kuulkaas naiset ootte laittanu vaihteeks tosi paljon tekstiä!! huumorikin on kukkinu, oon täällä nauranu väärällään esim noita
Sinikan kalja ja piereskelyjuttuja
itekin tunnistan itsestäni ajoittaisen äijän... =)
HaLPe olen pahoillani :hug: mielessäni häivähti tuo mahdollisuus kun kerroit ettei viiva vahvene. minullehan kävi pari viikkoa sitten samoin. koita jaksaa :hug:
ja
nibbler kysys seksijuttuu. meillä on tuo mies sisäistäny ton joka toinen päivä meiningin. alankin epäillä onko tyyppi käyny lukemassa jotain huuhaata netistä. ei meinaa millään suostua harrastaa joka pvä, ku välillä yritän. sillä on joku vaihe menossa :/ ja
baby butterflytä lainaten, mennään yleensä sänkyyn ja sit toine kysyy harrastetaaks seksii tai sit pyytää toista tekee jotai kivaa itellee ja siit se lähtee. tai sit jos ollaa samaa aika suihkus ni se on melkeen tiedos mitä tapahtuu
aamuseksiä on ollu viimeks joskus ennen kesää tai alkukesäst en ees muista.. :'( ei vaan saada aikataului sopii sillee kivasti et kerittäis touhuu aamusta. mies menee aamul töihin ja mä kouluun, ja viikonloppuna ku mies vapaalla ni mä menen tosi usein töihin..
kylläpäs mä avautusin.. :heart: