~[Esikoisesta Haaveilevat]~

JenPen
Talvis Toivon tosiaan et se jomotus oli sitä, paheni aika kovaksi illan mittaa vielä. Nyt on kyllä panostettu pupuiluun ja sen ajankohtaan niin paljon, että jos täti tulee parin viikon päästä niin pettymys on kyllä kova! Tyhmähän se on jo tokalla kerralla plussaa odotella, mut kuitenkin...
Toi on meidän isän asunto mitä odotellaan vapaaksi, ja sillä taas on avokkinsa kanssa kauhee jahkaaminen mihin ne muuttaa ja muuttavatko yhteen ja millaseen taloon muuttavat ja koska jne jne jne jne...... Siksi kestää. Jospa raskausuutinen vähän vauhdittais niitten muuttopuuhia.. :whistle: He kun ovat itse meidät ylipuhuneet sen asunnon ostamaan, joten siksi ärsyttää moinen jarruttelu juuri kun saivat meidät innostumaan ko. kämpästä. No, ollaan kyllä kateltu muitakin, mutta kun hinnat on niin hirveän korkeella. :|

Mäkin olen ajatellut että hyvästä syystä se tupakoinnin lopetus onnistuu varmasti, vaikka mies sanoo etten kuitenkaan pysty lopettamaan plussan ilmaannuttua. Mä en voi mitenkään ymmärtää niitä jotka lapsensa terveyden vaarantaa polttamalla yhtäkään tupakkaa raskauden aikana, että itse lopetan kyllä aivan varmasti. nibbler Ajattelepa miten typerä tilanne mulla on, kun alotin talvella tässä 23-vuotiaana yhtäkkiä tupakoinnin ja nyt on hankala lopettaa... Sä sentään olet polttanut jo kauan joten se on ymmärrettävää, mut kuka idiootti alottaa tupakoinnin tässä iässä.... :ashamed:

HaLPe :hug: Noi on kamalia noi haamut, pahoittelut täältä! Ja rentouttavaa taukoa, tuuhan kertoilemaan oviksen jälkeen kuulumisia :hug:

baby butterfly Ihanaa, millaset häät suunnitelmissa??
Mekin oltais ainakin miehen halusta menossa jo ens kesänä naimisiin, mutta luulen että isomman asunnon ja uuden auton osto sekä mahdollinen lapsi tuovat sellaisen loven kukkaroon ettei ihan heti häitä ole tiedossa... :( Mulla niin iso suku ja halutaan perinteiset häät, että ei ihan halvalla selvitä. Toki olen miettiny pitäiskö mennä vaan maistraatissa naimisiin ja pitää ne kunnon juhlat myöhemmin, kun niin joudutaan kuitenkin tekemään aikanaan (itse en kuulu kirkkoon, hääkirkossa siis tulee pelkkä siunaus). Meillä ei sukunimestä ole kiinni, pidän itse oman nimeni kun meitä on vain 7 kappletta jäljellä :) Ja lapsi saa minun nimeni myös.

delfis Tervetuloa! Jaa sulla aiheutti pillerit hulluutta :D

Onko täällä muilla muuten tullu jotain oireita pillereiden lopettamisesta? Mä olen huomannu nyt kahden kierron aikana noi hirveät kivut oviksen aikaan (huomattavasti pahemmat ku tädin tullessa), naama kukkii ku teini-ikäisellä ( :x ) ja seksihalut lisääntyny huomattavasti.. Tosin ne jakaantuu vähän ikävästi, että puolet kierrosta pyörii seksi mielessä jatkuvasti, puolet kierrosta taas ei voisi vähempää kiinnostaa...
 
Heinu siis joulua odotellessa.. ;)

taaskaan en muista kuka kertoi. oli käyny kosmetologilla ja se oli sanonu että ovulaation aikaan suun lähelle tulee näppy. mul on nyt kp 15, ovis tod näk parin pvän päästä ja SUUN VIERESSÄ ON NÄPPY!! :D
 
JenPen
nibbler Meillä ainakin mies joka on niin toivottoman iltauninen, niin lämpeää kun tulen vaikka kesken unien jotain pientä tekemään. Mun mies ei myöskään mistään kauheesta viettelemisestä tai pukeutumisesta innostu, lähinnä vaan ihan tavallisesta hyväilystä ja sellasesta kun ollaa lähekkäin. Ja ettei oo mitään paineita. Me ollaan nyt ihan vitsinä heitetty kumpikin tosta ovulaatiosta, että nyt on pakko pupuilla jatkuvalla syötöllä.. :D Mut ei tosissaan kyllä siihen tyyliin että "Nyt on ovulaatio, pakko yhtyä".
Munkaan mies ei oo mikään huippuaktiivinen tapaus, monta päivää menee kevyesti ilman seksiä. Nyt saattaa olla et se on vaan niin innoissaan kun mulla pillerit aiheutti haluttomuutta viime kuukaudet ja sit ku oltiin monta kuukautta eri työvuoroissa niin ei oikeasti ollut aikaa seksillä oikein koskaan.
 
JenPen mulla oli kanssa tollasia samanlaisia tuntemuksia kun lopetin laastarien käytön (sama vaikutus kuin pillereillä, mutta kivemmat käytössä mun mielestä). Naama kukki kun konsanaan teini-vuosina ja tuli aivan ihmeellisiä tuntemuksia. Mieleen tuli heti sellanen ajatus, että näinkö tän pitäis mennä.
 
JenPen et oo edelleenkään tyhmä, jos toivot plussaa. :heart: tekis mieli sanoa, et nyt ois hyvät tsäänssit onnistumiseen, mut jos ei onnistukaan.. siks en sanokaan vielä mitään :) joo no jos se teiän ukkon asunto ni varmasti vauvauutinen hiukan vauhdittaa heidän toimiaan.. ;) ajattelin että onko joku tuntematon tai kaukaisempi sukulainen...

pillereiden lopetus sai aikaan ainakin limatuotannon runsastumisen alakerrassa melkein koska tahansa, menkat hiljalleen muuttuvat runsaammiksi niin kuin ennenkin. myöskin finnejä tulee herkemmin ja niitä syviä finnejä, nytkin yks kipee selässä :( ja hiukset rasvottuu simonopeaa!!

nyt oon ihan katkipoikki meen nukkuu ->
 
Talvis selkeä oviksen merkki, mullekin tulee sellanen supermegalomaaninen paise suun viereen ja sen ilmestymisen jälkeen menee pari viikkoa kun täti on tullut. Nyt siis pupuilemaan :)

Ja tossa mun edellisessä viestissä ei sitten pitänyt olla mitään hymiötä. Amatööri liikenteessä taas :ashamed:
 
JenPen mikä ajaa 23 vuotiaan aloittamaan tupakan polton? :eek: =) meillä on ilmeisesti myös samat miehet, just tollanen on mun mies kans! se on vähän niinku nainen jo näin sovinistisesti saan sanoa naisvaltasessa pinossa :LOL:

Veena :hug:
 

8.9.2008

Minnie-....................kp 75/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 60/??............................yk 2
Terhi82...................kp 55/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 50/30............................yk 4
Santtuli...................kp 48/27-57.......................yk 4
Marshmallow...........kp 41/23-26.......................yk 2

Hope22...................kp 39/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 35/26..............................yk 1
Liunu.......................kp 32/29-30.........................yk 2
kiharapää...............kp 30/32-35..........................yk 12

katalin....................kp 29/28................................yk 1
yöperhonen-..........kp 28/29.................................yk 7
nibbler....................kp 27/28................................yk 15
Humu82..................kp 27/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 27/29-34...........................yk 2
DeviLiah.................kp 26/35.................................yk 3
toivova-84..............kp 26/25-29...........................yk 2
Apsu.......................kp 26/31-41...........................yk 5
Baby Butterfly.........kp 26/28-31...........................yk3
kaz.........................kp 25/26?...............................yk 2
Louvre....................kp 23/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 22/33-??...........................yk 6
Delfis......................kp 22/28................................yk 1
Nera-85..................kp 21/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 21/23................................yk 2
Lumikeiju.................kp 20/29...............................yk 5
JenPen....................kp 20/28...............................yk 2 (T)

salmiakkitassu........kp 18/28..............................yk 2
Sompio....................kp 17/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 17/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 17/28...............................yk 1
Talvis......................kp 16/30...............................yk 5
Hemuli1981............kp 14/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 13/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 13/30..............................yk 6
Piglet......................kp 11/27-..............................(taustailee)
kukkaiskeiju............kp 10/34-39.......................yk 3

Heinu......................kp 8/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 7/26-29..........................yk 8
Kuumeilija...............kp 5/26-41..........................yk 8
asty........................kp 5/28-42............................yk?
johanna83..............kp 3/32-40........................yk 6
Miss Mindy...............kp 2/33-35........................yk 3
HaLPe.....................kp 2/23-27...........................yk 8
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?
 
laitoin ton listan tuohon, ku mulla on huomenna ihottava vuoro jolloin en kerkee kauheesti koneella olla... ai siis niin että mä voisin listaa päivittää ees jotenkuten oikein ja sekoomatta...

ihanaa ku nyt oon iltavuorossa yhteentoista ja sitte pitää olla täällä taas huomenna pirtenä kello 9.00 :headwall:
 
nibbler nyt vasta katoin tota listaa tarkemmin ja huomasin, et teillä on menossa yk 15. Ootteko käynyt tohtorin pakeilla? Oot saattanut kertoa sen jo joskus, mutta mulla on mennyt se ohi. Jaksatko kertoa uudestaan?
 
Meillä tosiaan vaikuttaa tuohon pupuiluun se, että teen jatkuvaa iltavuoroa ja mies jatkuvaa aamuvuoroa. Eli nukutaan aina kyllä yöt vierekkäin, mutta mies saattaa nukkua kun mä tulen ja mä nukun sitten taas aamulla, kun mies lähtee. Viime viikolla kyllä oltiin molemmat jostain syystä hereillä viideltä ja pupuiltiin aamulla. Mä tykkään aamuseksistä, mutta ei useinkaan jaksa. Viikonloppuisin sitä kyllä usein harrastetaan :D

Illalla pupuiltiin ja huomasin siinä, että olit rinnat tosi arat. Josko sattui sopivasti oviksen aikaan :D Laskennallisesti voisi ollakin, mutta tikulla en saanut mitään näkyviin. Tosin se oli se hemmetin digi. Onneksi oli tänään viimeinen testipuikko ja saan sitten ens kiertoon tilata sieltä nettikaupasta. Vaikka mitään seuraavaa kiertoahan ei tule, koska tässä kierrossa plussataan :heart:
 
Sompio meillä on sieltä kotitesti.fi:stä sellasia tikkutestejä, ei liuskoja. Oon käyttänyt niitä nyt yhdessä kierrossa ja toimi ihan kivasti. Siis siinä mielessä, että sain viivoja näkyviin :)

Mutta toivon tosiaan, että niitä ei tarttis enää kenenkään meistä tilata. Annetaan jonkun muun pitää sitäkin putiikkia pystyssä ;)
 
tohon tupakkakeskusteluun kannan korteni kekoon minäkin, eli poltan itsekin..nykyään en oikeastaan edes paljoa, jonkun alle 10 päivässä.. ja kuten moni muukin on sanonut, niin plussatessa loppuu se kessuttelu ihan varmasti! ja mies on puhunut samoja puheita, että hänkin vois koittaa ainakin lopettaa. aika hassua sinänsä, että vaikka oon polttanu jotain 7v ( joo'o, se on ikään nähden todella pitkään! ), niin siitäkin huolimatta voin olla vaikka kokonaisen päivän polttamatta yhtään tupakkaa, jos tarve vaatii. ja varsinkin, jos on jotakin mielekästä tekemistä, niin en edes huomaa tupakantarvetta..

ihanaa kun tuo lista on noin söpö, tolleen jotenkin hempeän romanttinen :D ( jaa kuka täällä taas herkistelee!? ;) :D ) mukavaa katsoa, että ei oo kuitenkaan ihan listan alimpana ja mukavaa katsoo et hitsi, mäkin nousen kohta ton "ekan etapin" yli ja sit bongaan taas ovista :) :)
 
Heinu joo alettiin käydä gynellä tässä keväällä, ja se on päättäny selvittää mikä mulla on.
mulla on ultrattu munikset ja kohtu joka kerta ku oon siellä käyny ja sitte on otettu eri verikokeita ja kolme kiertoa sitten tehtiin aukiolotutkimus, ja samalla tutkittiin miehen siittiöt sillain silmämääräisesti. olin molemmilta puolelta tukossa ja ne aukastiin sitte siellä.

nyt menossa siis kolmas kokonainen kierto sen aukiolotutkimuksen ja huuhtelun jälkeen, joten tavallaan "viiimeinen" mahdollisuus tulla raskaaks (oletuksena että 1/3 hoidon läpikäyneistä raskautuu ekan kierron aikana) sitte aletaan miettiä vaihtoehtoja...
 
nibbler mä vaan kyselin siitä syystä, että kiinnostaa kauheesti mitä kaikkia veilä voi tehdä. Me ollaan meinaan hyvin lähellä teidän yk:ita, että et ole yksin :hug:

Päätettiin eilen miehen kanssa, että jos ei marraskuun loppuun mennessä oo tapahtunut mitään, hakeudutaan tarkempaan analyysiin. Mä kävin tossa heinäkuussa gynellä ja sillon se katto ultralla kohdun ja munasarjat sekä otti perusverikokeet. Niissä ei ollu mitään ihmeellistä, mutta mä oon miettinyt tota mahdollisuutta, että mullakin olisi tukossa paikat. Sitten on tietysti ton toisen osapuolen liikkuvuus, määrät ym. Meillä kun ei toi avokki ole mitenkään kauheen innostunut käymään lääkärissä. Senkin takia sovittiin, että seuraavan kerran mennään yhdessä.

Mistä toi tukkeutuminen johtuu? Osaatko sanoa?
 
niin ja tupakkakeskusteluun voin osallistua sillä tavalla, että en ite polta mutta mies polttaa kyllä. Oon yrittänyt saada sitä lupaamaan mulle, että lopettaa jos plussa tulee testiin :D

Vielä ei oo tarttenu painostaa mitenkään erityisesti... :(
 
heinu suosittelen ehdottomasti että ensin tarkistakaa ne simpat. se ei muuten oo mikään mukava kokemus se aukiolotutkimus :) mulla oli siitä paikat kipeenä kauan sen jälkeenkin. joissaki paikoissa ne huomaa sanoa että ottaa buranaa ennenkuin siihen tutkimukseen menee, mutta mulle ei huomattu vihjastakkaan. se kipu oli jotain todella hirveetä! :eek:

se gyne sano jotain että se tukkeutuminen olis vaan semmosta paksumpaa limaa joka estäis munasolun kulkua... tai jsp.
 
Mua kanssa kiinnostais käydä ultraamassa värkit että miltä siellä näyttää vaikka yritys onkin vasta alussa. nibbler minkälainen se aukiolo tutkimus on?

Täällä ois kaupan räkätautia ja aah niin ihanaa virtsistä jos joku kaipailisi. Luulisi ettei tämä kierto ole ollut hirveän optimaalinen uuden elämän alulle laittoon. Harmi sinänsä, täytyy nimittäin tämän kierron jälkeen odotella ensi vuoden puolelle.

 
nibbler tätä tää mun uneni tiesi :) mä oon koko ajan sanonut kotona, että on paljon helpompi tarkastaa ne simpat ensin, kun lähteä tarkastamaan mun tilannetta yhtään enempää. Miehet on vaan niin hankalia välillä... :|

Eilen muuten tulin "ulos kaapista" ja kerroin kotona, että kirjottelen teidän kanssa. Sain sellasen hiljasen hyväksynnän asialle. Sanoin, että mun ei tartte sitten niin paljon purkautua sulle, kun voin täällä pohdiskella asioita.
 
JenPen No meillä tullaan menee hyvin halvalla ainakin yritetää. Tosin vieraita on satasen verran kun on vain ne tärkeimmät. PERKule kun kummallaki pitää olla läheinen ja iso suku... :kieh: Mutta sinänsä tuuri että kaverit on kampaajia ammatiltaan ja muutama leipurikondiittori kaveri lupas että tekee pelkkien aineiden hinnalla vaikka mitä sinne häihin... Silti tulee meeen kuitenkin nelisen tonnia siihen että saa kaiken tehtyä vaikka tekee kaiken mitä tehdä voi niin itse... Nyt täytyy alkaan säästää palkasta osaa vaan sivuun reippaasti että saadaan kaikki valmiiksi. Jos nyt joku menee pieleen niin sitten ei mennä naimisiin tänäkesänä kesä se on 2010:kin. :) Mutta koitetaan saada toimimaa tänäkesänä kuitenkin. :)
 
heih... täällä väsynyt mutta onnellinen hauvavauvan äippä :)
sain miehen ylipuhuttua, että ostettiin koira. Pieni jack russelin terrierin ja mäyräkoiran vauva. Sanoin, että kun en saa vauvaa, niin haluan edes hauvavauvan :)
ja se siihen sitten heltyi... <3
 

Yhteistyössä