Hakutulokset

  1. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Paljon oli tekstiä taas, no ainakin Berryllä oli hienoja vaatteita :) ON: kp21. Mua pikkasen ihmetyttää tää kierto. Ku ei oo oikestaan tuntunu vielä ovisoireita... Kuitenkin varmaan viikon päästä pitäis menkkojen alkaa. Tai sitten ei vaan oo tullu niin voimakkaina oireet kuin muissa...
  2. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Heippa täältäkin taas! :wave: Oon tänään putsaillu noita meidän vauvanvaunuja. Pienempi tyttökään ei niitä oo enää tarvinu moneen kuukauteen. Ovat vain olleet sitten mun auton peräkontissa. Tänään sitten otin ne vihdoinkin sieltä pois ja toin sisälle. Kaikki irrotettavat kangasjutut pistin...
  3. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Kiitos onnitteluista! =) Onhan tämä nyt jännää ku tietää milloin yritys alkaa. Eihän tässä oo kuin 4 kk kesäkuuhun, ja eikö toukokuu ole jo kesää :laugh:
  4. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Mä oon NIIIN onnellinen =) Miehen kans sovittiin että Kolmosen yritys alkaa kesällä!! :heart: Vihdoinkin ajankohta on lyöty lukkoon!! :D
  5. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Asuntokuumeesta: Mulla ei semmosta ole ku aika vasta uuteen kotiin ollaan muutettu. Mutta sisustusvimma on valtava :D Tekis mieli tilata mattoja, verhoja yms. Ois vaan enempi rahaa että vois tilata ihan mitä vain ja milloin vain :laugh: Ehkäisyn lopettaminen: Meillä siis ehkäistään...
  6. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    (.) (taas kerran): Mä oon tullu siihen tulokseen että jos vain mies suostuu niin vauva saa tulla vaikka heti. Oon miettiny tässä pitkän aikaan perhejuttuja, työjuttuja yms ja miettiny mikä tässä elämässä on se ykkösjuttu. Eihän siitä oo epäselvää: perhe! :heart: Töissä ehdin oleen...
  7. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Hui ku oli paljon tekstiä :o Silmäilin vain läpi joten en osaa oikein mitään kommentoida :whistle: (.) : Ei ihmeempää. Eilen oli miehen kans puhetta ehkäisystä. Tai siis siitä että pitäis hommata kumeja lisää. Eka heitin että tarviiko niitä enää, mies totesi kyllä tarvii. Tarkensin...
  8. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Mä näin tuosta 45min ohjelmasta vain lopun. Oon osallistunut molemmissa raskauksissa sikiöseulaan, eikä oo onneksi ollu mitään poikkeamaa. Se olisi todella hankala paikka jos siinä jotain ilmenisi. Olisi tosi raskasta päättää mitä tekisi siinä tilanteessa. Todennäköisesti osallistun...
  9. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    taikaliina: Kylläpä meillä on samanlaiset ajatukset! Eilen just mietin että mikä on ku vauvakuume ei oo niin valtava kuin näitten kahden ekan lapsen kohdalla? Että tahtooko sitä vauvaa aivan tosissaan sittenkään? Siltikin tiedän että haluan vielä yhden mutta nyt tuntuu että oon valmis vielä...
  10. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Monanen: :hug: Tiedän vallan hyvin tunteen! En kylläkään nyt kuumeile noin, mutta tuli niin elävästi mieleen aika jolloin kuumeilin esikoistamme. Silloin ei kerta kaikkiaan mikään muu ollut mielessä kuin vauva ja itku pääsi monta kertaa ku se vauvankaipuu oli niin suuri :'( Kovasti tsemppiä...
  11. N

    Talvivauvasta 2009 haaveilevia

    Mä voisin kans ängetä tähän ketjuun vaikkei ole vielä varmuutta milloin meillä yritys alkaa. Oon miettiny että ois mahtavaa ku aloittas yrittämisen huhtikuussa niin sitten laskettu aika menis ens vuoden puolelle. Mies ei oo vielä asiasta täysin samaa mieltä, mutta katotaan josko meilläkin...
  12. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Turvotuksesta: Oon ollu nyt syömättä pillereitä jotakin puolisen vuotta. Ja oletetun oviksen aikaan mahan turvotus aivan älytöntä! Sen oikein tuntee ku on niin tönkkö olo että :( Menkkojen aikaan ei oikeastaan ole turvotusta paljoakaan. Menkkakipuja ei oo ja synnytyksen jälkeen menkat on olleet...
  13. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Moi täältäkin taas! =) Meillepä ei ihmeempää kuulu. Kp taitaa olla 3, menkat menneillään. Jännä juttu ku pitää aina katsoa laskurilla että milloin laskettu aika ois jos nyt tärppäis, vaikkei meillä edes oo yritystä! :laugh: Nyt jos vauva sais alkunsa niin laskettu aika menis lokakuun loppuun...
  14. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Kp1! Täti kurvas yöllä ryminällä paikalle. Eikä oo etes pettynyt olo. Hyvä näin. Hauskaa loppuviikkoa kaikille! :D
  15. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Kiitos kaikille haleista ja tsempeistä :hug: ! Kp31. Tätiä ootellessa. Oon käyny varmaan jo 5 kertaa kahtomassa testiä uudestaan eikö siinä tosiaan näy kuin 1 viiva. Välillä muka silmät näkee tosi haalean toisen viivan, mutta taitaa se testin tuijotus vain tehä tuommosen näköharhan. En...
  16. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Testattu on ja puhdastakin puhtaampi nega tuli! Ei siis minkään sortin haamua tai hailakkaa viivaa. Menkat on edelleen kadoksissa. Jospa ne sieltä alkais parin päivän sisällä, tai sitten pitää uusia testaus viikonloppuna. Yöllä ei tahtonu uni tulla ku mietin tätä tilannetta. Tuli jotenkin niin...
  17. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Taidanpa huomenna tehä kaapissa olevan testin jos ei menkat ala aamuun mennessä. On jääny yks testi kaappiin... nythän sen vois hyötykäyttää :laugh: Tai sitten nyt on vain normia pidempi kierto. :D
  18. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Onko kukaan nähny mun menkkoja? Kp 30 eikä tätiä näy... :o
  19. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Jipii, minunkin nimi listalla =) Kiitos! Mulla on kans sama tavoite kuin helinä-keijulla: haluan pudottaa painoa ainakin sen verran että "raskauskilot" on pois. Vielä sinne on matkaa n.5kg. Senkin jälkeen pudotettavaa on miljoona kiloa mutta tuo ois jo hyvä alku =) Paljon tsemppiä kaikille...
  20. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Tervetuloa uusille! :wave: Harrastuksista: Käyn jumpassa ja lenkkeilen. Enpä oikeastaan muuta. Lapsien kans tietty tulee oltu ulkona aikas paljon ja muutenkin touhuttua. ON: kp 29. Menkat ei oo alkanu :o No vielähän en ehtii. Mun kierto on yleensä 28-31 päivää, joten eiköhän ne vielä...

Yhteistyössä