Onnea
Emiliana!
Aivan mahtavaa!!! Ihanaa että täällä ihmiset plussailee! Itse ovista odotellen :saint:
Siniviuhka, mä ymmärrän...tää on ihan totta että kun ovista odottelee niin ei ole niin paljon puhuttavaa kun ei oo oireita mistään eikä oikein mitään... Mullakin täti lähti ja kp 7 tänään, eli aikaa on kyllä vielä ovikseenkin, viime kuussa tuli kp 22...
Talvis:Hih, et varmaankaan sekoittanut. Tää harjoittelu oli pätkästy, tein siitä yli puolet jo ennen kesää ja nyt oli enää kaks viikkoa ja nyt loppu tuo harjottelu siis. Lisäks hehkutin täällä että pääsin synnärille, mutta mä pääsin siis töihin sillon ja hehkutin sitä
Tai keikkaahan se on, eli siis menen jos ne pyytää ja opiskeluiltani kerkiän. Eli mun opinnot/työt on sekavia
Nyt mulla on harjottelu äitiyspkl:lla ens viikon siis... Vähän jänskättää sekin kyllä.
).( Sen verran että mnkat tosiaan loppu ja kait niitä peittoja vois alkaa taas heiluttelemaan halujen mukaan
Kohta ollaan lähdössä miehen kanssa mun siskon luo. Suunnitellaan niiden kanssa paritaloa...
:saint: :heart: