Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Huh...oikeestaan helpotuksesta jos ihan rehellisiä ollaan!!! Jälkitarkastus ohi, kaikki kunnossa ja en ole raskaana oireista huolimatta. Sais kyllä joskus vasta lähemmä kesää napata jos napatakseen... Tosin tiedän kokemuksesta,että lapsia saadaan ei tehdä. Meillä eka onnas heti ja tää toka kolmen vuoden puurtamisen jälkeen!
Oikeestaan heti, kun lopetin kiertojen laskemisen ja ovistestien/raskaustestien jatkuvan tekemisen. On nimittäin hermoja raastavaa puuhaa ja olen luvannut itselleni, etten tällä kertaa siihen sorru!!!! Niinpä, helppoa sitä on nyt sanoa...
Jaahas, takaisin joulukorttien tekoon ku tuppas jäädä viime tinkaan...
 
Ensimmäistä enteilevät
**********************
heminä........................kp11/28-30.............................. . ...yk15
Meritähti......................kp23/33-36.............................. .....yk 4
Tirppaliinu....................kp66/28-31.................................y k10
laku............................kp48/32.................................... .yk12?

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp16/31..........................yk17
Koralli73.......................kp17/25-30.............................yk18

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä...................kp ?/?...................................yk?

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp50/30-40.............................yk40

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp54/28-32.......................yk1v 10 kk


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
kiharapää
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
jonttu79
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 (la1.2.?)
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja (la 29.7.)
daizz (la 8.8.08)

:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

:xmas:
 
Kissansilmä tervetuloa ja plussa Onnea sinullekin!! :flower: :wave: Ilmoittelehan kp:si ja yk=yrityskierto, niin päivitellään tietojasi! :flower: =)

Oonakamu haluatko siirtyä tuonne kolmatta toivoviin? Ihana nimi teidän pikkuisella! =) Plussa Onnea sinullekin!! :wave:

daizz Ihanaa odotusta sinulle ja paljon lissää pikkuiselle tarraisia sukkasia!! :heart: Aikas näppärä La sinulla!!! =) :wave:

Torstai on toivoa täynnänsä naiset!! Paljon plussa tuulia tänne kaikille ja muistakaa kevyet joulunalusherkut! ;)

Omaa kp16..... ei sarvi täyty!!! :headwall: :xmas:
 
Eikös se kuumeilu ja toivominen ole sama asia, kerta ehkäisy ei käytössä?? Toisaalta haluaisin hieman hengähdystaukoa raskaana olemiseen, toisaalta se on paras olotila mitä on???
En vaan ala mitään kiertopäiviä enempää laskeskelemaan... Kuhan nyt kierrot käynnistyis ensin!!!
 

Täällä mennään oviksen jälkimainingeissa. Ilmeisesti dpo2 menossa. Ihan hyvin osu sit ajotukset sen miehen reissuun lähdön kanssa. Ma-aamuna vielä peuhattiin ja tiistaina viimeistään oli ilmeisesti ovis. Ainakin eilen keskiviikkona lämmöt nousi selvästi. Hyvä fiilis, saa sit jännätä joulun aikaan.

Mä oon kuulkaa enää 2,5 kilon pääs normipainon rajasta. Hitaasti on viime aikoina tippunut, mut on tippunu hivenen kumminkin. Vitsailin aiemmin että jouluksi bikinikuntoon, mut ei ihan kerkiä siihen mennessä normipainoon. Ja jouluaattona ja joulupäivänä en ainakaan aio mitään syömisiäni laskea, sit varmaan paino taas hivenen nousee.

En aio kyl tästä ketjusta mihinkään, vaikka normipainoon pääsisinkin. Saanhan jäädä? Mä oon tämmönen ikuinen jojottelija, joten sitä ei taas tiedä mikä se paino vähän ajan päästä on. Tietty odotuspuolelle olis kiva päästä, mut se haave tuntuu vielä kaukaiselta, kun täs on jo niin kauan yritetty. Mut kukatietää ehkä ne clomit auttais mullakin?

Mukavaa loppuviikkoa!


 
täällä odotellaan joulua kovasti ja 4 päivän vapaa putkea..
Meillä myöskin jännätään jouluna, koska menkkojen pitäisi alkaa joulun tienoilla..

Miten meinaatte viettää joulua?
Me mennään minun isovanhempien luokse aattona ja ehkä "aamulla/aamupäivällä/päivällä" mun vanhempien luokse puurolle.. Joulupäivänä mennään miehen vanhempien luokse kylään ja syömään.. Miehen äiti on aattona aamuvuorossa ja me mennään niin aikaisin kuitenkin mun isovanhempien luokse, ettei kannata niin lähekkäin kaksia ruokia syödä..

Mä olen oikein odottanut meidän ekaa yhteistä joulua innolla..
Mies muuten kertoi, että kuulemma koska vaan helmikuun alun jälkeen voidaan mennä kihloihin..

KP
 
Ensimmäistä enteilevät
**********************
heminä........................kp14/28-30.............................. . ...yk15
Meritähti......................kp26/33-36.............................. .....yk 4
Tirppaliinu....................kp69/28-31.................................y k10
laku............................kp51/32.................................... .yk12?

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp19/31..........................yk17
Koralli73.......................kp20/25-30.............................yk18

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä...................kp ?/?...................................yk?

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp53/30-40.............................yk40

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp57/28-32.......................yk1v 10 kk


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
kiharapää
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
jonttu79
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 (la1.2.?)
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja (la 29.7.)
daizz (la 8.8.08)

:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

Päivitystä....

:xmas:

 
Oi,kamala..Mitenhän tämä kierto nyt oikein tälleesti venyy.. :| Mielessä on pyöriny kaikki maholliset ja mahottomat asiat aina raskaudesta johonkin kasvaimiin... :( :| alkaa pelottaa ihan todenteolla.. :/ Tissit on kyllä niin kipeet,ettei ees hipasta kärsi..tai pääasiassa nännit vaan..
 

On sulla Tirppaliinu kyl mahottoman pitkä kierto menossa :/

Täällä dpo 5 eikä mitään erilaisia tuntemuksia. No ei kai pitäskään. Kattelin että menkkojen pitäs alkaa joulupäivänä, kiva kiva...tai tiputteluahan mulla yleensä on ennen menkkoja, että tiedän että ovat tulossa. Nyt jännään auttaako clomit ja luget siihen, ettei tiputtelua tulisi. Olis sekin jotain, jos ei plussaa tule.
 
Tirppaliinu, olen taustalla seurannut ja jotain outoa tuossa sun kierrossa on. Sullahan on ihan selkeet raskausoireet tissikipuineen. Miks musta tuntuu, et olisit kuitenkin raskaana? Jos silloin ultrassa ei vain vielä näkyny mitään. Ei mullakaan tuo poika silloin näkyny ja doteltiin ja odoteltiin. Sit oli kuitenkin raskaana. Ja sit vielä ne ovisviivat...mulla meinaan ovistikku näytti plussaa samoihin aikoihin kun tuli raskaustestiinkin plussa. Voin kuvitella miten sekaisin sun mieli on. Toivottavasti tuohon tulee joku järkevä selitys. Voimia ja jaksamista. tuo on niin stressaava tilanne. Pitäisköhän sun käydä vielä lääkäris tai tehdä r-testi?

Kaikile paljon plussatuulia ja ovisonnea. Minä vain kierin väsymyksen kourissa enkä jaksa tehdä enää edes kaikkea pakollistakaan. Pyykkivuori sen kuin kasvaa ja lastenhuone alkaa muistuttaa kaatopaikkaa. Isommat onneks älyää siivota jo omia huoneitaan. Tissit edelleen kipiät ja varsinkin aamulla aivan kamalat. Pissuttaa ja viluttaa ja välillä kiukuttelen kuin pikku kakara. Herkistelen varsinkin sitä soneran vauvamainosta, missä se isä rämpii pitkin mettää päästäkseen sairaalaan vaavia kattoon. Tunemyrskyä.

Rauhaisaa ja onnellista joulunodotusta kaikille
Lumi-Marja ja Helmi-Onni 8+0
 
Koralli : on joo, ja se ahistaa.. :/ Lumi-Marja : tiijätkö, mies sanoi eilen aivan samaa eli mitä jos sitten olen raskaana.. :| :D Itseasiassa olen menossakin lääkäriin tässä piakkoin koska se silloin käski mikäli ei joulukuussakaan vuotoa tule ja nekin jo yli viikon myöhässä.. :x Pakkohan niiden on jollekkin alkaa. Se vain huolettaa eniten kun on tullut kuitenkin nautittua tuota alkoholi tässä, ei humalaan asti oikeastaan mutta silleen hieman.. Enhän minä nyt ole voinut elää niinku olisin raskaana ennenkun asiaan saadaan varmuus...? Laskureiden mukaan olisin viikolla 10 eli 9+6. Huoh, on tämä niin vaikeaselkosta tää meikäläisen teksti ja koko elämä.. :whistle:
 
Ensimmäistä enteilevät
**********************
heminä........................kp15/28-30.............................. . ...yk15
Meritähti......................kp27/33-36.............................. .....yk 4
Tirppaliinu....................kp70/28-31.................................y k10
laku............................kp52/32.................................... .yk12?

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp20/31..........................yk17
Koralli73.......................kp21/25-30.............................yk18

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä...................kp ?/?...................................yk?

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp54/30-40.............................yk40

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp58/28-32.......................yk1v 10 kk


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
kiharapää
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
jonttu79
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 (la1.2.?)
annas (la helmikuussa?)
Äitipeikko (la 15.4.)
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Lumi-Marja (la 29.7.)
daizz (la 8.8.08)

:heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

Päivitystä....

:xmas:

 
Mun kaverille selvisi vasta äsken, että meillä tämä tilanne on sellainen, et vauva tulee jos on tullakseen... Oli aika ihmeissään.. Totesin hänelle vain, että ollaan tässä jonkun aikaa jo oltu tässä tilanteessa..
Mutta emme ole kaverin kanssa aikoihin jutelleet kunnolla saatikka nähneet kesän jälkeen, kun kaveri oli meillä töissä..
Mutta nyt päätettiin, kunhan kaveri tulee matkaltaan, niin nähtäisiin...

KP
 
LEP
Hei!

Minäkin oikeastaan voisin tänne ilmoittautua jos mukaan sallitaan! :) Itse vasta tajuan, että ehkä tässä kuumetta on ilmassa minullakin miehen lisäksi. Meillä kun tuo mies on se joka kuumeilee ja kovasti vauvasta! :heart: Yleensä kun taidetaan me naiset olla niitä kovempia kuumeilijoita. Olen siis 27-vuotias 182cm pituutta ja painoakin löytyy ihan liikaa! Painoa tällä hetkellä 115kg. Pudottaa haluaisin sellaiset 25-30kg, eikä yhtään yli koska olen muutenkin ruumiinrakenteelta vankempi. Kun vaan saisi nyt sen motivaation pysymään kasassa! Yhteisiä lapsia meillä ei ole, miehellä on edellisestä suhteesta poika.

Tarkoitus olisi jättää ehkäisy pois vuoden alkupuolella, eli varmaan joskus helmi-maaliskuussa ellei aikaisemminkin. Minua kyllä kovasti vauvaa kuumeiluttaa, mutta hitto että mua pelottaakin!! Heti kun alan innostua asiasta, niin alan pelätä kaikkea mahdollista... Mm. sitä että lapsi olisi eläinallerginen. Meillä kun kaksi koiraa ja kaksi kissaa, niin en voisi kuvitella elämää sillä hetkellä että joutuisin luopumaan eläimistä mitä minulla ollut koko elämäni. :'( Tämä on varmasti peloista suurimpia! Ja mieskin jo pitää minua sekona, kun hysterisoin asian suhteen. Koittaa vaan vakuutella, että aika hyvä siedätys tulisi jo raskausaikana ja vauvana. Suvussa ei kyllä allergioita ole. Toinen pelko on synnytys jo etukäteen! =) Ja kyllä mä kokoajan keksin aina uusia pelonaiheita... :LOL: Mutta sanokaa, että tälläiset on normaalia ekaa lasta halutessa?

Painon takia mua taas ahdistaa, koska en haluaisi olla näin ylipainoinen odottaja ja ajattelen jo kauhulla neuvolan vaa'alle astumista! Jos se alkaakin jotain valittaa painostani jne. Vaikka tiedän, että myös raskausaikana voi hoikistua, kun syö terveellisesti ja koittaa liikkua. Ystäväni laihdutti -23kg. :) Tai ei laihduttamalla laihduttanut tietenkään, mutta paino putosi kuin itsestään kun samalla muutti elämäntapojaan.

Mukava jos täältä saisi tukea ja tsemppiä!
 
Moikka vaan kaikille! Täällä vanha kuumeilija ilmottautuu taas pitkän poissaolojakson jälkeen takas kirjoihin ja kansiin. Silloin vajaa vuosi sitten tuli etsiskeltyä tietoa raskaudesta, kirjauduin tännekkin sisään mutta kirjottelu vaan jäi.. mutta tässä sitä nyt taas ollaan!! =)
Tämä tytön tyllerö on 22-vuotias, 165cm ja painoa aivan liikaa, 90kg paremmalla puolella reippaasti. Perheenlisää yritetty nyt 8kk, eli yk8 ja kp tänään 32/30. Jännityksellä odottelen ainakin viikonloppuun asti mitä tulevan pitää. Alkuvaiheessa tuli stressattua kovasti, mutta nyt olen antanut koko asian olla (tosin tikutin ovista tavalliseen tapaan tässä kierrossa) ja yrittänyt olla miettimättä asiaa pahemmin. Koulu olisi päätöksessä toukokuussa ja vauva saisi tulla piakkoin.. olisihan se ihanaa kertoa kummankn vanhemmille kun vietetään yhteinen joulu että ensijouluna meitä sitten olisikin isompi porukka :heart: Mutta nyt säntään katsomaan pakoa, miekkonen jo huutelee seuraa sohvalle B)

Kaikille oikein hyvää joulunalus viikkoa! :hug:
 
Tervetuloa LEP ja Tiippana! :) Omaa napaa: tänään aion soittaa ajan sinne hormonikokeisiin jotta saadaan selvyys siihenkin. Tuskin, se on kiinni mistään kierron vaiheista se näytteidenotto sillä minulla ei ole hajuakaan missä vaiheessa tämä kierto on menossa, muutako se että huitelee yli 70:ssä.
 
Ei löytänyt haikara lahjoineen meille. Täti tuli siis. Noh,sanoinkin miehelle että Nyt mun täytyy saada miettiä asioita, koska tämä on kysynyt niin paljon voimia etten taida enää jaksaa. Ei minulla ole muuta keinoa ilmaista pahaa oloani kun miettimällä asioita. Vaikka tiesinkin,että näin tässä käy niin itkut tuli silti ja tuntu kun sydän revittäs rinnasta irti. Minun täytyy toipua tästä nyt joten elkää ihmetelkö jos minua ei täällä näy.

Toivon parempaa onnea muille! Toivottavasti saatte mieluisen joululahjan.
 
Tirppaliinulle tsemihalaus :hug: kyllä se kaikki parempaan päin menee! Usko pois. Kumpa osais jotain viisasta nyt sanoa :(

Meille eilinen päivä oli täysi katastrofi, aamulla menkat ei olleet vieläkään alkaneet ja hätäilin itekseni kotona että mitäs nyt. Vaikka sitä vauvaa toivoo niin kovasti, silti on pelko takaraivossa että mitäs sit jos plussataankin. Siinä hätäillessäni kävin sitten apteekista ostamassa testin ja pakenin serkun luokse sen tekemään...jotenkin tuntui ettei yksin uskalla sitä tehdä. Siinä sitä sitten testiä luettiin kahteen ja kolmeen pekkaan ja plussahan siellä kiilteli. Oikein vahva sellanen. Itkin varmaan päälle 2h, kävelin edestakaisin.. mitäs nyt!? en ollutkaan varma kaikesta. Ulkolenkin jälkeen mieli jo kirkastu, aloijn haaveilemaan vaunuista jne :heart: mutta miehelle se oli vielä kertomatta...
Hänen tullessa töistä sanoin sen sitten suoraan,tein testin ja olen raskaana.. mies järkytty pahanpäiväsesti.. alko itkemään ja VAATIMAAN että tilanne ei ookkaan nyt se oikea, hän ei yllättäen olekkaan valmiks isäks ja nyt pitää tehdä abortti :eek: pitäis olla vielä aikaa matkustella, ryypätä kahestaan (siis tämänkin se sano vaikka en oo juonu vuoteen ees yhtä lonkeroa) ja hankkia oma ok-talo, vakkarityöpaikka mulle jne... sit vasta ois lapsi tervetullut. Yhtäkkiä kuin seinään loppui kosketukset ja hellät sanat. Päätä kääntää jos jotain yrittää. Voihan se olla että tämä olisi jotain shokkia, mies kun ei kestä ottaa pientäkään takapakkia ilman suurta murehtimista. Kiva oli plussata mutta mieli surullisena mennään eteenpäin.. en ois ikinä uskonu että tällänen reaktio ois toivomasta uutisesta. Itkee pillitän vaan yöt ja päivät. En vois ikinä valita kumpi on tärkeempi... vauva vai mies. Surullinen joulu tulossa. Todellakin :snotty:
 
Tiippana onnea plussasta ja toivotaan, että se oli vain miehelle niin suuri yllätys ja meni shokkiin.. Toivottavasti muuttuu positiivisemmaksi miehesi mieli.. Onhan tässä aikaa ennenkuin täytyy päättää mitä teet.. Anna sille aikaa miettiä asioita ja märehtiä sitä.. Olihan se sullekin hieman järkytys ensin.. Tule kirjoittelemaan vaan jos haluat, jos auttaa kun saa purkaa oloaan.. Toivon, että pystyisit silti joulusta nauttimaan ja plussastakin..
Oliko lapsen hankinta teillä nyt suunnitelmissa..

KP
 
LEP
Tiippanalle onnea plussasta kovasti! =) Ikävä kuulla miehesi reaktiosta, mutta uskon sen tasaantuvan. Eikös teillä kuitenkin ole lapsensaantia yrittetty eli ilman ehkäisyä menty eteenpäin? Ja jokainen aikuinenhan tietää mitä ilman ehkäisyä touhuista voi seurata... Vauva! Kyllä miehesi siis on pitänyt tietoinen asiasta olla, eikä minusta voi alkaa aborttia vaatimaan. Uskon, että hän säikähti ja joutui jonkinlaiseen shokkiin. Annat rauhassa hetken aikaa totutella ajatukseen, niin jospa se siitä rauhoittuu ja tottuu. Säikähti varmasti, kuten itsekkin teit. :) Tuttavallani meni kanssa joskus noin, vaikka vauvaa yritetty oli. Mies meni jotenkin ihan shokkiin ja etäiseksi pariksi kuukaudeksi ja teki vaan hurjana töitä, mutta eräs päivä sitten tokaisi että eiköhän tästä selvitä. Hänelle oli tullut pelko siitä, että pystyykö hän elättämään perheensä yms. Jospa miehelläsi on jotain samaa! Ei kannata alkaa varmasti asiasta tappelee, vaan antaa pölyn ja alkushokin hieman laskeutua, niin jospa iloksi sitten muuttuu. :hug:
 
Hyvää joulua tosiaan kaikille! :)

Tässä on nyt tullut mietittyä asioita aika paljon ja minusta tuntuu, että tarvitsen taukoa kaikesta. Puolitoista vuotta yrittämistä takana ilman mitään tulosta. Pistää mielen maahan. Seuraava askel on sitten lääkäriin meno, joka stressaa jo etukäteen valtavasti.

Jos joku viitsisi siirtää minut tuonne mukana ovat myös - osastolle. Mihinkään en täältä katoa, mutta jotenkin tuntuu, että joka kuinen tietojen päivittely tädin merkeissä lisää stressiä ja masentaa. Varmasti käyn täällä edelleen lueskelemassa ja kertoilemassa kuulumisia, mutta kp/yk listalla en halua tällä hetkellä olla.

Paljon plussaonnea teille kaikille! :flower: :hug:
 

Yhteistyössä