö minä. hän sanoi sillon alussa ettei halua vielä iloita, ennen ku on hiukan varmempaa, mutta ehti sittenkin iloita. voi rakasta :( olen seurannu pinoa vaikka olenkin ollut taustajoukoissa. tiedän siis suurin piirtein mitä täällä tapahtuu ;) Miss Mindylle malttia odotukseen, ja eiks vaan, et se clearblue on ihan kakka testi. =) kahden pvän päästä uusiks, jos ei mitään erikoisempaa tapahdu. on niitä oireettomiakin raskauksia! ja tervetuloa uusille! niin takas tähän mun napaan... tulin juuri gyneltä, jossa ultrattiin, ja todettiin, ettei siellä mitään alkiota ole. olin melkeen repiny hiukset päästäni ennen tonne menoa, mutta jotenkin olin helpottunut, että kaikki oli käynyt itsestään, ja ei tarvitse mitään tyhjennyksiä aloittaa. muuten lääkäri sanoi (joka oli muuten super-seksikäs 60v valkohapsi mies, joka käsitteli mua kuin 5 lapsen 45v äitiä :LOL: ) että kohdussa näkyy 1mm limis, joka viittaa siihen että vuoto on juuri päättynyt. munasarjat ovat oikein kauniit, heh, ja oikealla puolella näkyi joitain rakkuloita. taisin itekki nähdä kolme semmost palloa, jos osasin kattoa oikeaan kohtaan. :D

juu. nibbler mulla ois tässä vaiheessa menossa kp 10/30 yk 1 (yht yk 5) =)
 
tervetuloa porukkaan Heinu! :wave:

Liunu onko noi sitte noita oviskertoja? ku tuota karuutta kattoo, niin pitää muistaa että joka kerralla on vaan 20% mahdollisuus raskautua. siinä sitä karuutta! mutta ku aattelee montako lasta suomeen syntyy per vuosi niin jo tuntuu paljolta :) toivottavasti plussauksen jälkeen muistaa huonoinaki päivinä mimmonen onnenpotku on käyny :)
 
Liunu joo ja kun mä en oo koskaan ollu kauheen hyvä odottamaan.... :snotty: KAIKKI-HETI-NYT-KIITOS. :D

Kiitti HaLPe. Katsotaan nyt. En kovasti siihen usko mutta mieluusti vielä sen myöhäisen plussan tähän nappaisin. :ashamed:

Miss Mindy Ei ClearBlueta!! :eek: Se on ihan huono testi. Apteekin oma raskaustesti (sen niminen). Se on esimerkiksi hyvä. Sitäpaitsi se voi oikeesti näkyä vasta parin päivän päästä. Malttia. :) Ylihuomenna uus testi kehiin jos ei menkkoja kuulu. PLUSSAPUHURI sinne ++++++++++++++ :whistle:

Heinu tervetuloa joukkoon tummaan. :flower:

Mie: päätin opetella virkkaamaan. Oonhan mä sitä tehnyt joskus kymmenen vuotta sitten koulussa mutta en sen jälkeen. Se mamma siellä käsityöliikkeessä ei oikein ymmärtäny mua kun mä kysyin et minkälaista lankaa ja minkälaisen koukun mä tarviin... :LOL: se katto mua vähän tyhmänä. ;)
 
ElinaMaria Mä löysin sellasen vauvantakki ohjeen, joka tehdään virkkaamalla! Mä ite oon ihan käsityöhullu ja oon ettiny jo valmiiks pinon vauvan vaate/asuste-ohjeita, jos plussa tulee..en uskalla sitä ennen tehä..

muoks. Ja tervetuloa Talvis takaisin :flower:
 
HaLPe mä aattelin tehä vauvanpeiton. Sellasista neliöistä. Tarpeeks helppo näin alkuun... mut onneks mulla on niin moni kaveri raskaana et jos en ite tuu paksuks IKINÄ niin ainakin voin vaan valikoida kenen kaverin muksulle mä sen lahjotan. :LOL:

Niin, Talvikselle HALITUKSIA!! :hug:
 
Miss Mindy en mä oikeesti tiiä onkse huono testi... :saint: mut oottele nyt ihan rauhassa, hyvinkin voi olla että ei näy vielä testissä. Ihan oikeesti. :) toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy. Paitsi ehkäs mulla...
(se tais olla Predictor, joka oli se huono... )
 
äsh, en mie jaksa ylihuomiseen odottaa... mut sillä mie vaa ko tuon clearbluen pitäs näyttää jo 3pvää ennen menkkojen odotettua alkamispäivää niin siks en oikei jaksa uskoa mihinkään enään.... mut no jos ei huomen aamulla ala nii teen ton aconin..
 
hei ihanaiset naiset.! :)

en millään jaksanut lukea kaikkea tekstiä, paremmalla ajalla sitten.! onnittelen siis näin yleisesti kaikkia plussanneita ja muita iloisia asioita tai tapahtumia kokeneita :) :heart: ja tietysti kovin lämpöinen :hug: kaikille tarvitseville.!!!

ON: täällä hirveässä flunssassa oltu ja poskiontelontulehdusta sairastettu.. alkaa pikkuhiljaa menemään ohi, onneksi :) kierrosta sen verran, että ei ole yhtään tärppi fiilis.. :( ehkä ens kierrossa sitten :)
minä ja rakkaani kihlaudutaan 19. tätä kuuta :) sormuksia ei olla vielä katseltu, mutta näin mies minulle eilen ilmoitti että haluaa kihlautua kanssani tuolloin :D joten ei muuta kuin sormuksia katselemaan :) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Mindy:
äsh, en mie jaksa ylihuomiseen odottaa... mut sillä mie vaa ko tuon clearbluen pitäs näyttää jo 3pvää ennen menkkojen odotettua alkamispäivää niin siks en oikei jaksa uskoa mihinkään enään.... mut no jos ei huomen aamulla ala nii teen ton aconin..
Vain n. 50% naisilla se näyttää -3 päivää ennen, ja on naisia joilla ei näytä päivääkään ennen. Anteeksi kun kuokin, mutta pisti silmään :D

Täält ois sit semmonen plussatsunami tulossa että varokaahan, kohta lentää tuulen mukana oma ukko päälle ja siementää sen plussan testiin :whistle: :whistle: :whistle:

Odotuspuolella on runsaasti tilaa :p

DD ja potkurineiti 24+6
 
JenPen
mansikkatee Kuulostaa ihan meidän tilanteelta... :D Mekin "tjottaillaan", mutta tässä olen nyt pari päivää tikutellut oviksen bongatakseni... Varmuudeksi olis tarkotus ainakin joka toinen päivä pupuilla joka tapauksessa ;) Miestä vähän naurattaa täälläkin tää touhu, etenkin noi tikut!
 
kaz
Tervetuloa Heinu =)

Tervetuloa Talvis takaisin ja apsukin taisi olla :D Meitä ei ole koskaan liikaa tai siis kaikki on liikaa.Meidänhän pitäisi olla tuolla plussanneissa. Mutta toisaalta mukavaa kun täällä tutustuu niin voi jatkaa sitten juttua tuolla plussanneiden puolella :)

On: kierto näyttää lähenevän loppuaan.. :eek: Kuivaa kautta ei ole vielä tullut, onko minussa jotain vikaa? :/ Tässä kierrossa olen huomannut että tuo oikea puoli on alkanut toimimaan kun viime kierrossa kipuili koko ajan vasen puoli... Nooh hiljaa hyvää tulee (tätiä odotellessa) :( :headwall:
 

Yhteistyössä