~[Esikoisesta Haaveilevat]~

Johannalle ja emilianalle :hug: minultaki! On se negan testaaminen aina yhtä pyllystä! Pettymyksiä ku joutuu kokemaan monta peräjälkeen nii siinä on kyllä kestäminen ja taas uudelleen itsensä tsemppaaminen.

Täällä päässä ei minkäänlaisia tuntemuksia minkään suhteen. Tosin on nii järjettömän inhottava flunssa, et tuntuu ku pää ois täynnä räkää eikä henkikää kulje kunnolla. Sillon ei oikee jaksa miettiä mahassa olevia tuntemuksia tai niitä ei oo kyllä ollukaan.
Sain mie kuitenki sen mieheni viikonloppuna kellistettyä. :D Et nyt sitte vaan ootellaan ja ootellaan... tosin ihmetyttää kyllä miksi mun kierto on nyt alkanu venymään ja venymään pitemmäksi, ku aiemmin se oli nii mukava tuo 29 päivää...

JenPen
ElinaMaria Osanottoni tuohon keskeytykseen... Kamalaa, ja vielä noin pitkällä :'( Toivottavasti teillä nyt tärppäis pian, että saisitte syliin saakka vauvan.
Onko toi rakenneultra vakio joka raskaudessa?

JenPen
Myös negan testanneille :hug:

ON: Mulla alkaa kaiketi ovispäivät lähenemään (tosin ei tähän kiertoon oo paljon luottamista). Tänään tikuttelin ekan kerran, muta vielä ei ollu edes haaleeta viivaa. Pelkään et ovis olis menny viikonloppuna ohi kun oltiin mökillä, mut tuskinpa se niin aikasin olis ollut. En voinu siellä ruveta noilla tikuilla ja pissalla läträämään kun oltiin isolla porukalla jne... Ei oli päässy pupuilemaankaan.

Mikäs muuten KP:llä tilanne täälä hetkellä? Ootko ovista bongannu? Sun pitäis hommata kyllä niitä tikkuja! =)

JenPen kiitos. :) Kyllä siitä nyt oon jo toipunut kohtalaisen hyvin. Viime kevät meni kyllä ihan ohi ja kesäkin aika pitkälle... pikkuhiljaa toivutaan. Joo, rakenneultra on kaikilla aina siinä suurinpiirtein puolivälissä raskautta.

no voihan jehna :| äskeisen vessareissun myötä voin pyörtää yllä mainitut sanani ja todeta, että tuhrutan vaaleanpunaista limaa.. :|

ja tiedättekös mille näyttää kaakaopurkki levitettynä keittiönlattialle? tiedän itse ainakin :D kävi nimittäin äsken niin, että kurkottelin ko. purkkia ylähyllyltä ja hurautin tiputtaa sen purkillisen päälleni ja ympäri lattioita :D :D

Kävin pari tuntia sitten hammaslääkärillä, kaksi viisaudenhammasta poistettu! Kyllä pelotti, taisin vähän täristäkin siinä tuolissa, mutta taas sattui ihana hoitsu kohdalle, joka poskeani silitteli ja rauhoitteli :heart: Ihanan helposti tuo toimenpide sitten kävikin, ei sattunut yhtään! Olin jo aivan varma, ettei puudutus kestäisi tollasta ronkkimista :LOL: Helpotuksen huokaus siis ja heti tänne avautuminen. Nyt odottelen vain puudutuksen loppumista, särkylääkkeen olenkin jo ottanut eikä vielä missään tunnu...

JenPen
Siniviuhka Kaakaopurkista pitkin lattioita en tiedä, mutta perunajauhoista mökin lattialla kyllä... :D Oltiin kaverin mökillä porukalla ja meidän koira oli mukana, ja sillehän oli tietysti tullut tylsää yöllä kun tylsät ihmiset vaan nukkuivat: Avaamaton perunajauhopaketti oli haettu tiskipöydältä ja levitetty pitkin lattioita, ja voin kertoa että niin hieno jauho ei kovin helposti lähde lakasemalla lattioilta...

Voiko toi punertava vuoto muuten olla merkki oviksesta? Vai muistanko ihan väärin...? Täällä kun oli niitä jotka osaavat oireista bongata oviksen ilman tikkujakin. Mulla on nyt se aika kun ovista odotellaan tosiaan, ja hiukan punertavaa limaan tullut tänään. Oli kyllä jonkinmoisen tulehduksen oireitakin aiemmin (hiiva- tai bakteeritulehdus), voisihan johtua siitäkin.

JenPen: en ole hankkinut niitä testejä, kun en halua alkaa stressaamaan niiden kanssa.. En halua vielä.. Saatan vielä jossain vaiheessa hankkia.. Katsotaan vähän myöhemmin.. Nyt yritän vain panostaa muuhun elämän osa-alueisiin vähän suuremmalla innolla.. Tälläkin hetkellä olen Vantaalla koulutuksessa..

KP

:hug: Tädin yllättämille ja negan testanneille.

Kukaan ei kai tässä välissä ollut plussannut. Muuta kuin ovista, onnittelut niistäkin.

Ensi viikonloppuna se olisi taas itselläkin ovis edessä. Saa nähdä malttaako olla tikuttelematta. Oli jotenkin viime kuussa niin masentavaa, kun en sitä ovista bongannut tikkuun. Jos heiluttelisi vain peittoa ahkerasti :D Meidän piti mennä viikonlopuksi kyläilemään, mutta onneksi siirtyi. Olisi ovis mennyt pian hukkaan.

:hug: emilianalle negasta...turhauttavaa...

Mä tilasin taas r-testejä, jotta voisin tos joku päivä testata negan jälleen..tilasin myös tos viimeviikolla erikokoisia kankaisia terveyssiteitä, jos tossa viikoloppuna niitä jo tarviis..alavatsaa nippapailee ja samalla lailla on nippaillu ennenkii..plussaattehan työ ees??

2.9.2008

Minnie-....................kp 69/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 54/??............................yk 2
Terhi82...................kp 49/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 44/30............................yk 4
Santtuli...................kp 42/27-57.......................yk 4

johanna83..............kp 37/32-40........................yk 5
Marshmallow...........kp 35/23-26.......................yk 2
Miss Mindy...............kp 35/33-35........................yk 2
Emiliana...................kp 31/28-33.......................yk 5

Heksu76..................kp 29/26..............................yk 1
Kuumeilija...............kp 26/26-41..........................yk 7
Liunu.......................kp 26/29-30.........................yk 2
asty........................kp 25/28-42............................yk?
kiharapää...............kp 24/32-35..........................yk 12
katalin....................kp 23/28................................yk 1
yöperhonen-..........kp 22/29.................................yk 7
nibbler....................kp 21/28................................yk 15
HaLPe.....................kp 21/24-27...........................yk 7
Humu82..................kp 21/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 21/29-34...........................yk 2
DeviLiah.................kp 20/35.................................yk 3
toivova-84..............kp 20/25-29...........................yk 2
Apsu.......................kp 20/31-41...........................yk 5

kaz.........................kp 19/26?...............................yk 2
Louvre....................kp 17/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 16/33-??...........................yk 6
Nera-85..................kp 15/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 15/23................................yk 2
JenPen....................kp 14/28...............................yk 2
Lumikeiju.................kp 14/29...............................yk 5
salmiakkitassu........kp 12/28..............................yk 2
Sompio....................kp 11/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 11/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 11/28...............................yk 1
Talvis......................kp 10/28...............................yk 5

Hemuli1981............kp 8/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 7/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 7/30..............................yk 6
Piglet......................kp 5/27-..............................(taustailee)
kukkaiskeiju............kp 4/34-39.......................yk 3
Siniviuhka...............kp 1/26-29..........................yk 8
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?

peesaan nibberiä =) mä aion tänään hakea ittelleni puikot ja lankaa ni voin kutomiseen purkaa ahdistuksen... ja töiden jälkeen kunnon lenkki tekee hyvää kun eilen tuli raivotar sekottamaan mun hormonit... :kieh: :LOL:

kiitti Talvis. :) Ei mulla muuten mitään hätää oo mutta kun ärrrrsssssytttäää! Periaatteessa on mahollisuus vielä olemassa, et jos ovis onkin ollut myöhemmin, mutta en mä siihen hirvesti jaksa uskoa. Päräytän huomenissa varmaan yhen negatestin ihan huvin ja urheilun kannalta. ;) Olis kiva vaan saada selko tähän touhuun.... :ashamed:

Huomenta rakkaat!!

Täällä ei vielä tätiä näy!!! millähän mie nyt sit testaisin ku kaverin piti mulle antaa yksi herkkä testi et saisin aamupissasta tehtyä mutta tarviiki sen itte ja mie en jaksas noita apteekin testejä ostella...

noh jos nyt kattelee huomiseen... 35 on kyllä ollu aina mun pisin kiertoni ja nyt ei tuntemuksia mutmutmut ei siellä kuiteskaa ketää oo :(

anteeksi omanapa, tippuneille rutkasti voimia!!

Yhteistyössä