~[Esikoisesta Haaveilevat]~

JenPen
Johanna :hug:

apsu Kuulostaa aina niin ihanalta kun jollain on useita koiria, itsekin haluaisin.. Mitä koiria sulla on?

yöperhonen- ja Siniviuhka oon miettinyt ihan samaa, nimenomaan tuntuu ettei kukaan kommentoi kenenkään juttuihin, haleja ja onnitteluita lukuunottamatta. Täällä on kyllä niin paljon ropissut plussia, että taitaa olla pieni kirjoittajakato myös... :D

ON: Mulla on nyt oviksen aika käsillä kaiketi, jos sitä nyt edes tulee... Testaillu tikuilla viime maanantaista lähtien, eilen ja äsken näkynyt haalea viiva joka ohjeiden mukaan on nega. Tänään päivällä klo. 11 tein kuitenkin myös ovistestin, jossa viiva tuli yhtä tummaksi kuin kontrolliviiva. Illemmalla klo. 17 viiva taas haalea, voiko olla että ovulaatio näkyisi noin vähän aikaa testissä? Kun siinä pitäisi otollista aika pupuilullekin olla se 36 tuntia, niin luulisi että näkyis hiukan kauemmin...
 
JenPen onnea ovisplussasta =) siis voihan se lh-huippu mennä ohi todella nopsaan.. aatteles jos oisit tehny vaan yhden testin per pvä.. tai sit pissa oli laimeampaa iltapvällä... lh-huippuhan kertoo vaan siitä, et nyt ois munasolulle aika irrota. nyttenkun pupuilette ni simot on asemissa jahka munasolu saapuu munatorveen :p
 
JenPen
Mäkin kieltämättä aika paljon juttelen eläimistä kun täällä on aika paljon koiraihmisiä.... :ashamed: Tuntuu välillä että kun juttelee/kyselee neuvoja itse aiheeseen liittyvistä jutuista, limoista tms. niin ei koskaan saa mitään vastausta, vaikka niitä vartenhan tää kai enimmäkseen on. Eläinjuttuihin sen sijaan aina...

Nibbler Mulla oli viime kierrossa samanlaista, muistaakseni kierron (tai oletetun kierron) loppupuolella kun luulin joka kerta et nyt lorahti verta pöksyihin ja kunnolla... :x Valkkaria se sit vaan oli joka kerta... En usko et olis ovisoireita, eikö sillon pitäis olla sellasta "limasempaa" ja kirkkaampaa valkkaria?
 
JenPen
Talvis Sitähän minäkin, kauhistelin jo nyt että testejä kuluu älytön määrä, mutta ens kierrossahan mun on pakko käyttää vähintään kaks testiä päivässä.... Tulee kalliiksi tää TJOTTAILU mitä me siis harrastetaan :LOL:
Me ollaan kyllä pupuiltu joka päivä (mitä kyllä itekseni kauhistelin, kun eikö joka toinen päivä olis parempi raskautumisen kannalta), että eiköhän siellä muutaman simo köki odottelemassa jos tämäniltainen pupuilu tulee jo myöhässä :D Ei huivttais tänään, ku mies on ollu ku perseeseen ammuttu karhu koko illan heidän perheen riitojen takia, mutta jospa sitä vähän lämmittäis... Tärkeän projektin nimissä :heart:

nibbler Kiitoksia :hug: Jaa säkin olet näköjään tupakoitsija! Meinaatko että käy lopettaminen helposti aikanaan? Pakkohan se on ku seinään lopettaa sitten jos raskausoireita tulee... Kauan oot polttanut?

bb Ikävä ilta, onneks ei teille kuitenkaan käyny mitään!
Me oltiin keskiviikkona pienessä pubissa istuskelemassa kun oli arkivapaat meillä (känniääliöistä tuli mieleen), ja pöytään liitty yhtäkkiä kaks oikeen mukavan tuntusta miestä. Olin siis liikkeellä mieheni ja hänen veljensä kanssa. Miehet siinä jutusteli ja joivat jotain, ja yhtäkkiä kaivoivat minigrip-pussin täynnä jotain nappeja ja popsivat niitä viinan kanssa oikein olan takaa kumpikin. Yrittivät kaupata meillekin, jolloin mies hääsi ne pöydästämme.. Aivan henkilökunnan silmien alla kaiken kukkuraksi levittelivät pillereitään, eikä paikka mikään räkälä ollut. |O
 
kiitos JenPen, plussaonnea myös sulle kunhan ensin ovistelet!

mä taidan nyt siirtyä taustailemaan, on sen verran paska fiilis :ashamed:
tiedän kyllä jo nyt, etten pysty olee lukematta teiän ihanuuksien kuulumisia.

Mukavaa weekendiä :wave:
 
plaah..en taida viitsiä taaskaan kirjoitella tänne mitään kummempia, käyn kyllä lukemassa teiän kirjoittamat, mutta ainakaan näin ennen ovista en viitsi mitään typeriä offtopic-juttuja kirjoitella omasta navastakaan..
 
JenPen kuinkas vanhoja miehes kanssa olittekaan? tuo jokatoinenpvä-taktiikka on katsos niille hiukan vanhemmille miehille jo, joilla ei spermantuotanto välttämättä ole 20v nuoren miehen luokkaa. eikö tärkeintä kuitenkin ole hauskat touhut ja yhdessäolo miehen kanssa? jos riidat kalvavat miestäsi eikä hän oikein lämpene touhuille, niin varmasti eilisissä simoissa on vielä virtaa :heart: ties vaikka olisivat jo tehtävänsä tehneet ;)
 
Voi johanna, hyvää taukoa, vaikka sitten kävisitki täällä lueskelemassa, heitä edes välillä omiakin kuulumisia! Kyllähän sen paskan fiiliksen ymmärtää... kun itse on jo maansa myynyt kun ei ekan ovisplussan jälkeen tärpännytkään... :ashamed: Mutta toivon sulle kuitenkin parempaa kiertoa tähän kuukauteen!!! :hug: Hyvää viikonloppua!

Ja homehtunut valkovuoto... Tjaaa ah...no, siinä kai oli vanhaa verta niin se näytti vähän sellaselta ruskea harmaalta...oikeasti musta näytti välillä enemmän harmaalta, ja siinä vaiheessa alko jo vähän oksettaan...siks kuvittelin että homehtunut vuoto vois näyttää juuri tuolta...onneksi sitä ei ole sen jälkeen tullut, en ole tuollaiseen koskaan aiemmin törmännyt :x

 
JenPen
Talvis Mies on 26 ja itse 24. Ajattelin et kaipa sieltä jotain tulee silti vaikka joka päivä touhuttaiskin... :D Toivottavasti olisivat jo tehneet tehtävänsä! Nyt on niin kova menkkamainen särky selässä, että mahtaako tämä nyt olla sitä ovulaatiota itseään.. En tiedä.
Tärkeintähän se yhdessäolo tietysti on =) Taidan vaan olla niin tohkeissani tästä jutusta, kun toivon niin kovasti että plussa tulisi jo lähikuukausina.. :heart:

Niin tästä asunnosta, me asutaan 40 neliön kämpässä... :/ Olenhan mä täällä lukenut niitä juttuja, että tosi moni on saanut vauvan yksiössä ja paljon pienemmässäkin ja pärjännyt. Ite vaan haluaisin nyt äkkiä isompaan... Kun meillä on asunto ollut kiikarissa jo keväästä saakka ja se on luvattu meille vapautuvaksi, mutta kun ei yhtään tiedä koska. Voi mennä 2 kk tai 2 vuotta... Siinä on vaan se, kun saisimme sen ainakin 40 000 euroa markkinahintaa halvemmalla ja asunto on juuri sellainen mitä halutaan.
 
JenPen eikös se munarakkulan puhkeaminen aiheuta sitä jomotusta... :) nyt vaan runsaasti puhureita siihen suuntaan!! toki meilläkin mennään suht tjot-linjal kun ei poppaksii oo kaytössä, ja asennekin PYRITÄÄN pitämään siinä linjassa, mut silti toivotaan/toivottiin pikaista tärppiä :hug: nooo, oot ihan oikeassa että pieneltähän teiän asunto kuulostaa. mutta kyllä te ehditte sinne suurempaan kun on kyytiläinen matkassa. toisaalta on superinhottavaa ootella unelmien kämppää ikuisuuksia. onpa hankala tilanne :/ sitä keksii sitten jonkin väliaikaisen ratkaisun, tai sitten miettii onko enää todennäköistä että sen asunnon saatte.

tuli vaan mieleen ku taas kerran täti ja hänen miehensä etsivät suurempaa asuntoa ja löysivät unelmien asunnon.. ja hyvältä paikalta hyvästä kaupungista hyvällä hinnalla ostajaan nähden. asunto oli luvattu ja moneen kertaa meinattiin kirjoja tehdä. myyjänä oli vanhempi mieshenkilö (sillä oli siis älytön lukaali joku 7h kerrostalossa, kaks huoneistoa yhdistettynä kaikkine herkkuineen), niin hänen poikansa ei antanu isänsä myydä.. odottivat puol vuotta täti ja mies että myisivät.. tais poika olla ite asunnon perään.. antoivat loppujen lopuks sit olla ja ostivat toisen..
 


Ihan pakko Finulta kysyä koirasta, kun olen irlisten suuir fani...? Minkä ikäinen ja minkä verran jo on painoa? Onko teille ensimmäinen irlanninsusikoira? [/quote]


Juu siis ensimmäinen irkku, muita koiria on ollut monta vuotta ja tämmöisestä isosta jättiläisestä olin aina haaveillut ja nyt sitten päätin vihdoin sen toteuttaa:) painosta en tiedä mutta pentu täyttää ensi tiistaina 12vk.
 

7.9.2008

Minnie-....................kp 74/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 59/??............................yk 2
Terhi82...................kp 54/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 49/30............................yk 4
Santtuli...................kp 47/27-57.......................yk 4

Marshmallow...........kp 40/23-26.......................yk 2
Hope22...................kp 38/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 34/26..............................yk 1
Liunu.......................kp 31/29-30.........................yk 2

kiharapää...............kp 29/32-35..........................yk 12
katalin....................kp 28/28................................yk 1
yöperhonen-..........kp 27/29.................................yk 7
nibbler....................kp 26/28................................yk 15
Humu82..................kp 26/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 26/29-34...........................yk 2
DeviLiah.................kp 25/35.................................yk 3
toivova-84..............kp 25/25-29...........................yk 2
Apsu.......................kp 25/31-41...........................yk 5
Baby Butterfly.........kp 25/28-31...........................yk3
kaz.........................kp 24/26?...............................yk 2
Louvre....................kp 22/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 21/33-??...........................yk 6
Delfis......................kp 21/28................................yk 1
Nera-85..................kp 20/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 20/23................................yk 2

Lumikeiju.................kp 19/29...............................yk 5
JenPen....................kp 19/28...............................yk 2 (T)
salmiakkitassu........kp 17/28..............................yk 2
Sompio....................kp 16/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 16/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 16/28...............................yk 1
Talvis......................kp 15/30...............................yk 5
Hemuli1981............kp 13/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 12/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 12/30..............................yk 6
Piglet......................kp 10/27-..............................(taustailee)

kukkaiskeiju............kp 9/34-39.......................yk 3
Heinu......................kp 7/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 6/26-29..........................yk 8
Kuumeilija...............kp 4/26-41..........................yk 8
asty........................kp 4/28-42............................yk?
johanna83..............kp 2/32-40........................yk 6
Miss Mindy...............kp 1/33-35........................yk 3
HaLPe.....................kp 1/23-27...........................yk 8
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?
 
JenPen joo olen tupakoitsija :ashamed: mutta siihen on hyvä syy! *seliseli*
oon polttanu noin askin per kaks-kolme päivää 14-vuotiaasta ja en oo koskaan yrittäny lopettaa. vähentää olen ja siinä onnistunutkin, nyt se vaan oh vähän huonolla hapolla.

ei siinä muu auta ku lopettaa kylmästi sitte ku on raskaana. se ajatus on itäny mun päässä jo 16-vuotiaasta että silloin se on lopetettava eikä mitään muttia, niin eiköhän se ... eiköhän se mene...

ON: mä söin aamupalaa heti ku heräsin. tätä ei oo tapahtunu ikinä! joo ja mä näin unta että plussasin. ihana tunne.
mieski on niin ihana tänään... vielä :kieh:
 
huomenta!

nibbler, huomasin että mun kohalta puuttuu toi yk. Jos sen haluut laittaa sinne niin se oli yk7. :)

Ja kyllä se onnistuu.... se röökin lopettaminen. Mä poltin jonkun 7 vuotta, ja aktiivisesti 10 tupakkaa päivässä ehkä kuuden vuoden ajan. (+ tietty baarireissuilla meni aina vähintään aski) Kun silloin eka plussa napsahti testiin ei tehny ees vaikeeta se lopettaminen. Usko pois, sitten se on helppoa kun on tarpeeksi hyvä syy. Toivottavasti sullakin pian napsahtais se plussa niin pääsisit eroon tupakasta! Nii, ja olishan se muistakin syistä aika hienoa saada plussa.... :D

 
Jenpen meillä on tällaisia sekiksiä tämä meidän kolmen koiran lauma. Partasuisia koko poppoo, roduista ei niin tietoa. Löytyy isoa ja pientä. :heart:

Halpe voi harmi että pamahti kuukautiset paikalle! Jaksamisia taas uuteen kiertoon! :hug:

Jee mä sain FFssä ovulaation ajankohdan aamulämmöistä ehkä selville. Mullahan on siis ollut vaikeeta paikantaa sitä heittelevän kierron takia. Nyt olen viime kierron lopusta joka aamu kello 6:40 mitannut unesta herättyäni lämmöt, siis kyllä mulla soi viikonloppuisinkin herätyskello. :) Näyttäisi että se olisi ollut kp22 kohdalla eli noin 36 päivän kierto tulossa. Jos siis se paikkaansa pitää. Saapi nähä. :hug:
 
Pakko liittyä mukaan kun hetken taustaillu B) Tämä on aivan huippupaikka vuodattaa tunteitaan.
Nyt on yk1 ja pari vuotta itse kärsiny kuumeesta. Nyt vihdoin ja viimein miehellä samat oireet :LOL:

Nyt siis kp 21/28 jännityksellä odottelen, oisko muka voinu heti onnistua. Kaikki mahdolliset oireet löytyy, vai tekeekö tahtovan mieli tepposensa? :LOL:
 
HalPe voihan harmi :| ei voi mitään, nyt vaan uutta yritystä putkeen! :hug: :hug:

Delfis tervetuloa! ja miksikäs ei, kyllähän täällä on sellaisiakin käynyt, joilla on plussa napsahtanut heti ekaan yritykseen.. tuoltapa ykkös-sivulta näet sen plussanneiden listan, niin sieltä voit katsoa myös niitä yrityskertoja :)


..mikäs hitto minun muniksia vaivaa, eilen ja tänään on väännelly ihan kunnolla..eikai vaan joku tulehdus!?

ihan huippua kun ei enää edes tuhruta milläänlailla, niin pääsee "pitkästä aikaa"
:LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä