~[Esikoisesta Haaveilevat]~

bb ai, teillä tykätään tollasista romanttisista asioista? :D :)
mua taas itseäni ällöttää tommoset :D :D onneks ei oo mieskään yhtään romanttinen..oon just niitä akkoja, jotka tykkää piereskellä ja juoda kaljaa ilman sen suurempia hienosteluja :D
 
Siniviuhka :LOL: hahaa, tunnistan itteni jotenki! tai ei ihan mä oon tämmönen että yhtenäpäivänä mä oon ku mikäki diiva ja kulen kukittamassa kämppää, sytyttelen tuoksukynttilöitä ja teen manikyyrejä, seuraavassa hetkessä mä oon ronski mahanräkivä autonrassaaja tyttö :D

mies on meistä se romanttinen. ei sillä että se mitään romanttista useinkaan tekis, mutta se tykkäis kovasti just semmosesta kynttiläillallisista, mikä meillä itseasiassa eilen oli :D laitetiin sisäfileet paistumaan eilen puoli kakstoista yöllä, ku ei ollu muuta tekemistä. kyllä me sit keksittiin myöhmmin mitä vois tehä ;)

mies päätti muuten meille papin näin off topiccina.... mutta sitä kosintaa tässä vielä odottelen...
 
G Meillä yritetään pupuilla joka toinen päivä. Mies kyllä innostuu, mutta mä en aina ole niin innoissani. Oviksen aikaan kyllä, ettei mene ohi, mutta muuten ei. Kyllä me välillä lasketaan, että nyt olisi aika. Välillä silloin pupuillaan ja välillä ei.

Meidän ristiin menevät työajat välillä haittaa, kun ei olla kunnolla samaan aikaan kotona.
 
nibbler joo mullakin toi romanttisuus on hyvinkin kausiluontoista :p musta saattaa olla ihan kiva näin viikonloppuisin pötkötellä vierekkäin sängyssä tai muuta vastaavaa, mutta useimmiten arkena oon just sellanen, joka vetää röökiä kuin korsteeni ja klimppii päälle :D tykkään räiskiä pyssyillä ja oikeasti juoda kaljaa :D välillä mun tutut sanookin, et tekis mieli kuikata mun pöksyyn ja varmistaa sukupuoli :LOL: :LOL:

tänään vaan tuntuu taas sille, että alkaa "pää seota" ja tekis mieli leipoa pullaa tai sämpylöitä ja olla oikea elovena-vaimoke :D :D
 
Siniviuhka No Harvoin meillä on tolleen romanttista. Yleensä Mennää kyl sänkyyn nukkuun ja toinen kysyy "tekiskö mieli" Ja sitten revitäänki jo vaatteita ja sen jälkeen nukkumaan. :D nyt sattui olee, piristystä joskus. :D Me vaan tykätään seksistä ehkä enempi nyt kun halutaan siitä se seurauski. :D
 
sompio meillä kans nuo työvuorot haittaa menoa. varsinkin kun se on lähes poikkeusketta niin että toisella on iltavuoro kun toisella aamu...sit mulla vielä viikonloppuisin on töitä... pitää olla nopee :D

Siniviuhka niin aivan! just semmonen pullantuoksukohtaus, mulla tulee se erittäin vahvana joulun ja kevään aikoihin.onneks mies on vähän samaa luokkaa ja nää kohtaukset menee vuorotteluna :D

Babyb seksi muuten ON kivaa! varsinkin jos ei osaa aatella että "ei kai tätä nyt näin tehä" välillä on kyl kauheen vaikee keksii mitään uutta ja jännää.
mut se tässä vauvatehtailussa onkin parasta, että seksiä saa ja pitääki harrastaa, ja samalla on hyvä koittaa keksii jotain uutta ja erikoista. ehkä vähän makaaberiakin :D
 
nibbler eikä muuten rajoitu pelkästään pullaan, vaan saattaa tulla himo tehdä ihan vaan jotakin, se himo saattaa kohdistua esim. himoon kokata jotain suurtöistä ruokaa, pestä vessaa jne :D
sit oon kans kova vetää herneitä nenuun, jos mies ei huomaa, vaikka just tota vessan pesua :LOL: :LOL: :LOL:
 
siniviuhka... se on tosiaanki raivostuttavaa jos ukko ei huomaa ku on hinkannu jotain ihan simona. etenkin just se vessa! tai site jotain hyvin pientä, kuten ovenkahvojen kiillostu jos jää huomaamatta niin ei hyvä heilu! :kieh:
 
me ollaan tänään ton miehen kanssa oltu niin löysiä koko päivä noustii sängystä kahdelta kun vaan oli niin ihana maata vierekkäin koht pitäis varmaa pistää pakaste pizzat paistumaa ja kattoo leffaa... :D Arskan Junior on koneel niin kaipa sen vois kattoo näin vauvakuumeilun aikaan.

Oireitakin ilmaantunut: Tupakka tekee pahaa ja koko ajan väsyttää ja nännit on kipeet, mut ne voi kyl viitata tädin saapumiseenkin. :/
 
nibbler ja siniviuhka mä oon kans sellanen et jos mies ei tarpeeks ylistä ja kehu jos oon tehny jotai tai sitten ei huomioi ollenkaan vedän herneet hyvin herkästi nenään. :D Että osaa ärsyttää jos on vaivalla siivonut asunnon ja järjestänyt kynttiläillallisen tjtn niin mies sanoo tyyliin "Aha kiitos" tai vaan pussaa... Sillon yleensä sanon et "teeppä sit ite parempi"
 
nii "että erra on hyvä ja tekee ite ruokansa!" :D
mä taas niin harvoin teen kotona mitään "emännällistä" että se kerta kun mä sen teen ja mies huomaakin että mä oon tehny, niin se kyllä ylistää, ja se ylistää niin kovaan ääneen että ei aina tiiä että piruileeko se, vai koittaako se ehkä jopa kouluttaa mua?! :D
 
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa!!!
Oikein paljon onnea plussanneille erityisesti ElinaMarialle Ja pahoittelut tädin yllättämille :hug:
Ja olihan täällä BBkin kihloihin mennyt, onnea kovasti siitä.

ON: viime viikolla ovis päiviä vieteltiin. Nyt on sormet ja varpaat ristissä.
Muuta erikoista ei ole tapahtunutkaan tauon aikana. Ja viimekierron kemiallisesta haavat nuoltu puhtaiksi ja elämä hymyilee jälleen. :D pari suhteemmekin on saanut uutta puhtia makkarin puolella. Molemmilla on hyvä mieli siitä, että kroppamme toimii toivotulla tavalla!
 
kuulkaas naiset ootte laittanu vaihteeks tosi paljon tekstiä!! huumorikin on kukkinu, oon täällä nauranu väärällään esim noita Sinikan kalja ja piereskelyjuttuja :D itekin tunnistan itsestäni ajoittaisen äijän... =)

HaLPe olen pahoillani :hug: mielessäni häivähti tuo mahdollisuus kun kerroit ettei viiva vahvene. minullehan kävi pari viikkoa sitten samoin. koita jaksaa :hug:

ja nibbler kysys seksijuttuu. meillä on tuo mies sisäistäny ton joka toinen päivä meiningin. alankin epäillä onko tyyppi käyny lukemassa jotain huuhaata netistä. ei meinaa millään suostua harrastaa joka pvä, ku välillä yritän. sillä on joku vaihe menossa :/ ja baby butterflytä lainaten, mennään yleensä sänkyyn ja sit toine kysyy harrastetaaks seksii tai sit pyytää toista tekee jotai kivaa itellee ja siit se lähtee. tai sit jos ollaa samaa aika suihkus ni se on melkeen tiedos mitä tapahtuu ;) aamuseksiä on ollu viimeks joskus ennen kesää tai alkukesäst en ees muista.. :'( ei vaan saada aikataului sopii sillee kivasti et kerittäis touhuu aamusta. mies menee aamul töihin ja mä kouluun, ja viikonloppuna ku mies vapaalla ni mä menen tosi usein töihin..

kylläpäs mä avautusin.. :heart:
 
Onnea ElinaMarialle ja muille plussanneille :flower:

Ajattelin vaan tulla ilmoittamaan että ei tullut meille sitä plussaa tästä hoitokerrasta. Negan testasin tiistaina ja menkat alkoivat perjantaina. Täällä on sitten koitettu parsia tätä naista kokoon. Mutta uusi kierto ja uudet hoidot edessä. Jaksettava se vain jotekin on.

Voimia kaikille!
 
Oottepa te olltu taas ahkeria kirjoittajia :) Ja jos menee viestit "väärin", antakaa anteeksi.. Vaikea aina pysyä perässä.

Halpelle pahoittelut tädin ilmaantumisesta. Kyllä se siitä ensi kierrossa muuttuu tummemaksi :hug: :hug:

Tohon kyselyyn kuinka usein ja kuinka romanttisesti meillä harrastetaan seksiä, voisin sanoa niin, että mä teen useinmiten töistä tultuani ovis testin ja sitten jos siihen mitään ilmaantuu ilmaisen asian suoraan miehelle. Viikonloppusin voi panostaa vähän eri tavalla kun meillä ei ole noita työaikojen tuomia ongelmia. Mutta ei me mitään super-romanttisia olla, kynttilöitä meillä ei juurikaan poltella... :LOL:

Eikä muuten olla naimisissa tai kihloissakaan. Mä aina tasaisesti yritän vongata, mutta ei se oikein ota tuulta purjeisiinsa... Mutta toivottavasti tuo kulta hautoisi salaa jotain ihanaa... Musta olis kiva kyllä osoittaa kaikille kuinka tosissaan ollaan :heart:
 
Siniviuhka mutku tahtois :'( tiedän et mieski tykkää mut se menee ennemmi röhnöttää sohvalle viikonloppuaamuna ku jää mun kans peuhaa.. tai no mä aiemmin nousen ku se.. mut.. :/

Veena olen pahoillani puolestasi :hug: uuteen hoitoon rutkasti voimia :heart:
 

Yhteistyössä