Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Tervetuloa Enguli

Laitetaanko tuohon listaan muutakin tietoo kuin tuo mahdollinen yrityksen ajankohta? Iät,paikkakunta,esikoinenko teillä olis haaveissa?

Taas yks hoitoalan ihminen tähän pinoon! Meitä onki täällä jo monta!


Voihan ne miinan kivut olla alussa melko kovat ku on vasta heittäny pillerit pois...
Noh en kyllä osaa sanoo.
 
Talvicci
Listaan voi laittaa iät: minä 22 ja ukko 23. Ja esikoinen olisi haaveissa.
Muisti ei pelannu,joten en hoksannu et pillerit on äskettäin jääny pois miinalta, tottakai se voi olla myös sitä, ja varmaan onki.
Oireet kuulosti niin samoilta mitä itsellä on.
 
Nyt pisti silmään tuolta yksi juttu :) Ensinnäkin, Red Dragon, harmi juttu mutta onneksi ei ketään sattunut. Toivotaan, että löydätte teidän perheelle sopivan auton mistä säkin voisit tykätä :)

Ja sitten nainen ratissa- jutuista. Myönnetään, olen itsekin sortunut tohon sanontaan muutamia kertoja, ja törmännyt TODELLA huonosti ajaviin naisiin. Mutta myös samassa määrin miehiin. Kyllä meitä on naisia ketkä oikeasti osaa sitä autoa myös ajaa ja käsitellä ja tuntee liikennesäännöt, ja senpä vuoksi mua on niin paljon alkanu ärsyttämään tuo nainen ratissa- sanonta :) Kaikki tekevät virheitä.. :)
Anteeksi jo nyt, ei tietenkään oo tarkoitus ketään arvostella, ja en tiedä oonko ihan uutena ihan paras tuleen puuttuun keskusteluun, mutta näin oma mielipiteeni :)
 
Kuumeilija87: Se on vanha kulunut lause, jonka vain sanoin. Mutta taas kerran se tuli todistettua itse paikan päällä!
Ja todellakin, kaikki tekee virheitä, itse myös, mutta onneksi en viel ainakaan liikenteessä.

Ja kyllä löytyy huonoja ajajia miehistäkin, mutta oli pakko vain sanoa, ku oli sen verran hölmö virhe naiselta. Ja olis säästytty tältäkin virheeltä, jos olisi katsonut: Tuleeko autoja vai ei.

Vaikka itse olen myös nainen, niin oli ihan pakko käyttää tuo lause, koska alkoi nyppii sen verran pahasti.. Ja huomata: Nainen ratissa. :/
 
Joo siis mulla on aina ollu tuskaa noitten menkkojen kaa. Joka kuukaus sama juttu. Noi nyt oli vaan ihan taas niitä kamalimpia, että meinaa pyörtyy ym. On tutkittu endometrioosit ja kaikki ultrilla katottu, mut eipä oo mitää poikkeavaa, kaikki kunnossa. ja nää kivut on ollu siitä asti ku menkat alko eli 13 vuotiaasta. Paitsi, että ennen ne oli kyllä vähän siedettävämmät, paheni joskus 15-16-vuotiaana.. :|

Talvicci: Liuskatesteistä sen verran, että ei ne ikinä oo antanu toista PUNAISTA viivaa ku oon tehny, että vaan niitä ihmeellisiä harmaita viivoja. Eli kyllä ne ihan oikein kai on näyttäny... :whistle: Ja puikot kanssa ihan oikein on näyttäny, paitsi sillon kerran ku sain oikeesti vaaleenpunasia viivoja niihin puikkoihin, mutta sillon se oliki vissiin se kemiallinen raskaus mikä loppu sitte lyhyeen.. :(

Hei arvatkaa mitä kävi äsken.... Heräsin siihen ku mies lähti käymään vessassa, sitten se tuli pikku pyyhkeen kanssa sänkyyn ja sujautti sen muka mun huomaamatta peiton alle! ..Eli sillä oli varmaan tullu mällit unissaan lakanalle, eikä raukka kehannu mulle sanoa sitä... En sit viittiny alkaa kyselemäänkää, että "Mitäs sä sujautit sinne peiton alle" Ois tullu vaan sille hirveen nolo tilanne... Sit menin käymään vessassa, alkkarit ja yöhousut ihan veressä, niin sillä aikaa se oli heittäny pyyhkeen lattialle ja sit meni äkkiä (taas muka mun huomaamatta) viemään sen pesukoneeseen... :D Jotenki outoa ku en viitti sanoo mitää et hei mä tiiä mitä kävi! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Kuumeilija87: Se on vanha kulunut lause, jonka vain sanoin. Mutta taas kerran se tuli todistettua itse paikan päällä!
Ja todellakin, kaikki tekee virheitä, itse myös, mutta onneksi en viel ainakaan liikenteessä.

Ja kyllä löytyy huonoja ajajia miehistäkin, mutta oli pakko vain sanoa, ku oli sen verran hölmö virhe naiselta. Ja olis säästytty tältäkin virheeltä, jos olisi katsonut: Tuleeko autoja vai ei.

Vaikka itse olen myös nainen, niin oli ihan pakko käyttää tuo lause, koska alkoi nyppii sen verran pahasti.. Ja huomata: Nainen ratissa. :/
Juuh, luultavasti sitä tuollaisessa tilanteessa tulee päällimmäisenä mieleen se kiukku vaan ja mikäs sen parempi viel ku nainen ratissa :)

Itekin oon ollu kahdessa kolarissa, ja niistä molemmat oli miesten vikoja :D:D Oli jotenkin naurettavaa kertoo kavereille yms. ku yleensä just naiset enemmän kolaroi :D

 
Miina

Kuulostipa hassulta tuo sun mies :D

Mulla oli kans sillon ku menkat alko,yhtä tuskaa se aika mut helpotti onneks vähän parissa vuojessa.
Nyt kyllä jänskättää millaset on tulossa ja pelottaa ku ei voi mitään särkylääkkeitä ottaa.
Ja seki vielä et pelkään oikeesti et ne alkaa töissä ja siellä on ne valkoset työpuvut :LOL:

Mietin tuossa et olisko mitään järkee laittaa ekalle sivulle et mitä kukin tekee:ammatti,opiskelee,vai onko kotona lasten kanssa?
Ajattelin noita uusia varten...Tai äh
 
Kuumeilija87: Niinpä. Aikoinaan meidän toisen autoon tapahtui 2 kolaria viikon välein. Ensiksi joku nuori poika ajoi meidän perään punasissa valoissa (ei toiminu jarrut autossa). Viikon päästä sitten mies ajaa kylkeen kerrostalon pihasta.

Tuolloin pääsin ukolle sanoo, että ajattehan työ miehetkin kolareita. Ei ainoastaan me naiset.

Mutta tämä autolla ajaminen on ikuinen naisten ja miesten välinen sota :LOL:

Mutta täällä, kun on jonkin verran liikenteessä ja aika usein on peltiä rytissy, ni nainen on ollut yleensä syyllinen. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:
Miina

Kuulostipa hassulta tuo sun mies :D

Mulla oli kans sillon ku menkat alko,yhtä tuskaa se aika mut helpotti onneks vähän parissa vuojessa.
Nyt kyllä jänskättää millaset on tulossa ja pelottaa ku ei voi mitään särkylääkkeitä ottaa.
Ja seki vielä et pelkään oikeesti et ne alkaa töissä ja siellä on ne valkoset työpuvut :LOL:

Mietin tuossa et olisko mitään järkee laittaa ekalle sivulle et mitä kukin tekee:ammatti,opiskelee,vai onko kotona lasten kanssa?
Ajattelin noita uusia varten...Tai äh

Jooh voishan sellaista listaa vaiks laittaa :)
Oonkohan mä ees kertonu oikein mitn itsestänikään :)
Oon siis 20 ja mies kohta 24, 03-alueella asustellaan ja hoitsuna oon :) Esikko haaveissa, ja yritys alkaa varmaankin toukokuussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Kuumeilija87: Niinpä. Aikoinaan meidän toisen autoon tapahtui 2 kolaria viikon välein. Ensiksi joku nuori poika ajoi meidän perään punasissa valoissa (ei toiminu jarrut autossa). Viikon päästä sitten mies ajaa kylkeen kerrostalon pihasta.

Tuolloin pääsin ukolle sanoo, että ajattehan työ miehetkin kolareita. Ei ainoastaan me naiset.

Mutta tämä autolla ajaminen on ikuinen naisten ja miesten välinen sota :LOL:

Mutta täällä, kun on jonkin verran liikenteessä ja aika usein on peltiä rytissy, ni nainen on ollut yleensä syyllinen. :whistle:
Niinpä.

Ukko on sanonu että mä ajan paremmin ku sen kaveri jolla on kuiten ollu kortti jo 7v! Ukko ei edes uskalla nukkua sen kyytissä mut mun kyytissä uskaltaa... :LOL:


Mut kyllä mulla itellä on hiomista ajamisessa...Aapuaa mun pitäis muuten mennä siihen 2vaiheeseen :eek:
 
RD, niimpä. se on varmaan aina sellainen paremmuus kysymys :) Me yleensä oman ukon kans jos peräkkäin ajetaan niin ajetaan aina kilpaa yms. Ja on se kyl joskus sanonu kavereilleenkin et meijän emäntä osaa sentään ajaa :D:D:D:D paitsi et nyt liukkail keleillä musta on tullu ihan kamalan varovainen tuol liikenteessä.. Ihan naurattaakin välillä et nyt joku saa kattoa et nainen ratissa :D:D

Ja Talvicci , kannattaa mennä. siel oli tosi hauskaa ainaki mul :D:D
 
oma ukkoni kehuu kans minua kaikille kavereilleen.. Ja äitinsä kyydis sanoo aina: "minua pelottaa sun kyydissä olla. Onneksi vaimoni ei aja näin. ei sais kyl ajaa ollenkaan"

Molemmilla mieletön kilpailuvietti aina päällä.
Mutta nyt ei oo autoo millä leikkiä.. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuumeilija87:
RD, niimpä. se on varmaan aina sellainen paremmuus kysymys :) Me yleensä oman ukon kans jos peräkkäin ajetaan niin ajetaan aina kilpaa yms. Ja on se kyl joskus sanonu kavereilleenkin et meijän emäntä osaa sentään ajaa :D:D:D:D paitsi et nyt liukkail keleillä musta on tullu ihan kamalan varovainen tuol liikenteessä.. Ihan naurattaakin välillä et nyt joku saa kattoa et nainen ratissa :D:D

Ja Talvicci , kannattaa mennä. siel oli tosi hauskaa ainaki mul :D:D
No joo mutta mulla jänskättää ihan sikana ku ahistaa oikeesti ajatus siitä jos mun pitää siellä jotain tehä ja kaikki kattoo vierestä :LOL:

Laitoin tonne listaan noita sun tietoja.
Niin sä oot lähihoitaja?
 
Juuh lähihoitaja oonpi :) Niin mäkin jännitin sitä tosi paljon mut se oikeesti oli tosi hauskaa sit ku relas :) eikä kukaan kato mitä teet paitsi se sun paris siel liukkaalla.. :) mä en ainakaan kertaakaan muista katsoneeni mitä muut teki ku olin ihan tohkeissani :D
 
Hei muuten tosi typerä kysymys tuli mieleeni ku kattelin uusia autoja :) Ku sit joskus ku ollaan kaikki raskaana ;) niin mehän ei saada sit ajaa autol missä on airbagit? Oonkos ihan oikeassa.. tällaista oon ainakin kuulllu.. niin millä ihmeen rottelolla mä joudun sit ajaan :( Eli oottekos te koskaan miettiny asiaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Takapenkillä kai sitä pitää sit istua.. Mutta pitänee kahtoo mikä on seuraava auto.. Kuitenkin, kun haluais korjata entisen autonkin.. Siinä kuitenkin oli ihan ok. kokoinen moottori ja ihan kivasti tehojakin.. :/
Kiitos vaan, yritän pysyä hereillä koko illan :D:D

Ja tosiaan, kyl sitä on varmaan harmi luopua hyvästä autosta jos se lunastukseen menee :hug: Mutta onneks näillä keleillä ei paljon enempää hevosia tarvii ku niitä on tullu taivaalta lisää ja sutii joka paikas niin prkleesti ;D Mut nyt oikeesti pois :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuumeilija87:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Takapenkillä kai sitä pitää sit istua.. Mutta pitänee kahtoo mikä on seuraava auto.. Kuitenkin, kun haluais korjata entisen autonkin.. Siinä kuitenkin oli ihan ok. kokoinen moottori ja ihan kivasti tehojakin.. :/
Kiitos vaan, yritän pysyä hereillä koko illan :D:D

Ja tosiaan, kyl sitä on varmaan harmi luopua hyvästä autosta jos se lunastukseen menee :hug: Mutta onneks näillä keleillä ei paljon enempää hevosia tarvii ku niitä on tullu taivaalta lisää ja sutii joka paikas niin prkleesti ;D Mut nyt oikeesti pois :D

Ei sitä etuvedolla ajella samallalailla ku takapotkulla ja tehoista on hyötyä ilmalla ku ilmallakin B) ;)
 

Yhteistyössä