~[Esikoisesta Haaveilevat]~

ei se ainakaan täällä oo *kattoo vielä maton alle*
Liunu älähän vielä menetä toivoa. voi se ihan hyvin olla että nyt ois käyny säkä, vaikka ei mitään oireita oliskaan :) niin kauan ku tätiä ei näy on vielä toivoa.. ellei se vaan piruuttaan jää pois... tätäki on ollu tässä pinossa paljon että täti vaan *phuff* katoaa :(

 
kaz
äh... :ashamed: minä niin toivoin, että minut olisi nostettu tuolla listassa tuonne 2-numerolla alkaviin kiertopäivien suhteen :ashamed: Ku siellä muutenkin saa olla niin vähän aikaa.. :'(
 
Kauheesti :hug: :hug: :hug: kaikille sitä tarvitseville ja varsinkin niille, jotka täti on päässyt taas kiusaamaan.

Kirjotan nopeesti töissä ennen kuin seuraava asiakas tulee, niin mulle voi lisätä muuten listaan kp:ksi 3, muuten tiedot ok. En osannutkaan aktiivisesti ite ilmottaa tuota lukemaa... :)
 
Takaisin lomalta ja se tuntui pelastukselta kaikkeen! Ei tarvinnut murehtia sitä km:ää eikä mitään muutakaan ja nyt tuntuu tosi hyvältä. Mies jopa ennen lomaa oli sitä mieltä että aloitamme ehkäisyn nyt uudelleen niin tänään mies sanoi etä "mitä sitä estellä tulkoot vaan" :)

Lomalla kun oltiin niin mies päätti yllättää ja KOSI rannalla tähtienvalossa! Nytpä kiireellä järjestämän kihlajaisia ja häitä ensi kesäksi! :heart:

Sitten muihin aiheisiin: Pelottaa hirveesti kun lääkäri sanoi että mieluiten kuukausi pitäis odotella ennen kun yrittää uudestaan niin nyt se unohtu se kumi lomanhuumassa kerran! Ja juuri silloin ois ovis pitänyt olla! Ainakin tuntemukset oli sellasia... Mitä pitäis tehdä AUTTAKAA!

Ja sitten se pääasia: ONNNEA PLUSSANNEILLE talvis ja duffy tais olla ainakin?
 
Minen kestä tätä kiertojen venymistä!!!!! hei kaikki ketkä haluu tädistä eroon niin tänne vaan.. paitsi jos... no en jaksa uskoa raskautumiseen mut jos huomenna ei ala niin testailen sit perkule uudestaan sen negan... turhauttavaa... onneks kuitenki osa suht lunkisti ottaa.. viduddaa vaan ko ei oo ennen vaavi yritystä voinu nää kierrot olla tälläsiä persläpiä vaan nyt sit pitää venyä ja paukkua!!! argh...

ja bb onnea kihlauksesta :heart:
 
Ainiin ja kiva, ku Duffy kävi moikkaamassa :wave: , jos mulla vkl:na tulee täti, ni mä pidän kans pienen palstatauon ja keskittyisin vaiks välillä remppaamaan kotia..tekis hyvää.. :)

niin sorry, ku en tajunnu äske :headwall: onnea bb kihlauksesta! huh, ku nuorena pistät tohinaksi :)
 
Onnea bb kihlauksesta ja toivottavasti nibblerille pamahtaisi tässä kuussa mahtava plussa! Tervetuloa kaikille uusille.
Nyt on pari päivää pino ollut usht hiljainen. Pakeniko kaikki karkuun tauolle samaan aikaan?
 
Nibbe mennäänkö yhdessä sinne neuvolaan :D heh, joo mie ajattelin aamulla soitella gynelle, sais samalla katottuu sen papa luokan ku mulla kans ollu se kondylooma joskus... hei onko tietoa pystyykö'/kattooko ne ultralla munasarjat jos pyytää vilasee et ei näy mittää outoa???

olishan se ihana ku miulla oliski vaa vähä hcgtä ja siellä olis kamu joka ei plussana näy :D *toiveajattelua* :D
 

Yhteistyössä