Mihin alalle kannattaa uudelleenkouluttautua?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Työllistymisen näkökulmasta. Etsin uutta alaa, olen nelikymppinen nainen, ja haluan nyt opiskella. Ei yliopistoon, vaan johonkin lyhyempään. Ala josta saisin sitten toimeentuloni eläköitymiseen asti.
Lähihoitaja tai sosionomi ei kiinnosta (perhelähtökohdista johtuen), mutta moni muu käytännöllinen työ kiinnostaa.

vierailija
Pilates ohjaajista a, post: 34083604"]
Työllistymisen näkökulmasta. Etsin uutta alaa, olen nelikymppinen nainen, ja haluan nyt opiskella. Ei yliopistoon, vaan johonkin lyhyempään. Ala josta saisin sitten toimeentuloni eläköitymiseen asti.
Lähihoitaja tai sosionomi ei kiinnosta (perhelähtökohdista johtuen), mutta moni muu käytännöllinen työ kiinnostaa.
[/QUOTE]
Pilatesohjaajista valtava pula.

vierailija
Pilates ohjaajista a, post: 34083604"]
Pilatesohjaajista valtava pula.
[/QUOTE]

Ellet huimaa palkkaa vaadi, niin alle vuodessa saat laitoshuoltajan tutkinnon (joko työvoimapoliittisena koulutuksena tai oppisopimuksella) sit teet sitä pari, kolme vuotta ja jatkat vuoden koulutuksella siivoustoimenjohtajaksi tai mikä se ikinä nykyään onkaan ja siinä sulla riittää sit rennompaa puuhaa loppuelämäksesi.

vierailija
Insinööri, tekninen kirjoittaja, tietoturva, logistiikka, puheterapeutti, jalkahoitaja, hautaustoimiston asiakaspalvelija..
Tutki, mitä yrityksiä sul on siinä kylässä, jossa asustelet. Ota vaikka googlemaps avuksi.

vierailija
Ellet huimaa palkkaa vaadi, niin alle vuodessa saat laitoshuoltajan tutkinnon (joko työvoimapoliittisena koulutuksena tai oppisopimuksella) sit teet sitä pari, kolme vuotta ja jatkat vuoden koulutuksella siivoustoimenjohtajaksi tai mikä se ikinä nykyään onkaan ja siinä sulla riittää sit rennompaa puuhaa loppuelämäksesi.
Entäs putkimiehen lupakirjaan?

vierailija
Aikuisopiskelu OrpoPurran kaudella omaan laskuun, ilmaiset opiskelut on opiskeltu 🙄

Yhteistyössä