Hei!
Minäkin oikeastaan voisin tänne ilmoittautua jos mukaan sallitaan!
Itse vasta tajuan, että ehkä tässä kuumetta on ilmassa minullakin miehen lisäksi. Meillä kun tuo mies on se joka kuumeilee ja kovasti vauvasta! :heart: Yleensä kun taidetaan me naiset olla niitä kovempia kuumeilijoita. Olen siis 27-vuotias 182cm pituutta ja painoakin löytyy ihan liikaa! Painoa tällä hetkellä 115kg. Pudottaa haluaisin sellaiset 25-30kg, eikä yhtään yli koska olen muutenkin ruumiinrakenteelta vankempi. Kun vaan saisi nyt sen motivaation pysymään kasassa! Yhteisiä lapsia meillä ei ole, miehellä on edellisestä suhteesta poika.
Tarkoitus olisi jättää ehkäisy pois vuoden alkupuolella, eli varmaan joskus helmi-maaliskuussa ellei aikaisemminkin. Minua kyllä kovasti vauvaa kuumeiluttaa, mutta hitto että mua pelottaakin!! Heti kun alan innostua asiasta, niin alan pelätä kaikkea mahdollista... Mm. sitä että lapsi olisi eläinallerginen. Meillä kun kaksi koiraa ja kaksi kissaa, niin en voisi kuvitella elämää sillä hetkellä että joutuisin luopumaan eläimistä mitä minulla ollut koko elämäni. :'( Tämä on varmasti peloista suurimpia! Ja mieskin jo pitää minua sekona, kun hysterisoin asian suhteen. Koittaa vaan vakuutella, että aika hyvä siedätys tulisi jo raskausaikana ja vauvana. Suvussa ei kyllä allergioita ole. Toinen pelko on synnytys jo etukäteen! =) Ja kyllä mä kokoajan keksin aina uusia pelonaiheita...
Mutta sanokaa, että tälläiset on normaalia ekaa lasta halutessa?
Painon takia mua taas ahdistaa, koska en haluaisi olla näin ylipainoinen odottaja ja ajattelen jo kauhulla neuvolan vaa'alle astumista! Jos se alkaakin jotain valittaa painostani jne. Vaikka tiedän, että myös raskausaikana voi hoikistua, kun syö terveellisesti ja koittaa liikkua. Ystäväni laihdutti -23kg.
Tai ei laihduttamalla laihduttanut tietenkään, mutta paino putosi kuin itsestään kun samalla muutti elämäntapojaan.
Mukava jos täältä saisi tukea ja tsemppiä!