Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Tervetuloa uusille! :wave:

Harrastuksista: Käyn jumpassa ja lenkkeilen. Enpä oikeastaan muuta. Lapsien kans tietty tulee oltu ulkona aikas paljon ja muutenkin touhuttua.

ON: kp 29. Menkat ei oo alkanu :eek: No vielähän en ehtii. Mun kierto on yleensä 28-31 päivää, joten eiköhän ne vielä sieltä tule.
Miehen kans otettiin eilen pikkasen yhteen tästä vauva-asiasta. Mä kuulemma höpötän kokoajan vain vauvajuttuja :whistle: Ehkä on tosiaan tullu vähän liikaa asiasta muistutettua miehelle. Päätinkin eilen etten asiasta puhu nyt pitkään aikaan miehelle. Annan ajan kulua ja ottakoot hän sitten sen puheeksi ku siltä tuntuu. Voihan se olla jos ei vielä kesälläkään kuulu mitään niin pakkokait se on jo vähän kysästä että mitenkäs sen yrityksen aloittamisen kans olikaan :D
Kyllä mä ymmärrän miestä. Ei se varmasti oo ollu kivaa ku mä oon kokoajan asialla "painostanut", vaikkakin vain leikkimielellä oon asiasta puhunut. Täytyy nyt hyväksyä se ettei meillä ainakaan vielä ala yritys, piste. Ei tässä muukaan auta.

Hitsi että oon kade teille jotka osaatte tanssia ja harrastatte sitä! Mä en osaa tanssia yhtikäs mitään, ehkä valssia just ja just. Tanssimaan mut saa vasta 2 promillen humalassa eikä se oo mitään kaunista katsottavaa sitten :LOL:
 
Talvicci Mulle vois lisätä seuraavaa tuohon etusivun listaan: Mies 36v, pojat 01/97 02/00 01/06. Olen töissä kaupan alalla, mutta tällä hetkellä hoitovapaalla.

Kirvash Tervetuloa mukaan!

Pantalaimon :hug:

kukkaiskeiju kyseli harrastuksia. Tuo tanssiminen olisi kyllä mukavaa, mutta miehellä kaksi vasenta jalkaa :whistle: En kyllä itsekään osaa kuin muutamat perustanssit, mutta mukavaahan se siltikin joskus olisi pyörähdellä. Musiikkimakukin liippaa siinä mielessä läheltä eli tykkään myös iskelmämusiikista. Pearl84 ihasteli just Taikakuun Janne Raappanaa, vähän on ihana se uusi kappale Odota mua :heart: Juu, mutta niitä omia harrastuksia: eli kotioloissa tulee laulettua karaokea, sitten neulominen+virkkaus on mun juttu. Lisäksi yritän hieman liikkuakin, mutta se aina jää, jos muuta tärkeämpää on. Luen myös, tosin nyt on vähän aikaa kulunut edellisestä kirjasta.

 
Heipparallaa. Löysimpäs tieni tännekin. Oon 28 v ja mies 31 v. Tässä mietinnän alla alkaako yrittäminen kesällä vai syksyllä. Nyt meillä on 2 karvaista kissanpalleroa joihin puramme pahinta hoivaviettiä.
 
Tervetuloa toivo79 ja Kirvash! :wave:

Kiitokset pahoitteluista! Olette kultaisia. :heart: Ihanaa, kun on olemassa tämä paikka, missä ihmiset myötäelää niin täysillä.

Illalla oli pakko ottaa särkylääke, kun vatsalla kipuili niin kovasti, mutta aamulla se oli taas poissa. Päivän myötä kuitenkin on alkanut taas aaltomainen kipu, joten eiköhän se täti sieltä tule. Kohdunnapukkakin on jo vähän auennut, muttei vielä pehmentynyt.

Tämä tuleva kierto onkin sitten superkierto, olen päättänyt! Kaikki lailliset keinot käyttöön! :LOL: Nyt plussataan! +++++ :whistle: Eilen ei ihan näin hyvät mielialat olleet, mutta tällä hetkellä taas olen positiivisella mielellä.

Harrastuksista kyseltiin. Minä käyn jumpassa vähintään pari kertaa viikossa, vesijuoksen ja nyt olen yrittänyt käydä myös polkemassa kuntopyörää. Näiden lisäksi olen mukana ainejärjestötoiminnassa (jos se nyt harrastukseksi lasketaan). Luen myös paljon, en tosin ihan samaa tahtia Linnan kanssa! :eek: Joskus teini-ikäisenä kului kirjoja noin paljon, nykyään on liikaa häiritseviä tenttikirjoja. :D Tällä hetkellä on työn alla Esko Valtaojan uusin, joka on tosi ajatuksia herättävä ja mielenkiintoinen. Suosittelen kaikille, joita vähänkin kiinnostaa luonnontieteet ja maailmankaikkeus noin yleensä. :)

*Muoks! Oliko muillakin ongelmia päästä tänne päivällä? Mä en päässyt moneen tuntiin. :eek: Meinasi tulla jo paniikki, mutta sitten oli pakko lähteä tenttiin. Onneksi nyt taas toimii! :LOL:
 
:wave: melkein sukua julkkikselle :) On meinaan tuon TQ:n Raappanan sukua tuosta naapurikylästä ;) Muutaman kerran on kyllä itelläkin tullun hengailtua Taikakuun keikalla... Harrastuksista... Mie harrastan kirjoittelua, tällä hetkellä se keskittyy pääosin kirjeisiin :) kestovaipat ja niiden tekeminen kans vois olla harraste. Siinäpä ne taitaa olla, yritän nyt tuota liikuntaa lisäillä, josko sen vois sitten jonkun ajan päästä lukea harrasteeksi. Tanssia tykkään, tosin menee vain nämä perushumpat, fuskut ja muut :) Latinobicissä kävin syksylllä jonnin verran, mutta se sitten jäi...
 
Tervetuloa toivo79 :wave:

Pearl, tässähän on viihdekeskus ihan lähellä, tai onhan saarijärven suunnalta tietty vähän enemmän, mutta siellä aika usein hyvät tanssit, riippuu kyllä hirmusesti esiintyjästä. Plogman siellä maaliskuussa, enkä varmasti itse aio jättää sitä väliin!!! Mä oon oppinu nuo tanssit muuten siellä lavalla, en oo käyny kursseja eli rohkeasti sinne vaan vaikkei niin osaiskaan. Kyllä tanssi välillä menee hienosti ja välillä ei ihan niin hienosti, mutta hauskaa on aina eli eikös se oo pääasia. Kyllä siellä pärjää ihan perustansseilla ja ilmankin niitä. Ne jotka haluaa olla täydellisiä voi mennä kilpatanssiin :D Itsekin sitä kokeilin ja totesin että lavatanssi enemmän mun juttu :LOL: Raappana on kyllä aivan törkeen lavakarismainen ihminen! Toinen aika ihq on mikko mäkeläinen...tosin välillä kun se laulaa niin sen ilmeet on sellasia niinkun siellä lavalla haisis tosi pahalle :LOL: Mutta musa on hyvää! Ja plogman on tietty ihan omaa luokkaansa charmiharmaiden ohimoiden kanssa :whistle: Heh, ja miksköhän mä aina kuulen että eihän nuoret tanssi tai kuuntele iskelmää...alan epäillä tätä yleistystä :LOL:

Berry, mäkin aina karaokea kailotan, olen wannabe laulaja :LOL: Sain joululahjaks karaokevehkeen ja kokeilin sitä tietty heti pyhien jälkeen...Samantien kaveri soittaa kaks kerrosta alempaa "hei laulatko sä sitä ja sitä?" :LOL: Hah, joo lauloin, en laula enää!!! Ja mä kun luulin että täällä olis ollu ihan hyvät eristykset seinissä...noloo... :ashamed:
Virkkaaminenkin on kivaa! Mitä sä virkkaat? Mä tein äitille joululahjaks seinäkellon, tuli hieno. Eli eka virkkaa ihan pitsiliinan, tärkkää sen ihan kovaks ja eikun vaan koneisto keskeltä esiin, suht helppo tehdä!

Pantalaimon ja miina, teille tosiaan superkuukautta toivotaan! Kaikki keinot siis sallittuja :D Jos muilla on olu ongelmia päästä sivuille, mulla ei, mähän oon näköjään hillunu täällä lähes koko päivän :LOL:

Ja eikun vaan täydellisten naisten kimppuun!
 
Monanen
Kyllä sitä vain kannattaa pitää vähän vapaata, jos siihen mahollisuus on :) Tuttua juttua, toi, että ei koskaan nää. Viime kesä meni sillä lailla, et mää tein vuoroo ja miekkonen teki päivää/yötä. Aina kun tulin aamuvuorosta nii se lähti töihin ja oli sit joku 12h töissä (eli tuli samaan aikaan ku mää lähin aamuvuoroon) Eipä siinä paljoa kerenny näkeen ja kyllä se oli yhtä juhlaa, jos samalle päivälle sattu vapis =) Saa nähä, et meneekö tää tuleva kesä samallalailla.. toivon mukaan ei tarvis tehä nyt vuoroo, vaan pääsis tekeen ihan ma-pe "normi" vuoroa. Joo, kyllä se "yritys" sieltä alkaa läheneen. Tai ei sitä sellaseks voi sanoo, ku eka puol vuotta mennään ihan "tulee, jos on tullakseen-meinigillä". Pitää kattoo, et tuleeko ne menkat ees sieltä luomusti.. ennen ei varmaan ees pysty puhuun yrittämisestä.

Talvicci
Heti vaan paikkoihin soittelemaan, ku vaan keksit minne olis kiva mennä. voithan sää kysyä harjottelupaikastakin hommia. Siellä olis ainakin tutut hommat. Ei siellä kyllä asuntojen vuokrahinnat oo kauheen korkeet. Mut parempi niin. Ite oon aina asunu, joko omakotitalossa tai rivitalossa. Kartan kerrostalo asumista viimeseen asti.. En tiiä miks. :D Meidän pitäs laittaa meidän asunto myyntiin ja sit ostaa uus omalta kotipaikkakunnalta. Tänään löysinkin ihanan 2005 rakennetun rivarin, se ois kyllä unelma, mut saa nähä jääkö se sellaseksi.

Onpas Kirvashilla mielenkiintosen kuulonen työ :p

kukkaiskeiju
Täytyy nolona myöntää, et nyt on jääny harrastamiset vähemmälle.. :ashamed: Jotenkin tullu sellanen sohvaperuna. Pitäs ottaa ittee niskasta kii ja mennä jumpille ja salille. Mää oon sellanen kompurajalka, että en osaa tanssia sitten yhtään.. Sen takia jotenkin inhoon koko hommaa. En ikinä tanssi ees baarissakaan :/

Hitsi mää oon tulossa kyllä hulluks.. Nyt tän vaavikuumeen päälle oon saanu koira kuumeen (tai on se ollu jo useemman kuukauden). Nyt ollaan ihan tosissaan puhuttu, et jos hommattas sellanen pikku cotoni. Niitä on varmaan ihan pirun vaikee vain saada.. :| Mitenkäs muut koiran omistajat, missä vaiheessa teidän koira on oppinu sisäsiistiks? Ja miten helppoo on pieni koira totuttaa yksinoloon? Toki meillä on se, että sen ei melkeen koskaan tarvis olla yksin, ku ukko nukkuu päivät ja on yöt töissä.. ei sekään varmaan hyvä.

Netta08
Meillä sama juttu, mutta ihan eri aihe. Meillä miekkonen on ihan hermona mulle, ku mää jauhan kokoajan rakentamisesta. Se aina polttaa päreet, ku vihjaankaan siihen suuntaan :D Pitäs varmaan hillitä ittensä vähäks aikaa ja antaa sen sulatella asiaa :saint:

Tervetuloa toivo79 :wave:
 
Nopsa vastaus.. äsken vasta tulin kotiin, oli piiiiitkä päivä ja olen ihan poikki!

Pantalaimon :hug: ...ensi kerralla sitten, toivotaan parasta!

kukkaiskeiju
Harrastan oikeastaan vaan liikuntaa... muuta harrastusta on vaikea keksiä. Jumpat, kuntosali, lenkkeily, kaikki käy! Lukemisestakin tykkään, mutta en jotenkaan ikinä muka ehdi kirjastoon :saint: Nyt kaikilta hyviä kirjavinkkejä, niin saisin itsellekin kirjan luettavaksi moneen vuoteen! :LOL:

Ja tervetuloa uusille!!
 
Ripsu85: Voin kirjoista suositella kaikki Ilkka Remeksen teokset. Mukaansa tempaavia, jänniä, ei niinkään romanttisia mutta taatusti kotimaista kärkikastia. Ja jo niin paljon mainostettu Dan Brownin Da Vinci Koodi, on niin paljon parempi kirjana. Minä olen tämmöinen "toiminnan" ihminen. Danielle Steelen "ällömakeat" romanttiset kirjat on myös monien suosiossa, tai Hietamiehen kirjasarja. Hmm. Vaikea tietää kun ei tiedä makuasi :) Lapsiaiheista luettavaa, kirja jota suosittelen AIVAN kaikille lapsista kiinnostuneille on ehdottomasti Katerina Janouchin Lasten Kanssa. Humoristinen, hurmaava, ei kaunistele, ei liioittele... Mahtava teos. Kirjoittajalla itsellään viisi täysin erilaista mukulaa ja painottaa sitä ettei yksikään lapsi ole samanlainen ja jokaisella on oikeus toimia niin kuin itse parhaaksi näkee. Kirja alkaa toivosta tulla raskaaksi ja käsittelee lapsuuden synnytyksestä teini-ikään. Kauhusta on mun pitkäaikainen lemppari Dean Koontz, jotenkin helpompaa luettavaa kuin King. Ja Koontzilla todella paljon enemmän yliluonnollista ja myöskin kuumia sänkykohtauksia. Ihan miellyttävää lukemista. Raskaammasta päästä sitten nämä arvostetut Hemingwayn Vanhus ja Meri... Kenelle Kellot Soivat yms. Henk. koht. koin vaikeana lukea aivan liian monta sataa sivua ukosta joka istuu veneessa ja kalastaminen on sivuseikka kun mietitään elämän virheitä. Dostojevskin Idiootti ja Rikos ja Rangaistus on samantyylistä, raskasta, KAMALASTI adjektiivejä, maton kuosista saattaa olla kirjoitettuna kolme aukeamaa, päähenkilön flashbackeillä tietysti... Jotkut pitävät, itse en niinkään. Mutta luettu on rassukka Raskolnikovin epäonnisesta naapurista. Ei enää ikinä :) Historia-aiheesta huippu on Shirerin Kolmannen Valtakunnan nousu ja tuho... Sinäpä noita :) Remeksiä suosittelen erittäin lämpimästi.
 
Pitääkin kokeilla jotain noista lukea kun vaan ehtis. Itse en ole mikään himolukija, mutta jos on oikein hyvä kirja niin ahmin sen kyllä suht nopeasti. Jane Austenin kirjat on ihanan yltiöromanttisia ja muutenkin sellasia 1800-luvun henkisiä, aivan ihania! Oon lukenu Ylpeys ja ennakkoluulo, Emma, orpotytön tarina ja Järki ja tunteet. Aivan ihania!

Meen siskon luo tänään tekemään hääpukua....iiks!
 
Pantalaimon: En minäkään kovin paljon opiskeluaikana ehtinyt lukea.. Nyt on taas aikaa.

Kirjavalinnoista: Minä aina löydän jonkun kirjailijan, josta tykkään ja luen kaiken, mitä käsiini saan. Lemppareita on Waltari, Anna-Leena Härkönen, Linna ( =) ), Anja Snelman.. Jaahas tulipa paljon kotimaista mieleen. Tykkään kyllä kaikenlaisesta, paitsi ihan Harlekiinejä, en pysty lukemaan.

En oo ikinä käynyt tansseissa, mutta ois kiva joskus käydä. Kävin tanssikurssinkin kerran yhden kaverin kanssa. Ne taidot taitaa olla kyllä unohdettu. :|
 
Vai että on Netalla menkat hukassa. :D

Täällähän on vaikka mitä taas kyselty....
harrastuksista sen verran, että soitan viulua ja pianoa, mut en tiiä voiko niitä harrastuksiks enää sanoa, ku pitäis noi muusikon paperit saada tossa keväällä... :LOL: Sin sen lisäks neulon aka paljon, tykkään muutenki "askarrella" kaikkea, eilenki taittelin monta tuntia kaikkia ihme origameja mitä yritin opetella... :LOL: Niin ja sit koitan harrastaa liikuntaa. Enimmäkseen kuitenki lähinnä jää hyötyliikunnan tasolle toi liikkuminen... Kesäisin tulee aika paljon sit rullaluisteltua. Lukeminen on kans aika mukavaa. :) Just aamulla lopetin Reijo Mäen yhden dekkarin. Vares on ihan paras. :D (Ja Vauvahorkan olen lukenu joskus)

Missä talvicci asuu, jos omakotitalon vuokra on niin halpa? :eek:
Meil on 52 neliöö Turussa "esikaupunkialueella", ihan ok kerrostalossa, ja vuokra on 400+vesi,sähkö ja netti. (nyt aikovat kuulemma mokomat nostaa vuokraa) Haaveillaan vähän jos ostettais tämä tai joku muu (kaksio) itelle, nyt ku miehen töidenki jatkuminen on varmistunu. Mut kattelee nyt, eihän tässä mitään hätää viel oo. ;)
 
toivo79 Tervetuloa mukaan!

kukkaiskeiju Mä yleensä aina keväällä ja kesällä virkkaan, syksyisin ja talvella keskityn neulomaan =) Viime kesänä tuli virkattua ainakin itselle tunika, anopille ja siskolle ponchot, miehen siskolle haarukkapitsihuivi, kummitytöille mekot ja neuletakki sukulaistytölle. Viimeksi neuloin sukkia pikkuisille ja nyt on omat sukat teon alla. Uus lehti tuli taas ja siitä alan lähiaikoina taas tekemään. Melkeinpä aina on jotain työn alla. :D Tuo karaoke kyllä vie mennessään, nyt taas on jäänyt vähiin laulaminen, aina välillä on intoa enemmän. Mulla on ollut kotona laitteet kohta 4 vuotta ja levyjä melkonen kasa.

Jepulis, eipä täällä sen ihmeempää. Ruoka on uunissa ja kohta syömään! Kuopus herätti jo kuuden aikaan, joten hieman on silmät ristissä, kai pitää päikkäreille mennä sitten mukaan.
 
Kyllä me päästään suht halvalla kun noita vuokria kattelee. Täällä päin se onkin vähän eriasia :) Meillä noin 80 neliön kolmio ja 420 maksetaan, tuossa sähkö, vesi, autopaikka, sauna...

Taikaliina Hoitovapaa alko just, äitiysloma loppu 11.1. Itellä ajatuksena oli yrittää tähän perään heti kolmatta lasta (alkuperäinen ajatus oli jättää ehkäisyt nyt vuoden alusta), mutta kun tuli tuo taloprojekti, piti noita vauvahaaveita siirtää. Joten töihin tuossa syksyllä viimeistään todennäköisesti. Onkos täällä muita rakentajia??

Täti taitaa tulla kylää, vähän semmoista tunnetta taas. En kyllä yhtään tykkää tästä kuukautisten aikaisesta epävarmuudesta yms. Vielä en kuukuppia käyttöön ota, en ehtiny/muistanu harjoitella sen käyttöä eikä nyt viitti kun tulee sitten sitä sotkua kauheesti. Joten nämä mennään vielä siteillä...
 
Toivo79 Tervetuloa mukaan :)

Harrastuksista: Kesällä tulee pyöräiltyä, talvella hiihdeltyä (Jos vain lunta on. Tänä talvena kerran vasta päässyt hiihtämään :/ ). Sitten teen kirjontatöitä. Kirjoja en ole lukenut yli kymmeneen vuoteen. Yläasteella joskus viimeksi, silloin tuli enemmänkin luettua. Nyt ei ole oikein enää kiinnostanut.

Nyt ollaan (taas kerran :D ) siirretty yrityksen aloittaminen toukokuulle. Mutta vielä sitä ei kannata tuonne etusivulle vaihtaa. Katsotaan sitten parin kuukauden päästä, ollaanko vielä samaa mieltä, on niin monta kertaa mieli muuttunut :D
 
taikaliina Mulla on vielä hoitovapaata elokuun loppuun, sitten töihin paluu edessä...

Talvicci En ole Roista vaan Oulun alapuolelta, pohjois-pohjanmaalta =) Mä suosittelen sitä testin tekoa ihan vaan oman mielenrauhasi takia. Ja jos tosiaan se nega, niin kannattaa kyllä sitten olla yhteydessä neuvolaan, jos menkat ei ala. Lopettelitko sä pillerit vai muistanko väärin? :ashamed:

Netta08 Heti sitten kertomaan testin tulos huomenna :attn:
 
Talvicci Voi, kyllä niitä on muitakin, jotka testejä usein ostaa :whistle: Mä oon välillä laittanut miehen asialle, mutta sekin jo tuumas ettei enää kyllä osta yhtään testiä. Tuo siis silloin, kun menkat hieman oli epäsäännölliset synnytyksen jälkeen ja imetin siis vielä. Tilasin sitten netistä muutamat testit, tosin näin talvella taitavat kärsiä pakkasesta postissa :/
 
Meil on onneks Turussa useampi apteekki... :LOL: Plus että meillä ainakin myydään jotain raskaus- ja ovistestejä ainakin Euromarketissa (meidän lähin "isompi" kauppa)... Ei niitä siis oo pakko ostaa joka kerta samalta farmaseutilta. :kieh:
Tosin ite tuun varmaan tilaamaan niitä netistä tms niin ei tarvii noloilla apteekissa. :LOL:

Pitääkin ruveta varmaan ens kuussa syömään niitä Multitabs Raskaus -vitamiineja (ajattelin aloittaa syömään niitä pari kk ennen yritystä, että on kaikkea foolihappoa ym tarpeellista riittävästi sit kehossa).
 
Hellouh taas! Tännehän on tullut vaikka kuinka paljon tekstiä :)
Harrastuksista voisi mainita varmaan nukkumisen ja lukemisen,varsinkin vauvalehtiä ja kirjoja tulee luettua, mutta kyllä muutakin :) Koiren kanssa myös lenkkeily ja säännöllisen epäsäännöllisesti myös uinti :)
Hopeapaju täällä yks "rakentaja"-perhe.. :) (perheeks jo meitä nimitän :D)

Ja toivotaan ettäpä meille joku toisi yllätysplussan totta tosiaan :) Aamul heti ensimmäisenä koneelle kattoon Netan tulos :D
 
hopeapaju
Täällä yks talokuumeilija (ylläri ylläri, kuumetta jos jostakin asiasta :D ). Heti alkaa kysymysryöppy. Onko teillä minkä kokonen tontti? Plajon jouduitte pulittaa? Missä vaiheessa rakentaminen on, ihan alussako? Joko talomalli on päätetty, keneltä sen otatte? Paljon tulis muutakin mieleen, mut ahistelen sua sit seuraavan kerran lisää ;) Mulla tosiaan on hirvee raksa kuume, mut en oo saanu sitä tartutettua miekkoseen. Tonttikin olis katsottuna valmiiks, mut ei se miekkonen vielä haluu rakentaa.. :/ No hyvää kannattaa kait odottaa.

Ihan tyhmä kysymys kaikille väliin jotka osaavat vastata. Kauanko koira on kantaa pentuja mahassaan? Riippuuko rodusta vai onko kaikilla sama "raskausaika"? :D :whistle:

Netta08
Jännää jännää, tuu heti ilmottaan miten kävi. Peukut on pystyssä :wave:

Talvicci
Sullakin on menkat myöhässä, kohta testiä vaan kehiin :whistle: Kävipäs teille kurjasti sen asunnon hankinnan kans.. :( Toivotaan nyt, et kuitenkin saatte sen.

Berry76 & Talvicci
Talviccii, mää opiskelen tällä hetkellä roissa :) Ja Berry, oon kotosin keskipohjanmaalta, eli varmaankin suht läheltä :D

Kuumeilija87
Ai tekin rakennatte, ihanaa! =) Sulle samat kysymykset ku hopeapajulle ;) Jos vain jaksat vastailla. Itteeni kauheesti kiinnostaa toi rakentaminen.
 

Yhteistyössä