Pupu T meilläkin mies sanoi neljännen syntymän jälkeen että nyt on lapset sitten tehty, voidaan siirtyä elämässä eteenpäin. Ja minä tietty murheen murtamana yritin toitottaa sitä itsellenikin ja iloita näistä neljästä. Mutta kuinkas kävikään, jo kesällä kun käytiin turvaistuin ostoksilla (jotta kuopus saatiin kaukalosta pois) ja kun tuumasin että nythän voidaan sitten myydä tuo kaukalo, niin mies sanoi ekan kerran että joo, ellei meille tule viidettä lasta. Tämä viides lapsi on nyt sitten pyörinyt meidän puheissa ihan viime aikoina enemmänkin, ja päätöstä asian suhteen pitäisi tehdä. Onneksi me olemme molemmat sitä mieltä että ei iltatähtiä myöhemmin, vaan kaikki samaan putkeen. tai sitten myöhemmin pitää tehdä kaksi
siihen tosin en usko miekkosen suostuvan. eiköhän se 5 ole sitten sopiva määrä
toivottavasti sinunkin mies alkaa lämmetä ajatukselle lähiaikoina :hug:
alisa84 joo, on tärpännyt aika nopeaan
tai itseasiassa oon tullu raskaaks aina silleen ettei olla asiaa hirveästi ajateltu, ei siis tekemällä tehty, ehkäisy on vaan jäänyt pois. Nelosta aloin odottaa pikkasen ennen kuin päätettiin että aloitetaan yritys, eipäs tiedettykään ettei tarvitse kummemmin yrittää vaan vauva oli jo tulossa :xmas: mutta jos me viitosta halutaan niin voi olla että tällä kertaa sitten jo ihan yritetään, pitäähän sitäkin kokeilla taas, ainakin vähän aikaa...
Tuosta yrittämisestä voisin muuten kertoa meidän kohdalla tapahtuneen. Me yritimme kolmosta lokakuusta lähtien. ja koska olin kärsimätön niin hermostuin kun ei tapahtunut mitään (silloin oltiin helmikuussa). lopulta päätin että jätetään yritys ja mennään vaan ilman ehkäisyä eteenpäin. siitä seuraavat menkat sitten jäikin pois (maaliskuussa plussasin). eli minulla ainakin se stressaamisen lopettaminen asiasta vaikutti raskaaksi tuloon. yrittäkää siskot pitää pää kylmänä sitten kun se aika koittaa, ja rennosti eteenpäin =) vaikka eihän tuossa nyt niin montaa kuukautta edes yritetty :ashamed:
no joo.
nyt en enää muista että vieläkö piti johonkin kommentoida? viikonloppu meni taas töissä, eilen illalla meninkin sitten ysiltä nukkumaan ja teki tosi hyvää nukkua pitkät yöunet!!
kuumeilija87 nyt sitten suu suppuun ettei miehelläsi mene pupu pöksyyn
esikoistako yritätte?
omaa napaa sen verran että viime päivinä ei olla vauvasta ja sen tekemisestä mitään puhuttu, mun tarttis tän pillerilaatan jälkeen hakea taas vähintään se 3 kuukauden satsi (laskeskelin että ne riittäis silloin toukokuulle), saatan kylläkin kysyä vielä mieheltä että tarvitseeko sitä edes hakea
vaikka kyllä mä usein mietin että ehkä kuitenkin olisi hyvä keskittyä näihin olemassa oleviin lapsosiin enempi ja unohtaa koko vauvahömpötys. mutta sit taas se vauvan kaipuu yltyy ihan mahdottomaksi joinakin päivinä. mut saas nähdä että jänistetäänkö me miehen kanssa molemmat vai vaan minä sitten kun se päätöksen hetki koittaa... jostain syystä pelottaa vaan ihan mielettömästi pelkkä ajatus alkaa siihen kaikkeen vielä kertaalleen :ashamed: :ashamed:
kellään muulla monen lapsen äidillä samanlaisia ajatuksia????
mukavaa viikon alkua :wave: