~[Esikoisesta Haaveilevat]~

ei tarvitse teddybear lohdutella, kiitos vain kuitenkin :heart: mä oon jo suht sinut asian kanssa, tietenkin muisto säilyy aina ja varmasti kun seuraavaksi oon raskaana ni pelkään asiaa... :ashamed: päällimmäisenä on usko tulevaan ja siihen, että meillekin tulee se vauva kun on oikea aika =) tää kokemus on vaan lujittanu meiän suhdetta ja varmistanu tunteen, että halutaan se lapsi. ikävä aatella tältäkin kantilta, mutta paras hetki tietenkin olisi, että lapsi syntyisi kesällä. ehtisin opiskella tämän ensimmäisen vuoden kokonaan, ja sais rauhassa jäädä kesälaitumille vaavin kanssa.

nyt joku tietenkin aattelee, että miten toi voi aatella noin. emmä itekkää tiiä :) mut hyvä olo on =) kai se psyyke on jollain tavoin pidettävä kasassa, tää on mun keino. itkut on itketty ja eteenpäin mennään.
 
juu, ja nykyään osaan ottaa paremmin nää menkkojen alkamiset.. ennen itkin tuntikausia kun menkat alko... mut vähän ihmetyttää. Kun tulin töistä, niin paperiin tuli vaaleenpunasta limansekaista verta... nyt ei tuu muutaku limaa... :eek: vatsaan sattuu silti niin vietävästi... (on myös se pissatulehdus)....

Suuret onnittelut ElinaMarialle :heart:
 
edelleenkö se virtsis vaivaa? :| se on aika ilkee tauti...

mulla on taas kauhee hää kuume! se on melkeen sillä lailla että mä meen kuokimaan todellaki sinne miraclen häihin ja pyydän pappia vihkimään mut ja miehen siinä samalla :D
 
asty mulla on kanssa pissatulehdus ja vietävän kipeä vatsa. Aivan kauhea olo, onneksi sain lääkkeet tänään. suuri rutistus myötätuntoa sinne!
Eikai se veri minkä tapasit niin ollu virtsassa?
 
Hei tytöt!
Hirmunen kiire ollut harjottelun suhteen, mutta kannatti! Tänään oli arviointi ja sain 5!!! I´m so proud!

EM, aivan mahtavaa!!! Onneksi olkoon ihan hirmusen paljon! Toivon teille pelkkää hyvää masun kasvatteluun :heart:

BB:
Onnea kihlautumisesta! Romanttinen mies sinulla :heart:

Johanna : Sulla ei oo menkat alkanu? Vielähän on sitten sulla mahikset, eikös juu!? Aiotko koska testata seuraavan kerran?
 
KIITOS onnitteluista! Olette ihania! :heart:
Tiedän että se kirpaisee kun joku plussaa, mutta silti täällä kaikki onnittelee aina. :) :hug:

Tämä päivä on mennyt vähän asiaa sulatellessa. En kyllä oikein vieläkään meinaa uskoa asiaa. Tilasin muutaman testin niin voin sitten omia hermojani varmistella viikonloppuna. :) toivottavasti tulevat huomenna.

Baby B onnea kihloista!!! :eek: :heart: :flower:
 
apsu: melko varma oon, ettei ollu virtsasta se veri... kun tuli liman seassa... eikä pöntössä näkyny verta... mut eihän sitä toisaalta tiä. koska nyt tuli taas pissareissulla limaista vaaleanpunaista eritettä, mutta vatsakivut on hävinneet... :eek:
aaaargh. oonko tosi paha ihminen, jos silti huomenna otan laivareissulla? :eek: jos ne nyt ei alakaan... kun en kuitenkaan ota mitään änkyräkännejä, kun en osaa sellaisia ottaa :D
 
tervehdys taas:D siitä on nyt jonkin aikaa kun olen viimeeks täällä käynyt. Harmittaa kun nyt on monta yritys kertaa mennyt pieleen :ashamed: alkaa pikku hiljaa masentaa kun ei jotenkin tunnu onnistuvan vaikka kuinka yrittää. ainut positiivinen asia on että meille tuli uusi koira vauva tiistaina:) irlanninsusikoiran pentu<3
 
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:
Elinamarialle onnea plussasta! Nyt AINAKIN MENI OIKEIN! ja harottaa kyllä vähemmästäki silmissä kun te neidit ootte ihan mahottomia kirjottaa! :LOL: :heart:
Kiitos onnitteluista! Joku tossa sanoi että pistämpä tohinaksi nuorena niin ehkäpä, mutta nuorena jaksaa niinhän sitä sanotaan. :) Ihana päivä tänään! Aurinkokin pitkästä aikaa paistaa tääl koto suomessakin... isot plussaphurit teille ja
mut voi lisäillä listaa Eli yk 3 kp23/28-31
en pahalla tarkottanu, et nuorena! sillon pitää takoa kun rauta on kuumaa, vai miten se oli? :D

Kuumeilijalle :hug: tädistä..ompa kumma, ku se ei osaa pysyä poissa.. :(

asty hauskaa matkaa :wave:

Finu mul on kaks koiraa! I love dogs :heart:
 
kukkikselle aplodit hyvästä arvosanasta :flower:
joo, ei oo tättärä viel puskenu kimppuun, koko ajan on sellasia tuntemuksia kyllä :/ meinasin sunnuntaina laittaa uutta testiä kehiin jos sinne asti viel pääsen tädittömänä :D
-ja sähän siel suihkit jo uutta ovista kohden koval vauhdil =)
 
Siis täällähän on tapahtunut vaikka mitä! Heti kun ei kerkeä kurkkimaan tilannetta tarpeeksi usein, täällä alkaa tapahtua.

Onnea EM aivan hurjasti plussasta :flower: :heart: :flower: :heart:

Ja tietysti kaikille muillekin joiden elämässä on tapahtunut ihania asioita. Ainakin BB onnea kihloista. Voi kun munkin mies ymmärtäisi kosia... :)

 
HaLPe Oon tässä jo testaillu pari negaa.. En kyl oikeestaan plussaa oottanutkaa mut pakko oli kuitenki testata :headwall: Mulla kun on noitten kiertojen kans vähä ongelmii ku tuppaa venymään ja venymääään... |O :kieh: Nyt kävin tänää labrakokeissa ja sit pitäs seuraavaks tulla kutsu gynelle et koittavat selvittää missä vika.. Että jos joku on nähny mun tätii ni vois kertoo missä se piileksii :attn:
 
nibbler juu, asiaa on pyöritelty päässä jo päiväkausia, ja kun lääkärikin niin kannustavasti totesi "nyt vaan uutta yritystä ja parempaa onnea, pidetään peukkuja" ni ei se kai auta. :)

EM tottahan toki ne plussat välillä kirpaisee.. mutta sinun ei kyllä yhtään :hug: teille on jo viimein suotu onni :heart:
 
Finu mulla on myös toi masennus päällä, kun uusi yk on alussa ja oviksen aika ei ole vielä, tulee tollanen ahdistus...

Mutta heti kun ovis lähenee ja asian eteen on tehnyt kaikkensa, toivo herää. Ja niin sitä vaan jaksaa aina yrittää. Meillähän on siis yk 11 käynnissä ja oonkin miettinyt millon sitä ei enää jaksa. Tuleekohan koskaan seinää vastaan :headwall: Ollaan kyllä juteltu siitä, mitä tehdään jos nyt ei piakkoin rupea plussaa ilmestymään, mutta ei haluis vielä luovuttaa ton luonnollisen menetelmän kanssa...Voih, miksi tää on niin vaikeeta...Anteeksi purkautuminen :ashamed:

Kuinka moni teistä on muuten ilmoittanut julkisesti vauvahaaveistaan?
 

Yhteistyössä