Mäkin taas päivitän itseni tänne
Netta: tsemppiä painon pudotukseen. Tossa on aika hyviä neuvoja tullutkin, mutta tuli vaan mieleen että vähän mua huvitti kun postiluukusta tuli joku easy shopping mainoslehti jossa on kaikkia tarjousjuttuja. Siinä myytiin laihdutustyynyjä! Ne laitetaan yöksi jalkapohjiin ja ne imee kaikkea kuonaa ja rasvaa ja nestettä akupunktiopisteiden kautta. Kuulemma ne voivat taata että kiloja ropisee vähintään 2,5 kg viikossa ja 11kg kuukaudessa ja tietty sitten 44kg 4kk:ssa!!!
Ihan kiva, ne lupas rahat takas jos ei toimi, mutta oikeesti, jos tuo toimis, niin eikö se olis niin huima keksintö tässä maailmassa että sitä käytettäisehkä vähän laajemminkin kun tollasessa epämääräsessä lehdessä... hei siitä on nettisivutkin! http://www.easyshopping.fi/90979.html Ihan hauska, mielenkiintonen, mutta jotenkin epäilen...
kertoako vauvansuunnitelmista... Mä ainakin oon tainnut huudella sitä aika paljon... :ashamed: No porukoilta ja siskolta en vaan voi pitää mitään salassa ja niille saan hehkuttaa just niin paljon kun vaan sielu sietää ja ne vaan kuuntelee
Miehen siskoille ollaan vaan vähän vihjailtu tyyliin "mäkin haluan tälläsen vauvan..." No parhaat kaverit kyllä kans tietää, ihanaa kuumeilla niitten kanssa yhdessä :heart: Opellekin jouduin sanomaan ton harjottelun siirron takia... Ja oli pari luokkakaveria kenelle samasta syystä sanoin, mutta sitä ehkä vähän kaduin myöhemmin. Mä en niinkään pelkää siinä sitä jos ei vauvaa kuulukkaan, tiedän että nämä ihmiset jotka tän yritysajatuksen tietää, ovat varmasti myös ne joille sitten puran sen ettei tulekaan tai jos sattuis joku keskenmeno tai jotain niin niille sitä varmasti itkisin kuitenkin. Eli olen kyllä keronut, ne on mukana hyvässä ja pahassa
Kiitoksia vauvanvaatekommenteista kaikki!
Talvicci, itse suunnittelin tuon puvun ja tosiaan valmiista vaatteesta vaan kappaleiden malleja katsoin. Kaikki jotka ompelukoneen omistaa ja intoa riittää niin kannattaa kyllä kokeilla, ei ollu kovin vaikea, itse en siis ole mitään ommellu yläasteen jälkeen. Yllätyin kovasti ja aion lisää jossain vaiheessa tehdä kun vain aikaa liikenee. Ja mulla on vain noita kankaita eli karvaisia tulee lisää
Toki laitan sitten kuvaa, mutta nyt voi mennä vähän aikaa, tulee varsinainen työputki tässä...
Joy, oon kyllä ihan samaa mieltä että ei sitä varmaan ikinä tule sellasta elämäntilannetta että nyt ei ole mitään muuta projektia niin sitten vi tehdä vauvan. Ja kyllähän se raskausaika tosiaan kasvattaa vanhempiakin siihen valmiuteen. Tuo käännytys on muuten aika hyvä juttu, kun alettiin miehen kanssa seurusteleen 3,5 vuotta sitten, mä sanoin sille noin 1kk, seurustelun jälkeen että mä aion muuten olla sitten naimisissa ja yrittää vauvoja ennenkun olen 25! No eipä mies siihen mitään, oli kuulemma vähän säikähtäny, mutta vierellä vielä on. En tosiaan sillon tiennyt että mies oli kasvatettu tyyliin, "ensin ura ja talo ja autot sun muut ja 30-v voit sitten harkita parisuhdetta..." Heh, puole vuoden seurustelun jälkeen muutettiin yhteen, vuosi sitten mies kosi ja kihlauduttiin, häät on ens kesänä ja vauvasuunnitelmat myös! Mies myös innoissaan kaikesta, en vain minä! Ja mä oon sentään vasta 22 ja mies 24
Eli käännytystyö kannattaa
Jenpen, mäkin oon miettiny kaikkia noita pukujen ja vaunujen osteluita sun muuta. Sisko ja miehen sisko on kumpikin luvannu meille niidne vanhoja juttuja, toisella tyttö ja toisella poika. Mielellään otan vastaan, mutta kai mullekin jää jotain ostettavaa!!! Kyllä varmaan
Jos täällä Jyväskylässä joskus aion synnyttää niin ehdoton lisä sairaalalaukun pakkaukseen on huulirasva!!! Ilma on ihan älyttömän kuiva, ei tarvi kun yks vuoro olla siellä niin jo on hiekkapaperia huulet! Sen kun muistan niin hyvin menee
eläimistä...Meillä on kaksi marsua
Ne kyllä pysyy hyvin hallinnassa tuolla häkissä, lähinnä olen niistä miettinyt että nehän on aikalailla eniten allergiaa aiheuttavia eläimiä, eli lähinnä sitä ettei vauvalle tulis niistä mitään hengitysoireita sitten. Ja ne raukat ei sitten pääse enää ihan niin paljon syliin kun on nyt tottuneet...
vielä vähän omaa napaa, eli iltaan menossa töihin ja ajattelin siis nukkua aamulla pitkään, mutta mitä unta näinkään!!! Häät on siis oikeasti kesällä, mutta siinä unessa muka tajusin että ne on ylihuomenna enkä mä oo edes kutsuja lähettäny eikä pukukaan ollut valmis!!! Ei mulla mitään stressiä, mutta muuten vaan