Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Ajattelin nyt että voisi tehdä tämmöisenkin listan... En ainakaan omasta mielestäni tämmöistä vielä löytänyt...

Että mukaan vaan ken uskaltaa....

Itselläni tuota ylipainoa löytyy... :ashamed: jonkin verran...
Kova vauvakuume pukkaa päälle ja yritystä aloitetaan nyt...
Samalla yritän saada painoa alaspäin, välillä vähän huonollakin menestyksellä...niin helposti lankeaa :whistle: :ashamed: :whistle: ...
Ehkä sitä semppaisi paremmin jos olisi samanlaisessa elämäntilanteessa olevia tukena, voitaisiin tsempata toinen toisiamme ja jännittää/piinaillakkin yhdessä!!!!

Että tänne vain rohkeasti :wave: :wave: :wave:

Seuraa kaivataan!!!!!!!
 
mamma1985
täällä löytyy yks :wave: ja kuume on kanssa kova,tässä on koitettu vähän painoa tiputtaa tosin vähän huonoin menestyksin :ashamed: mut nyt aattelin kovasti yrittää,aattelin alottaa lenkkeilyn joka päivä käyä kävelee jonku kilometrin ja sit ku tuntuu et jaksaa pitempiäki niin voi kävellä :snotty: sit aattelin kokeilla sitä nutrilettiä jonku viikon... :/
 
Täällä kanssa reippaasti ylipainoinen yrittäjä, en tiedä kuinkahan kovin tuo ylipaino lapsensaantiin vaikuttaa, tai siis lähinnä raskautumiseen...?


Hassua on se että sen aikaa kun on yritetty, on ruokahalu ollut todella vähäinen, on ihan huomaamatta siirtynyt suklaasta hedelmiin :) Jonkinlaista alitajunnan juttua kai kun tietää että helpompi olisi että vähän laihtuisi.

Jos tässä nyt joskus tärppää koetan pyrkiä kyllä siihen ettei raskausaikana paino pääsisi kummemmin nousemaan enää lisää...
 
Hei, onpa mukava nähdä että on muitakin kuin vain minä!!!! =)

Juu sitä aina välillä vähän repsahtaa noihin herkkuihin :whistle: mutta hei muistakaa että ihmisiähän vain mekin olemme!!!!!

Tässä voisin sitten kysyä, että onkos teilla juuri nyt yritystä?

Meillä ainakin on ja nyt olisi sitten kp4/29-31...

Siis onhan se totta että ylipaino voi vaikeuttaa raskautumista mutta ei välttämättä kaikissa tapauksissa. Ja :attn: :attn: :attn: PIENIKIN PAINON PUDOTTAMINEN VOI AUTTAA ASIAAN!!!!

Ei muuta kuin vain yrittämään sillä eihän sitä voi plussata jos ei yritäkkään!!!! :LOL:
 
Täällä menossa kp 31/30, vähän jänskättää kun normaalisti kierto ihan kellontarkka :) Yrityskertoja 3 takana..

Mutta toisaalta en sitten kuitenkaan usko olevani raskaana, ihan selkeesti on samat oireet kuin aina kun on menkat alkamassa, tein 3pv sitten, tietysti hätähousu kun olen, raskaustestin joka näytti negaa... No nyt odotellaan sitten menkkojen alkamista vaan :)
 
Täällä on kanssa ylipainoinen kuumeilija. Odotukset on kovat ja muutenkin pitäs saada elämän tavat terveelliseksi. Tupakan poltto pitää lopettaa ja painoa pudottaa. Onneksi on vielä 2 kuukautta aikaa yrittää saada nämä toteutumaan, ennen kuin lääkäri edes antaa luvan yrittää lasta.

Suklaanhimosta appelsiini himoon. Vaikeeta tekee. Ja miten sitten kun saa elämänsä ihanuuden ja toteaa olevansa raskaana. Miten saa painon pysyyn kurissa ja mielihalut ojennuksess? AAAAA päähajoaa kun näitä asioita pohtii :kieh:
 
Tupakka täälläkin paheena joo, mutta olen päättänyt niin että lopetan kun testi näyttää plussaa, kuten kahdella edelliselläkin.. Tällä hetkellä ei tulisi mitään lopettamisesta kun joka kuukausi jännittää kovasti miten käy :)

Kun kävin poistamassa kierukkaa neuvolassa täti sanoi siellä että on kai sitten ehkäisy hoidettu tästedes muuten, esim kondomilla, kun en varmaan lasta aio uitenkaan yrittää TUOSSA KUNNOSSA... :ashamed:

No eiköhän se kuitenkin loppupelissä oma asia jos ylipainoisena lasta yrittää, edellisien raskauksienkin aikana olin ylipainoinen ja kaikki meni oikein hyvin.
 


Kun kävin poistamassa kierukkaa neuvolassa täti sanoi siellä että on kai sitten ehkäisy hoidettu tästedes muuten, esim kondomilla, kun en varmaan lasta aio uitenkaan yrittää TUOSSA KUNNOSSA... :ashamed:

No on ollut otsaa neuvolatädillä...huhhhu....
Mitä helkuttia se hänelle kuuluu yritättekö lasta vai ettekö...ja jos on vieläpainottanut TUOSSA KUNNOSSA, niin jo on paksua!!! En ne noin saisi sanoa!!!

Itsellänikin kaksi aivan ihanaa ja tervettä lasta ja molempia odottaessani on tuota ylimääräistä ollut :whistle: :ashamed: :whistle: . Mutta kaikki mennyt siitä huokimatta oikein hienosti!!!
 
Täällä yks kans jonka painoindeksi "Lievästi ylipainoinen". Eli painan alle 100 kg jos se nyt on jokin rajapyykki mut uskon et se et en oo 5 kk yrittämisen jälkeen raskautunut johtuu ylipainosta ja huonosta kunnosta. JOten täällä ollaan :wave:
 
No moi... ihana et en ole yksin... minä reilusti ylipainoinen ja oon ihan varma et jos laihun tuun raskaaks... meillä takana 8 yk ja tulosta ei näy... nyt olen alkanut pudottamaan painoa... joten odotellaan vaan...


onnea kaikille... tiedän miten vaikeeta on hallita itseään herkuissa.. mun heikkous on sukla... :heart:
 
Moi!!

Täällä ois kans yks mamma joka kuumeilee. Mut eka pitäs saada painoa laskemaan ja tupakointiki pitäs lopettaa. Mulla painon pudotus alkoi hyvin viimekesänä työporukan kans mutta ku työt loppu niin siihen loppui innostuskin. Ja painoahan on kertynyt reilusti ylimääräistä, aina olen ollut ylipainoinen mut pienikin laihtuminen voisi auttaa raskautumiseen. Meillä on poika 10/04 ja toinen on ollut tervetullut 09/05 lähtien.

Inkku
 
Morsian
Liitynpä minäkin tähän pinoon. Painoa on reippaasti liikaa, ja painonvartijat aloitin viime viikolla. Jospa sitten helpommalla tärppää... Nyt yk3 menossa. Niin helpolla ne kilot tulee, mutta niin helkutin vaikeita saada pois. :kieh:
Esikoinen tärppäsi heti ekasta kierrosta, mutta oli niitä kilojakin 20kg vähempi. :ashamed: :whistle: :ashamed:
 
Mieki niillä pisteillä sen painon sain jonkun verran tippumaan, mut innostus lopahti ku ei ollu kaveria. Taulukot on kyllä käden ulottuvilla koko ajan ku ois vaan joku kohmelotoveri. Meilläki eka tais saada alkunsa tokasta tai kolmannesta kierrosta mut nyt taitaa olla menossa jo 16. kierto tai jotain sinnepäin. Ja tosiaan mullaki oli silloin 20 kiloa vähemmän kannettavana eli urakkaa riittää, mut oon aatellu et jos 5 kilon etapeilla pääsis eteenpäin..

Tsemppiä...
 
alabama
Niin mitenköhän tämä ylipainoinen kuumeilija määritellään?
Itse olen hieman pyöreä mutta en kyllä välttämättä lihava..Jos esim 5kg saisin pois niin olisin jo paljon solakampi..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 20:24 alabama kirjoitti:
Niin mitenköhän tämä ylipainoinen kuumeilija määritellään?
Itse olen hieman pyöreä mutta en kyllä välttämättä lihava..Jos esim 5kg saisin pois niin olisin jo paljon solakampi..
Ylipainoinen on silloin kun on ylipainoa :) BMI:n mukaan kai se virallisesti määritellään.
 
Heippa täällä yksi ja jos sovin joukkoonne mukaan niin mielelläni tulen tänne.
nyt vaan kiirus saunaan kun mies jo meni mutta olen 36v ja meillä poika 2v ja poikaa aikanaan yli 3 vuotta ooteltiin ja nyt takana yli vuosi pikkukakkosen haaveilua, mutta eipä vaan kuulu mitään :/
paino alas ja tupakka pois niin...
En mä tiiä mutta alkaa jo ketuttaan kun oviksenkin olen bongannu ainaskin kerran ihan varmalleen mutta mitään ei kuulu.
Tyytyväisiä toki ollaan yhteenkin mutta olishan se ihana saada vielä se toinen, mutta varmaan se meille suodaan jolloinkin.Mä oon ihan varma..(huokaa syvään)
Niin ja porvoon seudulla asustellaan ja kisulikin meillä majailee
Mutta nyt oikeesti niin meen saunan ja palailen taas joukkoonne jos se on ok?
Kaikille öitä ja hyvää alkavaa uutta viikkoa
Marza
 
Halusin vain tulla tsemppaamaan teitä kun tämmöisen pinon huomasin!
Minulla ylipainoa rutkasti, bmi 34, toisesta kierrosta tärppäsi kuitenkin. Kierrot epäsäännölliset ja luulin etten ovuloi ollenkaan, mutta mitäs ihmettä. Tarkoitus oli laihduttaa samalla kun yritys aloitettiin mutta eipä paljoa kerennyt.
Onnea teillekin yrityksin, ei se paino näköjään aina vaikuta asiaan, vaikka olisihan se itselläkin odotusta ajatellen ollut mukavempi olla laihempi.
 
Kävinpä sitten ihan rekisteröimässä tuon nimimerkin, että jos nyt ihan virallistetaan tämäkun meitä nyt löytyy. Oikein mukava, niin ei tarvitse itsekseen pähkäillä, että jos vieläkin on tulijoita niin rohkeasti mukaan vain :wave: :wave: :wave:

Täällä ei syrjitä ketään, kaikki vaan mukaan ja tsempataan toinen toisiamme!!!

Ja Marza, tietenkin olet enemmän kuin tervetullut joukkoomme!!!Ja samoilta suunnilta muuten olen minäkin.

Onkos täällä nyt semmoisia vielä joilla on jo yritys päällä? Jos on niin onkos kiinnostusta alkaa tekemään myös niin sanottua piina-listaa????

Jos on, niin kertokaa vähän kiertopäiviä niin teen listan niin saa jännätä yhdessä =)

Itselläni nyt kp7/28-30 ja yk2
 
Yritys on kova, ja tosiaan nyt jännätään kp 33/30 B)

Yleensä menkat on kellontarkat, saas nähdä nyt onko tärpännyt. Yrityskertoja takana 2+tämä kerta... Kierukka poistettiin lokakuussa.

Olen jotenkin vieläkin varma(tai en nyt ENÄÄ ihan 100%varma) että ei tärpännyt tällä kertaa, joten menkkoja vaan yhä odottelen... Testasin muutama päivä ennen kuin olis pitänyt alkaa negan(hätähousu!), sen illalla.. Nyt ajattelin odottaa ainakin vielä 5 päivää ennen kuin testailen seuraavan kerran jos ei ala tätiä kuulumaan eikä näkymään...

Minulla olikin mielestäni ihan selkeät pms-oireet edellisenä päivänä kun olisi pitänyt alkaa, alaselkää vihloi, rinnat arat, alavatsaa nipisteli..Mut ei mitään! Ja nyt ei oo sitten mitään oireita mihinkään suuntaan.

Tämä olisi siis kolmonen, kaksi lasta edellisestä avioliitosta ja ovat jo toisella kymmenellä...Iltatähti niinsanotusti vaikka en vielä ole ihan kolmeakymmentä B)

Painoa on todellakin reippasti liikaa, 130 paikkeilla huitelen ja pituutta 164.

Laita vaan Bontso porukkaa pinoon :)
 
Oon jostakin lukenut että jo 5-10% painonpudotus voi auttaa raskaaksitulossa, eli paljoa ei tarvitse laihduttaa, ikäänkuin saattaa hoikistuminen alkuun.

Tottahan se on, että ylipaino voi aiheuttaa esim.munasolun irtoamis-ja kypsymishäiriöitä, ja vaikeaahan silloin on raskaaksi tulla
Ylipainossa on kyse elimistön sokeri-ja rasva-aineenvaihdunnan häiriöstä, mikä sitten vaikuttaa hormonitoimintaan, eli ei ole tasapainossa.

Ja tupakka nyt luonnollisesti ei ole hyväksi raskautta yritettäessä

Tsemppiä, jos tahtoo, pystyy elintapojaan muuttamaan.
 
Minäkin reilusti ylipainoinen(165cm, 98kg) ikääkin on, marlboro maistuu ja ruoka.. Raskaaksi olen tullut erittäin helposti, paitsi nyt 2*km perätysten.Verenpaineen pudotus jatkuu, vaikka pudonneeko se ollenkaan, kun tässä pitää jänskätä ja hermoilla tän raskautumisen hermoilla. Kyllä muuten isotkin tytöt vauvoja saa!!! Meillä päin nlan väen suhtautuminen on ollut eritt.nuivaa! Mitä ase tuokin täällä tekee, sillähän on jo 4lasta, ylipainoakin on ja oothan jo yli40vee,blaa, blaaa.. Minä ainakin toivon meille kaikille isoille(pienillekin)tytöille onnekasta vauvavuotta 2007.
 
Muih!

Omia tietoja vähän lisäilen ja TOIVOTON KAIKILLE OMASTA PUOLESTANI TERVETULOA :flower: !!

Eli mulla nyt kp 16/27-29 yk 16 ja toinen toiveissa ja mie käyn jännäilemässä nyt myös tuolla viikon 4 sakissa, mut olis tosiaan kivempi ku täällä on enempi yhteisiä jännättäviä asioita. Puntaria en vielä omista mut anopin luona viimeksi punnittuani oli kiloja 89 ja vartta on kertynyt huimat 159 cm tähän kukkaan. Että semmottis ja mie olen Rovaniemeltä pois. Häätyy lähtä takasi töihin kurvaileen mut palataan asiaan tuonnempana... :wave:

Inkku (ikää 26 vuotta)

P.S. Tässä kierrossa eka kertaa tikutin ovista ja eilen se viiva oli lähes yhtä tumma kuin kontrolli mut tänään se oli poissa kokonaan. Täällä hämmentyneenä mietin et tapahtuko ovista lainkaan ku ohjeen mukaan haamu on negatiivinen ja mie jo niin olin innoissani kahdesta viivasta - vaikkakin ovistestissä. Olikohan kellon aika vain väärä testaukselle? Oisko se ollu aikaisemmin/myöhemmin yhtä vahva kontrolliviivan kans?<br><br>
 
:heart: Maanantai 15.1.2007 :heart:


Toista toivovat


Inkku80....................kp16/27-29...............yk16


Kolmatta kokeilevat

Piitukka....................kp33/30....................yk3
BONTSO...................kp8/28-30.................yk2
Onkohan noi tiedot nyt oikein????Vähän tämä keskittyminen heikkoa, kun tuo vauveli tuossa kiukkuaa väsymystään mutta ei suostu nukahtamaan...niin tulee noita keskeytyksiä ;)

Mukaan vain ketkä uskaltaa, listaan kyllä mahtuu!!!!<br><br>
 
Niin ja sitten tästä tätä yleistietoa/höpinää minustakin!

Eli olen 24-vuotias kahden lapsen äiti....

Pituutta minulla on 178cm ja paino pyörii tuolla 100kg hujakoilla :ashamed: , myönnän...voi olla pari kiloa päällekkin...

Kun ensimmäistä lastani aloin odottamaan, painoin n. 90kg ja heti ensimmäisellä yrityksellä tärppäsi.

Tätä vauvelia joka muuten nyt nukahti =) aloin odottamaan kun vaaka näytti painoksi n.97kg ja silloinkin otti kiinni heti ensimmäisellä yrittämällä...

Eli tässä vielä yritetään kovasti karistaa viime raskauden tuomia "äitiyskiloja" pois :kieh: :kieh: :kieh: ja kolmatta tosiaan yritetään...tosin ei nyt mitenkään kellon tarkkuudella,kun viime kierrossa mies oli työmatkalla juuri niihin oikeisiin aikoihin, että taidettiin vähän myöhästyä ja niin varmaan tulee käymään tässäkin kierrossa :/ mutta toivoa on...
 
Pakko oli käydä minunkin rekisteröitymässä. Ihan kismittää kun muut on niin pitkällä vauva asioissa. Itselläni ikää 28, pituutta 159 ja painoa 95 kg eli aivan liikaa ja olokin jo tukala. Tänään taas savuton päivä

Ensinmäisestä haaveilen, mutta pillerit saan heittää nurkkaan vasta helmikuussa, joten maaliskuun jälkeen olen ajatellut hedelmöittyä jos maailmankaikkeus minulle vaan lapsia suo. Kuume on aivan liian korkea. Opiskelun kannalta oli hyvä raskautua vasta lokakuussa, mutta mulle vauva nyt heti tänne :LOL: ja iso :hug: kaikille kanssa haaveilijoille
 

Yhteistyössä