´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Hei taas kaikille! Tää on nyt pikailmoittautuminen, niin kova kiire opintojen kanssa *kompleksifunktioiden raja-arvotehtävät odottavat viimeistelyä työpöydällä*. :)

Tervetuloa ja onnea melishallekin! Kiva kun löysit meidän luoksemme =) Mirkku tuota synnäriä kysyikin, lisään sen listalle kun vastaat.

EM: eikö ooki kiva ku vkot poksuu :D

Sannyalle tsemppiä huomiseen neuvolaan!

Zoe-F ja Vauvis onkin puhuneet ajankulusta ja ajasta synnytykseen. Kieltämättä se käy mielessä joka päivä, joka toinen hetki tuntuu siltä että ah kun olen pitkällä (vika kolmannes aluillaan), joka toinen taas että siihen synnytykseen on IKUISUUS. Loogista. :D Mä oon kyl pikkuhiljaa täynnä näitä liitoskipuja (hyvä kun pystyy kävelemään, portaista puhumattakaan), jättitynnyrimahaa, jatkuvaa närästystä, kivuliaita potkuja, kivuliaita suppareita, ym ym... Ja sit taas kuitenkin välillä maha on niin ihana, että sitä tahtoo vaan silitellä ja joka potku hymyilyttää. Yhtä vuoristorataa tämä odotus. :p Tavallaan ihana kun on taas täydessä vauhdissa lukuvuosi, niin voi hautautua kaikkeen kivaan ja mielenkiintoiseen, eikä kokoajan mieti vauvaa ja raskautta. :)

DD ja potkurineiti 26+6 :heart:
 
eilen illalla ja tänään koko päivän on olo ollut mainio. ihanaa!!! Vihdoinkin paha olo,kuvotus ja väsymyskin ovat poissa. :heart: :heart: :D

tietääkös täällä kukaan kuunnellaanko ekalla neuvola käynnillä sykkeen ääniä?

TinyAngel 7+5
 
TinyAngel kyllä multa kuunneltiin ainaki...

Mäki oon miettiny että onkohan koiris lähteny vaavin hakuun, ku ei oo näkyny täällä eikä tuolla syyskuun pinossakaan :/ :D ( käyn lueskelemassa siellä synnytyskertomuksia) :D :D

vauvis 25+2 :heart:
 
TA, voi olla :heart: Mut mulla ei mittään kyl kuulunu ja usein niillä vkoilla ei kuulu. Eli jos oot sen tyyppinen ihminen, et huolestut jos ei kuulu mittään ni sit ei kannata kuunnelluttaa. Multakin nla täti kysy sitä, et huolestunko ja varoitti, et yleensä näillä vkoilla ei vielä kuulu mitään. Mie oon nii kovanahkanen, et ei mua haitannu vaikkei mittää kuulunukaa =) Tosin se men kesken, ni saattoha se olla tuulimunakin.
 
Hellou Neidit! :flower: Mulla on neuvola klo 12.30. Eli ihan kohta Aapuuva :heart: Tänne ei erikoista,tänään meinas tulla taas vihlasu kivut,mut onneks menkin ohi het :D Näppyjä naama täynnä ja rinnat pullottaa enemmän.-->Rintsikka kauppaan :whistle: Juups,mutta palaillaan myöhemmin,tulen kertomaan kuulumiset sitten ;)

Sannya ja Nuppu 7+1 :heart:
 
Zoe mu mielest sä kyl ylireagoit. Ok, eihä se kivaa oo jos toinen kittaamalla kittaa kaljaa viikolla. Mut joiko se sit minkä verran? Ja kyl mu mielest noi neuvolat on ihan naisen muistettavia asioita. Iha samoiten ku meil esim. mies muistaa auton huoltoajat yms. Et jos toine ny ei sattumoisin muistanu muistuttaa ni turhasta kyl mielestäni sillo suututaan. Mut tietty sitä suuttuu, jos muutoinkin on pahalla tuulella. Mut pitäs höllätä vähän :)
 
Zoe joo no ny mie ymmärrän sit täysin =) Hyvä et tarkensit :hug: Mut niin.. kurjaa et juo noin usein ja paljon. Eikö ole itse huomannut itsellään mitään ongelmaa? Ootteko koskaan kunnolla istunu alas ja jutelleet asioista? Minkä ikäne muute oot, entä miehes? Kui kauan ootte yhes ollu ja joiko jo sillo seurusteluaikana noin paljon? (sori, kyselyikä :D Ei vaine, mut ois kiva taustoista tietää hitusen ni ymmärtäs entistä paremmi =))
 

Yhteistyössä