Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Täällä nyt kp 4/28-33.Sieltä se täti sitten oireista huolimati kuitenkin tuli :( .Jotenkin niin paljon masensi,kun oli niin paljo myöhässä ja kaikenlaista oiretta...Mullakin,vaikkei yrityskertoja vielä monta,niin itellä ollu tosi kauan jo kuume päällä,niin nyt kun miehenki sai toisen yrittämisestä innostumaan,ni ei millään malttais odottaa josko plussa joskus tästä tulee.Mut eiköhän se plussa joskus sieltä tule,jos niin on tarkotettu :)
 
LEP
Täällä menossa kp12/28-30 ja eilen alkoi hieman kirkasta valkovuodon tyylistä olemaan. Ja tänään sitten vihloi munasarjoista jonkun verran. Oltaskohan tässä ovuloimassa tai jotain sitten? Mulla kun ei kokemusta näistä hommista :) Laskurin mukaan nyt olisi just menossa hedelmällistä aikaa. Pupuiltu ollaan kyllä peiton alla, niinkuin yleensäkkin :LOL:
 
Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää...................kp6/32-35(-43)........................yk.6
laku............................kp75/32.............................yk.12?
LEP............................kp16/28-30..................................yk.1

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp9/34..........................yk.18
Koralli73.......................kp15/25-30.......................yk.19
minilättä.......................kp8/28-33.....................yk.5 tai 6

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä...................kp ?/?.............................yk.?

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp77/30-40.....................yk.40

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp28/28-32....................yk.2v


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 (la1.2.?)
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja (la 29.7.)
daizz (la 8.8.08)
Meritähti (la ?.?.??)
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 (31.8.08)
:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

Tädin piinaamille :hug: ja kaikille lisää plussa onnea! :wave: Pikainen päivitys... mitä kuuluu laku ja anskuli?? Pitkällä kierrot teillä jo? :wave:

 
Heip, täällä massu täynnä kakkua ja kääretorttua. Miehen synttärit. Mitäpä sitä ei tekis miehensä eteen eli poikkeais laihdutusruokavaliosta :whistle:

Nojoo, ovis on ohitettu ja olikin himskatin kivulias tällä kertaa. Clomien vikaa vissiin. Clomeista onkin tullu kaikennäköistä sivuoiretta. Viimeksi tänään tuli töissä ihan poissaoleva olo ja huimas. Luin clomien ohjeista, että clomien puolittumisaika on viimeisestä clomista 5-7 vrk. Tajusin tänään vasta, että sehän meinaa, että viikon päästä vimpasta clomista on vielä puolet lääkettä elimistössä, eiks vaan? Ilmankos sivuoireita vieläkin siis on, voi voi. No, jos tärppi tulee, niin en valita.

Plussatuulia kaikille täältäkin suunnasta.
 
Heips!
Täällä yksi vauvakuumeinen ilmoittautuu teidän muiden joukkoon :)
Oon tätä palstaa seurannut jo jonkin aikaa, mut en oo vaan saanut aikaiseksi kirjoittaa.. joten nyt otin itseäni niskasta kiinni :)

Elikkäs mulla on menos kp 32/30-36 ja yk.6 . Eli jännät päivät taas menossa. Kummasti sitä alkaa näin loppukuusta miettimään että josko sitä tälläkertaa olis tärpänny... Tässä kierrossa ei ainakaan oo yritystä puuttunut ;)
Täytyy sit seuraavassa kierrossa ruveta tikuttamaan ovista, jos ei nyt tärpännyt.. Mut toivotaan ettei tarvis tikutella ;)

Plussaonnea kaikille! :)
 
Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää...................kp7/32-35(-43)........................yk.6
laku............................kp76/32.............................yk.12?
LEP............................kp17/28-30..................................yk.1
Miiuliini85...................kp32/30-36.........................yk.6

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp10/34..........................yk.18
Koralli73.......................kp16/25-30.......................yk.19
minilättä.......................kp9/28-33.....................yk.5 tai 6

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä...................kp ?/?.............................yk.?

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp78/30-40.....................yk.40

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp29/28-32....................yk.2v


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 (la1.2.?)
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja (la 29.7.)
daizz (la 8.8.08)
Meritähti (la ?.?.??)
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 (31.8.08)
:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

Tervetuloa Miiuliini85 joukkoon kuumeilevaan! :wave: Plussa Onnea kaikille! :wave:

 
Saanko tulla mukaan vaikkei vielä yritystä olekkaan? Meillä haaveillaan kolmannesta lapsesta, tai siis minä haaveilen :LOL: Yritys aloitetaan ehkä ens kesällä. Omia mittoja en viiti paljastaa mutta ylimääräisiä kiloja
on n.20kg! :ashamed:
 
Mahtuisko täältäkin yksi haaveileva mukaan? Vielä ei ole yritystä aloitettu, sitä pitää odottaa vielä muutama kuukausi. Maalis-huhtikuussa varmaan annetaan pienelle lupa tulla. Toisesta lapsesta haaveillaan, tai siis minä haaveilen... :whistle: Esikoinen syntyi 09/06 ja silloin aikoinaan tärppäsi jo toisesta yrityskerrasta (vaikka painoa oli miltei saman verran).

Ylipainoa löytyy PALJON, ihan liikaa (BMI yli 30). Laihduttamaan aloitin uuden vuoden kunniaksi, tulosta on tullut vasta parisen kiloa. Olis kiva päästä fiilistelemään teidän joukkoonne, vaikka yritystä ei vielä olekaan.

Toivottelempa plussa onnea kaikille!
 
Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää...................kp9/32-35(-43)........................yk.6
laku............................kp78/32.............................yk.12?
LEP............................kp19/28-30..................................yk.1
Miiuliini85...................kp34/30-36.........................yk.6

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp12/34..........................yk.18
Koralli73.......................kp18/25-30.......................yk.19
minilättä.......................kp11/28-33.....................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp?/?..............................yk.?

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä...................kp ?/?.............................yk.?
Netta08........................kp?/?..............................yk.?

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp80/30-40.....................yk.40

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp2/28-32....................yk.2v


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 (la1.2.?)
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja (la 29.7.)
daizz (la 8.8.08)
Meritähti (la ?.?.??)
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 (31.8.08)
:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

Tervetuloa mukaan joukkoon kuumeilevaan helinä-keiju ja Netta08 Plussa Onnea kaikille!! :wave:

Tädin piinaamille valtava :hug: ja tsemppiä uuteen yritykseen!! :hug: :wave:
 
Tein aamulla testin, kp 35/30-36, ja siihen tuli oikein vaalea haamu testiajan sisällä.
On jotenkin tosi epätodellinen olo, kun epäilyttää silti että pitääkö testi paikkaansa. Tosin eipä mulle koskaan ennemmin oo haamua tullut...
Mut huomenna testailen uudestaan, niin näkee tuleeko viivaa......

Saa nähdä kuinka saan edes nukuttua kun ajatukset pyörii ;)
 
Miiuliini85: Ihanaa, ja onnea haamusta! Kannattaa testata uudelleen mutta ainakin mulla kaksi vuotta sitten tuollainen erittäin vaalea haamu tarkoitti raskautta. Mä testasin silloin vielä kp 38/32 ja silti tuli tosi vaalea viiva. Ja turha sanoa, että "haamu" on 1 v 3 kk ikäinen ja kiipeä tälläkin hetkellä pöydälle....

Meillä oli omat jännäilyt, että onko käynyt ns. toivottu vahinko. Täti oli myöhässä jokusen päivän mutta kurvasi eilen rytinällä kylään :'( . Meille parempi ajankohta on vasta muutaman kuukauden päästä, mutta silti molemmat petyttiin yllättävän kovin. Mä todellakin haluan pudottaa painoa edes siihen mitä se oli silloin kun raskauduin esikoisesta ja siihen on vielä 5 kg matkaa :ashamed: .
 
Mie nyt ihan pihalla jutuista, kävi niin höperösti että unohdin tämän ketjun kokonaan... Että täälläkin osallisena olen :ashamed:

Omat päivitykset eka :) Nyt on siis miehen kanssa päätetty, että vauvayritykset siirtyy tuonne parin vuoden päähän, ainakin ilmeisesti :( Talo pitäs saada ensin valmiiksi ja sitä rataa... Oikeassahan tuo mies on, en taitais jaksaa yksinäni kolmen pienen kanssa. haaveilen kyllä kovasti, joten saanhan mukana pyöriä?? Painon osalta oli oikein superviikko takana. Viime viikolla olen nyt ollu tarkkana ruuan kanssa, sairastelin pari viikkoa ja painoa lähti parisen kiloa. Nyt on hyvä fiilis päällä tuo painonpudotuksen kanssa :)

Miiuliiniko se haamuilee?? Ihanata!! :heart: Mullakin yks haamujen haamu tuossa köllöttelee vaunuissa päiväunilla. Oli niin vaalea haamu, että olin jo roskiin testiä heittämässä kun oikeanlaisessa valossa paljastu vaalea viiva testissä. Ja vahvistuhan se siittä... Mutta testaile uusiksi, voi toki mennä useampi päivä ennenkuin enemmän vahvistuu (niinkuin esim. mulle kävi).
 
LEP
Miiuliinille onnea paljon! :flower: Etköhän sinä raskaana ihan olen, koska eihän siihen testiin pitäisi vahingossakaan mitään haaleaa haamua edes tulla, jos ei olisi raskaushormooneja.

Itselläni on kahdessa viikossa painoa pudonnut -2,8kg!! :p Ihan vaan jättämällä herkut pois ja syömällä terveellisesti sen verran mitä nälkä on. Sekä lisänä lenkkeillyt. Ihanaa kun paino tippuu! Kaverilla oli raskausaikanakin pudonnut painoa aika paljon, kun oli vaan elänyt terveellisemmin mitä ennen.

Sitten näihin muihin tärkeisiin asioihin. Oviksen aikaan ei touhattu peiton alla, mutta pari päivää ennen kyllä. Nyt vaan tuntuu jotenkin tisseissä hämärälle, kihelmöi jonkun verran ja pistelee. Mitä minulle ei ennen ole ollut. En tiedä sitten voinko olla paksuna vai onko tissit hieman paleltuneet? :/ Kiukkunenkin tuota on tullut oltua aikalailla. Viikon päästä pitäisi menkkojen alkaa, että saa nähdä. Ois vaan ensi kuussa lomareissu kaveriporukalla ja siellä ois niin kiva päästä vielä irroittelee sekä bilettää! Eikä haluaisi vielä niin aikaisessa vaiheessa kertoa isolle porukalle. Oikeastaan ihan paniikkia jo pukkasi, kun ajattelin että tottakai minun tuurilla tässä nyt ollaan paksuna kun niin odottanut tuota reissuakin! Sitten kohta ajattelee, että oishan se tietty kiva olla raskaana. Ja sitten taas ajattelee, että apuaaa ei pääse juhlii siellä ja muut kännää! :LOL:
 
Jipii, minunkin nimi listalla =) Kiitos!
Mulla on kans sama tavoite kuin helinä-keijulla: haluan pudottaa painoa ainakin sen verran että "raskauskilot" on pois. Vielä sinne on matkaa n.5kg. Senkin jälkeen pudotettavaa on miljoona kiloa mutta tuo ois jo hyvä alku =)
Paljon tsemppiä kaikille! Painonpudotukseen, plussaamiseen jne! :D
 
No niin... tein testin eilen, ja tänään aamulla, ja vaaleat haamut tuli taas. Mut harmittaa kun tän aamuisesta testistä meni 5min niin tuli jo verta. Joten enpä taida raskaana olla. Harmittaa! :(
Toisaalta mua ihmetyttää et miksi niin testeihin sit ylipäätänsä tuli edes haamuja. Enpä noita liuskatestejä sitten koskaan enää tilaa, jos ne näyttää ihan mitä sattuu. Sen verran paljon mua taas kerran suututtaa!
Töihin on silti lähdettävä, vaikka mieli ihan maassa...
 
Voih Miiuliini85 :hug:. Aika monella on kuitenkin raskauden alussa veristä vuotoa, joten toivoa ei kannata menettää. Kannattaa varmaan vähän seurailla tilannetta.

Äh, mä katson Bellaa neloselta tällä hetkellä ja siinä on nainen, jolla on isona ongelmana alipaino. Voi kun olis niin päin ja joutuis lihotuskuurille eikä laiharille :ashamed: .

Mulla se itseni asettama kuumeiluraja lähenee, eli matkaa raskauskilojen pudottamisessa on enää 3,8 kg! Tosin, keväällä vasta aletaan yrittämään ja sehän tarkoittaa sitä, että mulla on mahdollisuus pudottaa vielä pidempään :D . Katsoin äsken nelosen vauvaohjelman ja mähän olisin halunnut heti alkaa yrittämään vauvaa. Kyllä taas kuume kasvoi asteella kovemmaksi.
 
Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää...................kp12/32-35(-43)........................yk.6
laku............................kp81/32.............................yk.12?
LEP............................kp22/28-30..................................yk.1
Miiuliini85...................kp37/30-36.........................yk.6
Mayah........................kp31/32..............................yk.1

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp15/34..........................yk.18
Koralli73.......................kp21/25-30.......................yk.19
minilättä.......................kp14/28-33.....................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp3/?..............................yk.?

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä...................kp ?/?.............................yk.?
Netta08........................kp?/?..............................yk.?

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp83/30-40.....................yk.40

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp5/28-32....................yk.2v


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 (la1.2.?)
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja (la 29.7.)
daizz (la 8.8.08)
Meritähti (la ?.?.??)
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 (31.8.08)
:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

Tervetuloa mukaan joukkoon kuumeilevaan myös Mayah! Laitoinkohan tietosi oikein? Plussa Onnea kaikille!! :wave:

Tädin piinaamille valtava :hug: ja tsemppiä uuteen yritykseen!! :hug: :wave: [/quote]

Miiuliini :hug: ja peukut pystyssä, jos kuitenkin... toivotaan haamun vahvistuvan! Haalea viiva on tieto raskaushormoonista eli, jotain luulisi tapahtuneen. Tsemppiä sinulle hirmuisasti jännityksen keskelle! :hug:

Omaa... ovisplussa alkaa vahvistua, eilen bongasin ovislimat. :p :wave:

 
Kyllä täs on tullut taas miettineeksi tätä elämää viime päivien ajan.

En enää ajattele että olisi tärpännyt, kun tuota vuotoa on nyt tullut kunnolla jo toista päivää. Edelleenkin ajatuksissa kuitenkin pyörii ne vaaleat haamut, ja epätietoisuus siitä miksi ne tuli.
Harmittaa erityisesti se, että jos menkat olis alkanu ilman mitään haamuja, olis ehkä jotenkin parempi mieli kun asiat olis päivänselvät; eli menkat alkoi ja raskaana ei olla. Nyt vaan mieli on apeampi, kun ekaa kertaa testiin sain jonkinlaista haamua ja menkat alkoi silti...

Täytyy nyt vain sit tsempata, ja jatkaa tätä yritystä tässä uudessa kierrossa. Ja luvata itselleen ettei enää osta yhtäkään testiä ennenkuin menkat on kunnolla myöhässä. Jos tollaisen lupauksen oppis pitämäänkin vielä ;)

Toivon kaikille plussatuulia :hug:
 
Onko täällä ketään jolla ois tietoa paljonko se 4 d ultra maksais Tampereella? Semmoisen kyllä haluan kanssa sitten kun aika on. Oli yhdessä pinossa joku laittanut oman vaavinsa 4 d kuvan, aivan ylisuloinen. Täällä vielä malttamattomana odotellaan odottamisen alkua eli tarkoitus ois alkaa yrittäminen kesällä/alkusyksystä. Tosiaan aika on kulunut kuin siivillä siitä kun ensi kerran löysin tieni tänne viime kesänä, joten kaippa noi kuukaudet tuosta hurahtaa... olen vaan niin malttamaton. Täytyy tyytyä noiden kahden kissanpalleron hoivaamiseen siihen asti. Tuttavapiirissä on taas kaks pariskuntaa joille syntyy molemmille kesällä vauva. Taitaa pukata sitä kliseistä kolmenkympin kriisiä täällä päin kun ikää 28.
 

Yhteistyössä