~[Esikoisesta Haaveilevat]~

Sompio mä olen onnistunut tavallaan "huijaamaan" gyneä. Siis sillon kun kävin (heinäkuussa) se luuli edellisen käynnin kirjausten perusteella, että ollaan yritetty jo vuosi. Katto siis ihan kiltisti kaiken ja ne verikokeet kuuluu kuulemma perustesteihin jos lapsettomuus tutkimuksia aloitellaan. Gyne oli myös valmis laittamaan lähetteen naisten klinikalle laajempiin tutkimuksiin, mutta en ite sillon vielä halunnut. Tämän jälkeen gyne toivotti onnea ja sanoi, että ei vuosi vielä mikään pisin mahdollinen aika ole.

Mutta nyt siis oma deadline raskautumiselle on marraskuu ja sen jälkeen haluan ehdottomasti tarkempiin tutkimuksiin.
 
Siniviuhka ota itse vaan yhteys, sillä tavalla saat ainakin mahdollisimman pian ajan. En ole itse koskaan nauttinut tuollaisesta huolenpidosta terkkarin puolelta, johtuu varmaan pääkaupunkiseudusta... :(
 
Siniviuhka Juu, en mäkään ole tottunut, että joku kutsuisi. Itse kannattaa huolehtia.

Heinu Eihän se toisaalta iso maksu olisi tarkistuttaa tässä vaiheessa. Siis perusjutut gynellä. Täytyy vaikka ensi kiertoon varata. Odottelen nyt sen papa-tuloksen. Kun voi johtaa joihinkin toimenpiteisiin, kun valkovuoto on pikkasen erikoista ollut.
 
Siniviuhka Mä olen käynyt yksityisellä ja ei ne taida edes aina varatessa kysyä syytä. Sanot vaan, että gynelle varaisin ajan. Nettiajanvarauksessa kone kysyy syytä. Mutta silti lääkäri aloittaa, että milläs asialla tulit. Että ihan sama, mitä sinne koneelle laittaa...
 
Heinu tosta "huijaamisesta" oon puhunut yhden ystävän kanssa, et mistä ne lääkärit sen tietäis kuinka kauan on yrittäny..ystävä ehdotti, jos mäkin huijaisin, mutta ei, EN IKINÄ! tiiän itekin, että siellä on varmasti jonossa ihmisiä, joilla on oikeasti akuutimpi tarve tutkimuksille, niin tuntuis kyllä aika pahalle riistää sit joltakulta sellaiselta ihmiseltä mahdollisuus oman huijauksen takia.. :| :/
 
Siniviuhka ja Heinu Mä olen ainakin niin huono valehtelemaan, että en muistaisi, enään että olen huijannut. Puhuisin itteni pussiin alta aikayksikön enkä sitten kehtaisi siellä enään naamaani näyttää.
 
Sompio kannattaa varata vaan aika, ei tartte meitä kaikkia nettitohtoreita uskoa... :) Eikä se oikeesti maksanut mitenkään hirveesti. Sai ainakin hetkellisen mielenrauhan ja sittenhän siinä ultrassa näkyy jo moniakin tätä hanketta hankaloittavia tekijöitä.

Naurettiin vaan yhden kaverin kanssa, että ei tää ollut ihan se ultra missä ois toivonut ekan kerran käyvän :LOL:
 
Mun mielestä on ihan ok "huijata", koska sieltähän voi paljastua mitä vaan ja kaikilla lapsettomuusklinikoidenkin sivuilla on se juttu, että tutkimukset kannattaa aloittaa jos epäilee jotain. Ja kävin yksityisellä, joten ajattelin myös asian niin, että maksan tästä kuitenkin niin mulla on oikeus pyytää vaikka mitä tutkimuksia.

Tässä siis pieni puolustus puheenvuoro :) :)
 
Heinu tossa asiassa oot kyllä ihan oikeassa, että parempi ois havaita mahdolliset ongelmat jo hyvissä ajoin.. itsellä vaan jotenkin tuntuu pahalle ajatella, että sysäänkö jonkun toisen syrjään sillä, että olen suunapäänä menossa tutkimuksiin näinkin vähillä yk:illa.. :p siksi en sitä vielä ajankohtaisena pidäkään.

jokatapauksessa soittelen sinne gynelle päin loppuviikosta, jos ei nämä munis/alavatsa kivut ole siihen mennessä loppuneet..
 
Mä näin viimeyönä unta että mun pikkusisko oli raskaana ja itte en vaikka oltiin siinä jo kauan yritetty, painajainen...

Ovis oli ja meni kait, himoja ja oviskipuja oli mutta limoja ei samallailla kuin viime kierrosta joten tiedä sitten ovuloinko ollenkaan. :/ Yritystä kyllä on ollut tosin viikonloppuinen tallinnan reissu kavereiden kanssa hiukka hankaloitti peiton heiluttelua. Mutta oishan siinä sitten mahdolliselle kersalle kerrottavaa että sut pistettiinkin alulle tallinnan laivan hytin vessassa. :LOL: Nyt sitten piinaillaan taas pariviikkoa. :p
 
Heinu siis oikeest on oviksen merkki? nyt mua kiinnostaa iha hurjasti mihi se perustuu ja miks se tulee suun lähelle eikä vaikka ottaan?

(.) vittu mies on urpo. ei sitä vauvaa voi saada jossei jotain asialle tee! meillä on ollu viimeks kp 13 seksii ja jos tänään on ovis ni mahdetaanko ehtiä... taidan olla niin vittumainen etten anna koko loppukiertoon... eilen illalla ku TAAS mentiin vaa suoraa nukkuu ni ensin ei ees nukuttanu ku ajattelin et hitto, nyt ois pakko, mut jos toi äijä tekis aloitteen... ite oon iha kuolemankyllästyny pakkeihi sängys jo.. no eipä tehny enkä minäkää. tissit ei o enää yhtää arat.

taidan ekaa kertaa tätiviikol ihan vaan aikuisten oikeesti odottaa niitä menkkoja. :(
 

9.9.2008

Minnie-....................kp 76/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 61/??............................yk 2
Terhi82...................kp 56/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 51/30............................yk 4
Santtuli...................kp 49/27-57.......................yk 4
Marshmallow...........kp 42/23-26.......................yk 2
Hope22...................kp 40/30...............................yk 2

Heksu76..................kp 36/26..............................yk 1
Liunu.......................kp 33/29-30.........................yk 2
kiharapää...............kp 31/32-35..........................yk 12
katalin....................kp 30/28................................yk 1

yöperhonen-..........kp 29/29.................................yk 7
nibbler....................kp 28/28................................yk 15
Humu82..................kp 28/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 28/29-34...........................yk 2
DeviLiah.................kp 27/35.................................yk 3
toivova-84..............kp 27/25-29...........................yk 2
Apsu.......................kp 27/31-41...........................yk 5
Baby Butterfly.........kp 27/28-31...........................yk3
kaz.........................kp 26/26?...............................yk 2
Louvre....................kp 24/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 23/33-??...........................yk 6
Delfis......................kp 23/28................................yk 1
Nera-85..................kp 22/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 22/23................................yk 2
Lumikeiju.................kp 21/29...............................yk 5
JenPen....................kp 21/28...............................yk 2 (T)

salmiakkitassu........kp 19/28..............................yk 2
Sompio....................kp 18/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 18/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 18/28...............................yk 1
Talvis......................kp 17/30...............................yk 5
Hemuli1981............kp 15/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 14/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 14/30..............................yk 6
Piglet......................kp 12/27-..............................(taustailee)
kukkaiskeiju............kp 11/34-39.......................yk 3

Heinu......................kp 9/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 8/26-29..........................yk 8
Kuumeilija...............kp 6/26-41..........................yk 8
asty........................kp 6/28-42............................yk?
johanna83..............kp 4/32-40........................yk 6
Miss Mindy...............kp 3/33-35........................yk 3
HaLPe.....................kp 3/23-27...........................yk 8
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?


 
ok, mä vaihan postaustani. se on maailman haalein roskishaamu!

ite aiheutettu tosin, mutta silti. mun ihan eka roskishaamuni! kai seki on jo saavutus vaikka mitään ei tarkoitakkaan.se oli ensin tauskaakin valkosempi viiva, ja nyt siihen on tullu vähän väriä... katotaan jos se tummuu mä koitan ottaa siitä kuvan...
 
Talvis Meillä kanssa oli nihkeetä raskastelu oviksen aikaan. Muuten kyllä mies ehdottelee harva se päivä. Ja kyllä se lasta haluaa tosi paljon, että en tiedä mikä siinä mätti oviksen aikaan. En tiedä stressasinko mä asiaa, koska olin aika kiukkuinen koko viikonlopun. Ehkä ei sitten ollut niin hyvät lähtökohdat hempeillä.

nibbler Nolo kysymys :ashamed: Onko roskishaamu siis varma nega? Että se tulee sen testiajan lukemisen jälkeen vasta näyttöön? :hug:
 
Hei, kun täällä taitaa hoitajia olla enemmänkin. Mä olen kanssa ajatellut lähihoitajan uraa. Minkälaista olisi opiskella nyt aikuisena, eli onko työn ohessa mahdollista vai kokopäiväisesti koulun penkille? Mä olen nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja. Saisikohan siitä jotain hyvitystä?
 
Sompio no mä just etin ketjuja tolla haulla, ja siinä oli ehkä yhellä tarkottanu plussaa, ja sitte monet kirjotti että se on "monella tarkottanu raskautta", että en tiiä. mut monet oli sitä mieltä että se ei mitään tarkota. aattelin ehkä laittaa kyselyn pystyyn että jos roskishaamuja ei muuten tule ku vaan sen kerran niin tarkottaako se sitten että plus verrattuna siihen kun niitä tulee paljon. mutta kuten huomaat on pieniä ongelmia ymmärrettävän kysymyksen muotoilussa :D

mut kyllä mä ton negaks lukisin. toi tosiaan on ehkä maailman haalein viiva ikinä!
 
Rinnat on tosi arat. Otin äsken pyyhkeen ja saunatakin suoraan narulta. On aika karheet näin pesun jälkeen, mutta voi juma, kun ei pystynyt rintoja kuivaamaan! Hitsit, kun ei ole niitä ovistikkuja. Viikonloppuna oli jo rinnat arat, mutta nyt nää on kyllä tosi arat!
 
Talvis voihan hitsi, ihan kun oisin lukenu omaa tekstiä tosta miehen pihtaamisesta. meillä ei olla harrastettu seksiä taas pitkään aikaan myös..oisko ollut joku kp 27, ennen menkkoja siis..mies vaan pihtaa ja pihtaa, oon koittanu puhua asiasta sen kanssa, mutta tuloksetta. ( ja ennen kuin joku sanoo, et se pettää, niin ei muuten petä! ) viime yö ja tää aamu on ollut yhtä sotatannerta kun oon huutanu sille naama punaisena, et miten se meinas lapsen saada kun ei oo laitettu värkkejäkään yhteen pitkään aikaan..

vitun miehet! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :'( :'(
 

Yhteistyössä