~[Esikoisesta Haaveilevat]~

Huomenta no olipa kiva ilta eilen joo kunnes päästiin bussiin kotia kohti. Joku tuntematon mies ehk.25v alkoi aukomaan miehelleni päätään että mieheni olisi tönäissyt häntä. (näin ei kuitenkaa ollu). Uhkaili koko matkan että tappaa hänet ja jää samalla pysäkillä pois. Näin kävi et jäi samalla pysäkillä pois ja turpakeikka siitä tuli... Mieheni onneksi osaa puolustaa itseään eikä näinollen saanut edes mustelmaa mutta tekijä pääs pakenemaan. Uskon kyllä et se on poliisin vanha tuttu jo. Nyt lähetää tekee rikosilmoitusta... :(
 
no tottahan täällä saa puhua vaikka mistä,ne jotka ei halua elukoista puhua puhuu sitte jostain muusta, vaikkam ulla ei elukkakeskusteluihin ole muuta annettava ku saman toistoa niin mielelläni mä niitä teidän juttuja luen, mutta ei todellakaan jää huomaamatta just nää teijän limajuorutkaan :)

mukavaa vaihteluahan se on että joskus puhutaan muustakin.

bb jessus! ihme hyypiö, mistä lie karannu? joo tehkää ihmeessä rikosilmoitus.
 
ai nii ja me oltas hyvin hiljaa jos me vaan limoista puhuttais :) tai ainakaan mä en enää jaksa joka limalöllöstä iloita samalla antaumuksella kuten ennen :D

no mut hei eilen taas oli alaalla-alaalla vahtassa, siis ihan häpykummulla semmonen kipu.. jatku koko yön ja aamun ja nyt on vaan semmonen kivun "muisto" siinä kohtaa. et mitälie taas... samllainen kipu kun siinä tyhjennyksessä mut (luojan kiitos) paljon lievempänä...
 
herramunjee olin äskön tupakalla ku tuntu että jotain valahti pöksyihin. ajattelimpa sitten että pitää muistaa kysyä täällä että miten se oli niitten limojen kanssa että lisääntykös ne ennen menkkoja...
(se on muuten hyvä sana se limajuoru, alampa käyttämään sitä ihan merkitsemään että nyt olis sellasta tekstiä tulossa. eli tämä on siis limajuoru :D)
mutta, kävin sitte veskissä ennenku ruokkis loppu ja reaktioni oli tämä:
sitä valkkaria nimittäin oli ihan älytön määrä! niinku ovislimat potenssiin 10! mitä helv...?

siis niinku...eihän tää nyt enää ovistakaan voi olla, eihän?
onkhan tää nyt sitä ku tein sen listan tonne plussanneiden raskausoireketjuun ja siellä luin niitä valkkarioireita ja nyt kroppa yrittää ties mitä. tyhmä keho!Mä en kyllä ala näihin sen temppuihin. en! |O

20 minuuttia sitten alko muuten kaveripariskunnan häät... mä en tiete pässy sinne ku pitää olla töissä, ihan niinku aina silloin kun ei missään nimessä haluis ja en saanu vaihettua vuoroja... käskin miehen sitte inspiroitua niistä häistä :D eilen kyllä puhuttiin jotain hääjuttuja ku oltiin siellä kirkossa harjottelemasa (mies videokuvaa toimituksen). kun mä selitin että morsiammella välttämättä ei oo kokovalkosta pukua ku ei oo enää neitsyt, niin mies tuumas että mulle täytyy sit laittaa musta puku :LOL:
 
EM: Mites eilinen :)? Vaikka tulin suht hyvissä ajoin kotiin, niin väsyttää aivan tuhottomasti.

nibbler: sä taidat olla raskaana! Nimittäin tässä plussakierrossa liukkaat kelit jäi oviksen jälkeen päälle. Jatkuvat edelleen..
 
Emiliana oishan se hienoa jos kerranki olis :) mutta mulla on ollu melko kuivaa jopa oviksen aikaan ja nyt sitte tuli tää...mutta kyllä mulla se eka ajatus oli että "jess, mä oon varmasti raskaana" mutta oli pakko sitte palauttaa maan päälle. mä oon huomannu sen että mulla on joka kierrossa yks semmonen "tää ei voi olla mitään muuta ku raskautta" oire, joka sitte paljastuu vääräks. ehkä tää on näitä kertoja.
tai ehkä mä yritän suojella tunteitani....

*tirsk* "liukkaat kelit" :Dse on sit liukkaallaajon kurssi miehellä ku on ovisaika :D:D
 
emiliana vähän meinas ahistaa kaikki humalaiset teinit siellä, mutta ihan hyvä ja rauhallinen paikka kuitenkin löydettiin. Oli ihan hienot ilotulitukset ja mä veikkasin oikein voittajan! Jes! Oon ollu koko päivän ihan tosi väsy |O oltiin joskus puol yhen aikaan kotona. tultiin ulos kaapista kaikille tänään. Minä en mitään oottele viikolle 12. Kaks viivaa tikussa tarkottaa että vauva tulee syliin asti, muulla tavalla ei voi ees aatella. :)

nibbler mä pidän joka tapauksessa sulle peukkuja että plussaisit! Olis jo sun vuoros!! :hug:
 
Kiitos peukusta :)

Tuolta linkistä pomittua (tällasen tytön mäki haluan)

"Pikkutyttö, n. 3-vuotias, on saanut äidiltään kolikoita ja juoksee rantakioskille. Kioskille päästyään hän huomaa, ettei ylety luukulle tai edes näkemään myytäviä tuotteita. Kioskilla seisoskelee ihmisiä. Tyttö kääntyy tyynesti ympäri ja tokaisee:

"Nostakaa minut!" "
 
Heippa!

Täällä ei ihmeempää, kun vaan kiirettä ollut ja olen tuossa ma, ti ja pe Helsingissä..
Tänään töissä ampiainen pisti käteen ja käsi todella kipeä..

Toisaalta ihanaa kun on jo syksy, kuitenkin sitä kautta lupaus talvesta.. Tykkään kaikista vuodenaijoista, kun jokaisessa on omat ihanuutensa..

Talvesta tykkään kun saa laittaa villapaidan päälle ja polttaa kynttilöitä, eikä ole ötököitä..

KP
 
Talvis: Laitan sulle kohta yv:tä, on niiiiiiiiiiiiiiin salaista asiaa :LOL:

Nibbler: Hyviä nuo sun hymiöt, vitsi mä repesin :D Vai limajuoruja.Hyi, mullakin tuli sellanen ällö mömmö eilen...luulin että menkat alko uudestaan, mutta se olikin sellanen..miten sen kuvais...homehtuneen näköinen valkovuoto :LOL: :LOL: Vähän verta seassa muttei kuitenkaan :LOL: Yäks! Onneks tuli pois. Eli nyt on kai sitten menkat vasta virallisesti ohi.

Kiharapää: Vitsi mustakin on ihanaa kun talvi tulee, tai oikeastaan syksy! Just nuo kynttilät jne jne....ja saa käpertyä sohvan nurkkaan ja lykätä jalat miehen hierottavaks...ui ui!

Näin yleisesti ottaen, en mäkään mikään hirmu innokas eläinkeskustelija ole mutta myös minusta täällä saa kyllä puhua asiasta kuin asiasta. Toiset puhuu taloista, toiset harrastuksista, yhdet eläimistä jne...ja kaikki kommaa niitä mihin on jotain sanottavaa. niinhän se toimii. Mä ajattelin että täällä on hiljentynyt kun kaikilla on töiden lisäksi koulutkin alkanut, ei niin ehdi koneelle aina.

Voi Johanna :hug: Nyt vaan sitten ovista odottelemaan eikös juu?
 
juu en mäkään tarkoittanu etteikö sais eläimistä puhua. heh puhun itekin :D aina vaan ei oo kaikkeen vastattavaa. todellakin hyvä että puhutaan kaikesta elämään liittyvästä :)

mut limajuorut on iha ykkösii ;) :LOL: :LOL:
 
HaLPe testasitko uudestaan? ummh, muista et vaikka on 10mIU herkkiä testejä ni varsinkin dpo 13/14 on niin aikasin ettei se iltapväpissa oo kauheen käyttökelpoinen... :$ mä en aio niihin enää koskea...

bb olipas teillä tosiaan mukava kotiinpaluu... ihanat känniääliöt |O
 
JenPen
nibbler, HaLPe, ElinaMaria, Talvis Meinasin pitää taukoa palstalla, kun tuntuu ettei mitään muuta pyöri päässä kun nä vauvajutut. Toisaalta mietityttää asunnon yms. kannalta, pelotta ettei pärjätäkään. Ja sit jos ei onnistuta koko raskautumisessakaan...
Pakkohan oli luovuttaa ja tulla tänne silti kurkkimaan kun mietityttää mitä kaikille kivoille ihmisille täällä kuuluu.... Jos laitat mulle nibbler kiertopäivät sit kuitenkin näkyviin ja että taustailen, jos ei oo liikaa vaivaa :ashamed:

ElinaMaria Onnea ihan hirveesti, sinä jos joku täältä tosiaan sen plussan ansaitsee!! :heart: :hug: (Yhtään muita väheksymättä..)

babyb Onnea kovasti kihloista!

Onko täällä ketään muuta joka ei ole naimisissa eikä edes kihloissa vielä?? Itse en ole ikinä mitään sormuksia hinkunut, mutta nyt kun vauva on tilauksessa niin on alkanut tuntua että olisihan se kiva ihan sellainen näkyvä merkki meidän suhteesta.

Ihan pakko Finulta kysyä koirasta, kun olen irlisten suuir fani...? Minkä ikäinen ja minkä verran jo on painoa? Onko teille ensimmäinen irlanninsusikoira?
 
jenpen:hug: tottakai mä voin laittaa ne kiertopäivät, mä laitan ne silti tohon päivittäiseen listaan, ku mä en kuiteskaan muista päivittää sitä siellä ekalla sivulla. mä laitan ne illalla/huomenna ku mä oon läppärillä jota mä en osaa käyttää..
 
mäkin olin hetken aikaa et okei, homehtunutta valkovuotoa, right :LOL:

JenPen piti jo uudemman kerran huudella että eihän mitään vakavaa oo sattunu... Kyl se palstatauko ihan vaan muutama pvä auttaa todella :heart: ja jatka toki jos siltä edelleen tuntuu. :hug: mitä tulee tuohon sun pelkoihin, ni uskon että pärjäätte ihan varmasti. mikä siinä asunnossa sitten ois mikä estäis jotenki vauvahaavetta?

niin ja tuohon kihla/naimisissaolo asiaan kommenttia.. joku sen jo hyvin ilmaisikin, en muista kuka, mut et ihan lapsen edun vuoksi, jos jommalle kummalle vanhemmista sattuu jotain, ni ois ihan hyvä olla naimisissa. mutta ei me kyllä miehen kanssa edelleen aiota kahteen vuoteen naimisiin mennä, 2010 ois tarkoitus, mut vauva saa joka tapauksessa tulla aiemmin. ja naimisiin mennään ja piste, koska haluan lapsille isänsä sukunimen enkä halua koko elämää kärsiä sukunimiongelmasta ku itellä eri... siis jossai tk:ssa, koulussa tms. :kieh: mun täti asui avoliitossa miehensä kanssa 11v, omat lapset 10v ja 7v olivat morsiusneitoina kun viimein menivät naimisiin :) ihan kivasti se meni noinkin mutta inhottavaa ruveta lasten sukunimeä muuttaa ton ikäsinä.. :/
 

Yhteistyössä