Hei vaan kaikille!
Multa jäi kyseinen 45min katsomatta, mutta olen joka raskaudessa osallistunut kaikkiin niihin seuloihin, mitä kunta on tarjonnut. Onneksi ei ole tullut tilannetta eteen, missä olisi joutunut tekemään vaikean päätöksen.. Luulen, että hankala etukäteen sanoa, miten toimisi, varmasti sen tietää vasta, jos tilanne tulisi oikeasti kohdalle.
Eilen alkoi sitten menkat, ja täällä kärvistellään menkkakivuissa :/ Kaiken lisäksi eilisen päivän olin mahataudissakin, kaikki 'hyvä' samalla kertaa :kieh: No, onneksi tätä nyt kestää sen vajaan viikon, toivottavasti.. Me ollaan kuopuksen kanssa oltu nyt ihmeissään muutamia viikkoja ja vihdoin luulen löytäneeni syyn itkuisuuteen. Eli mahaansa on valittanut raukka :/ Nyt sitten jätetään kokeeksi maitotuotteet ensin pois, näyttäis heti vaikuttaneen niin ettei ole niin löysällä maha, mutta katsotaan nyt sitten. Lääkärineuvola on kahden viikon kuluttua ja ilmeisesti verikokeissa käydään. Paino oli pudonnut edelliseltä käynniltä eli siksikin jotain allergista mahdollisesti on syynä. Mutta hieman paremmalta näyttää, ainoastaan äidillä on opettelemista mitä voi antaa ja mitä ei.
Vauvakuumeen osalta tilanne on hieman 'jäissä' eli miehen kanssa ei oo sen kummemmin juteltu, mutta pidän itse siitä kesästä kiinni tiukasti. Katsotaan nyt kun kuopuksen kanssa asiat taas on entisellä mallilla, jos miehenkin sais innostumaan asiasta