Hei taas kaikille! Tää on nyt pikailmoittautuminen, niin kova kiire opintojen kanssa *kompleksifunktioiden raja-arvotehtävät odottavat viimeistelyä työpöydällä*.
Tervetuloa ja onnea
melishallekin! Kiva kun löysit meidän luoksemme =) Mirkku tuota synnäriä kysyikin, lisään sen listalle kun vastaat.
EM: eikö ooki kiva ku vkot poksuu
Sannyalle tsemppiä huomiseen neuvolaan!
Zoe-F ja
Vauvis onkin puhuneet ajankulusta ja ajasta synnytykseen. Kieltämättä se käy mielessä joka päivä, joka toinen hetki tuntuu siltä että ah kun olen pitkällä (vika kolmannes aluillaan), joka toinen taas että siihen synnytykseen on IKUISUUS. Loogista.
Mä oon kyl pikkuhiljaa täynnä näitä liitoskipuja (hyvä kun pystyy kävelemään, portaista puhumattakaan), jättitynnyrimahaa, jatkuvaa närästystä, kivuliaita potkuja, kivuliaita suppareita, ym ym... Ja sit taas kuitenkin välillä maha on niin ihana, että sitä tahtoo vaan silitellä ja joka potku hymyilyttää. Yhtä vuoristorataa tämä odotus.
Tavallaan ihana kun on taas täydessä vauhdissa lukuvuosi, niin voi hautautua kaikkeen kivaan ja mielenkiintoiseen, eikä kokoajan mieti vauvaa ja raskautta.
DD ja potkurineiti 26+6 :heart: