´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Onnea Vauvis suurvelallisuudesta ja omasta kodista!! :heart: kyllä rivarissa on ihanaa.... vaikka oma ei olekkaan. :) Mutta täällä on NIIN rauhallista ja ihanaa... :D

Vielä noista nippareista... meijän äitillä oli tapana silloin kun asuttiin Oulussa, Tampereella, Jyväskylässä... (oon ehtiny seikkailemaan tässä vähän...) Niin meijän äiti lähetti mulle aina paketteja. :D Niissä oli aina jotkut lapaset tai yöpaita... välillä ihan muutenkin vaan mut yleensä nimppareina. Mut aina se piilotti johonkin rahaa esim 10 euroa. Se teippaili niitä kaulusten alle tai taskuihin... :LOL: "käy kaljalla" -rahaa. :LOL: Nyt kun asutaan lähellä niin se ei enää harrasta sitä. Halvat on huvit.

Tein muuten pihlajanmarjahyytelöä. ;) Kaikkee pitää aina kokeilla.

Zoe-F siinä 67 neliöö...on etu- ja takapihaa, erillinen wc- ja sauna, oma autokatos :D Kyllähän me siinä jotaki pintaremonttia tehdään...maalausta jne...nyt vaan ens kuussa alkaa pakkaaminen, mitä nyt töiltä ehtii, ja viimenen päivä klo 12.00 alkaa kamojen siirtäminen uuteen paikkaan.
Mun mies tekee työkseen noita rakennus/remontti hommia nii ei tartte ku materiasta maksaa :D :D

vauvis 25+1

vauvis: Onnea uudesta kodista :flower: . On ihana päästä remppaamaan ja sisustamaan kotia mieleisekseen ja itsensä näköiseksi.

omaa napaa: mulla on huomenna normityöpäivän, palverien ja vanhempainillan vuoksi klo.08-20 töitä. Pelottaa jo etukäteen, miten jaksan. Yritän jossain välissä livistää kotiin nukkumaan edes hetkeksi. Tää unentarve ja väsymys on muutenkin jotain uskomatonta. Arvon edelleen varh.ultran ajankohtaa. Millaisia kokemuksia teillä, jo pidemmälle ehtineillä on, milloin olisi hyvä käydä..?

6+1

vauvis: mulla on myös aika varattuna ykrityiselle tän viikon torstaille, jolloin mulla olisi myös tuo 6+4. Sinällään vaan jännittää ihan pirusti. Toisaalta olisi nii-iiin ihanaa saada tietää, onko kaikki ok, mutta käsittääkseni kaikilla ei vielä tuolloin ole näkynyt esim sykettä -ja siksi siis käyn jaakobinpainia itseni kanssa siirtäisikö tuota aikaa hieman myöhäisemmäksi. Toisaalta taas mun kierto on ollut säännöllinen, joten olen aika varma hedelmöittymisajankohdasta. Nää on näitä elämän isoja ja vaikeita päätöksiä etenkin munlaisille kärsimättömille :D

Kyl mä vkolla varmaan siirtäsin jos on ollu epäsäännölline kiertokin.. Mä kävin 7+6 vkolla (luulin tunnistaneeni ovulaation päivälleen), mut alkio vastas vkoja 7+1, oli 10,2mm pitkä ja hyvi erotti mite päi se siel o :) Ja sydän jumputti kovaa. Eli toi oli oikeen passeli ajankohta mulle vaik sitä pitikin oottaa se kaks vkoo siitä lähtie ko päätettii se varata. Mut oli se sen 61?:n arvoinen :heart:

Huh... mä en tiiä miten mä maltan odottaa vielä kolme viikkoa... :eek: Mut kyllä mä maltan. Ei oo mitään järkeä mennä ens viikon lopulla ultraan kun pääsen varmaan siitä jo kahden viikon päästä ilmaiseksi... :snotty: Koitan vaan uskoa ja luottaa että siellä on kaikki hyvin. :)

Vauvis kuulostaapa ihanalta toi teidän tuleva koti!! :D

Mies jo kahteli omakotitaloja etuovi.comista :LOL: :headwall: Siis iha noi mielialat siks, et se tietää et viel ei voida kummiskaa ostaa ku pitäs tää edelline myydä ja muuteskii ollaan mietitty vast parin vuoden päähä sitä ostoa :D Hassu mies ko tahallaa itteensä kituuttaa :kieh:

Chamorphis
Huomenia naiset! Ja terveisiä Rovaniemeltä! :wave: Oli siis niin mahtava ruska siellä, että voi mahoton... Oli upee reissu, mutta sillä oli hintansa. Koko viikonlopun oli jalat niin turvoksis kun vaan voi olla! :kieh: Mun piti käydä ostamas häitä varten jopa uudet saappaat kun vanhat ei turvotuksen takia mahtunu jalkaan... Eilen kun tultiin kotia niin oikein jalkoja särki kun ne oli niin pinkeet ja turvonneet jalkapöydän päältä. Uh... ja nyt on selkä kipee... Hih! Alkaa viikko kunnon valituksella näköjään!! :LOL:
Mirkku tervetuloa takasin!
Koiris jos ei se nyt pian se pentunen synny niin mä tuun ja puhallan sen pihalle! :D :LOL:
Oih nyt pitäs jaksaa lähtee kauppaan ja sit pistää pesukone päälle kun jostain kumman syystä ton reissun aikana tuli vähän pyykkiä... Miten se voi olla mahdollista?! :D

Chamorphis ja Nasu 21+6

Zoe-F
vauvis Meillä oli hesalainen kämpän välittäjä, joka vissiin ajatteli ettei täällä pyydetä kämpistä mitään :D Diilasin tän kämpän meille ihan hämyilt nettisivuilt, mutta ihan oikein ja laillinen kauppa tuli :D
miracle Myö ostettiin ja myytiin samaan aikaan. Kolme viikkoa oli aikaa tehdä kaikki ja viimesen viikon viikonloppun lauantain muutettiin neljän hengen voimin ja illalla olin laittan jo verhot ikkunoihin ja astiat paikalleen, vaikka mies välillä valittaakin että meillä on ihan liikaa tavaraa :D Yks huone nyt tyhjeni, ja täytty yhtä nopeest ku kävin ikeassa ja tilasin pinniksen :D Kiikun kun löytäis jostain....

No juu, mut jos kämppää ei kukkaan osta ni se ois paskempi homma sillon. Kyllähä tietty jos varmaks tietää et oman kaltasille kämpille on kysyntää yli tarjonnan ni mikäs siin. Mut nytkin ostotilanne on kehnohko ku lamaki taitaa uhata tai ainaki jonkilaine taantumus. Ni ei sitä voi kovin varma olla, et kaupaks menis. Ja ku hirveesti ei haluis takkiinkaan ottaa, ni ei voi hintaakaan pistää hirmu alas.

Zoe-F
Ei me oltais toista ostettukkaan jos vanha ei olis menny kaupaks.
Sen takii just sovittiin ostopäivä seuraavaks päiväks myyntipäivästä.
Jos se ostaja olis jänistän, niin toisetki kaupat olis peruttu.
Asunnon välittäjätki yleensä pyrkii sellasee järjestelyy ettei oo mitää vaaraa jäähä asunnottomaks tai kahen asunnon loukkuun.
Mut ei niihinkää kannata sokeasti luottaa.

kävin kattoo kelan sivuilta, ja sinne oli tullu päätökset äitiys ja vanhempainvapaasta, kaikki maksupäivät ja rahamäärätki näky :D Varmaan huomena tulee sitte kirjeenä kotiin...ja viel työnantaja maksaa palkan ja äitiysrahan erotuksen 3 kk...ei ihan perseaukisena tartte olla =) =) Tulis nyt vaan se pakkaus vielä nii kaikki olis hyvin noitten kelahässäköiden kanssa :LOL:

Huomenta leidit! :heart: Jippii,huomenna neuvolaan.Ja ääh,mulla on tullut jalkoihin,mahaa ja kylkiin outoja punasia läiskiä.Taitaa olla joku allerginen reaktio,ku ei ainakaan vaikuta millekkään rokolle.Ku niitä ois sit varmaan enemmän.Sit kädet kuumuu välillä ja turpoo :| Soitan tänään neuvolaan ja kysyn sieltä että mikä mahtais olla ja huomenna se vois samalla katsoa. =) Nopeasti viikot vierähtää näköjään.
Sannya ja Nuppu 7+0 :heart:

Yhteistyössä