~[Esikoisesta Haaveilevat]~

Kiitos paljon. On niin ihanaa, kun pääsee vertailemaan omia oireitaan ja paikalla on ihmisiä, jotka ymmärtää ja on asiasta yhtä innostuneita ja kiinnostuneita B)

Omia oireita on tällä hetkellä:
-vilu
-arat nännit
-tiistaista saakka alavatsassa nippailua
-alaseläkivut jotka säteilee lantioon ja oikeaan reiteen
-etova olo

Toivottavasti täti pysyy kaukana ja mieli ei tee nyt tepposia :LOL:
 
heipähei taas!!
Halpe suuren suuri halaus sinulle/teille, toivotaan ensikierrosta parempaa onnea, on se niin väärin kun tippuu korkealta ja kovaa!!!

Mulle vois nibbe vihdoin ja viimein laittaa kp 1/100000000000000 kun se täti kurvas kylään hitaasti mutta varmasti, ja pidin kyllä sellaisen suunsoiton ja puhuttelun sille että ens kierrossa ei tartte tänne päin tulla ollenkaa ku tollei myöhästelee :kieh:

delfis tervetuloa :heart:

sompio www.glitter-graphics.com sieltä löytyy kaikennäköistä kuvaa :D
 
delfis se saattaakin olla edesauttavana tekijänä ettei teillä oo muuta ehkäisyä käytössä ollu :) monesti kun pillerien lopetus laittaa sen kierron niin sekasin, ettei ees välttämättä ovuloi..
ite oon nuita lämpöjä mittaillut ja sillälailla koittanu bongata ovista ja sit jännänny et nouseeko lämmöt vai ei :D
 
Niin noista lämmöistä vielä sen verran että nehän ei näytä raskautta vaan vain sen että on ovuloinut. Siis ovulaation jälkeen lämmöt nousee. Ja sekin on sitten kiinni siitä kuinka yhtenäiset tekijät on aamuisin kun mittailee, päiväsaikaan lämpöjä on melkoisen turha edes mittailla.
Sitten jos lämmöt pysyvät ylhäällä yli normaalin luteaali ajan niin sitten voi olla mahdollista että on raskaana, muuten lämmöt tipuu vähän ennen menkkoja tai jo menkkojen alettua.
En tiedä oliko selkeää, mutta noin se siis teoriassa pitäisi mennä.
 
Tämä on todella todella outoa, miten vahvasti muka aavistaa/tuntee, että on tärpänny. Jotenki alkaa myös kuvittelemaan itsensä luulosairaaksi. Odotan kovin, että saa testin tehdä. Ihmetyttää vaan kuinka voisi oireita olla jo nyt.

Toisaalta elokuussa tuli täti ja sitä ennen pari kertaa takana ilman ehkäisyä. Täti oli kylässä vain hetken, mutta ennen sitä ei mitään tällaisia tuntemuksia. Tätin vierailun takia en testiä tenhy, mutta nyt oireiden ilmaannuttua olen alkanu miettiä, että oisko voinu tärpätä jo aiemmin.

Edellistä ovulaatiota tosin en edes yrittänyt bongata ja laskelmien mukaan silloin tuskin ajoituskaan osunut kohdalle... Ota tästä nyt selvää! :D
 
Kiitos Miss Mindy

delfis Mulla oli kanssa ekassa kierrossa kaikki mahdolliset raskausoireet (kuviteltuja tai todellisia). Kai se kroppa tuntee sitä, mitä haluaa... Sitten tipuin kovaa ja korkealta, kun täti tuli.
 
apsu itse tuota ovulaatiota bongaankin lämpöjen avulla.ja oon itellä ainakin selvästi erottanut sen lämpöjen romahtamisen oviksen aikoihin, samoin sen, että nouseeko lämmöt vai ei.. lämpöjen nousemisen jälkeen oonkin sitten vaan mittaillu, että pysyykö ne korkeammalla vai tippuuko takaisin normaaliksi...
 
SiniviuhkaElikkä ihan oikein olet toiminut. anteeksi jos tuntui näsäilyltä :) . Itse vaan muistan aluksi kun palstaa luin kun kaikki aina mainitsivat oletetuiksi raskausoireiksi korkeat lämmöt, niin jälkeenpäin itselle selvisi että se ei ole oire ennenkuin vasta luteaali vaiheen jälkeen ja silloinhan menkatkin ovat jo oikeesti alkaneet jos ei raskaana ole.

Mulla tässä kierrossa noi rinnat turpeni heti tosta oletetusta oviksesta. Elikkä sekään ei mulla ole raskaus oire...mälsää. Kaikki perinteidet oireet on mulla ihan normaaleja menkkojen odotus tuntemuksia.

 
Hei!

Noista lämmöistä, mulla nous lämmöt oviksen jälkeen sinne 36,6-36,8 paikkeille. Eikä ne vielä oo sen korkeemmalle noussu. Et siitä ei oikeastaan voi sanoa mitään et onko raskautunut vai ei... siis joillain se lämpöily, eli se et esim. mulla menee yli 37, tulee monilla raskauden aikana vasta myöhemmin. :) Tajuskohan kukaan mitään? :LOL:

HaLPe :hug: perskules!!! :kieh: Kuinka se kehtas sinne tulla se täti?!

Niin, sori kun mä täällä vielä hengaan. En osaa mennä kokonaan pois. :ashamed: Mä teen sen sillai pikkuhiljaa.... =)
 
EM ei se mitn :)

jauhetaan ny niistä lämmöistä vähä vielä lisää, että mulla kun on normaalisti lämmöt jotain 36.5, nii oviksen aikoihin menee lähemmäs 36 tai hieman alle ja sitten jos ovuloin, niin nousee sinne lähemmäs 36.8, joskus jopa yli 37....sellasissa kierroissa missä lämmöt ei nouse ollenkaan tuonkaan 36.5 yli, niin tiedänpä melkein, ettei tainnu ovulaatiota olla ollenkaan..
tajuskohan tosta mitään kun niin paljon tuli numeroita :D :D
 
Kiitos ElinaMaria ja MissMindy!

se, että en jaksa kaikille kommetoida...enkä muista..en loukkaannu jos joku ei kommentoi mun juttuja..meitä on niiiiiiin paljon täällä..oon väsynyt nyt tähän hommaan..jos sallitte ja jos pystyn niin pidän tauon ja tuun vasta oviksen jälkeen takas..nyt siis tuntuu siltä..stressaan liikaa..pitää viedä ajatukset muualle..
:hug: voimia kaikille :heart:
 
Nibbe Minäkin poltan,mutta eiköhän me päästä siit ero sit kun plussat pärähtää!

Jenpen Noita ihan pimeitä ihmisiä o kyl oikeesti maa täynnä, eikä ikinä osaa niistä etukätee sanoa.. :( Ja tosiaan ku kysyit eikö oo ketää ketä ei ois kihlois tai naimisis. niin minä EN ollut viel parii viikkoo sit ja nyt kovaa vauhtii menos naimisii ens kesänä... :O :D
Ja
Halpe Voi sua! Isot isot halit. :hug: Tiedän että se tuntuu pahalta... Mellä mennää sillee nyt kolmannessa kierrossa että tulee jos on tullakseen uskotaan sen toimivan meillä paremmin kun kumpikaa ei stressaa ovista tai mitää. Pupuillaa muutenki jokatoinen päivä ellei joka päivä :D
 
voi paska Halpe ja miss mindy :hug: Liian kauan ootte teki ollu tässä pinossa, haluisin teidän jo sinkauttaa tuonne odotuspuolelle. enskierrossa sitte *rakentaa katapulttia*

Tupakkakeskusteluun: joo kyllä mä uskon että se onnistuu, ku tietää että on pakko. saas ny nähä, ku kaks mun kaveria on polttanu raskausaikana, ja niitten kaverit samoin, niin montakohan kertaa mä saan kuulla että "kyllä sä nyt voit tulla tupakalle.." *valmiiks vihanen*
ei se lopettaminen välttämättä "naks" vaan onnistu, niin kiva sitte jos muut ei kannusta ollenkaan...
mä vaan en osaa kuvitella mitä muutakaan mä tekisin jos en polttais... onneks mies on luvannu jo että se ei kotona polta mun raskausaikana, ja toivoisin että heittäs sen nuuskanki mäkeen...

Halpe muuten hei otanko mä sut kokonaan listalta ja laitan taustalle, vai halutko pitää vielä tietos tossa vaikk mä tiiän että sä kumminki tuut kurkkimaan niitä ennen ovisaikoja :D

ja Delfis lämpimät tervetulot joukkoomme!
 
Kysymys: kun te sanotte että pupuilette ainaki joka toinen päivä, niin miten? tai siis meneekö se ihan ittestään vai ootteko te silleen "tänään olis muuten se päivä.." vai mitä?

vinkkejä otetaan vastaan :saint: meillä kun tuo mies on laiskemman puoleinen sänkykammarissa, ja ei tykkää jos mä oon kovasti "tyrkyllä" eli se pikkasen vaikeuttaa... varsinki oviksen aikoihin kun mä en oikeen pysy housuissani. muutenkaan ei tykkää että mä pukeudun "sillä lailla" jne jne...semmonen vähän vaikeempi tapaus... :ashamed:
 
Nibbler kiitos paljon!

Tänään tuli oksukin, mutta ei uskalla toivoa liikoja.
Yksi oire vielä lisää: Nännit aina sisäänpäin mutta nyt ajovalot ollu päällä kohta 2vrk melkein putkeen.... On tää rasittavaa.. Miks ei voi olla vieläkin herkempiä testejä?! :D
 
nibbler Meillä ei oikeestaa enää puhuta et ois nyt "se aika". Aluksi kun alettii yrittää niin minähän olin ihan neuroottinen asian suhteen että on pakko saada nyt monta kertaa kun on ovis. Mutta nykyään se menee silleen et kummatkin haluaa toisiaan niin paljon että eipä tarttee pyydellä. :D
Eilen just tein Miehelle ruokaa ja olin ostanut viiniäkin ja tehnyt salaattia, polttanut hempeän levyn soimaan ja sytyttänyt kynttilöitä ympäri kämppää. Tunnelma oli TAATTU! Syöminen jäi toiselle sialle. :D
 

Yhteistyössä