Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:Meillä on nyt eka auto jossa on bagit. Ja on kummallaki puolella eessä.Alkuperäinen kirjoittaja Kuumeilija87:Hei muuten tosi typerä kysymys tuli mieleeni ku kattelin uusia autoja Ku sit joskus ku ollaan kaikki raskaana niin mehän ei saada sit ajaa autol missä on airbagit? Oonkos ihan oikeassa.. tällaista oon ainakin kuulllu.. niin millä ihmeen rottelolla mä joudun sit ajaan Eli oottekos te koskaan miettiny asiaa?
En oo ees ajatellu tota asiaa...
Pitääköhän sitä sitten alkaa takapenkin matkustajaks...
Vähän saattaa porukka ihmetellä "Miks sä istut takapenkillä ku ootte kahestaan?"
Eikä menis sekään läpi et on koira ku Sylvi on sitten niin iso et pärjää hyvin yksin takapenkillä.
Alussa olin takapenkillä Sylvin kans ku se pelkäs noita katuvaloja ku ne vilkku
Niin mä siis meinasin että millä selitän sen et miks istun takapenkillä,ku oon raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja miina-:Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:Meillä on nyt eka auto jossa on bagit. Ja on kummallaki puolella eessä.Alkuperäinen kirjoittaja Kuumeilija87:Hei muuten tosi typerä kysymys tuli mieleeni ku kattelin uusia autoja Ku sit joskus ku ollaan kaikki raskaana niin mehän ei saada sit ajaa autol missä on airbagit? Oonkos ihan oikeassa.. tällaista oon ainakin kuulllu.. niin millä ihmeen rottelolla mä joudun sit ajaan Eli oottekos te koskaan miettiny asiaa?
En oo ees ajatellu tota asiaa...
Pitääköhän sitä sitten alkaa takapenkin matkustajaks...
Vähän saattaa porukka ihmetellä "Miks sä istut takapenkillä ku ootte kahestaan?"
Eikä menis sekään läpi et on koira ku Sylvi on sitten niin iso et pärjää hyvin yksin takapenkillä.
Alussa olin takapenkillä Sylvin kans ku se pelkäs noita katuvaloja ku ne vilkku
Kyllä se on ihan "normaalia", että nainen istuupi takapenkillä vauvan kanssa ja mies yksin ajaa edessä. Meijän tutut ainaki ni kaikki on joutunu tekee niin.. Ja on sitte myös niitä, jotka vaan laittaa vauvan eteen, vaikka olisikin airbag.. :|
Et ainakaan minua ole loukannut millään lailla . Etuvetoa toivottavasti meille ei tuu enää koskaan.. Kahtoo nyt mihin valintaan ukko päätyy. Ja abs-jarrut.. En tykkää niistä yhtään. Onneksi niihin tottui tuossa edellisessä autossa, joka tällä hetkellä siis siellä delta-auton takapihalla..Alkuperäinen kirjoittaja Pearl84:Tuohon autokeskusteluun vielä.. Ei ollu tosiaan tarkotus loukata ketään, tolla "akka ratissa"-kommentilla, mutta pääasiassahan naiset on kyllä tosiaan huonompia kuskeja, mutta poikkeuksiakin löytyy... Ja ehkä tämä johtuu siitäkin, että miehillä nuo autot on elämässä niin voimakkaasti mukana jo pienestä pitäen.
Ite olen teknisesti tosi hyvä ajamaan autolla, MUTTA liikennesääntöjen muistaminen on mitä on. Asutaan tällasessa pienemmässä kaupungissa ja tämän kaupungin keskustasta meille on vielä yli 20 km matkaa, eli pääsääntösesti tää mun ajaminen on tosi huonosti hoidetuilla pikkusivuteillä.... viimeks eilen menin yövuoroon ja sai kyllä kieli keskellä suuta ajaa! Tien pinnat jäässä, osittain mustaa jäätä, hirveät urat ja päällä kunnon sohjomömmöt. Nähtävästi ajatellaan, että kaikkien pitäis asua ihan keskustassa, kun ei teitä hoideta:/ Viime talvena paras keli oli, kun koko matka ihan peilijäätä ja kotimatkan varrella 3 autoa ojassa! Huhhuh..mutta niin siitäkin vaan selvittiin naisena!
Mutta tosiaan pointtini oli se, että isommassa kaupungissa en osais ajaa varmaan pätkääkään, mutta auton hallinta eri olosuhtaissa on hyvä...näin muistaakseni sanottiin jo inssissä 7v sitten Mutta ehkä toi mun auton hyvä hallintakin johtuu siitä, että mun auto on helppo ajettava; madallettu etuveto abs-jarruin Että minä taidan olla sitten se huono akka kuski, joka ajelee varman päälle tuunatulla autollaan, pientä itseironiaa siis kommentissani, sorry jos loukkasin..
Kuulostaa niin tutulta tuo miehen häärääminen auton kimpussa =). Oma ukkoni on media-assistentti, mutta autosta osaa melkeimpä kaiken. Ja ite mieluummin vaihtaa kaiken kuin vie huoltoon.Alkuperäinen kirjoittaja Pearl84:RD: Mielläkään isäntä ei oikeen tykkää abs-jarruista, kun tottunu aina vanhemmilla "varmoilla" peleillä ajamaan. Mutta ite kyllä tykkään kovasti.. Mun autoa madallettiin viime kesänä kW:n alustalla 40 ja 55mm, kivasti kyllä makso, mutta onneks mies osaa tehdä kaikki autoon liittyvät jutut ite. Aiemmin tuo mun auto suurinpiirtein huoju tuulessa ja oli kunnon kiikkulauta, mutta nyt on niin varma ajettava että!
Mies on tosiaan ihan autofriikki, vaikka ei sillä alalla työskentele. Omistaa ite vähän vanhemman auton ja siihen on itse suurinpiirtein kaikki lähtevät osat vaihdettu, paitsi moottori. Alustasarja, puskurit, maalautettu ym... Puskurit ja vanteet on vaihtunu useampaankin kertaan. Joskus oikeen vatuttaa nuo sen autopölinät ja kuinka paljon se rahaansa siihen upottaa.:/ Omatpahan on penninsä ja hieno autohan se on.. Mutta toivottavasti se vähän sitten rauhottus, jos/kun vauva tulee... :kieh:
Linna: Me ollaan oltu kohta 5v yhdessä, vuosi kihloissa, eikä ole lapsia. Että et ole ainut, joka edennyt hitaasti