No nyt olen päivittänyt itteni tilanteen tasalle =)
On kyllä niin helpottavaa että täällä voi lukea muidenkin tilanteista, ja varsinkin kun on paljon samanlaisia jotka kuumeilee, mutta oma mies ei ole vielä saanut tartuntaa
Uusiakin tullut mukaan, kivaa kun on paljon porukkaa!
Meillä on tosiaan sellainen tilanne että mies ei ole vielä valmis isäksi, ihan on juuri näin sanonut. En tiedä olenko itsekään äidiksi valmis, mutta en usko että kukaan voi olla valmis sellaiseen jota ei ole koskaan kokenut. Eikös sen raskaus ajan tarkoitus ole valmistaa vauva maailmaan ja vanhemmat niin valmiiksi vauvaa varten kuin mahdollista? En minä tietenkään miestäni ala pakottamaan kun ei vielä tunnu oikealta lapsen toivominen, mutta käännytys-projekti on jo alkanut
Mulla oli tossa viisi päivää menkat myöhässä ja johan kerkesin toivoa vaikka mitä :ashamed: Pillereitä syön, mutta viime kierrossakin unohdin aika monta välistä ja söin vähän miten sattuu. En todellakaan tarkoituksellisesti, on meinaan sen verta paha migreeni taukoviikolla,etten sen tulemista tahdo nopeuttaa missään nimessä. Mutta sieltähän ne sitten kuitenkin alkoi, ja oikeastaan hyvä niin. Kyllä, mä kuitenkin haluan että jos/kun tähän pieneen perheeseen vauva tulee, niin se on toivottu molempien puolesta.
Olen tässä viimeaikoina miettinyt sellaista, kun meillä on muutama kissa, että mitenhän ne suhtautuisi lapseen? Te joilla on lapsia ja lemmikkejä, miten teillä on mennyt? En sillä että ne mitään vauvalle tekisi,mutta lähinnä mietin että alkaakohan ne sitten kuseksia minne sattuu? Yhdellä ystävällä alkoi tyttökissa tekemään kaikki tarpeensa milloin sohvalle ja milloin lattialle kun raskaus alkoi! Mitään muita asioita ei ollut heillä muuttunut, kuin tuo plussa testissä ja kissa pimahti!
Kaikkea sitä miettiikin täällä yksinänsä
Mutta minäpä jatkan valvomista, aamulla vasta kotiin nukkumaan. Niin, siitäkin oli puhetta että hoitsuja tässä ketjussa on paljon, täällä ois kans yks :wave: