~[Esikoisesta Haaveilevat]~

mahtavaa ElinaMaria ja Emiliana.! valtavan suuret onnittelut :heart: toivotaan että pikkuinen jaksaa pitää suurilla voimilla kiinni loppuun asti ja rakentaa sinne masukkiin ihanan pikku yksiön :)

ON, meille tuli tänään toinen koiranpentu.<3 oon ihan liikkis.. se on aivan ihana pallero.! ukkeli sitten sanoi mulle, että varmasti nyt raskaudun kun on kaksi koiraa ja sitten olisi vielä tulossa vauvakin, niin riittäisi hulinaa :D toivotaan että se on oikeassa.!
 
Onnea Emiliana!
Aivan mahtavaa!!! Ihanaa että täällä ihmiset plussailee! Itse ovista odotellen :saint:

Siniviuhka, mä ymmärrän...tää on ihan totta että kun ovista odottelee niin ei ole niin paljon puhuttavaa kun ei oo oireita mistään eikä oikein mitään... Mullakin täti lähti ja kp 7 tänään, eli aikaa on kyllä vielä ovikseenkin, viime kuussa tuli kp 22...

Talvis:Hih, et varmaankaan sekoittanut. Tää harjoittelu oli pätkästy, tein siitä yli puolet jo ennen kesää ja nyt oli enää kaks viikkoa ja nyt loppu tuo harjottelu siis. Lisäks hehkutin täällä että pääsin synnärille, mutta mä pääsin siis töihin sillon ja hehkutin sitä :D Tai keikkaahan se on, eli siis menen jos ne pyytää ja opiskeluiltani kerkiän. Eli mun opinnot/työt on sekavia :LOL: Nyt mulla on harjottelu äitiyspkl:lla ens viikon siis... Vähän jänskättää sekin kyllä.

).( Sen verran että mnkat tosiaan loppu ja kait niitä peittoja vois alkaa taas heiluttelemaan halujen mukaan :D Kohta ollaan lähdössä miehen kanssa mun siskon luo. Suunnitellaan niiden kanssa paritaloa... :eek: :D :saint: :heart: :p
 
Ehkä ihmisillä on lomat loppunu tai porukka päätti samoihin aikoihin poistua taustalle.

Mimmonen toinen koira teille tuli yp? Meilläkin noita koiria on useita, niin saa nähdä millainen pyörremyrsky me ollaan tulevaisuudessa koirien ja lapsien kanssa kulkiessa :)
 
Jee, huomenna lähetään Tallinnaan, eilen vasta saatiin moinen idea kiva kun harvoin tehään mitään tällasii äkkilähtöjä. Ja kiva nyt tällasii tehdä jos kohta ei voisikaan. Mutta nyt KP 14 joten taidanpa siirtyä vällyjen väliin tärpin toivossa! :LOL:
 

6.9.2008

Minnie-....................kp 73/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 58/??............................yk 2
Terhi82...................kp 53/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 48/30............................yk 4
Santtuli...................kp 46/27-57.......................yk 4

Marshmallow...........kp 39/23-26.......................yk 2
Miss Mindy...............kp 38/33-35........................yk 2
Hope22...................kp 37/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 33/26..............................yk 1
Liunu.......................kp 30/29-30.........................yk 2

kiharapää...............kp 28/32-35..........................yk 12
katalin....................kp 27/28................................yk 1
yöperhonen-..........kp 26/29.................................yk 7
nibbler....................kp 25/28................................yk 15
HaLPe.....................kp 25/24-27...........................yk 7
Humu82..................kp 25/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 25/29-34...........................yk 2
DeviLiah.................kp 24/35.................................yk 3
toivova-84..............kp 24/25-29...........................yk 2
Apsu.......................kp 24/31-41...........................yk 5
Baby Butterfly.........kp 24/28-31...........................yk3
kaz.........................kp 23/26?...............................yk 2
Louvre....................kp 21/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 20/33-??...........................yk 6

Nera-85..................kp 19/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 19/23................................yk 2
Lumikeiju.................kp 18/29...............................yk 5
salmiakkitassu........kp 16/28..............................yk 2
Sompio....................kp 15/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 15/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 15/28...............................yk 1
Talvis......................kp 14/30...............................yk 5
Hemuli1981............kp 12/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 11/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 11/30..............................yk 6

Piglet......................kp 9/27-..............................(taustailee)
kukkaiskeiju............kp 8/34-39.......................yk 3
Heinu......................kp 6/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 5/26-29..........................yk 8
Kuumeilija...............kp 3/26-41..........................yk 8
asty........................kp 3/28-42............................yk?
johanna83..............kp 1/32-40........................yk 6
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?

Koko esikkopinon puolesta toivotan Miraclelle ja hänen miehelleen hyvää ja onnellista hääpäivää
 
Siniviuhka Hyvä, että on muitakin :D Mä jo ajattelin, että uskallanko edes tunnustaa ja eläinrakkaat ottaa nokkiinsa.

Mies lähti leikkaan nurmikkoa ja mun piti imuroida sillä aikaa. Mutta kun näin aikaisin lähti, ei ole kunnolla herännyt... Ja inhoan siivoamista! Jälkeenpäin on hyvä olo, kun on kiva olla siistissä kodissa. Mutta kun se aloittaminen on niin vitsin vaikeaa.

johanna83 :hug: tädistä.

Mä yritin tikutella ovulaatiota, mutta kun tuo samperin digi näytti taas virhemerkkiä. Eikä edes pitänyt tässä kuussa tikutella, mutta mies sai ylipuhuttua. Ja en ollut sitten ostanut parempia ovistikkuja, kun ei pitänyt... Mistäs te niitä nyt taas tilasittekaan?
 
kukkaiskeiju okei kuulostipa sekavalta =) mut sen verran selvis et varmaan ollaan sit saman alan immeisiä :D mulla kans siintää silmissä ne harjoittelut ku pääsee äitiys/lasten/synnäri puolel :heart:

johanna pahoittelut sinulle :hug:

Sinikka&Sompio kyllä muakin tympii välillä lemmikkijutut vaikka rakastankin eläimiä ja itellä koira. haluais lukea limajuoruja ja plussauutisia mut menee jutut väärään kategoriaan.. oon sit vaan hiljaa :ashamed:

nii ja Sompio mul on käyttämättömii ovistikkui kotitesti.fist. semmosii liuskoi
 
Huomenta!

Mä kans koira ja eläinihminen, mut kirjottelen niistä niitten omilla sivuilla, joten täällä mieluusti kuuntelisin just noita limajouruja :p

mä oon käyttäny kans noita kotitesti.fin ovistikkuja..
 
Talvis Semmoset liuskat olisi varmasti paljon parempia kuin tuo digitaalinen. Kun en edes tiedä, mitä teen siinä väärin.

Josko seuraavaan kiertoon sitten sieltä tilaisin.

Nyt ei ole limajuorua tarjolla. Muuta kuin äklö valkovuotoväri ja -haju. Torstaina otettiin papa ja sain kyllä jo lääkekuurin. Sitten sen näkee, kun papa-tulos tulee, että mikä mättää. Viimesen vuoden aikana ollut useampi tulehdus ja lihoin 20 kg. Eli hyvät lähtökohdat tälle raskautumiselle :D
 
Hei tytöt mitä mä nyt teen?? mies ei oo kotona auttamassa..sain taas sen v*tun viivanpaikan siihe testiin ei siis ollu tummentunu! pitäsköhän mun hakee uus testi apteekista?? noi on tosiaan niitä kotitesti.fin tarjousliuskoja herkkyys 10..ahistaa..
 
ollaa tänään lähössä miehen kanssa elokuviin ja syömään, ni olis vaa kiva tietää oonko juomatta |O ei olla puoleen vuoteen päästy tällee yhessä viikolppuna minnekkään, ni jos en ole paksuna, ni ois kiva vähän tissutella..
 

Yhteistyössä