~[Esikoisesta Haaveilevat]~

Siniviuhka, mulla on aivan sama... oon aina vaan niin asennoitunu siihen että se täti sieltä tulee, niin ei satu niin paljoa.. vaikka ainahan se, ainakin omalla kohdalla, pahalta tuntuu.! viimekertainen ainakin.... jotenkin vaan jaksaa yrittää uudestaan. sanoin miehellenikin, että meille sitä lasta ei vaan kai ole suotu kun ei se tunnu sieltä tulevan.!! :(
 
tässä vaiheessa voivat jotkut naureskella partaansa, että mitä hittoa, eihän se yk8 edes ole paljoa..eipä se kyllä olekaan, tässä pinossa se vaan tuntuu erityisen julmalta toikin luku jo, kun kuitenkin täältä on plussannu hyvin paljon niitä "ekakertalaisia"... :|
 
anteeks talvis että en ollu sua aikasemmin huomannu! oli vähän hämminkiä töissä, niin mä en ollu skarpimmillani :saint: tervetuloa takaisin listoille.

Siniviuhka :hug: toi puudutus on tuttu tunne. toivottavasti tää kierto ois teille nyt SE! mä en enää enskierrossa halua nähä sua :D *kaikella ystävyydellä*

tervetuloa nas..tim..atroona olipas vaikee nikki :LOL:
 
MissMindy kyllä se siitä vielä plussaksi muuttuu. Toivoa on niin kauan kuin täti ei tuu kylään :) Kovasti plussapuhuria seuraavaan testiin ++++++++ :whistle:

Siniviuhka Tiedän ton tunteen...Tätä keskustelua (ja sitä aikaisempaa jo) seuranneena oon huomannut sen, että moni on plussanut tosi nopeesti. Mutta täytyy ajatella niin, että todennäköisyys on meidän kaikkien puolella. Tän te varmaan kyllä tiedättekin, mutta luin jostain että 90% pareista raskautuu ensimmäisen vuoden sisällä.

ON: Mä ainakin petyn joka ikinen kerta ja varsinkin kun en koskaan uskalla testata ennen odotettua tätin ilmestymispäivää. Asetan itelleni aina sellasen testipäivän millon saan testata. Ja koko tänä aikana eli viime vuoden marraskuusta, oon testannut kolme kertaa... Kierto kun heittelee 26-31 pv välillä.

Mä en tiedä voinko toivottaa ketään tervetulleeksi, kun itekkin ilmottauduin tänään joukkoon mukaan :LOL: Mutta tilaahan täällä on varmasti meille kaikille.
 
Pahoittelut tädin saaneille! Onnea plussanneille ja extra paljon onnea haamuilijoille että ne siitä vahvistuis! ja tervetuloa uusille!
Täällä on ollu hieman rankkaa, pappan meni pois ja torstaina olis hautajaiset.. Ja koulun paineet painaa päälle..mut eteenpäin on vaan puskettava!
Tänään tuli vv:n joukossa hieman punaista..
 
Montakohan kertaa tässä on kirjoittanut tuon samantapaisen lauseen, kun kerralla lukee monta sivua tekstiä ja muistaa vaan, että jollain on täti myöhässä, joku testasi negan jne. Ei muista kenenkään nimiä mitä kenellekin tapahtui.
 
Kivaa, että muitakin uusia on innostunut kirjoittamaan.

Ja kivaa, että te vanhatkin jaksatte kirjoittaa. Kaikille kovasti onnea, että tuuli veisi odottavien puolelle.

:hug: kaikille sitä tarvitseville
 
markka :D sun seksihalut kertookin oviksesta, mun halut näköjään kohdistuu aina pahimmoilleen tädin vierailun ajaksi..
phuuh, leviää pää, sekä ylä-, että alapää kun tekee mieli seksiä niin kovin :kieh: :kieh: :kieh: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
DeviLiah sinulle äärettömän paljon :hug:

ja Tervetuloa uudet :wave:

Itsellä ei ole uutta kerrottavaa, kierto jatkuu... ei ole saanut lääkäriin aikaa tilattua, kun töissä olen joutunut olemaan aamusta iltaan joka päivä. Vauvahaaveet pitkittyvät, mutta onneksi on aikaa :heart:
 

3.9.2008

Minnie-....................kp 70/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 55/??............................yk 2
Terhi82...................kp 50/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 45/30............................yk 4
Santtuli...................kp 43/27-57.......................yk 4

johanna83..............kp 38/32-40........................yk 5
Marshmallow...........kp 36/23-26.......................yk 2
Miss Mindy...............kp 36/33-35........................yk 2
Hope22...................kp 34/30...............................yk 2
Emiliana...................kp 32/28-33.......................yk 5
Heksu76..................kp 30/26..............................yk 1

Kuumeilija...............kp 27/26-41..........................yk 7
Liunu.......................kp 27/29-30.........................yk 2
asty........................kp 26/28-42............................yk?
kiharapää...............kp 25/32-35..........................yk 12
katalin....................kp 24/28................................yk 1
yöperhonen-..........kp 23/29.................................yk 7
nibbler....................kp 22/28................................yk 15
HaLPe.....................kp 22/24-27...........................yk 7
Humu82..................kp 22/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 22/29-34...........................yk 2
DeviLiah.................kp 21/35.................................yk 3
toivova-84..............kp 21/25-29...........................yk 2
Apsu.......................kp 21/31-41...........................yk 5
kaz.........................kp 20/26?...............................yk 2

Louvre....................kp 18/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 17/33-??...........................yk 6
Nera-85..................kp 16/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 16/23................................yk 2
JenPen....................kp 15/28...............................yk 2
Lumikeiju.................kp 15/29...............................yk 5
salmiakkitassu........kp 13/28..............................yk 2
Sompio....................kp 12/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 12/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 12/28...............................yk 1
Talvis......................kp 11/30...............................yk 5

Hemuli1981............kp 9/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 8/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 8/30..............................yk 6
Piglet......................kp 6/27-..............................(taustailee)
kukkaiskeiju............kp 5/34-39.......................yk 3
Heinu......................kp 3/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 2/26-29..........................yk 8
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?
 
kopsaan toisesta ketjusta, ku ei jaksa kirjottaa uudestaan.:ashamed:

(.) eilen sisko selitti että sillä oli semmonen tunne tullu että mä oon raskaana :D pari päivää on ollu alavatsalla semmonen "menkat tulee ihan just nyt" olo. just semmonen tasan samanlainen tunne kuin vähän ennenkuin vuoto alkaa. istuin toissayönä pöntölläki odottamassa sitä vuotoa, mut ei tullu. sitte eilen yöllä tuli alavatsalle semmonen olo kuin (ja tää kuullostaa hämärältä ) alavatsalle muodostuis semmonen kuori ku kilpikonnilla on :LOL: tosi hämärä olo oli.
niin ja eilen kerran tuntu semmonen pistos alavatsalla, niinku oviskipu. en tiiä sitte mikä se oli varmaan jotain ilmaa vaan.

sit tulee semmosia kylmiä hetkiä, että vaikka laittaa pitkähihasen hupparin päälle ja menee peiton alle niin ei auta. kädet on ihan kylmät ja koko kroppa vaan värisee.

eli ei oikeestaan mitään selvää oiretta. täällä on ulkonakin niin kylmä että en yhtään ihmettele jos värisen kylmästä :)
 
Huomenta!

Tervetuloa uusille :flower:
:hug: tädin yllättämille ja muillekkin sitä tarvitseville. Etenkin Sinikalla, Talvikselle ja ElinaMarialle teille olisin kyllä suonut plussan :)

Ajattelin, että unohdan kaikki kp:t ym ja aika hyvin muuten oon onnistunu, mut sain mun serkulta paketin ovistestejä :LOL: hän ei niitä ite tarvi kun on tukevasti raskaana :D
yritän olla tikuttelematta, ehkä ensi kierrossa sitten vois tikuttaa.

Kävin muuten vyöhyketerapiassa ja se terapeutti sanoi, että vyöhyketerapia on hyvä vaihtoehtoinen hoitokeino lapsettomuuteen! Kysyin, että tuntuuko niissä heijasteissa, että olis tukkeutumia munasarjoissa tms, niin ei kuulemma tuntunu ja sit se sanoi että hänellä sellanen tnne, että tun raskaaksi piankin :eek: !! No en minä kyllä tuosta mitään sen kummepaa alkanu haaveilemaan ,onneksi. Ajattelin kyllä mennä uudestaankin sinne, oli aian ihanaa. Kerran oon aikasemminkin käyny ja mulla ainakin auttanu! Varsinkin niska-hartia seudun ongelmiin. Mutta joo, minä palaan takas taustailemaan ja käyn täällä aina lueskelemassa teidän juttuja ja tietty välill kirjottleenkin jotain. Plussatuulia! ++++++++++++++ :whistle:
 
Nibbler Hmmm.."epäilyttäviä" oireita, jospa jospa jospa.... ;) Mietin tota omaa lämpöä et se on kyllä aikataulullisesti paska homma jos ovis oli vasta tuossa viime lauantaina (eikä muuten pupuiltukaan yhtään). Mut täytyy varmistaa asia ens kierrossa. Kuukautiset alkaa ihan parin päivän sisään, se on varma. Entiset merkit on selvät eikä pienintä toivoakaan ole.
Siniviuhka Voi harmi!! Ja kaikille muillekin negan testanneille; kyllä se harmittaa olipa yrityksia 1 tai 10, joka kerta sitä kuitenkin toivoo. Toki sitten kun yrityksiä alkaa olla enemmän niin V-käyrä nousee korkeammalle. Ja kyllä mä ihmettelen noita heti ekasta kerrasta raskautuneita! Nibbler vielä tolla sun tilastotäsmennyksellä niin ei pitäs olla ihan helppoo vaan joillakin on onni matkassa...
Elinamaria Sama vika. Minä olen nyt päättänyt haluta lapsen ja haluan raskaaksi... hmmm mielellään HETI! *pilkettä silmäkulmassa*
 

Yhteistyössä