Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Talvicci Mie olin Kittilästä juu :)

Kuumeilija ja Alisa Meillä on muistaakseni 1,2 hehtaarin tontti ja "ostettiin" se minun äidiltä ja isäpuolelta, joten periaatteessa ilmainen :) Rakentaminen on ihan vaiheessa, tarkoitus oli perustukset tehdä syksyllä, mutta kuvien piirtäjä piru vie lähti viinan mukaan ja jäi kuvat piirtämättä. Joten keväällä sitten perustusten kimppuun. Me ostettiin purettavaksi ja siirrettäväksi tarkoitettu vanha hirsitalo joka sitten tuodaan tänne. Eli ensin pitää purkaa ja sitten taas koota :) Nyt meillä sitten uusi piirtäjä, joka tekee kuvat niin että ens kuussa vihdoin päästään hakemaan lupia. Toivottavasti niiden kanssa ei tule ongelmia...

Netan puolesta jännäillään!!

Tuleekohan se täti vai eikö se tule. Taas tunnu mitään... Nyt pakko lähtee tekemään kutsuja esikon synttäreille...
 
Tervehdys taas :)

Tänne on niin paljon tullut uusia kuumeisia, ettei mukana pysy. Täällä kuitenkin käyn välillä terveisiä kertomassa ja "vanhojen tuttujen" kuulumisia lueskelemassa...

Tänään kävimme miehen kanssa kurkkimassa masuasukkia 4D-ultrassa ja pikkuisella kaikki hienosti. Painoa oli "huimat 500g", perätilassa höppänä köllii :headwall: kunpa tajuaisi kääntyä oikein päin, että saisin taas nauttia alatiesynnytyksestä ensimmäinen kun oli helppo ja nopea niin en millään haluaisi sectioon :/ rakenteeltaan oli siro ja pieni niinkuin esikkokin, itselläni on ollut alusta asti tyttöolo tässä raskaudessa, toukokuussa se sitten selviää :)
http://www.aijaa.com/v.php?i=1452649.jpg

*voikaa hyvin ja plussatuulia rutkasti tänne niitä haluaville tositoimijoille*

sHv ja hipsu rv 23
 
Kiitos kaikille kirjavinkeistä! Yritän suunnata pian kirjastoon :saint:

Netta, toivotaan parasta! Jännittää ihan sun puolesta!!

Talvicci, harmillista tuo kämppäjuttu.. kannattaa ajatella niin, että asioilla on tapana järjestyä, se auttaa! Esim. jos ette nyt siihen kämpäään pääse, niin se oli vaan tarkoitettu menemään niin, ja myöhemmin löydätte vielä jonkun paremman asunnon. Kerro miten sitten kävi! Niin ja säkii kohta sit testailet... ;)

sisarHENTOvalkoinen, paljos tuo 4D maksaa? Yritän tässä ladata tuota kuvaa, saa nähdä näyttääkö mun kone sen, toivottavasti.. onnea teille kovasti, muistaaksen 'silloin joskus' sunkin juttuja kävin täällä lukemassa!

---
Mä en taida ees käsittää, et kohta jää pillerit pois ja sit masuasukki ois tervetullut... kohta itekkii täällä jännäilen, hassua ja jännittävää! Katottii tuossa miekkosen kanssa yks päivä huuto.netistä sittereistä, vaunuja jne. Luultavasti saadaan tutuilta kyllä käytettyjä lainaan, olisi tosi iso apu. Ollaan se mietitty niin, että ei se lapsi välitä onko vaunut vuodelta 2002 vai uusinta uutta.. kunhan vaan saa sitä rakkautta. Oma lapsuuteni oli aika köyhää taloudellisesti, mutta aina oli ruokaa jne.. ja rakkautta sitäkin enemmän! :heart:
 
Ripsu: Tuo 4d maksoi kelakorv. jälkeen 160e Femedassa (hki). Ultraus kesti n.30min ja mukaan sai dvd:n muistoksi. **itse suosittelen,vaikka hinta onkin kallis** mutta kerran/kaksi/kolme... sitä vaan raskaana ollaan pikkuihme masussa :heart:

Tsemppiä sulle odotuksen odotuksen odotukseen, nopsasti se aika kuluu!!
 
Voi kun on söpö pieni asukki sHv:n masussa :heart:

Ripsu85, tuo 4D-ultra täällä Turussa päin maksaa olikos se n.130 vai 150e, yksityisellä. Eipä se mitään halpaa ole, mutta onhan se kiva nähdä vaavi "kunnolla" kasvonpiirteitä myöten :) Ja tutkimuksesta taitaa yleensä saada dvd:n kotiinkin mukaan.

Meikäläisellä oli eilen eka neuvola, ja kaikki ihan ok. Painokin oli noussut ihan "mukavasti" :D Mutta siitä nyt ei huolta ole vaikka nousisi vähän enemmänkin...
Pikku Tiitin sydänäänet kuuluivat myös oikein selkeästi, samoin pientä liikettä kuului :heart: Ensi maanantaina onkin jo np-ultra, tuntuu että aika menee hirmu nopsaan!

Saiko Pantalaimon ovistestit?

Hyvät jatkot taas!

Lilli ja Tiitti 10+6
 
Testattu on ja puhdastakin puhtaampi nega tuli! Ei siis minkään sortin haamua tai hailakkaa viivaa. Menkat on edelleen kadoksissa. Jospa ne sieltä alkais parin päivän sisällä, tai sitten pitää uusia testaus viikonloppuna.
Yöllä ei tahtonu uni tulla ku mietin tätä tilannetta. Tuli jotenkin niin "huono äiti"-fiilis ku mietin että voi paska jos oon raskaana jo nyt! :ashamed:
Tottakai vauva otetaan avosylin vastaan mikäli hän ilmoittaa tulostaan ja rakastetaan täysillä mutta aivan ihmeellisiä ajatuksia pyöri yöllä mielessä. Välillä jo toivoin että plussaisinpa että oishan se aivan yli-ihanaa jos vauva tuliskin. Sitten taas iski kamala paniikki että hitto jos tuleekin 2 viivaa..
Ota tästä nyt selvää. Mutta nyt ei auta muu kuin ootella alkaako menkat vai onko se pikkanen kuitenkin masussa kasvamassa muttei vain vielä testissä näkyny :heart:
 
Kiitos Lilli! Testit tuli perille! :) Hienoa, että eka neuvola sujui hyvin. Paljon onnea odotukseen! :heart:

Ihana kuva sHv! :heart:

Eipä taida tänne yllätysplussaa tulla. Tänä aamuna nega jälleen ja kaikki tätioireet kadonneet. Eli pahin pelkoni taitaa käydä toteen. Mun kierto ei tasaannu, eikä raskaus saa alkuaan, ilman lisäapua. :headwall: |O :'( Täytyy sanoa, että v*tuttaa ja vihastuttaa ihan älyttömästi! Jos olisin tämän tiennyt, niin olisin jättänyt ehkäisyn jo viime keväänä. No, jossittelu ei tässä auta. Soitan ensi viikolla lääkärille. Saa nähdä pitääkö taas odottaa, että toisetkin menkat puuttuu, ennenkuin saan ajan. :kieh:

Talvicci: Mulle ainakin sanottiin ensimmäisellä kerralla, kun menkat jäi pois, että kun kahdet on jääneet välistä, niin tehdään jotain. Se on ihan yleistä, että yhdet voi jäädä pois, mutta kaksien poisjääminen on sitten merkki jo hormonitoiminnan häiriöstä. Tiedän, TODELLAKIN tiedän, kuinka inhottavaa ja ikävää odottaminen on! Tsemppiä sulle ja Netalle myös! :hug:

*Muoks* Piti vielä lisätä, että älkää huolestuko, jos mua ei täällä vähään aikaan näy. Taidan pitää palstataukoa jonkin aikaa, ihan oman mielenterveyteni takia. Tulen kyllä takaisin, olette niin ihania! :heart:
 
Talvicille ja netalle tsempitykset, toivottavasti plussia ilmaantuisi tai tiedätte-kyllä-kuka saapuisi pitkittämästä kiertoa!

Ääh, näin yöllä niin ihanaa unta, että. Unessa tein raskaustestin ihan varmana, etten ole raskaana, mutta yllätyksekseni siihen tulikin kaksi viivaa. Olin niin onnellinen ja mieskin oli aivan innoissaan vaikka nyt vielä hetken jarrutteleekin vauvakuumettani :) Aamulla sit iski karu todellisuus ku se olikin jo unta! ääh, täytyy varmasti yrittää nalkittaa se jotenkin jo luovuttamaan :) Haluan tänne niin jännäileen oikein tosissaan :)

Mutta taas kun järjellä ajattelee niin kyllä sinne toukokuulle tarvis odottaa :)

Ja Pantalaimon, toivotaan nyt kumminkin parasta! :hug:
 
Kuumeilija87

Eikö ookki ärsyttäviä tommoset unet?!?! :LOL:

Mä näin ekaa kertaa elämässäni semmosen kunnon raskausmaha unen tässä joku aika sitten...
Ihana ku muka siinä unessa oli iso maha ja muka sitä silitti siinä :D

Pantsu

Ekaksi pahottelut negasta ja :hug:
Mä laitan sulle et tauolla etten vaan poista sua...
Ehkä pikku tauko palstasta tekee hyvää :)
Mut muista ettet hylkää meitä :hug: :LOL:

Niin ja noista menkkojen "käynnistämisestä" sen verran että täällä vissiin antavat herkemmin noita teroja ku mulla kerran oli menkat myöhässä muistaakseen 2vko niin se sano et tuu käymään niin saa niitä mut ne sitten alkoki ilman että tartti ottaa niitä...

Omaa napaa...

Ekat luomumenkat alko tänään! Ihanaa!Ikinä ollu onnellinen menkoista! :D
Eka kierto siis 33päivää!
Jota kuinki tämmösiä oli muistaakseen kierrot ennen pillereitten alottamista...Kunpa pysyis nyt suht.samassa.
Pillereitten kanssa kierto oli 29-30päivää.

Mahaan ja selkään koskee mut ei kyllä ku ihan vähän vaan enemmän ku pillereitten kanssa...
 
Tuosta raskaustestien ostamisesta vielä, että täällä tosiaan yksi apteekki, jossa toki monta eri henkilöä töissä, mutta mun tuurilla sattuu aina sama :xmas: Onneksi naapurikuntakin on lähellä, niin sieltä voi myös käydä välillä ostamassa, jos on tarvis.

Alisa84 :wave: Me ollaankin tässä ihan rajamailla, siis keski- vai pohjois-pohjanmaa ;)

Netta08 :hug:

Pantalaimon Harmittaa sun puolesta :/ Mutta käyhän meitä välillä katsomassa, joohan =) Pidän sulle peukkuja, että saisit sen plussan pian! :hug:

Talvicci Onnea menkoista! Ja jaksuja kipujen kanssa :hug:

(.) Eipä mitään uutta täälläpäin :wave:
 
Kiitti Berry

Ei onneks oo mitään kauheeta tää kipu vaikka ootin että hirmut tulee tai sitten ne iskee vasta toisissa menkoissa
Eli ei nyt periaatteessa ole kivut sen kovemmat ku pillereitten kans tai ennen pillereitä.


Niin ja Netalle kans pahottelut negasta... :hug:
 
Ihan ekaksNetalle lähtee *halaus*... samoin myösPantalaimonille. Mua kans hieman pelottaa, et mitä jos.... mutta turha noita on vielä miettiä ja pakko yrittää ottaa asia 'rennosti'.

sHv ja Lilli, kiitti hinnoista, ei ollut aikaisemmin mitään käsitystä. Onhan tuo aika kallista, mutta sitten kun tosissaan aattelee, että eipä tuollaisia usein pääse näkemään... ja ihanaa olisi saada tuo dvd-itselleen!

 
Kiitos kaikille haleista ja tsempeistä :hug: !
Kp31. Tätiä ootellessa.
Oon käyny varmaan jo 5 kertaa kahtomassa testiä uudestaan eikö siinä tosiaan näy kuin 1 viiva. Välillä muka silmät näkee tosi haalean toisen viivan,
mutta taitaa se testin tuijotus vain tehä tuommosen näköharhan. En uskokkaan että siinä mitään viivaa on.

4D-ultrasta: Mä en oo käyny semmosessa. On kyllä käyny mielessä että jos meillä vielä joskus vauva tulee niin sitten kävisin mutta voi olla jää kuitenkin käymättä. Toisaalta ois aivan huippua kurkata vauvaa jo odotusaikana ja nähdä selvemmin kuin normaalilla ultralla. Sitäkin oon miettiny että kysyttäiskö sukupuolta sitten ku Kolmatta odotettais. Esikoiselta kysyttiin,
toiselta ei. Toisaalta oli jännää tietää etukäteen mutta toisaalta oli aivan huippua pitää jännitys loppuun asti. Mies varmana haluais kysyä, se on niin malttamaton :LOL:
Tämmöstä tänne. Omaa napaa vaan jauhan, mitäpä muutakaan :LOL: Uutta testipäivää oon jo miettiny että milloinkas jos täti pysyykin poissa. Ehkä perjantaina aikaisintaan. Niin no huomennahan on jo torstai... ehkä viikonloppuna sitten. Jos malttaa oottaa sinne asti jos niin jännäksi menee :whistle:
 
SHV ihana 4 d kuva. Tuommoisen kyllä haluan kanssa sitten kun aika on. Onko täällä ketään jolla ois tietoa paljonko se maksais Tampereella? Täällä vielä malttamattomana odotellaan odottamisen alkua eli tarkoitus ois alkaa yrittäminen kesällä/alkusyksystä. Tosiaan aika on kulunut kuin siivillä siitä kun ensi kerran löysin tieni tänne viime kesänä, joten kaippa noi kuukaudet tuosta hurahtaa... olen vaan niin malttamaton. Täytyy tyytyä noiden kahden kissanpalleron hoivaamiseen siihen asti. Tuttavapiirissä on taas kaks pariskuntaa joille syntyy molemmille kesällä vauva. Taitaa pukata sitä kliseistä kolmenkympin kriisiä täällä päin kun ikää 28.
 
4D ultra oli ihana kokemus, vaikkakin tosi nopea sellainen. Mekin käytiin kuopuksen kohdalla 2 vuotta sitten Femedassa Helsingissä, nyt on lähikaupunkiinkin jo tullut laite. Tosin jouduttiin siksi ultraamaan tarkemmin,kun oli epämuodostumaepäily,ja toi 4D on niin tarkka,että siinä näki selkeästi,että kaikki oli kunnossa.

Omaa napaa sen verran,että mä nyt hetken vielä taustailen täällä,mutta voipi olla että joudun jättämään viel toistaiseksi täysin nää vauvakuumepalstat... mies on niin totally vastaan,että "tainnutus" voi viedä vuosia. |O
 
hopeapaju
Voi teillähän on kunnon kokonen tontti, siinä ainakin lapsilla on tilaa temmeltää ;) Minkä kokonen se teidän tuleva talo on? Onko yks kerroksinen?

Ihana kuva masuasukista SHV :heart:

Ripsu85
Täällä on ihan sama juttu, että ei sitä oikein edes pysty käsittään, että muutaman kuukauden päästä (parhaimmillaan) saattais olla jo kyytiläinen kyydissä. =) Jotenkin nii uskomatonta ajatella, et ite on nyt päässy tähän elämäntilanteeseen.

Talvicci
Roissahan minä opiskelen ja sitä fysioterapiaa :D Ja onnittelut menkoista, varmaan helpotus, että ne sieltä itestään tulivat.

Netta
Noi on varmaan ihan luonnollisia asioita mitä moni käy mielessään läpi, tuohan tuo vaavi sit suuren elämän muutoksen tullessaan, vaikkakin ihanan ja toivotun sellaisen :hug:

Pantalaimon
Voi kurjuus, toivotaan, et ne menkat sieltä tulee ihan issekseen :hug: Älä pidä liian pitkää taukoa, ettet aivan unohda meitä ;) Ja tuuhan kertomaan, et jos saat lääkäristä apuja menkkoihin.


berry

No eipä meillä taida olla välimatkaa, ku maksimissaan vajaa 100 kilsaa :D
 
Hentoinenvalkoinen Ihana pikkunen siellä... :heart:

Pantalaimonille :hug: samoin Netalle :hug: toivotaan parasta!!!

Alisa Mein talo on noin 240 neliötä puoltoista kerroksinen, eli ylös tulee sitten pari makkaria ja eteisaula :) Millään malttais odottaa, että asumaan pääsee. Mies tuossa meinaskin, että jo vuoden päästä kesällä olis asuttavassa kunnossa :D Eli tarvis venailla vain puoltoista vuotta... Olenkohan mie yksinäni silloin täällä ketjussa roikkumassa ;)
 
sHv: Ihana kuva!!! Tai siis vauva tietty, ei pelkkä kuva:)

Lilli-85: Kiinnitin huomiota tuohon kun sanoit että aika menee niin nopeasti, kohta ultrakin jne. Tosi ihanaa kuulla että joku raskaana oleva sanoo noin päin! Yleensä kaikki sanoo että kaikkien muiden raskaudet menee nopeasti, mutta oma niin kauhean hitaasti. Varmaan sitä malttamattomuutta :LOL:

Pantalaimon ja Netta :hug:

Berry: Jos sulla on aina sama apteekkari niin sittenhän kun et enää käy ostamassa testejä niin se tietää että oot raskaana :D Täällä on onneks ihan tuhat apteekkia eikä varmaan ikinä osu sama myyjä *koputtaa puuta* En tosin koskaan ole ostanut raskaustestiä...Voin kyllä kuvitella sen fiiliksen kun käy ostamassa sen!!! Varmaan mä ainakin loistan ja hehkun niin kun se olis isompikin juttu, tai mullehan se onkin, ei varmaan vaan osaa apteekkari niin eläytyä siihen tilanteeseen, vai osaako? :D

Toivo: Mullakin sisko synnyttää kesäkuun alussa!!! Ihanaa seurata sen mahan kasvua (joka on ollut muuten huimaa!) Toisaalta katkerana kateudesta tunnustelen potkuja sen masusta enkä omastani...
:whistle: Ja se pienihän potkii!

Hopeapaju: Jospa et enää roikkuis täällä silloin, tai sit me muutkin voidaan roikkua, tai voihan ainakin olla että osa plussanneista olisi jo uutta kierrosta täällä sun seurana, eli et kuitenkaan yksin:D

Eipä nyt omaa napaa tällä kertaa, ihme...
 
^^Oikea asenne netta. :) Ainakin on varmaan kiva tietää missä mennään.

Eiks raskaustestit oo samaa sarjaa jonkun ummetuslääkkeen ja täishampoon kanssa, että mielellään hoidetaan sit apteekissa noin 99 muutakin asiaa, ja sit silleen huolettoman ohimennen sanotaan että "niiin ja viel yks raskaustesti kiitos"... :LOL: Vaik farmaseutit on jo pitkään päällepäin nähny että ne 99 muuta ei oo ne pääasiat ja venaillu vaan että mikä "kiusallinen" kysymys sieltä loppuun tuleekaan. :LOL:

).( Mulla lähti 11. viimeinen laastari. KAuheeta lähtölaskentaa... Viel 13 viikkoa ennen ku pääsee yrittelee. :D

Onneks mul on nyt varmaan ekaa kertaa koko yliopisto-opiskeluaikana lähteny oikeesti opiskelut menee tosi hyvin, sain just ekan vitosenki mistään kurssista. :LOL: Oon saanu ihan sairaasti kursseja tehtyä syksyllä... Tosin mun hyvän opiskelumotivaation on tehny se, että mies lupas syksyllä, et jos tämä vuosi menee hyvin, niin keväällä aletaan yrittää. JA hyvin on menny. :) Nyt mul on siis tavoitteena että saan sitten LuK-paperit ennen vaavia, eli vaikka heti tärppäis (toivotaan niin tietysti. ;) ) niin enää on sen verran jäljellä juttuja että syksyn aikana vois sit paperit saada... Tai kevään alussa viimeistään, mut anyway, hyvältä näyttää. Sit vois olla rauhallisin mielin äitiyslomalla, kun tietää et jotain on jo saavutettu silläkin alueella.
 
Alisa84

Hö niinhän se oli.Vissiin vähän väsyny ku asioita sekottaa jo.. :LOL:
Kiva ku muitaki täältä päin! Miten oot viihtyny roissa?
Laitanko listaan et opiskelet roisssa mut kotosin pohjanmaalta tms.?


Netta

"Kiva" että menkat sitten tuli vaikka uus plussa meijän pinoon olis ollu tervetullu :hug:


Hopeapaju

Et kuule varmana roiku täällä yksin,mä ainaki taijan olla täällä sun seurana.
Kunpa nyt edes tositoimijana sillon :whistle:


Täällä kp2 ja maha kipee.
Ukko oli ihana illalla ku hiero mun selkää ja sitten jalkoja kans. :heart: Vähänkö oli kivaa ku alaselkään koskee aina ku on menkat.
Helpottunu olo et nuo menkat alko näinki pian. Pysys vaan tässä n.30pvä:ssä niin olis hyvä.

Katoin nyt aamulla ekaa kertaa sen meille tulee vauva :heart:
Tuleeko se aina tossa aamulla torstaisin?
Jos pyytäis ukkoo aina nauhottamaan sen...ja sitten sen olis pakko kattoo sitä ku meillä ei voi kattoo toista kanavaa yhtä aikaa... :whistle:
 
Mä sorruin tänään kaupungilla... :ashamed: Lindexiltä mukaan lähti sellainen vihreäkuvioinen body. Mun oli vaan pakko saada se tänne odottamaan... :LOL: Siskon tytölle katoin lahjaa (tai ainakin sillä verukkeella menin sinne), ja ostinkin sille sitten sellaisen söpön mekon, aika retro kans. :D Mut oikeesti, ei me edes yritetä vielä... :kieh:
 
Hohhoijaa. Mulle asennettiin ehkäisykapseli 20. joulukuuta eli alle kuukausi sitten. Tytön syntymästä neljä kuukautta. Nyt sitten on alkanut oksettamaan useampana päivänä, on kova nälkä useasti ja väsyttää tajuttomasti. Niin, ja menkat myöhässä viikon, mutta se voi aivan hyvin johtua kapselista, niillä on kuulemma tapana epäsäännöllistää menkkoja. Kaikesta tästä huolimatta pistän kaiken kapselin piikkiin. Ei lapsi nyt katastrofi olisi, ei missään nimessä... Se vaan että viime kesänä olin leikkausjonossa vasemman polveni takia (toistuvat lumpion sijoiltaanmenot) ja jouduin sillon perumaan leikkauksen raskauden takia. Multa kyseinen polvi jo kerran operoitu mutta toinen lumpiota paikallaan pitävä lihaskiinnike jälleen repesi kahtia... Mulla olisi luultavasti loppu keväästä /alku kesästä leikkaus ja sen kyllä nyt olin päättänyt hoitaa pois alta... Ja olisi töihin paluu kesälläkin... Emmä tiedä. Ukko vaan sanoi tuossa kun oltiin tupakalla että taidat olla raskaana. Nojoo, onhan se itsellänikin käynyt mielessä, mutta... Tuntuu jotenkin oudolta. Ei mulla oo rinnat kipeät niinkuin viimeksi, silloin melkein tiesin olevani raskaana ennen ku tein testin, kaikki merkit oli niin selvät. Viisitoista kesäsenä mulla oli munasarjakystia useampia ja kamalien kipujen johdosta jouduin silloin kättärille missä ultrasivat. Totesivat että joo, on täällä jotain aktiviteettia ollut, sulla poksahtanut kysta. Sieltä lähettivät mut omalle terveysasemalle jossa omalääkäri totesi että aika laihat on mun mahikset ikinä saada lapsia, antoi prosenttiluvun raskautumiselle; n. 5%. Hmm. Mitä ne tiesi? Ehkäisylaastarit loppu kesken, reseptin uusiminen kesti, me ei miehen kanssa kestetty selibaattia. Kaksi viikkoa myöhemmin (itsenäisyyspäivänä) meidän tyttö sai alkunsa. Että ei se paljoa vaatinut, tai sitten oli todellinen ihme. Menee taas niin ohi aiheen. Noh, mulle ominaista.
Kuitenkin, ajattelin huomenna Citymarketista testin ostaa (kyllä, ei tarvitse meillä päin mennä samaan apteekkiin samalle nyrpeälle farmaseutille), ihan vaan sen takia että JOS sitä sattuisi olemaan raskaana (mitä suuresti epäilen) niin pitää nopsaan tuo kapseli poistaa.

Niin, sinäänsä toinen lapsi olisi tähän väliin aika "huono" kun me edelleen majaillaan 40m2, 1h+tk asunnossa, minä, mies, tyttö ja kaksi kissaa ja Helsingin kaupungille ollaan asuntoa jonotettu jo vuoden päivät eikä mitään kuulu. Nyt jo niin ärkeleen ahdasta että ei enää toista tähän asuntoon, kiitos. No. Nyt on taas purettu mitä mielessä olikin. :D
 
Moi! Ajattelin vaan kysyä että onko teillä ollut luomuna voimakkaampia PMS oireita kuin pillereiden aikaan. Itsellä on turvotusta ja tuntuu että kaikki asiat ärsyttää. Olen kuin perseeseen ammuttu karhu suoraan sanottuna.
 

Yhteistyössä