Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Me ei vielä olla edes yritystä aloitettu tai tjottailtu, vaan haaveasteella ollaan vasta =) Eli mut voisi lisätä vaikkapa "mukana myös"-listaan =)

Miten teillä, joilla lapsia jo on, on tuota ylipainoa ajatellen raskausaika mennyt? Entä synnytys ja imetys? Kun aina saa lukea juttuja ennenaikaisista synnytyksistä ja raskausdiabeteksesta ylipainoisilla :ashamed: Itsellä kuume kasvaa kohisten (jo vuoden verran oireiltu) ja tuo pieni ylipaino huolettaa vielä vaikka oonkin laihtunut. Maha on vielä vähän lösö... Mahtusikohan sinne edes vauvaa kasvamaan? :ashamed:

Kokemuksia siis! :flower:
 
Huhuh... kiirettä pukkaa... Tervetuloa uudet :flower: Ja halit sitä tarvitseville :hug:
Olis tosi hyvä, jos tehtäis uusi pino ku 100 lähestyy kohisten :heart:
Mikähän olisi hyvä nimi???????????? Great girls... kuumeilee???? Siis ihan vain heitto ja jotenkin sellainen nimi, että vaikka ylipainoa onkin, niin me ollaan ihania, kauniita ja todella upeita! :heart:
Tsemppiä meille kaikille ja :hug: niille, joilla testipäivät lähenee... :heart:
Öitä
 
Lumo, meillä on ihana kaks vuotias ennestään. Viimeksi kun tulin raskaaks painoin noin 10kg enemmän kuin nyt. Meillä mentiin tulee jos on tullakseen asenteella syksystä alkaen ja tammikuussa tein plussan.
Kuitenkin munsta raskauduin aika nopeesti. Raskaus oli helteen takia ja painon takia varmaan myös kesällä vaikee. En oikeen jaksanu kauheesti tehdä, tosin hoidin hevosia ihan synnytykseen saakka.
Viikoilla 31+ jouduin sairaalaan vuodelepoon raskausmyrkytyksen takia, aivan yllättäen neuvolakäynnin yhteydessä. Kaksi päivää vuodelevossa ja kiireelliseen sektioon istukan irtoamisen takia. Kaikki meni kuitenkin hyvin ja kotiin päästiin tasan kuukauden sairassaolon jälkeen.
Tohon raskausmyrkytykseen vaikuttaa ylipaino, en haluu sitä uudelleen ja siks oon yrittäny tiputtaa painoa.
Maitoa tuli vaan kolme kuukautta kunnolla, mutta sinnittelin kahdeksankuukautta osittain. Tosin imetys ei sujunut keskosajan vuoksi että lypsin maidot pulloon. Leikkauksesta toivuin kuitenkin tosi hyvin ja nopeasti.
Itellä ei ollu sokerikokeissa mitään sanomista ja ainoo ongelma mulla siis oli tää raskausmyrkytys mikä tuli muutamassa päivässä.
Eniten harmittaa kun en saanut kunnon vauvamahaa, ulospäin ei hirveen hyvin vielä näkynyt että odotin.

Tulipas sepustukset :)
 
ENSIMMÄISTÄ TOIVOVAT

johanna83..............kp5/31..................yk6
Hope73..................kp12/26-28.............yk?
Piglet......................kp13/27-28...........yk?
Sompio...................kp19/30-31..........yk3
Nasunen-82............kp28/30...............yk17
yöperhonen............kp30/23-25..........yk7
Meritähti.................kp31/35................yk4
kiukkutäti...............kp31/30-34...........yk16
kiharapää...............kp32/30-35...........yk12

TOISTA TOIVOVAT

Selis........................kp15/30-34..........yk5
tii-tikkä....................kp18/28-33.........yk28
Heidsu.....................kp26/30-32..........yk1
Härveli.....................kp32/30...............yk?
Sokeripulla...............kp34/30-45.........yk1
nallekarhu................kp55/28..............yk3

KOLMATTA TOIVOO

Emmama.................kp5/28-30.............yk3
tikruliini.....................kp37/37................yk2
jojo369...................kp43/35-40...........yk?

VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73.................kp20/27.................yk3
Sinderella.................kp22/29-30............yk3

KUUDETTA KUUMEILEE

touhu tenava............kp52/28-32..........yk3v

Mukana myös

Lumo................toiveissa esikoinen
Surusydän123...toinen haaveissa
Angel08.............toinen haaveissa
Jennan äiti.........toinen haaveissa
Hemmuli87........esikoista toivoo
Mammuskainen
Wildmam
Maalismamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
HattiWatti78....3haaveissa
Arcatha
Netta08

Tauolla

papaijaa

PLUSSANNEET 2008

Red Dragon..............(la 8.11.2008)
Koralli73..................(la 28.11.2008)
LEP..........................(la6.12.2008)
Grynna....................(la 23.12.2008)
mei08......................(la 1.1.2009)
daizz.......................(la 6.1.2009)
Mayah.....................(la 29.1.2009)
mamma4v...............(la 10.2.2009)
Niiskuneiti.................(la 3.2.2009)
mantana..................(la 7.2.2009)
rytinä.......................(la myöhemmin)
Pilkkis.......................(la 24.2.2009)
Miiuliini85..................(la myöhemmin)
emmmaa..................(la myöhemmin)
helinä-keiju...............(la myöhemmin)
kissendaal.................(la 19.4.2009)

Onnea kaikille plussanneille! :flower:



 
Kiitos Selis :flower:

Itsellänikin noiden komplikaatioiden pelon lisäksi olisi ihanaa jos se raskaus sitten ihan tosiaan NÄKYISI eikä näyttäisi vaan siltä että olisin lihonnut vaan lisää :( Tuntuu todella typrältä ja epäoleelliselta, mutta... :snotty:

Lisää kokemuksia tulemaan vaan! =)
 
Lumo, mää jouduin mittaileen viime raskaudessa sokereita, kun paastoarvo oli hiukan koholla. Arvot ei kuiteskaan menneet rajojen yli.

Hope hyvä nimi munki mielestä. Varmaan riittäis vaan että Great Girls. Sitte saman nimisen vois perustaa odottajien puolelle, jonne me kaikki täältä toivon mukaan nopsaan siirrytään.

Selis jos sää vaikka perustaisit tuon uuden pinon.
 
Olo rupeaa paranemaan jo onneksi. Huomisen olen vielä sairaslomalla. Perjantaiksi sit takaisin töihin. Tänään on kouluun haastattelu. Toivottavasti ei tarvii paljoa puhua ettei ääni taas katoa. Eilen ei ääntä lähtenyt oikeastaan yhtään.
Samalla reissulla käyn siellä apteekissa. Tätiä ei vielä ainakaan näkynyt.

Tänä aamuna ei ruoka oikein maistunut ja nytkin on kuvottava olo.

Juu tuo olisi todella hyvä nimi uudelle kerholle
 
Mulla on siis jo meneillään KP3/28...Eli sit SU 14.09 on KP4...On ollu TOOOOsi ihme menkat..Alko "muka" keskiviikkona, mut alko sit kunnolla torstaina.Ja nyt on enää tositosi vähän tullu jotain loppumenkkojen tapasta. Ennen kun mun menkat on kestäny ihan ferrarin värisenä loppuun asti (5-7 vrk)..Ei tajua. Ehkä tää ressi ja pitkittyny lenssu saa mun hormoonit sekasin :p Kiloja on lähteny yhteensä 3.Siis nyt tässä kahen kuukauden aikana, mutta kuitenki :D Kaveri on RV27 ja hehkuu onnea ja valittelee, ettei vaattet mahdu päälle. Mä antaisin mitä vaan, et mun maha pullottais ja mun vaatteet ahistais raskauden takia :( Mutta mulla on vaan tota ylimäärästä, jonka takia vaatteet kiristää :ashamed: Juuh, eiköhän tää taas jossain vaiheessa iloks muutu. Mä oon päättäny ees yrittää ottaa asiat positiivisesti, vaikka kuinka muuten ketuttais, ni ei tarvis ressata koko ajan niin paljoo. Tää TJOTtailukin on aika raskasta. Kun yrittää olla liikaa ajattelematta koko asiaa, niin sit tulee ajatetua vieläkin enempi :headwall: Mut nyt on noustava ylös tästä suosta!! Ajattelin hakea kiinalaista ruokaa ja kattella nyyhkyleffoja ja komedioita koko illan..kyl tää pikkuhiljaa helpottaa. oli vaan pakko saada purkautua johonkin.. Paljon plussaonnea kaikille meille ja :hug: niille, joilla on ollu negaa..Samassa veneessä ollaan =) VOIMIA :heart:
 
Lueskelin ketjua ja olis mukava paasta itsekkin mukaan. Kuumeilua nelisen vuotta, nyt alkaneet oikeasti yritykset mutta painoa on hieman... Olen kuitenkin nuori, parikymppinen, ja laihduttanut aiemmin 22kg + 7kg, nyt uuden kuurin myota on lahtenyt 4kg. Aion laihduttaa kunnes raskaudun. : - ) Kaytan apuna kiloklubi.fi ta, se on nykyisin vielapa ilmainen! : )
 
Mitäs tänne? pitkästä aikaa :) itse olin aikasemmin kanssa mukana mutta jäin sitten pois, enkä ole nyt uudelleen kerennyt tulla mukaan :)
Ja ihananinta on että kevät vauvaa nyt vihdoin odotellaan :heart: kauan siihen meni ja yksi keskenmeno takana :'(
Nyt on katse sitten suunnattuna kevääseen :heart:
Onnea kaikille plussille ja tsemppiä yritykseen muille :hug:
 

Yhteistyössä