Hakutulokset

  1. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Kiitos Talviccille hienosta etusivun listasta! :flower: ON: Aamupaino on laskenut 800grammaa! =) Mitään hirmu radikaaleja muutoksia en oo tehny. Paitsi oon yrittäny vähentää nameja ja juonu vettä aikas paljon. Liikuntaakin oon lisänny. Nytkin meen jumppaileen kunhan oon tämän kirjoittanu...
  2. N

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Saanko tulla mukaan vaikkei vielä yritystä olekkaan? Meillä haaveillaan kolmannesta lapsesta, tai siis minä haaveilen :laugh: Yritys aloitetaan ehkä ens kesällä. Omia mittoja en viiti paljastaa mutta ylimääräisiä kiloja on n.20kg! :ashamed:
  3. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Kiitos kaikille vinkeistä! Ootte ihania! :hug: Tämä päivä mennytkin ihan ok ruokailuitten suhteen! Ruokiksella oli heti semmonen olo syönnin jälkeen että nyt pitää saada jotakin karkkia. Mutta pidin pintani enkä ostanu! Jes! Hiljaa hyvää tulee! :D
  4. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Alisa84: Ei mitään, alko itseäkkin huvittaan että minäkö sairaalassa töissä :laugh: miina- , Ripsu85 ja Laala: Kiitos hyvistä painonpudotus-vinkeistä! Ajattelin ekana vähentää herkuttelua, tulee syötyä aivan liikaa karkkia, keksejä yms. Ne siis minimiin. Ja liikuntaa lisää. Ruoka-ajat ois...
  5. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Alisa84: En oo sairaalassa töissä. Enkä hoitoalalla ollenkaan. Hmm..mitähän sanoisin etten paljastais liikaa :laugh: No oon myyntihommissa.. Oisko se tarpeeksi ympäripyöreästi sanottu :D Kp25. Kohta ois taas menkat. Huoh, millonhan sitä pääsis tositoimiin ja jännään milloin menkat ei...
  6. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Olipas taas luku-urakka, kiva juttu =) Kommenttia tuohon että kertoakko lähipiirille että yrittää vauvaa vai ei... Ite en mielellään kerro kenellekkään. Tulee just semmonen olo että kaikki alkaa kyseleen että mikä on ku kestää :laugh: Ja jotenkin mukavampi sitten kertoa vauvauutinen...
  7. N

    Onko "poppaskonstit" auttaneet synnytyksen käynnistymiseen?

    Ei auttanu poppaskonstit ei :laugh: Saunoin kuin hullu, siivosin, seksiäkin harrastettiin, lenkkeilin.... jne.. Eikä mitään apua! Vauva syntyi lopulta rv 42 käynnistämällä =)
  8. N

    Jos saisit valita: sektio/alatie?

    Molemmat synnytystavat kokeneena, valitsisin seuraavalla kerralla alatiesynnytyksen! Sektio meni hyvin, ei kipuja, haavakin parani suht nopsaa. Alatiesynnytyksessä olin kipeä, tuli 2.asteen repeämä, alapää oli monta viikkoa kipeä synnytyksen jälkeen. Mutta siltikin valitsisin alatiesynnytyksen...
  9. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    miina- : Mä testasin silloin ku tuota meidän kakkosta yritettiin tuommosella liuskatestillä, en oo varma oliko acon merkkinen. No kuitenkin. Testasin ja eka ei tullu mitään. Eka aattelin että negahan se on mutta sitten ku aloin tarkemmin tuijottaan niin siinä oli TOSI hailakka haamu! Siis just...
  10. N

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    taikaliina: Jep, meilläkin haaveissa kolmas lapsi :heart: Meillä tilanne se että mä oisin kohta jo valmis aloittaan yrityksen, mutta mies vielä empii ja jarruttelee. Kesällä ehkä aloitamme vauvatouhut :D Kyllähän sitä tulee mietittyä mitkä asiat muuttuu jos/kun perheeseen tulis vielä kolmas...

Yhteistyössä