~[Esikoisesta Haaveilevat]~

(.) nyt tulee omaanapaa :whistle: gynellä käyty, otti papan, kokeili käsin kohdun sun muut ja vielä pyynnöstä ultras (valkealla dildolla ) :LOL: munasarjat hyvät ja kohtu myös, loppukiertoa vastaava.. ovulaatoi on ollut mutta tälläkertaa ei salamatkustajaa oo mukaan tarttunnu.. mutta oli helpottavaa kuulla et kaikki pitäs olla normaalia :) eli lisää yritystä vain peliin ja toivotaa että pian tärppäis.. tätiä odotellessa ++++++++++++++++++++++++++ :whistle: muille :D
 
Miss Mindy Saitko jo laskun, kuinka paljon toi sun gynekäynti maksoi? Mä aattelin ottaa papa:n tk:n puolella vaikka ne kyllä jo heti ämpyili et se otetaan vaan viiden vuoden välein... (viimeksi otettu 2 v sitten).
 
Miss Mindy nyt tsemppiä seuraavaan kiertoon!!! hyvä että kaikki oli ihan kunnossa. :)

HaLPe toivottavasti viiva vahvistuu!

Mie: en oo viel tehny uutta testtiä. Mut kyllä siihenkin viiva tulee, kun tissit on tänään kipeytyny IHAN selvästi. :) Oli aika eri fiilis lukea Vauva-lehteä kun on raskaana.... :p
Hirmuinen plussapuhuri tänne teille!!!! +++++++++++ :whistle:
 
Wau ONNEA EMILIANA!!! :flower: :heart: MAHTAVAA :heart:

Ja mua ei saa vielä onnitella! testaan varmaan huomenna aamulla uudestaa..ja jos sillo on viivaa, ni sit vast..nautitaan nyt ElinaMarian ja emilianan plussista! :heart:
 
Minutkin voi siirtää reilusti plussanneisiin. Tein uuden testin ja selvä viiva tuli. :) Melkein heti samantien! :D

Nyt pitää mennä meikkaamaan ja laittamaan valmiiks ittensä, kohta lähdetään helsinkiin katsomaan ilotulituksia!!! :wave:
 
Em siellä onki nyt sit kunnon plussaus ilotulitus :D meilläki isäntä lähtee helsingin suuntaan kun minä taas menen kasvattajan luokse koiran vahdiksi koko hela viikonlopuksi, hmm, siellä on omat mukaanlukien sitte 7 tanskandoggia ja 5 pinseriä :LOL: ai mitennii eläinrakas ko tommoseen suostuu ;)

:heart: :heart: mie kyllä seuraavasta kierrosta raskaudun!!!! se on päätetty :heart: :heart: mutta mikä parasta niin otan kaikki mukaa ja sit tää koko ketju kuolee ku kaikki on lussanneissa :LOL:
 
Nibbler kiitos kun jaksat päivityksestä huolehtia mutta osaltani meni väärin ehkä mä selitin sekaisena onnesta. :D Siis Kp 23/28-31 ja yk:ita on 3 :) :heart:
Hyvää viikonloppua palstasisaret ja plussapuhurit +++++++++ :whistle: nyt kaikille plussaillaan ja perustetaa mammakerhon kokoontuminen ensi kesälle. :)
 

Yhteistyössä