Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

mikäkiin aattelin tänne taas pitkästä aikaa kirjotella.
yritetään nyt kokoajan mut menkat on aina tullu.nyt tosin silleen et jättävät aina yhden kuun välistä ja sit taas tulevat.laihduttamaan ois ruvettava ei se ainakaan raskauden mahdollisuuksia paranna..paljonko tääl ihmisillä on sit ylipainoo?
 
Tuohon ylipaino kysymykseen voin vastata vaan omalta osaltani ;). Siis mullahan sitä ylimääräistä on kymmeniä kiloja. BMI on reilusti yli 30. Sitähän sanotaan, että ihan muutaman kilon tiputtaminen voi auttaa raskautumisessa. Siksipä tässä itsekin laihduttelen...
 
Moi! Ajattelin vaan kysyä että onko teillä ollut luomuna voimakkaampia PMS oireita kuin pillereiden aikaan. Itsellä on turvotusta ja tuntuu että kaikki asiat ärsyttää. Olen kuin perseeseen ammuttu karhu suoraan sanottuna.
 
Turvotusta on nyt viimeaikoina ollut näin luomuna, sitä ei ollu ollenkaan pillereitten aikana. Mutta mulla meni niinpäin et kun söin pillereitä, olin paljon kiukkuisempi.
Mies sanoikin täs vuosi sitten (kun aloitin pillerit uudestaan ja söin niitä kuukauden,) että minun puolestani voit jättää niiden syömisen kokonaan, kun oot niin kiukkuinen! Joten enpä sit aloittanu pillereiden syöntiä enää :)
 
Olen lueskellut tuolta ensimmäisestä sivusta alkaen tätä pinoa, eläen mukana ilouutisia ja pettymyksiä. Passaa loistavasti lukea pitkää keskustelua putkeen, kun asiat tapahtuvat kuin pikakelauksella.. ;)
Olen nyt muutaman päivän jälkeen vasta sivulla 31, kun välillä on pakko mennä pois itkun väistämättä alettua omasta tyhjästä sylistä...

Kolmatta vuotta oireileva vauvakuume on muuttunut vauvaebolaksi sen oikean löydyttyä rinnalle sitä yhtä pahana jakamaan.. :heart: ;)

Vasta toinen mahdollinen kuukausi päällä, mutta "ensimmäinen" tätin vierailu kolme päivää liian aikaisin runsaiden oireiden jälkeen oli niin musertava, etten nyt murulle edes kertonut oviksen olevan näillä päivillä... Asutaan eri kaupungeissa olosuhteiden pakosta, todennäköisesti vielä piiiitkään, joten ihan vahingossa ei mitään pääsisi edes käymään ;)

Kp 17/(2:cool:31 tänään, eli juuri se passeli aika, mutta en ollut tajuavinani ollenkaan vihjailuja viikon takaisen visiitin jälkeen siitä, että miten olisi kiva taas mahdollisimman pian päästä käymään... :whistle:
Eikä se ukko ollenkaan ole selvillä minkään ovisten tms. tärkeydestä, joten saan olla ilkeä ja itsekäs ihan salaa :kieh:

Pakkohan se on sen yhden viikon takaisen, kp 10:llä, tapahtuneen kämäsen pupuilun takia raskaus testattava tästäkin kierrosta, mutta todennäköisyys on niin pieni, että ajatuksena on vain olla totaalisen varma negasta, jotta tämä ADD-diagnoosin saanut hörhö voipi droppinsa hyvällä omallatunnolla syödä seuraavaan ovikseen asti. Keskushermostoon vaikuttava lääkitys, joten en halua pienintäkään riskiä ottaa alkion/sikiön kanssa.. :/
Mummo myös saanut isää odottaessa kuukautiset vielä 6. kuulle, joten ei siihenkään millään tapaa voi tukeutua...

Itse olen siis siis tämmöinen paksu(bmi yli 40... :ashamed: ) hörhö rastatukka vuosimallia '79 ja muru ulkomaalainen opiskelija vm. '80.
Ja molemmille ihan ensimmäistä yritämme.. :)

Painon pudotuksen olen myös aloittanut taas. Isojen palveluskoirien kanssa on helppo lisätä tehoa lenkkeilyyn, eikä niiden herkkujenkaan jättö kauppaan ole niin vaikea, etenkään kun pitää mielessään minkä takia sitä painoa olikaan pudottamassa... =)
Kun on ollut todella paksu koko ikänsä, eikä mitään liikalihavuuden liitännäisiä ole vaivoikseen saanut, niin muutoin on aikas vaikeaa itseään motivoida....

Toivoa itselle ja toivottavasti teille muillekin antaa myös kaverin, jolla kirjaimellisesti yhtä paljon kiloja kuin senttejäkin onnistunut raskautuminen ja synnytys... :)

Tässä siis itsestäni ja tilanteestani tämmöinen piiiitkä sepustus... Toivottavasti mukaan vielä mahtuu..?
Samalla nicillä olen jokusen viestin laittanut vauva-sivuillekkin(jos joku ihmettelee..), mutta tämä palsta tuntuu itselle sopivammalta ja selkeämmältä. Vaikken tähän pinoon enään mahtuisikaan ;)

JuneGrace
 
Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää...................kp17/32-35(-43).................yk.6
laku............................kp86/32..............................yk.12?
LEP............................kp27/28-30..........................yk.1
Miiuliini85...................kp6/30-36...........................yk.7
Mayah........................kp36/32..............................yk.1
JuneGrace..................kp17/(28)-31......................yk.?

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp20/34..........................yk.18
Koralli73.......................kp26/25-30.....................yk.19
minilättä.......................kp19/28-33.....................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp8/?..............................yk.?

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä...................kp ?/?.............................yk.?
Netta08........................kp?/?..............................yk.?
daizz............................kp?/?..............................yk?

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp88/30-40.....................yk.40

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp10/28-32....................yk.2v


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 (la1.2.?)
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja (la 29.7.)
Meritähti (la ?.?.??)
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 (31.8.08)
:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

daizz :hug: ja voimia uuteen yritykseen. Olen todella pahoillani. :'( :hug: Olikos teillä 1. haaveissa...... Kurkkasin profiilisiasi ja 3. haaveissa, mutta 1. yhteinen siis?

Miiuli :hug: ja kohti uutta yritystä, tsemppiä!! :wave:

Tervetuloa joukkoon JuneGrace :wave: Plussa onnea ja laitoinko tietosi oikein?
 
LEP
Täällä alkaa menkkojen ajankohta olla nyt lähellä, jos on siis alkaakseen! Jos ennen tiistai aamua ei ole alkaneet, niin meinasin testailla sitten. :) Mahaa on taas nippailut parisen päivää ja eilen itkee pillitin american idolssia katsoessani! :ashamed: Hermot on olleet aika pinkeellä, mutta niin ne on monesti ennen menkkojenkin alkua. Tälläistä jatkuvaa maha nipistelyä tosin ei ole ollut ennen menkkoja aikaisemmin. Ja rintoja kihelmöi sekä nippailee ja nännejä kutittaa välillä kovasti!
Saa nähdä kuinka tässä käy. :whistle:

Plussa onnea kaikille!! +++++++++++++
 
Turvotuksesta: Oon ollu nyt syömättä pillereitä jotakin puolisen vuotta. Ja oletetun oviksen aikaan mahan turvotus aivan älytöntä! Sen oikein tuntee ku on niin tönkkö olo että :( Menkkojen aikaan ei oikeastaan ole turvotusta paljoakaan. Menkkakipuja ei oo ja synnytyksen jälkeen menkat on olleet TOSI runsaat.
Täällä pikkasen takkuilee tuo painonpudotus. Kuumetta on jonkun verran niin ei viiti alkaa jumppaileen tai lähteen lenkille. Mutta sitten taas ku vointi on ok. Ruokajuttuihin koitan keskittyä ettei tulis ylilyöntejä sillä saralla. Tää vauva-asia kyllä motivoi pudottaan painoa! :)

Tervetuloa uusille! :wave:
 
mantana Kiitos, tiedot ovat oikein =) Yk:kin tosiaan tässä kuussa ihan kysymysmerkki, mutta ensikuussa sitten onpi toinen yk...

On muutes aidosti ihanaa nähdä miten moni on on plussannut "tässä välissä", kun itsellä lukeminen vielä elokuussa... :)
 
Mantana...Juu siis mulle ois kolmas mutta tää ois tuon mun ukkelin kanssa eka yhteinen.Kaksi km tosin takana 09/07 ja 01/08...Tästä viimesimmästä toipuessa siis...Mut voi siis kyllä laittaa kolmannesta haaveileviin... =) Yk ois...hmmh...jotn.10...
Ja kaks kertaa jo raskautunut...aina joku vieny pienen pois...
Kiloja on liikaa...pois pitäs saada...mut tulis pakkasta ni pääsis hiihtämään...ku inhoon talvella lenkkeilemistä ku joka paikassa on niin liukasta.paino indeksi on jotain lähelle 40....tosin en kuopuksen alussa ollut ku 10 kg pienempi...
Laihuttaminen on vaan niin...jotenki...rasittavaa...pitäs olla nii oikeellainen fiilis...pitäs varmaa alottaa noi kromi tabujen syönti ni loppus nameje syönti kokonaan.ni siit se sitte varmaa lähtis...hmmh...
Kertokaa te kovat laihuttajat..mite ootte saanu itteenne niskasta nii hyvin kiinni et ootte päässy hyvään vaiheesee kiloja karistaessa...???
 
Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää...................kp18/32-35(-43).................yk.6
laku............................kp87/32..............................yk.12?
LEP............................kp28/28-30..........................yk.1
Miiuliini85...................kp7/30-36...........................yk.7
Mayah........................kp37/32..............................yk.1
JuneGrace..................kp18/(28)-31......................yk.?

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp21/34..........................yk.18
Koralli73.......................kp27/25-30.....................yk.19
minilättä.......................kp20/28-33.....................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp9/?..............................yk.?

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä...................kp ?/?.............................yk.?
Netta08........................kp?/?..............................yk.?
daizz............................kp?/?..............................yk10

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp89/30-40.....................yk.40

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp11/28-32....................yk.2v


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 (la1.2.?)
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja (la 29.7.)
Meritähti (la ?.?.??)
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 (31.8.08)
:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

 
...olisko siitä lisäapuja makeanhimoon? Oletko daizz sitä käyttänyt hyvin tuloksin? Onko muilla siitä kokemusta? Itse popsin monivitamiinia ja siinä on kromia, mutta pitäisikö sitten lisätä erillisenä otoksena!! Alkaa tuo vitamiinipuoli kohta pursua, mutta eipä niistä ainakaan haittaa ole ollut! Päinvastoin tunnen, että jaksankin paremmin tämän pimeän "talven" yli. =)

Laihduttaminen on hidasta, mutta pysyvät kilot paremmin pois, mitä kauemmin niiden pudotus on vienyt aikaa! Jostain luin... ;)
Ylipainoa itsellä on runsaasti ja varsinkin tämä vatsapuoli olis kiva saada pienemmäksi... :headwall: Tänään kävelen töihin ja teen hieman pidemmän lenkin; sitten illalla normaalia reittiä takaisin kotiin. Pakko yrittää tätä hyötyliikuntaa, kun ei muuten meinaa jaksaa! :ashamed:
Painoindeksini on yli 30... :ashamed: Liikunta on näin "talvella" kävelyä reipasta ja kotosalla venytysjumppaa, mutta missään jumppapiireissä tai kuntosaleilla en ole käynyt. Olisko sellaisesta kävelylaitteesta apuja tai kuntopyörästä? Onko muilla semmoisia tms. apuja käytössä?

Kp21/34 ja aloitin kp19 Terolutin, kp 17 lorahti veristä vuotoa+pieni hyytymä eli hieman ihmettelin mitä se nyt sitten oli!!? Eipä ole ennen sellaista tullut! Höh. Ovislimat bongasin ihan ja sain hyvän ovisplussankin ajallaan. Nyt vaan mietin, että mikä se ihme vuoto oli ja toisaalta, että voisko olla kiinnitysvuotoa? Edelliset menkat oli vähän ihmeelliset, kun ei kunnon vuotoa tullut ja kesti noin neljä päivää! :headwall:

Semmoista omaa ihmetystä. Lep Peukut täällä pystyssä!!! Oireesi kuulostaa ihan hyvältä... PLUSSA ONNEA!!!! :wave:

Kaikille plussaisia kimppuja viskelen... :flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :wave:
 
LEP
Nyt kyllä alkaa jännittää kuina käy! :kieh:
kp 28/27-30 menossa ja ei tätiä vielä ainakaan ole kuulunut eikä näkynyt. Asiaan kuuluvaa turvotustakaan ei ole tullut ollenkaan. Mielialanheittoja kyllä sitäkin enemmän! :LOL: Rinnat on hieman arat ja mahassa hieman erilaista kipuilua tällä hetkellä mitä tädin aiheuttamat olisi. Huomenna meinasin ilmeisesti olla jo rohkea ja testailla, jos siis ei täti ole jo tullut. ;) Harvoin kuitenkaan menee nimittäin tuonne kp 30 mulla tädin tulo.
 
LEP
Mantana- Kiitoksia onnen toivotuksista. Mulla on ollut jos jonkinlaista kuntoilulaitetta kotona, mutta ei niillä ole koskaan tullut kauaa tehtyä. Jotenkin kyllästynyt kuntoilee samassa kohdassa ja sitten se laite jää vaan seisomaan siihen nurkkaan tilaa vieden! Ainut mitä tulee käytettyä on tuo gymstick ja siitä mä tykkäänkin. :) Ulkona liikkuminen on kuitenkin niin paljon mukavampaa ja piristävämpää.

Täällä on muuten tänään painoa vuoden alusta 3,3kg vähemmän!! :D :p
 
Onnittelut painonpudotuksesta! :flower: Muuten... joillakin käy noin alkuraskaudessa... paino putoaa! =)

Ulkona tykkään minäkin liikkua ja kevättä kohden aina innostuu enempi. Tietty nyt on päässyt fillaroimaankin, mutta pimeys on vaarallista fillarointiaikaa! Mieluiten reipasta kävelyä. =)
 
LEP
Aamulämpö näytti muuten vieläkin 37,2 astetta, kun oma normaalilämpö on 36,5 pintaan. Jos todella olen raskaana niin putoaisi vaan paino ja kunnolla alkuraskaudessa! :p Ja onhan sitä monella koko raskauden aikana tippunut paljonkin paino. Siis etenkin sellaisilla joilla tätä ylimääräistä on.
 
Mukaan tulisin jos vain mahtuu...

Meilla ei viela ole yritysta paalla, mutta kevat/kesalla olisi tarkoitus aloittaa. Kova vauvakuume on ollut paalla jo jonkun aikaa ja kovemmaksi vain kay. Jos kesaan mennessa saisi vahan tata painoa alaspain, kun sita ylipainoa loytyy. En ole BMI laskenut, mutta reilusti yli 30 luulisin.

Pikainen esittely eli olen 28 ja mies 29. Ensimmainen olisi haaveissa.
 
LEP
Mä repsahdin sitten tänään jos iltapäivällä testaamaan ja negaa näytti! :| Mutta menkkoja ei vielä ainakaan ole näkynyt ei kuulunut, että katsellaan. Mahaa kipristelee edelleen ja lonkkien läheltä myös, rintoja myöskin kihelmöi. Lisäksi jostakin syystä olen seurakseni saanut oikein mojovan selkäkivun!! :/ Enteileeköhän se menkkoja.
 
LEP: Kerrohan pian uutisia! Toivottavasti täti ei ole tullut käymään :hug: .

Mulla on ollut tää vauvakuumeilu vähän jäissä, kun pitää kiirettä rakentamisen kanssa. Nyt taas hetkeksi rauhoittuu ja saan jälleen jatkaa kuumeilua :D . Täällä alkaa ovis lähestyä, mutta taidetaan vaan ohittaa se niinkuin ollaan tehty tähän saakkakin :/ . Mun on vaan pakko jaksaa odottaa parisen kuukautta :( .

Laihdutus puoli etenee h-i-t-a-a-s-t-i. Edelleen junnataan samassa luvussa, joten kokonaispudotusta on vasta 4,6 kg. Kun pääsis edes kaksnumeroiseen lukuun tuossa painossa niin olis aika mahtavaa. Nyt kun sais jostain hiukan motivaatiota, kuumeilukaan ei ole enää auttanut.

Sori vali vali -viestistä :ashamed: .
 
Täällä on kanssa lievästi ylipainoinen :'( .
Pituutta löytyy 163 cm ja paino oli viimeksi kun mittasin: 71,3 kg :ashamed: .

Eli painoindeksini olisi: 26,7

Tämän listan mukaan siis:

Normaalia alhaisempi paino: 18,4 tai alle
Normaali paino: 18,5 - 24,9
Lievä lihavuus: 25,0 - 29,9
Merkittävä lihavuus: 30,0 - 34,9
Vaikea lihavuus: 35,0 - 39,9
Sairaalloinen lihavuus: 40,0 tai yli


 
Olen tässä koulussa.. Ja pikaisesti kerron omat tietoni..

Ite oon 24 vuotias, mies 26 vuotias. Olen naimisissa.
Meillä on kaksi ihanaa lasta ja kolmannesta haaveillaan. Esikoinen on syntynyt 12.3.2004 ja kuopus 9.9.05.

Opiskelen oppisopimuksella merkonomiksi..

Tarkoituksena olisi laihduttaa ja yrittää lisätä liikuntaa. Kun saisi painon 66 kg:n, ni silloin olisin normaalipainoinen.. Mutta sinnekin on yli 6 kg!!

Lauantaista lähtien olen käynyt 1h10min kävelylenkillä. Eilen kävelin töihin + iltalenkin koiruliinin kanssa. Yhteensä 10,2 km :eek: .

Jospa sitä pikku hiljaa..

Lueskelen ketjun sitten paremmin, kun pääsen kotiin.
 
LEP
Täällä taas testailin ja vahvasti tuo nega vaan on edelleen. :/ Mutta ei tätikään ole saapunut vielä paikalle. En tiedä missä se luuraa. Yleensä kyllä viimeistään tähän mennessä on alkaneet. Ärsyttävää tämä odotus! :kieh:
 

Yhteistyössä