´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

:wave: Nostelenpa meitä vaan tässä ylöspäin...

töihin pitäs tässä parin tunnin päästä jaksaa lähtee, ja illalla sitte vasta kotiin :/ ..sit oliski kolme päivää vapaata :D :D
Jos tuossa kävis kattelee toppapukua pikkuiselle enneku työt alkaa :heart:

vauvis 24+6(Huomena alkaa TAAS uus viikko)!! =) =) :heart:
 
Toiveilija olipa ihana ylläri mieheltä! :heart: :D

Zoe-F sehän voi olla että kun se kohtu nousee niin taas mahtuu vanhat farkut... :/ Paitsi mä epäilen että mä en niitä enää viitsi jalkaani laittaa puristamaan. =)

Vauvis, jaksamista työpäivään! :wave:

DD, eiköhän jokainen hoida sen hoitoasian niinkuin parhaaksi näkee. :)
Vauvis ja DD Mä olen ajatellut, että olen puoli vuotta vähintään lapsen kanssa kotona, jonka jälkeen saattaa olla että siippa jää koti-isäksi. Eli vuoden olisi jompi kumpi vanhempi kotona. Mutta meillä on myös sellainen etu, että siipan työ tapahtuu aina iltaisin, eli jossain vaiheessa on mahdollista tehdä niinkin, että vauva on aamut isin kanssa, pari tuntia hoidossa ja illan äitin kanssa. :) Se olis aika ihanneratkaisu varsinkin kun lapsi on alle 2 v. Mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu. se pitää katsoa sitten lähempänä... kunhan nyt ensin saisi tämän syliin asti. :ashamed: :ashamed:

Jokohan se koiruus on päässyt synnyttämisen makuun? :p

(.) aamuisin havaittavissa okseoloa. :x Otan kaikki oireet ilolla vastaan, ainakin se merkkaa että myttynen siellä kehittyy ja porskuttaa. :)

rv 5+4
 
ei oo koiris vielä lähteny vauvan hakuun...kävin kurkisteleen tota syyskuun pinoa, nii siellä se viel aamulla oli kirjoitellu....
Toivottavasti pääsis nyt v-lopun aikaa pikkuista kotiin hakemaan :heart:

tietääkö kukaan, miten noi kelan tuet menee kun saa sitä kotihoidontukea, että jos käy töissä, nii vaikuttaako siihen tukeen millä lailla(tietenki jos vauva on kotona hoidossa)Saako sen tuen vaikka tekis kuin paljon töitä kuukaudessa?...sori, oon tietämätön näissä asioissa... :ashamed:
 
Njää... mä voin odottaa ensi viikkoon :kieh: :headwall:
Eilen illalla alko oleen kurkku kipeä ja nyt nähtävästi sitten nostaa kuumetta. Yö menikin valvoessa kun päätä jurmi ja henki ei kulje :( :snotty: :kieh: toivon tosiaan että mun kroppa tajuaa NYT olla käynnistämättä sitä saamarin synnytystä, ensi viikolla vois olokin olla parempi!

EM:lle jaksuja oksun kanssa, onneksi se ei yleensä kovin montaa viikkoa kestä, ainakaan kovin pahana! Samat sanat myös Zoelle

toiveilijan mies ollut kultainen :heart: mäkin himoitsin tuota bolaa kun sehän on Meksikosta ja tämä pentunen olis laitettu alulle siellä niin ajatus oli kiva, ikävä kyllä jäikin vaan sille ajatustasolle!

DD munkin mielestä se on ihan perheen oma asia miten ne lapsen hoitaa, kunhan vaan hoitaa :D

vauvis mä olen kesäkuuhun kotona eli lähes koko vanheimpain vapaan ja sitten mies pitää kesälomansa sekä isäkuukauden. Katsotaan vielä olenko mäkin sitten samaan aikaan kesälomalla vai miten tehdään mutta sen jälkeen vaihtoehtona on joko osaaikanen työ tai kothoidontuelle jouluun saakka. Eli viimestään tuolloin 2010 olis palattava töihin. Meillä on ihan kivasti kaiken maailman velkaa asuntoo, autoo jne ettei ihan kauheen kauaa voi kotona kitkuttaa... haluja ehkä olis.

Nyt kuuman mehun kanssa kattoman leffaa!! Jakselkaahan!
Koiruus ja pentunen rv 40+3
 
vauvahaaveita
minulla haaveena ois, että olisin lapsen kanssa kotona siihen asti kun täyttää 2-vuotta, mutta pitää tosiaankin katsoa raha tilannetta jne. En ole vielä selvittänyt paljon saisin rahaa kotona ollessani.
Joka tapauksessa olen kotona ainakin niin kauan kun lapsi on vähintään 1-vuotta.
 
Ny on kotiuduttu häämatkalta =) Iha koto Suomes oltii, mm. Ikaalisissa :heart:

Mie aion olla kotona vähintäänkin sen noin kolme vuotta. Eli siis lapsi ois sen kolme ku sit menis hoitoon. Voi olla, et pää hajois aiemminkii ni sit vois pistää aiemmin hoitoon. Esim. pari vuotiaana, mut viel yks vuotiasta en mielellää itse hoitoon pistäis. Ja joihinkii kerhoihi vien niitäki ennen, et saa kontakteja muihinkii lapsiin =)

Miul ollu tosi paljon itkuisuutta mut menny ain nopeesti ohi. Oon vaa ruvennu itkee iha pimeistä asioista :D Esim. siitä jos mies o sanonu iha vaa, et "ootpa hupsu" ni oon saattanu alkaa itkee sillonkii :LOL:

Mite ihmees mulle tuli jo ny kutsu perhevalmennukseen?? se ois jo tän kuun lopussa :eek:

**miracle & mytty 9+4**
 
Zoe-F
Huomenia!
ElinaMaria Mulla tuntuu farkut jalassa nyt ihan samalta kun ennenkin. Mutta on mulla kotona sellaset lökäpöksyt missä on oikeen mukava olla, paitsi että nää on fliissiä (miten se sitten kirjoitetaankaan) ja muuttuu jossaan vaiheessa sähkösiksi ja liimaantuu jalkoihin kiinni.
koiramamma Kiitos. Musta tuntuu välillä aika pahalta kun mä oon täällä ruikuttanut kun huippaa ja etoo. Toiset halailee kuitenkin pönttöä ainakin pari tuntia aamusin, ja mä oon tehnyt niin tasan kerran. Koetahan parantua nopiaan. C-vitamiinia nassuun, jäätelöä kurkkukipuun ja vicciä nenän alle. Normaalisti mä sanoisin että se on pullo kossua ja se siitä mutta jotenkin musta tuntuu ettet sä kuitenkaan noudattais sitä neuvoa :D
miracle Miä oon kotona kunnes napero osaa puhua. (Osaa sitten pyytää tarvitsemansa tarhassa)
(.) Olo on vaan olo, sen kummempaa.
Zoe ja Öttiäinen 13+1 :heart:
 
TA toki oon menossa ja mies myös jos vain saa työt järkättyä niin, et pääsee :heart: Mut kummastutti vain, et miten se näin aikases vaiheessa se kutsu tuli? Ku vkoja ny vasta 9+4. Ja np-ultrakin on vasta 1.10. Noit valmennuksia ois (muistaakseni) nelisen kappaletta ja yks ois tutustuminen sairaalan synnärille :flower:
 
Zoe, Alkon myyjät tosin oli eilen erimieltä :LOL: seisoskelin alkon oviaukossa selin kassoihin kun luin myynti ilmoituksia ja mies kupeksi konjakki hyllyillä... Meinas ruvata "hieman" naurattamaa kun käännyin ympäri ja mua kytättiin kahden myyjän toimesta että nyt tuolla joku teinari oottaa viinojen hakijaa. Taisivat molemmat nolostua kun huomasivat mun kummun (ja hieman rupsahtaneet kasvot), olivat ihan kuin eivät olis siinä suurin piirtein poliisia olleet soittamassa hakemaan mua pois paikalta :LOL: sanoinkin miehelle että kyllä tää nykynuoriso on kauhiaa kun tuolleen viimesillään pitää vetää viinaa....
 
Zoe-F
Koiris :LOL:

Päivän v*tutus!
Tänään kiva ylläri kun lähdin ajelemaan autolla, niin joku oli kirjottanu konepeltiin kissan kokosilla kirjaimilla SB. Suuntasin sitte tallille peseen autoon.
Enhän päässy pitkälle ku auto hyyty risteykseen. Siinä sitte hetken ihmeteltyäni roplasin sulakerasiaa ja otin peukun läpi 16A:ta. Ajelin sitte ilman valoja (otin valojen sulakkeen bensapumpun palaneen sulakkeen tilalle) ostaan lisää sulakkeita ja vaihdoin samalla kaikki vanhat ja puunasin sitten koko auton kiiltäväks.
Että jotkut kehtaa tehä tollasta! Kuulin vielä yöllä just kun olin nukahtamassa kummaa ääntä ja ihmettelin että kuullostaapa siltä kun jonkun autoon piirrettäis tai naarmutettais. Eiköhän se sitten ollu just mun auto. PRKL!
 
miracle onnea ihan hirmuisesti rouviintumisesta!!!


ja anteeksi etten ole aiemmin onnitellut, olen pitänyt palstataukoa, eli ei ole tullut käytyä täällä ja nyt kun muutettiin niin netti ei vielä pelitä, eli mesessäkään en ole pystynyt käymään. :hug: sinne sulle =)
 
Zoe, sinähän näppärä tyttö olet kun osasti sulakerasiaa ruveta räpläämään. Mulla olis menny sormi suuhun jo siinä kohtaa. Onneksi mies on näppärä!

miracle vielä isot onnittelut avioitumisesta!

Tulin taas tarkistamaan, onko koiramammalla ehkä jo hyviä merkkejä ilmassa. Mutta voi sentään, taitaa sen sijaan flunssa iskeä. Paranehan pian ja toivottavasti sitten pian jo pääset tositoimiin.
 
Niin hoitovapaasta vielä. Me ei olla vielä ihan päätetty, miten sen kanssa tehdään. En kylläkään haluaisi vielä alle vuoden vanhaa lapsukaista laittaa ulkopuoliselle hoitoon. Olen vähän yrittänyt miehelle puhua, josko hän tykkäisi jäädä kotiin sitten ensi syksynä. Mies kun on ainakin nyt ihan täynnä nykyistä työpaikkaa ja meininkiä siellä. Mutta katsotaan sitä sitten kevään mittaan, kumpi meistä jää kotiin. Jos mies ei innostu, niin varmaan sitten itse jään vielä vuodeksi (?). Mahdollisesti kahden vuoden päästä voisi onnistua jo mummola hoitopaikkana, mikä kyllä olisi tosi hyvä vaihtoehto.
 
heippa!

kävin ostamassa kaks koria tuohon eteisen hyllylle. Nyt pysyy tumpit ja pipot järjestyksessä. :D ompas aika väsy täällä... |O aika lailla jännittää jos saan sen työn että miten siinä jaksan.... :ashamed:


hihii... meilläkin meinas vahingossa tulla työnimeksi Mytty, mutta empä taida sitä ottaakkaan kun mirkullahan se jo on... :p elä huoli mirkku, mä keksin jonkun oman. :LOL:
 
Iltoja.Mie täällä neulon tumppuja.Töppöset on valmiit ja viel ois yks tumppu neulomatta.Viel on tää hemmetin flunssa.Nokka vuotaa ja yskittää :kieh: kääks,ei ole enää ku 4päivää ja on neuvola..Miten täällä on mennyt.Minä tästä meen jatkamaan neulomista. :heart:

Sannya ja Nuppu 6+4 :heart:
 
ElinaMaria :LOL: :LOL: Juu ko mie keksin sen jo sillo ko mietin, et jos raskaudun ni se tulee oleen mytty :LOL: No joo, tokko tolla mittää väliä oo. Mut mulle sillo se ol jotenkii tärkeetä, et käyttää yhtä ja samaa työnimeä. Se typerä ajattelutapa tuli siitä, et ku ekas raskaudes käytin millo mitäkin ja meni kesken, ni kai joku pakkomielle sit jäi, et sit menee kaikki hyvin ko on yks ja sama nimi käytös :D Juu, tyhmää ehkä... Mut mie ny vaa oon mie :ashamed:

Tul iha kivoi hääkuviaki :) Gallerias miul niit onkii, mut ei oo ko muutaman kamun nikki tiedos sielt. Ja kamulistal oleville näkkyy kuvat :p
 
miracle, se voi olla että se sun mytty jäi mulla johonkin alitajuntaan kun sä kävit tuolla kuumeilupuolella ja sieltä alitajunnasta se varmaan vaan plumpsahti... no se hakeepi muotoaan vielä. ;) missä galleriassa sulla on kuvii? :p

Sannya mä virkkailen vauvantäkkiä. :) kohta on kaikki ruudut tehty ja sit ne pitää enää yhistää... :D
 
fb on mu mielest hirmusen vaikee ja ärsyttävä ku sielt ei pääse ees pois. Oikeen kaduttaa, et menin sinne rekisteröitymään. Tai toki pääsis pois jos deactiveittaa tunnuksen ja vaihtaa eka tietonsa iha muuksi ku ne on.. Mut jotenki hirmu hankalaa ja typerä koko fb :p
 

Yhteistyössä