Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Oli pakko tulla taustalta kommentoimaan tuota Laalaan gynekokemusta. Siis se YTHS:n gynehän on ihan legenda opiskelijanaisten piirissä! :D Se on ihan oikeasti kreisi ja outo! Mutta pätevä kaveri kuitenkin. Mullekin se on puhelimessa selittänyt ties mitä kaikkea, kun joskus tarvitsin reseptin hiivalääkkeeseen. :D

Saitko muuten ajan nopeasti? Viime vuoden puolella oli ainakin ihan hirveät jonot. Lähinnä tämän mun tilanteen takia mietin, että jos en tavalliselta lääkäriltä teroja saa, niin en viitsisi kovin pitkään jonottaa YTHS:llä. :ashamed:

Terkut kaikille! :wave:

*hipsii takaisin taustalle*
 
Helloups!

Oon taas hiukkasen tippunu kärryiltä, kun ei oo vähään aikaan koneella kerenny olla... Kuuden päivän työputki takana, viime yön olin töissä ja nyt väsyttääpi:/
Ihanaa miettiä, että saa olla sitten kotona oikeen luvan kanssa, jos/kun meille joskus vauva päättää tulla!:)

Tervetuloa uusille, ja on tänne näköjään muutama vanha tuttukin eksynyt! :wave:

Talvicille onnea uuteen kotiin!

Omaan napaan ei erikoisia.... Nyt kolmas kierto ilman pillereitä ja bongasin taas ihan selvästi oviksen!B) Toivottavasti nää on sitten vielä yhtä helposti tunnistettavissa, kun yritys alkaa..!
 
Pantalaimon... Miten mä en oo ikinä kuullu siitä mitään keskustelua yliopistolla? :D No mut se oli siis ihan loistotyyppi. Ainoo että vähän sitä tunsi itsensä tyhmäksi jossain vaiheessa ku olin varannu "turhaan" ajan.... :kieh: Soitin sen ajan muuten 4.päivä tätä kuuta, eli noin kolmen viikon varoitusajalla sain sen. Olisin päässy samanakin päivänä, mut tarvitsin "henkiseen varautumiseen" useamman päivän. :LOL:

BTW mun nicknamesta. Se ei taivu että Laalaan vaan Laalan, yhdellä a:lla. En mä oo mikään teletappi. :kieh: Jeah olen pilkunviilaaja, mut mä en kestä ku ihmiset yhdistää mun lapsuudesta tulevan nimen johonki telepatteihin :LOL:

Oltiin siskon luona tänään. Voi heidän viisviikkoista kakkakonetta. Kyl oli ihana. :heart: Aika lahjakkaasti se kyl tuotti tavaraa jokasesta kolmesta tuutista kun se sai hetken nakuilla leikkimatolla. :LOL: Nukahti pikkuinen kiukuttelun jälkeen mun syliinki hetkeksi. :heart: Uijuih. Oon kyllä rakastunu.

Kuumeilija87:lle onnittelut. :flower: Tää menee kyl vääräs järjestykses, ku kasineloset on viel haaveilijois ja kasiseiska jo yrittää... :kieh:
 
kasvihuoneilmiö
No se kun ei valitettavasti mene ikäjärjestyksessä... t. kasiykkönen.

Ihanaa, kun noteerasitte mun tuloni, kiitos vaan! Tuntui kivalta. :heart:

Ja Kuumeilija87:lle onnittelut munkin puolestani. Ihailtavan mutkattomasti vastasit miehen yllättävään kysymykseen! Jes! Kyllä se siitä. Ja tästä kans. :D
 
Ihanaa Kuumeilija87 :flower: Odotan samaa viestiä omalta mieheltä - kun meniski ikäjärjestyksessä T. vm. 85 :LOL:

Oon nähnyt nyt viimiset kuukaudet tosi usein unta, että oon raskaana tai odotan plussaa tai jotain..viime yönä mulla oli ihan lapsi sylissä ja me oltiin ulkoilemassa ja vetelin sitä pulkassa ja toinen nauro.. :'( Mistä nää unet tulee..nää "vainoo" useina öinä viikossa...Tulee vaan hirveen haikee mieli aamulla herätä, kun se vatsa tai lapsi on poissa...Sairasta? :whistle:
 
kasvihuoneilmiö Vauvakuumeilukin saattaa venyttää kiertoa :/ mutta toivottavasti sulla ois jostain ihan muusta kysymys ;) Mulla kuopukselta näytti testi hailakan haamun vasta yli viikko menkkojen oletetusta alkamisajasta, ja sitten laskettu aikakin siirtyi 9 päivällä eteenpäin. Ja onhan sitä niitäkin, joilla pissasta tehdyt testit ei näytä lainkaan plussaa, näin ainakin oon kuullut :whistle:

(.) Kova kuumeilu päällä täälläkin. Noista unista tuli mieleen, viime yönä näin unta kaksosista, tosin eivät olleet omia vaan jonkun muun, mutta harmittaa kun en muista enää kenen olivat. Mutta usein tulee vauvoja uniin tai sitten itse on raskaana ja on ihanan iso masu :ashamed:
 
Kuumeilija87 (Meinasin nuorentaa sua vielä kymmenellä vuodella ;) 97 kirjotin tuohon perään ensin) Meillä mies kans samalla lailla molempien lasten yritysten kohdalla kyseli, että jätetäänkös kumi nyt pois? Ja minä tietty innokkaana "kyllittelin" :D

On kyllä niin tuttua tuo haaveilu! Ite olen nyt tarkoituksella vähän jättänyt sivuun tätä ketjua, tuntuu etten aina kaipaa muistutusta siitä, että tahtois pian sen pikkuisen ja kun on vain pakko odottaa... Lueskelemassa olen käyny, mutta vaan sillain muka ohimennen :D (seliseli :LOL: ).

Menkat nyt taas onneks ohi, oliki jotenki ihan oudot. Alko tiputtelulla ja tuhnulla jota kesti kaks päivää, sitten kunnon vuotoa kolme päivää ja sitten taas kolme päivää tuhnua ja tiputtelua. Yleensä menny niin, että heti kunnon vuotoa kaks päivää ja pikkuhiljaa vähenee kolmen päivän aikana niin että kuudentena päivänä enää tunhuilee. Sorry nämä alapäänjutut taas :D Piti vain "ääneen" ihmetellä...

Eilen vietettiin esikoisen synttäreitä. Vieraiden joukossa pyörähti yksi nainen miehensä ja tyttärensä kanssa (mulle entuudestaan tuntematon, mies tunsi paremmin tämän perheen). Tällä naisella oli niin soma maha, että mahoton!!! :heart: Tais olla noin rv 33 menossa. Meinannu silmiä saaha masusta irti :D
 
Sori Laala, että taivutin nimesi väärin. Itseasiassa se oli mulla ensin oikein, mutta sitten mielenhäiriössä vaihdoin taivutusmuodon vääräksi. :ashamed: Tosi nopeasti sait ajan! Yllättävää. Hammaspuolella on ainakin ihan hirveät jonot, varasin tän kuun alussa ajan ja sain sen maaliskuun lopulle! :eek:

En onneksi taidakaan tarvita aikaa gynelle, sillä täti tuli ihan itsekseen ja yllättäen tänään! Jee! :D Hassua oli, että mulla oli jo eilen maha kipeä, mutta luulin vain, että olen saamassa vatsataudin. Aamulla mahakipu vaan jatkui, mutta silti olin vaan ihan varma, että on joku vatsatauti tulossa. Töissä sitten vessassa huomasin vuodon alkaneen. Nyt kyllä vähän huvittaa omat luulot. Näin hyvin sitä voi tuntea kroppansa... :LOL:

Täytyy myöntää, että pieni helpotuksen itku pääsi. Ihanaa, ei tarvitse piinailla hormonien kanssa! :) Toivottavasti kierrot tästä alkaisi tasaantua. Voi olla, että tämä kierto mennään ihan tjottailu-meiningillä. En halua sitä samaa oireiden etsimistä ym.

Taidan siis tulla taustalta taas takaisin. Olen tosin ihan pihalla teidän jutuista, mutta enköhän pääse pian kärryille. =)
 
Kuumeilija, hieno juttu! :flower: *plussaonnea*


edit. Äsken muuten juteltiin miehen kanssa, millä nimellä kutsutaan sitten tulevaa masu-asukkia. Mä olen jo jonkin aikaa puhunut siitä yhellä (pojan) nimellä, tyyliin iso nimi mutta pieni mies :D Ja mulla on tällä hetkellä sellainen olo, että jos lapsi meille siunaantuu, niin se olisi poika (ainakin se ensimmäinen). Hassua, vaikka enhän ole edes raskaana... onhan noita tuntemuksia mennyt odottajillakin paljon pieleen, mutta itse olen vain koko aatellut, ettää poika sieltä sitten tulisi :D
 
kuumeilija87
Ihanaa, että sielläkin miekkonen innoissaan vauvapuuhista :D

kasvihuoneilmiö
Kylähän tollanen myöhästely pistää mielikuvituksen sekaisin, vaikka ite olis ihan varma, että vahinkoa ei ole voinu käydä, mut eihän sitä ikinä tiedä ;)

Onnittelut pantalaimon menkoista, varmaan helpottavaa tietää, että kyllä siellä ne hormonit jotenkin toimii :hug:

Talvicci
Tuttu tunne tuo tavaroiden kertyminen, me varmaan saadaan seuraavaks muuttaa täysperävaunu rekan kans tuolta pois.. Kauhee aatella, miten sitä tavaraa vain onnistuu hamstraamaan nii paljon.

Voi voi, on tuo kaameeta ku näkee vaan isoja masuja joka puolella. Eilen kaverin luona oli käymässä rv:lla 37 ja tänään tapasin yhden kaverin joka taitaa olla rv 25:lla. Oon niin kade, määki haluun ison masun ja pienen käärön syliin. Tuntuu jotenkin nii kaukaselta ajatella, että ehkä meillekin sitten joskus siunaantuu se oma pikkunen (ainakin hartaasti toivon).
 
Pupu T meilläkin mies sanoi neljännen syntymän jälkeen että nyt on lapset sitten tehty, voidaan siirtyä elämässä eteenpäin. Ja minä tietty murheen murtamana yritin toitottaa sitä itsellenikin ja iloita näistä neljästä. Mutta kuinkas kävikään, jo kesällä kun käytiin turvaistuin ostoksilla (jotta kuopus saatiin kaukalosta pois) ja kun tuumasin että nythän voidaan sitten myydä tuo kaukalo, niin mies sanoi ekan kerran että joo, ellei meille tule viidettä lasta. Tämä viides lapsi on nyt sitten pyörinyt meidän puheissa ihan viime aikoina enemmänkin, ja päätöstä asian suhteen pitäisi tehdä. Onneksi me olemme molemmat sitä mieltä että ei iltatähtiä myöhemmin, vaan kaikki samaan putkeen. tai sitten myöhemmin pitää tehdä kaksi ;) siihen tosin en usko miekkosen suostuvan. eiköhän se 5 ole sitten sopiva määrä :whistle: toivottavasti sinunkin mies alkaa lämmetä ajatukselle lähiaikoina :hug:

alisa84 joo, on tärpännyt aika nopeaan :D tai itseasiassa oon tullu raskaaks aina silleen ettei olla asiaa hirveästi ajateltu, ei siis tekemällä tehty, ehkäisy on vaan jäänyt pois. Nelosta aloin odottaa pikkasen ennen kuin päätettiin että aloitetaan yritys, eipäs tiedettykään ettei tarvitse kummemmin yrittää vaan vauva oli jo tulossa :xmas: mutta jos me viitosta halutaan niin voi olla että tällä kertaa sitten jo ihan yritetään, pitäähän sitäkin kokeilla taas, ainakin vähän aikaa...

Tuosta yrittämisestä voisin muuten kertoa meidän kohdalla tapahtuneen. Me yritimme kolmosta lokakuusta lähtien. ja koska olin kärsimätön niin hermostuin kun ei tapahtunut mitään (silloin oltiin helmikuussa). lopulta päätin että jätetään yritys ja mennään vaan ilman ehkäisyä eteenpäin. siitä seuraavat menkat sitten jäikin pois (maaliskuussa plussasin). eli minulla ainakin se stressaamisen lopettaminen asiasta vaikutti raskaaksi tuloon. yrittäkää siskot pitää pää kylmänä sitten kun se aika koittaa, ja rennosti eteenpäin =) vaikka eihän tuossa nyt niin montaa kuukautta edes yritetty :ashamed:
no joo.

nyt en enää muista että vieläkö piti johonkin kommentoida? viikonloppu meni taas töissä, eilen illalla meninkin sitten ysiltä nukkumaan ja teki tosi hyvää nukkua pitkät yöunet!!

kuumeilija87 nyt sitten suu suppuun ettei miehelläsi mene pupu pöksyyn :D esikoistako yritätte?

omaa napaa sen verran että viime päivinä ei olla vauvasta ja sen tekemisestä mitään puhuttu, mun tarttis tän pillerilaatan jälkeen hakea taas vähintään se 3 kuukauden satsi (laskeskelin että ne riittäis silloin toukokuulle), saatan kylläkin kysyä vielä mieheltä että tarvitseeko sitä edes hakea ;) vaikka kyllä mä usein mietin että ehkä kuitenkin olisi hyvä keskittyä näihin olemassa oleviin lapsosiin enempi ja unohtaa koko vauvahömpötys. mutta sit taas se vauvan kaipuu yltyy ihan mahdottomaksi joinakin päivinä. mut saas nähdä että jänistetäänkö me miehen kanssa molemmat vai vaan minä sitten kun se päätöksen hetki koittaa... jostain syystä pelottaa vaan ihan mielettömästi pelkkä ajatus alkaa siihen kaikkeen vielä kertaalleen :ashamed: :ashamed:
kellään muulla monen lapsen äidillä samanlaisia ajatuksia????

mukavaa viikon alkua :wave:
 
Alisa: En kyllä ole koskaan ollut näin iloinen menkoista! :D Mäkin näen isoja massuja joka puolella, eilenkin oli yksi tosi söpö jumpassa. Voi vitsi, toivon, että sitä itsekin jaksaisi vielä raskaana tehdä kaikkea.

Talvicci: Eiköhän se kierto ala tästä tasaantua. Yritän olla nyt stressaamatta. Olen tosiaankin huomannut sen, että tavaraa kertyy! En halua edes ajatella seuraavaa muuttoa. :ashamed: Meillä on kulmasohva ja olen tykännyt tosi paljon. Siihen mahtuu molemmat löhöämään. :D

Hauskaa maanantaita kaikille! :flower:
 
Mie jo luulin et miut ois poistettu täältä listoilta ja muutenkin unohdettu, mutta ei, tuolla se miun nimi vielä roikkuu haaveilioissa :D mukavaa :heart:
Joo, vieläkin vain haaveillaan ja mei tietokone oli rikki vähän aikaa joten senkään takia en päässyt täällä käymään.. mutta mutta, nyt luen teidän uusimmat jutut :)
 
Hui ku oli paljon tekstiä :eek: Silmäilin vain läpi joten en osaa oikein mitään
kommentoida :whistle:

(.) : Ei ihmeempää. Eilen oli miehen kans puhetta ehkäisystä. Tai siis siitä että pitäis hommata kumeja lisää. Eka heitin että tarviiko niitä enää, mies totesi kyllä tarvii. Tarkensin sitten että mitenkähän pitkäksi aikaa niitä vielä mahtais tarvita... Mies totesi että ei osaa vielä sanoa. Vaikkei mies vielä mitään aikaa sanonu mutta jotenkin jäi kuitenki semmonen olo että mieskin on näitä asioita päässään miettiny :D Antaa ajan vielä kulua, josko se mies sitten itekkin ottais asiaa paremmin puheeksi.
Ei mullakaan asian kans kiirettä oo mutta kyllä mä varmaan hyppisin riemusta ja suostuisin heti jos mies ehottais ehkäisyn lopettamista jo nyt :LOL:
Unista: Mä näin kans ennen esikoisen odotusta monesti unta vauvasta. Yks uni jäi jotenkin niin elävästi mieleen ku siinä meille oli syntynyt tyttövauva ja itkin onnesta ku se oli maailman kaunein tyttövauva minkä olin koskaan nähny :heart: Eikä mennyt kauaakaan ku meille sitten plussa tuli ja syntyi maailman ihanin ja sulosin tyttövauva! Tai siis niitä maailman ihanimpia ja sulosimpia on tietty kaks, molemmat omat tytöt :heart: :heart: !
Joku kirjoitti että on semmonen tunne että tulee poika . Tähänkin kommenttia: mulla oli itellä kans pitkän aikaa semmonen olo ennenku edes kuumeilin tai yritettiin lasta. Varmaan osaksi johtu sukulaisten kommenteista että mulle tulee kuulemma poika jne. No ei oo vielä tullu, saapa nähä kumpi seuraava on :LOL:
 
Viikonloppuna oli taas puhetta vauvoista ;) Yhä vahvemmin alkaa mies puhua, että heti loppuvuodesta...toiveissa olis sitten jo 09/08 itsellä tottakai..eikös se loppuvuotta ole? :LOL: voi että kun tuo työkaverin vatsa on NIIIIN suloinen. Ja mitenkä tuntuu, että kaikilla on rattaat tai vatsa tai jotain..kun sais jonkun ihanan ja rauhallisen vauvan käymään, niin eiköhän se mieskin siitä :kieh:
 
Huh, taas tullu tekstia ku harvemmin viikonloppuisin käyn :)

Kiitosta vaan kaikille, täytyy kyl tosiaan pitää suu supussa kaikesta yrittämisestä ja vauvajutuista ettei toi ala perääntyyn :) Tai kertoo vaan niitä vaaleensinisiä vauvajuttuja :D:D

Ja tiedätteks mitä, mullakin on ihan poika"tunne", eli siis en oo ees miettiny tytölle nimiä, tai katsellu tytöille sopivia tavaroita... :) Jotenkin sitä kai ajattelee et poika olis miehellekin helpompi jollain tavalla ensimmäisenä... Mutta eihän ne suunnitelmat niin mee :D

Ja noista unista, niitä täälläkin piisaa. Oon enemmän nähny plussatesteistä unta, parissa unessa oon käyny synnyttämässä ja vaan yhdessä minkä muistan on ollu ihan vauva :)

Talvicci no lisäähän nyt mut laita vaikka harmaalla etten oo niin vahvana :) Kuten tuol esikoista yrittävissäkin sanoin , meillä taitaa olla niin et minä yritän ja mies on tjot-meiningillä mut oon kyl erittäin tyytyväinen tähän pieneenkin edistysaskeleeseen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie87:
Mie jo luulin et miut ois poistettu täältä listoilta ja muutenkin unohdettu, mutta ei, tuolla se miun nimi vielä roikkuu haaveilioissa :D mukavaa :heart:
Joo, vieläkin vain haaveillaan ja mei tietokone oli rikki vähän aikaa joten senkään takia en päässyt täällä käymään.. mutta mutta, nyt luen teidän uusimmat jutut :)
Enpä ollu poistanu! Mietinki tässä et missä oot...
Mitä sulle muuta,samassa paikassa töissä...?


Mahoista

Se on kumma miten sitä näin vauvakuumeisena kiinnittää huomiota toisten mahoihin...Kaupassa huomasin et yks työntekijä siellä on raskaana ja sitten yks päivä bongasin neuvolasta tulijan ku ootin et ukko tulee hakemaan töistä :whistle:

Muuttamisesta

Hih mä oon pakannu jo meijän kirjahyllystä tavarat ja jotain koriste-esineitä ja valokuvakehyksiä :LOL:
Ajattelin et alotan hyvissä ajoin niin ei tuu stressiä :D

Kasvihuoneilmiö

Mä olin varmaan syksyllä valearaskaana tai jotain...Ku oli varmaan 2vko huonoo oloo ja huippas,mut ne oireet sitten loppu ku tein negan raskaustestin...Mulla meni kyllä kaikki ihan vauvakuumeen piikkiin ku oli sillon pillerit käytössä.

Netta

Toihan on ku meillä...Ukko on puhunu että meille tulee sitten poika ja nyt musta on alkanu tuntumaan että poika meille kumminki tulee sitten...Kumma homma,vaikka en edes raskaana ole :LOL:

Tuosta listasta taas...

Pitäiskö tonne tositoimijoitten kohalle laittaa et tositoimijat/tjottailijat tai vaikka jotain nyyttiä toivovat tms...Ettei kuulostais niin kauheelta tuo yrittäminen??? Toivottavasti joku nyt ymmärs mitä mä tarkotin... :kieh:
 
Hellou!
Musta on hirmu tylsää tässä kätilöydessä se että mahaan tottuu... :( Aina kaikilla jotka nään on maha. Onhan se siis edelleen ihana ja itselle ottaisin heti sellasen, siis jos siellä olis myös se vauva, en muuten :LOL: Mutta ne vauvat! Ne on niiin syötävän sulosia!!! Siihen ei kyllä varmaan totu, aina vaan ne on ihanan sulosia!

Sisko kävi ultrassa, vähän mä haluan nähdä sen dvd:n siitä, selviää kuulemma sukupuolikin siinä!!!

Voi ihanaa kuulla täällä että toiset saa alkaa jo "yrittämään", onnea teille, kuten jo aiemminkin on uhottu niin kyllä me muutkin tän vuoden puolella, kai, suurin osa...

Väsyttää! En nukkunu viime yönä kovinkaan hyvin, nenä oli niin tukossa, en yksinkertasesti meinannu henkeä saada kun suukin jo kuivu. Eikä tietty mieskään sitten kun yks röhkii vieressä...

mutta parempaa ens yötä itselleni ja ... no muillekin:) Ihana kun saa purkaa tänne!
 
).(

Taas vaan omia juttuja, sorry....

Mutta olen alkanut nyt (malttamattomana :whistle: ) miettimään, et oisko parempi sittenkin jo lopettaa pillerit jo nyt. Mulla siis kaksi pilleriä+yks kokonainen laatta jäljellä. Millään en vaan malttais enää syödä 'turhaan' niitä hormoneja... Kun ei kuitenkaan ole mitään tietoa, miten menkat lähtee tulemaan vai lähteekö tyyliin ollenkaan. Mies varmaan suostuu. Mutta muuten mentäis tää alku varmasti jollai ehkäisyllä (luultavasti keskeytetyllä tavalla... :D )...

Ja mistäköhän tuo poika-olo tulee? Nähtävästi siis muillakin samanlaisia aatoksia... Meillä muuten mies on sanonut, että 8 lasta tulee meille :D Kova homma siis mulla edessä.... :D :whistle: :D
 
talvicci tuo on totta että kun oikein kovasti toivoo vauvaa/kaipaa niin niitä raskausoireita alkaa jo itse kehittelemään. silloin kun olemme olleet iman ehkäisyä niin mulla niitä oireita löytyi ihan koko ajan joka kuukausi :ashamed: ja lopulta kun kyseessä oli "oikeat oireet" luulin taas kuvittelevani ja raskaus olikin sitten mukava yllätys :D

ripsu85 kauanko olet syönyt e-pillereitä? mä en ole syönyt kuin kohta puol vuotta, ja nyt jo mitta täys koko pillereitä. eivät oikein sovi mulle mutta tarkoituksella valittiin ne ehkäisyksi kun ei oltu varmoja että vieläkö aletaan vauvantekohommiin. ja jos aletaan niin koska mahdollisesti... en siis ole kovin kauaa syöny noita. kohta pitäis hakea lisää mut jospa sitä ei kuitenkaan hakis? :p ihanasti sun mies sanoi, voi kun meilläkin olisi niin päin että mies tahtoisi monta lasta. mä vaan nyökyttelisin. mikäli siis mies osallistuisi hoitamiseen ja kotiin ihan yhtä kybällä kuin lasten tekoon.

).( en tiedä. kyl on strutsin pää niin sekasin niin sekasin. Viime yönä valvoin pari tuntia kun panikoin että miten me pärjättäis viiden pienen kanssa, miten raskausaika menis ja se mikä huolettaa eniten on että mitä meidän molempien vanhemmat sanovat? unohtamatta muita sukulaisia :ashamed: meille on kuitenki syntyny 4 lasta viiden vuoden sisään, ja jos vielä yksi niin... tuntuu etteivät vanhemmat pidä meitä vastuullisina tässä asiassa, vaan ihan kakaroina jotka pelleilee ehkäisyn kanssa. aika tyly fiilis, eikö? :snotty:
enkä mä sit kuitenkaan haluais tästä asiasta mennä juttelee kenenkään sukulaisen kanssa ja kyseleen fiiliksiä et mitä jos... äh. johtuukohan tää sukulaisten asenne ihan pelkästään siitä ku me ollaan vasta 25 molemmin puolin molemmat, mä en ole opiskellut ammattia ja me ei olla naimisissa? miehellä koulu on sentään loppusuoralla, piti tosin valmistua jo viime vuonna mutta... no, kyllä sekin vielä koittaa!

jeps. mä taas hölötin :ashamed:
 
Ei ei eiiiii, en oo enään samassa paikassa töissä kun mie oon nykyjään vakkari Ärrätäti :) sain viikko sitten vakituisen työpaikan!!! Oon niin onnellinen :heart:

Ja ukkosein se vieläkin vähän karttaa noita vauva-juttuja mut kyllä se vastailee jos kyselen jotain vaikka nimistä tj... Mutta kyllä mie nään sen ilmeestä pientä kauhua aina kun otan asian puheeksi :D
Mutta sitten taas toisaalta välillä se jo kuulostaa siltä että on alkanut ihan tosissaan miettimään asiaa :)

Mites Talvicci siun mieheis? vieläks se toitottaa vaan et "syssymmällä syssymmällä" ? :)
 

Yhteistyössä