~[Esikoisesta Haaveilevat]~

EM: onnea kahdesta viivasta! Toivotaan että kaikki on hyvin. Ymmärrän että pelkäät pahinta. Normaalia. Toivon todella paljon että sinä olet itse se jolle se virkattu vaunupeitto tulee käyttöön =)
 
Chamorphis
EM varovaiset onnittelut plussasta! :flower: Oon kans seurannu tätä palstaa vielä aika aktiivisesti ja sä jos kuka ansaitset sen plussan! :hug: Tervetuloa plussanneiden pinoon sitten!
Muitakaan unohtamatta: +++++++++++++ :whistle: Plussatuulia tänne kovasti!

Chamorphis ja Nasu 20+2
 
Tulimpas kurkkaan ku kuulin huhuja, et EM ois plussannu!! ONNEA rakas pikkunen!! Mie oon niin järettömän ilonen siu puolestas!! Toivon kovin, et viiva vahvistuis ja pikkusella olis tarrasukat vahvasti jaloissa!! :heart: :heart: :flower: :hug:
 
JEEEEEEEEEEEEEEEE ELINAMARIA JEEEEEEEEEEEEEEEEE

Tarrasukat,vauvaliimat ja eistysteipit nyt mukaan ja pikkuista kasvattelemaan!!

(.) 3 nega testattu ja ei vieläkää tunnu mikää miltää, mie en enää masennu noista negoista vaan siitä kun tämä kierto venyyyyyyyy ja venyyyyyyyyyy...
 
Mulla oli ens. kerran rinnat arat mut nyt ei juurikaan. Yhen ainoan kerran on sattunu nänniin ku on hipassu ni o tuntunu kuin puukolla viiltäis. Mut en voi sanoa rintojen aristusta ny olleen ku muutoin ei oo ollu kipeet ollenkaan :heart:
 
Elinamarialle onnea plussasta! Nyt AINAKIN MENI OIKEIN! ja harottaa kyllä vähemmästäki silmissä kun te neidit ootte ihan mahottomia kirjottaa! :LOL: :heart:
Kiitos onnitteluista! Joku tossa sanoi että pistämpä tohinaksi nuorena niin ehkäpä, mutta nuorena jaksaa niinhän sitä sanotaan. :) Ihana päivä tänään! Aurinkokin pitkästä aikaa paistaa tääl koto suomessakin... isot plussaphurit teille ja
mut voi lisäillä listaa Eli yk 3 kp23/28-31
 
heh.
kp1... lauantaina kait olis pitäny vasta alkaa... noh, pitihän se arvata, kun huomenna ollaan laivalle lähdössä, että kyllähän ne alkaa juuri sopivasti ennen. Rasittavaa, kun muuten niin päin v***ua kierrot, mut sit kun on johonki lähdössä tms, niin kyllä ne alkaa ajallaan tai jopa liian aikaisin :(
 
ElinaMaria siis mitä? voi että, hienoa!! :heart: :heart: :flower: ja vielä :hug: peesailen tässä muita, eli tosi onnellinen oon sun puolesta!! voimia pikkuiselle matkaan :saint:

JenPen mikä on hätänä? :snotty:

(.) nyt on mulla viimein varmistunut tilanteeni. lääkäri soitti kun oli vielä tuo hcg-mittaus verestä ti, että kyseessä on ollut alkuraskauden varhainen keskenmeno eli kemiallinen raskaus, joka on ilmennyt myöhästyneinä runsaina kuukautisina. voi voi ei jaksanut pieni tarttua kiinni :'( mutta oon onnellinen että tässä mun kropassa jotain normaalia tapahtuu, niin idioottimaiselta tämä lause kuitenkin kuulosta!! kyllä meillekin vielä tulee vauva :heart:
 

Yhteistyössä